Skoči na vsebino

 

BMW serije 7 kot prvo vozilo?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
316 odgovorov v temi
OffsummeR
OffsummeR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 127
  • Lokacija: Slo

#21

Najprej se odseli od doma, nato pridejo na vrsto BMW sedmice :).

Na prvo žogo, ne?

 

Kaj pa če ima doma hišo, ki je dovolj velika za dve familije, z ločenim vhodom ter dobrimi odnosi s starši? Če si da gušt "vreči"nekaj denarja stran za avto ni ok, če se odseli in potem "životari" je pa ql :confused  ~doma 200+ kvadratov "sameva- na plečih staršev" on pa v eno sobnem pajzelnu za 300€+++ ? Jst ne bi ravno  kar vsakega definiral za "mama hotel"

 


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • bpavsic, lozinka, Rottie in 5 ostalim je všeč


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 479
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#22

Star avto na zalost stane - ni problem denar, ampak cas. Ni problem denar, ampak da se moras skos vozit okoli, iskat in se dogovarjat z mehankarji, ter vsake toliko po vec dni bit prez avta itd. Not worth it IMHO. Kupi sedmico, da se cimprej naucis :) Sicer te pa razumem, mnogo nas je slo cez to fazo na forumu :ok2


:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti
    • Firedancer je všeč


teodor
teodor

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 571
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: CLSZ4AD

#23

Kupi si sedmico. Če imaš tako nezanimivo življenje, da se bo tvoje življenje vrtelo samo okoli avtomobila, ki ti bo v resnično veselje par mesecev, potem se ga boš itak navadil, go for it. Z veliko sreče, ti s tisočakom mogoče celo znese nekaj časa, ampak realna slika je ta, da tak avto z okvaro obtiči na parkirišču, ker zmanjka penkipenki. Jaz si pač ne predstavljam, da bi pri tvojih letih (ok, še manj pri svojih...) ves dohodek zmetal za (katerikoli) avto. Ampak vsakomur svoje in kakor mu drago...


Prikaži več možnosti


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 021
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab 9-3 TTiD Hirsch

#24

Raje si kupi Mercedesa E klaso (W210).

AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 593
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#25

Fuckit. Vzami siebenerja. Samo enkrat se zivi :ok
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


nsterle
nsterle
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: trenutno brez

#26

Na prvo žogo, ne?

 

Kaj pa če ima doma hišo, ki je dovolj velika za dve familije, z ločenim vhodom ter dobrimi odnosi s starši? Če si da gušt "vreči"nekaj denarja stran za avto ni ok, če se odseli in potem "životari" je pa ql :confused  ~doma 200+ kvadratov "sameva- na plečih staršev" on pa v eno sobnem pajzelnu za 300€+++ ? Jst ne bi ravno  kar vsakega definiral za "mama hotel"

tako je, živim v hiši, ki bi zadostovala za 2 družini. sicer ni ločenega vhoda, pa vseeno. Če ne bi bil v taki situaciji, sploh ne bi razmiđljal o avtomobilu


Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


perobmw
perobmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 536
  • Lokacija: SnoopyLand
  • Avtomobil: --------:)

#27

Mlad si,uzivaj,.go4it,..cez par let se bos pa lahko pogovarjal da si imel e65,ki je bila pogreb ali pa tudi ne,...meni ni zal za nobeno stvar v mladosti,..


The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 423
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#28

Jerry pa ne pozabi ob tem dodat, da obe E32 skupaj nista imeli toliko elektronskih igračk skupaj kot ji ima E65 samo v voznikovem sedežu. 

 

LP Tristan01

Zakaj strašiš človeka, če ni treba? Kot prvo je to kar si napisal POPOLNOMA napačno, kot drugo greš pa po vzorcu "če jaz nisem imel, zakaj bi on?", tako kot 90% drugih sodelujočih v tej temi.

 

Ne dragi moj, serija E32 še zdaleč ni bila brez igračk, sploh pa ne 750. Kot rečeno sem imel dve, ena je bila res bolj skopa z opremo (kar pa še ne pomeni, da je bil avto preprost kot naprimer slabše motorizirane različice), je bila pa zato druga naložena do konca. O vsej opremi nebi ker to nima smisla, povem ti samo da so imele E32 že takrat opremo kot je xenon, PDC, reguliranje nivoja podvozja, da ostale, bolj klasične opreme kot je naprimer gretje sedežev in električni pomik sