Skoči na vsebino

 

Težave z avtomatskim menjalnikom 520d

* * - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
149 odgovorov v temi
simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 673
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#61

Jaz sem temu naredil konec, ne kupim več novejšega Bmw-ja pa pika. Čeprav mi je Bmw po dizajnu in vožnji bolj všeč od konkurence, mi je še vedno bolj pomembno da avto deluje in da je skonstruiran tako da bo deloval nekaj časa. Pri Bmw-ju me moti tudi priznavanje kulance, itak vsi vemo da novodobni Bavarci začnejo crkovat po drugem letu starosti, no uvozniku se pa jebe, pa tudi če je avto star 25 mesecev, od prvega lastnika, z 50k km, ko bo kaj crknilo boš plačal.. Bravo in to naredijo človeku ki je na prejšnjem vagovcu, pri 6 let stari kripi koristil kulanco! Hudičevo dobra naložba pri nakupu novega Bmwja je podaljšana garancija, ker jo boš defenitivno koristil se mi zdi zelo pameten kos "dodatne opreme".

Avtorju teme pa, na mojem bivšem f11 (zf 8hp) je bilo ob hladnih jutrih, že od nakupa zaznavno butanje oz. grobe menjave med prvimi tremi prestavami. Pri 140k km sem na pooblaščencu dal zamenjati olje v menjalniku, zraven pa so še naredili neko softwersko adaptacijo, po kateri naj bi bilo bolje. No zadeva je bila malo boljša, ni pa bila vredna 700€. No kasneje so se začele po forumu pojavljati neke govorice o slabi konstrukciji Zf-a 8hp in slabi vzdržljivosti pri večjih kilometrinah. Pa sem si rekel, ketna, CR pumpa, zdaj že menjalnik.. Mah, gremo probat še kaj drugega.

Glede 8 stopenjske avtomatike pri BMWju - ZF - o ostalem ne bi. Menjalnik je bil poslan na trg leta 2010 ( če se ne motim ) in prve težave so se pričele v sredini leta 2011.

Grobo prestavljanje v prvih 2 prestavah - butanje... V začetku leta 2012 ( preden so menjalnik namenili seriji 7 ) so ga "softwersko" posodobili - prejšnji simptomi so bili omiljeni ampak ne odpravljeni. Leta 2013 ( mesec nisem prepričan - ali 03 ali 06 ) je v BMWje prišel izboljšan menjalnik + še dodatno nov software. Ne govorim o novi oznaki modela menjalnika ampak o modifikacijah, ki so jih opravili interno.

O teh novih menjalnikih ni slišati slabe besede - nekateri imajo že preko 300.000km. 

 

Ponovno - software pri starejših menjalnikih omili zadevo ampak jo ne reši.

 

Poleg tega je težavam bolj naklonjen 8HP50 model menjalnika, ki je večinoma sparjen z 4 valjniki torej "šibkejša" različica menjalnika.

Zanimivo, da je ta menjalnik uporabljen tudi za M240i  :)

 

Model 8HP70 prenese več navora - imajo ga 35d/40d/50d modeli ter ostali močnejši motorji.

 

Posploševanje glede 4 valjnikov v povezavi z menjalniki ni pravilno, ker je vse odvisno od navora, ki ga motor proizvede ter zgornje meje ki jo ima menjalnik. Večja kot je ta razlika bolje je.

 

Sicer pa - menjava olja plus ostalo  -  ni potrebe po TE metodi - le 4-5 litrov olja več da se prečisti sistem na vsakih 100.000km to je največ kar lahko uporabnik naredi.

Pa malo zmernosti tudi ne škodi.


Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 102
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#62

Glede 8 stopenjske avtomatike pri BMWju - ZF - o ostalem ne bi. Menjalnik je bil poslan na trg leta 2010 ( če se ne motim ) in prve težave so se pričele v sredini leta 2011.

Grobo prestavljanje v prvih 2 prestavah - butanje... V začetku leta 2012 ( preden so menjalnik namenili seriji 7 ) so ga "softwersko" posodobili - prejšnji simptomi so bili omiljeni ampak ne odpravljeni. Leta 2013 ( mesec nisem prepričan - ali 03 ali 06 ) je v BMWje prišel izboljšan menjalnik + še dodatno nov software. Ne govorim o novi oznaki modela menjalnika ampak o modifikacijah, ki so jih opravili interno.

O teh novih menjalnikih ni slišati slabe besede - nekateri imajo že preko 300.000km. 

 

Ponovno - software pri starejših menjalnikih omili zadevo ampak jo ne reši.

 

Poleg tega je težavam bolj naklonjen 8HP50 model menjalnika, ki je večinoma sparjen z 4 valjniki torej "šibkejša" različica menjalnika.

Zanimivo, da je ta menjalnik uporabljen tudi za M240i  :)

 

Model 8HP70 prenese več navora - imajo ga 35d/40d/50d modeli ter ostali močnejši motorji.

 

Posploševanje glede 4 valjnikov v povezavi z menjalniki ni pravilno, ker je vse odvisno od navora, ki ga motor proizvede ter zgornje meje ki jo ima menjalnik. Večja kot je ta razlika bolje je.

 

Sicer pa - menjava olja plus ostalo  -  ni potrebe po TE metodi - le 4-5 litrov olja več da se prečisti sistem na vsakih 100.000km to je največ kar lahko uporabnik naredi.

Pa malo zmernosti tudi ne škodi.

:ok

 

Torej, prebral komplet temo (link nekaj postov nazaj) in kar si napisal, precej drži. 

Je bilo pa precej primerov, pri katerih so z update-om PC-ja menjalnika to butanje čisto odpravili. 

 

"Problematični" menjalniki so se nehali vgrajevati l. 2014. Možno, da je bilo uradno rečeno, da cca pol leta prej, ampak zalogo je pa treba nekako porabit :ok2.

Ravno tako pišejo, da so jim "butajoče" menjalnike nadomestili z novim, ampak istim modelom :damn. Rekorder je en model, ki se vozi zdej s četrtim menjalnikom (ta je pa zdej nov).

Je tudi res, da BMW tudi v Nemčiji ni hotel nič slišat okoli menjave oz priznati napake, ampak so to pol rešili preko - hm - kva je to po naše :zmeden - nekaj podobnega kot v SLO Zveza potrošnikov.  

 

LP A.



Urejal Andy04, 08.03.2018, 12:59.

:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 376
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#63

Torej facelift F10 ima boljši menjalnik noter.


Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 996
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#64

Ja pa jeb***** a se sploh prodaja se kera serija za katero niso znani kilometrski spisi tezav?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#65

Posploševanje glede 4 valjnikov v povezavi z menjalniki ni pravilno, ker je vse odvisno od navora, ki ga motor proizvede ter zgornje meje ki jo ima menjalnik. Večja kot je ta razlika bolje je.

Kdo posplošuje?  :rolleyes  Glede na to da sumim da imaš v mislih mene, ti bom jaz odgovoril.

 

Ko sem napisal da je za krajšo življenjsko dobo v F10 kriva kombinacija majhnega motorja in šibkega menjalnika, sem že vedel zakaj sem tako napisal in ni to nobeno posploševanje. Posploševal si kvečjemu sam, ko si rekel da je VSE odvisno od navora, ki ga motor proizvede in od zgornje meje ki jo ima menjalnik. To še zdaleč ni res. Veliko vlogo igra tudi teža vozila, ki pa nima popolnoma nobene zveze z močjo motorja in zmogljivostjo menjalnika. Poznamo dosti primerov (tudi pri BMW) ko so imeli menjalniki različno dolgo življenjsko dobo kljub temu da so jih poganjali enaki motorji, zato ker so bili pač vgajeni v težjo karoserijo. Tipičen tak primer je klasičen GM avtomat, ki se je vgrajeval v trojko, petico in X5. Isti menjalnik je imel zaradi težje karoserije v X5 za 100-150.000 km krajšo življenjsko dobo! Povsem enako je tudi z ZF 8HP50, ta avtomat je recimo za kako enkico čisto primeren, za F10 pač ne. 

 

Btw, s tem sem ti povedal tudi kako je mogoče da so ta isti menjalnik vgradili v M240i, kljub temu da je motor v tem avtu dosti močnejši. Pri izračunu so upoštevali še podatek ki si ga ti izpustil, to je teža karoserije - M240i je močan, a v primerjavi z F1x peresno LAHEK  ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 376
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#66

Vsak model gledat facelift modele, veliko manj napak za 2.,3. lastnika.


Prikaži več možnosti
    • bozzicek in Bavarec fan uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#67

Ja pa jeb***** a se sploh prodaja se kera serija za katero niso znani kilometrski spisi tezav?

Itak, modeli s 6 valjnimi motorji imajo manj težav. Niso pa to več stroji kot so bili včasih, ko si do 300.000 km samo olje in zavorne ploščice menjal. Ti časi so za večino avtomobilskih znamk že zdavnaj minili.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 011
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#68

Vrednote avtomobilske industrije so se spremenile... razvoj ima sedaj popolnoma drugačne cilje, kakor pred 20 leti.

 

Ampak tako, kakor za vse stvari, popoldanci in specialisti bodo zadeve osvojili in čez čas ne bo več (tako dragih) težav... treba je le počakati, da model dočaka kakih 10 let starosti  :laugh



Urejal LEO37, 08.03.2018, 16:53.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 455
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#69

Ja pa jeb***** a se sploh prodaja se kera serija za katero niso znani kilometrski spisi tezav?

 

Jap, F45  :)

 

55.000km, brez enega problema..niti črička, niti nič. Samo tanka se in vozi.

 

lp,m


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 020
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#70

Pri 55km ne sme niti kihnit.

"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 766
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#71

Če ti prej ne zariba 3-valjnik v njem, oznake 18, ne spomnim se, ali je bil bencinar ali dizel. Menda je bil vpoklic za te avte.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 455
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#72

Če ti prej ne zariba 3-valjnik v njem, oznake 18, ne spomnim se, ali je bil bencinar ali dizel. Menda je bil vpoklic za te avte.

 

Jap bencinci 18i..pa 20i tudi nekaj, isti motorji kot mini cooper s...

 

Ta od moje drage je b47, 190 konjčkov, avtomatik...prav super avtek, zmeraj, ko ga peljem me navduši bolj kot sem pričakoval.  Olje menjam na 15.000km, torej service inclusive na 30k km, vmesno samoplačniško in je to to. Do 120.000 oz. še ena 3 leta naj gre tako lepo, pa dobi drugega. 

 

lp,m


Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 673
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#73

Kdo posplošuje?  :rolleyes  Glede na to da sumim da imaš v mislih mene, ti bom jaz odgovoril.
 
Ko sem napisal da je za krajšo življenjsko dobo v F10 kriva kombinacija majhnega motorja in šibkega menjalnika, sem že vedel zakaj sem tako napisal in ni to nobeno posploševanje. Posploševal si kvečjemu sam, ko si rekel da je VSE odvisno od navora, ki ga motor proizvede in od zgornje meje ki jo ima menjalnik. To še zdaleč ni res. Veliko vlogo igra tudi teža vozila, ki pa nima popolnoma nobene zveze z močjo motorja in zmogljivostjo menjalnika. Poznamo dosti primerov (tudi pri BMW) ko so imeli menjalniki različno dolgo življenjsko dobo kljub temu da so jih poganjali enaki motorji, zato ker so bili pač vgajeni v težjo karoserijo. Tipičen tak primer je klasičen GM avtomat, ki se je vgrajeval v trojko, petico in X5. Isti menjalnik je imel zaradi težje karoserije v X5 za 100-150.000 km krajšo življenjsko dobo! Povsem enako je tudi z ZF 8HP50, ta avtomat je recimo za kako enkico čisto primeren, za F10 pač ne. 
 
Btw, s tem sem ti povedal tudi kako je mogoče da so ta isti menjalnik vgradili v M240i, kljub temu da je motor v tem avtu dosti močnejši. Pri izračunu so upoštevali še podatek ki si ga ti izpustil, to je teža karoserije - M240i je močan, a v primerjavi z F1x peresno LAHEK  ;)


ZF 8HP 50 se vgrajuje tudi v serijo 7 G, ter v Stelvia in Jeepa Wranglerja, oba imata možnost vleke zelo težkih prikolic. Menim, da ima menjalnik precej več dela z Stelviem, Wranglerjem kot pa z F10.

ZF 8HP 45, torej šibkejši od zgornjega je vgrajen v Dodge Ram 1500 v6, kateri ima občutno višjo težo od f10.

M235i poseduje menjalnik ZF 8HP 45, M240i poseduje menjalnik ZF 8HP 50. Teža avtomobila je enaka, M240i ima več navora, zato ima "boljši" menjalnik. Ok, če pustimo ob strani regulativo o emisijah ki je prišla v veljavo ravno ob menjavi modela.

Proizvajalci avtomobilov se odločajo predvsem na podlagi navora in cene ter možnosti napak v garancijskem roku oziroma podaljšanem jamstvu. Poleg tega proizvajalec naroči več tisoč enot nekega menjalnika.

V preteklosti je bilo na voljo precej manj različic avt. menjalnikov, običajno po 2. Življenska doba je bila daljša, saj menjalniku ni bilo potrebno "misliti" še o okoljevarstvenih zahtevkih, lastni teži... Glavni vidik pa vsi poznamo, pocenitev.

Ampak vsak ima možnost : Namesto da kupi f10, kupi e39. Auto leitner prodaja par primerkov z nizko km, cene pa so podobne f10.

Trdil bom pa vedno in povsod, avtomobili so izdelani za kilometrino do 150.000km če se ga dobro vzdržuje in z njim lepo ravna do 250.000km - vse kar je več je poklonjeno.

Glede klasičnega avtomata GM pa ti verjamem. Namreč izkušenj z tem menjalnikom nimam.
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 506
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#74

No no kilometri nad 250k niso poklonjeni. Oz vsak km nad tem brez izrdenih stroškov pa.je. Ni pa avto za v preso pri 250k. Upam da nisi tega mislil?
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 673
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#75

Jaz ga takrat načeloma prodam. Namreč preveč časa vzamejo morebitna popravila in možnost da ostanem kje na cesti. Res pa je, da sem pred 3 tedni ostal na cesti z vagovim TDIjem z samo 120.000km zaradi okvare šobe. Pa tako sem ga hvalil.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#76

ZF 8HP 50 se vgrajuje tudi v serijo 7 G, ter v Stelvia in Jeepa Wranglerja, oba imata možnost vleke zelo težkih prikolic. Menim, da ima menjalnik precej več dela z Stelviem, Wranglerjem kot pa z F10.

ZF 8HP 45, torej šibkejši od zgornjega je vgrajen v Dodge Ram 1500 v6, kateri ima občutno višjo težo od f10.

M235i poseduje menjalnik ZF 8HP 45, M240i poseduje menjalnik ZF 8HP 50. Teža avtomobila je enaka, M240i ima več navora, zato ima "boljši" menjalnik. Ok, če pustimo ob strani regulativo o emisijah ki je prišla v veljavo ravno ob menjavi modela.

Proizvajalci avtomobilov se odločajo predvsem na podlagi navora in cene ter možnosti napak v garancijskem roku oziroma podaljšanem jamstvu. Poleg tega proizvajalec naroči več tisoč enot nekega menjalnika.

V preteklosti je bilo na voljo precej manj različic avt. menjalnikov, običajno po 2. Življenska doba je bila daljša, saj menjalniku ni bilo potrebno "misliti" še o okoljevarstvenih zahtevkih, lastni teži... Glavni vidik pa vsi poznamo, pocenitev.

Ampak vsak ima možnost : Namesto da kupi f10, kupi e39. Auto leitner prodaja par primerkov z nizko km, cene pa so podobne f10.

Trdil bom pa vedno in povsod, avtomobili so izdelani za kilometrino do 150.000km če se ga dobro vzdržuje in z njim lepo ravna do 250.000km - vse kar je več je poklonjeno.

Glede klasičnega avtomata GM pa ti verjamem. Namreč izkušenj z tem menjalnikom nimam.

Zaradi mene lahko te menjalnike vgrajujejo tudi v 30 tonske tovornjake, jaz ga ne bom nikoli kupil. Ne novega in ne rabljenega.

 

Dodge RAM-a sem imel in edini šrot ki je bil na avtu je bil menjalnik, tako da verjamem da so nadaljevali s to tradicijo, to je logično. Sicer je pa V6 motor v RAM-u enako kot 2.0 dizel v F10, se pravi poden od podna.

 

Kar se tiče števila različic avtomatov se spet motiš, včasih jih je bilo ravno toliko kot zdaj oziroma še več. Od ZF-a si imel na izbiro 5HP18, 19, 24 in 30, hkrati pa še GM-ov avtomat. To je 5 različnih! Samo dveh različic menjalnikov ni bilo pri BMW na voljo nikoli, oziroma mogoče v 80. letih, kasneje ne. In s tem tudi nebi bilo nič narobe ker so bili menjalniki takrat krepko predimenzionirani, danes so pa vse prej kot to.

 

Če si lahko privoščiš kupit nov ali malo rabljen avto in ga menjat na 150.000 km ni problema, trdit da je avto narejen za 150.000 km zato ker si TI to lahko privoščiš, je pa smešno. 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 311
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#77

Po besedah razvojnikov iz BMWja je "zivljenjska doba" (kakorkoli si ze to razlagamo) F80 200.000 km. Zato tudi ni predpisan servis menjalnika pri 120 do 160k km.


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 011
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#78

So to javno povedali ali je bilo kje off the record?


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 311
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#79

Besede med razvojnimi ekipami - hint: Ivancna gorica.


Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 352
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#80

Ma sam imam tak menjalnik na X5 FL 10/2010 z 170 tkm , servisom olja in sita in nikoli nobenih niti najmanjših težav, prestavlja ko po putru, avto štarta iz garaže, no resnici na ljubo sem opazil, da ko avto štarta iz - 15 st C , da res malo buta na začetku....,  no kolega ima enakega BMW FL 05/2010 z 320 t km , nikoli nič servisiran menjalnik in dela vse bp, kot pri meni, tudi on opaža, da ko je zelo mraz, da malo pobuta, dokler se ne segreje.....

 

Ja res je potrkaj, boste rekli, samo mene ne more ravno vse doleteti, kardan, ta kratek mi je že zlomilo pri 110 t km, torej imam sedaj malo rezerve za v bodoče .... ;).


Prikaži več možnosti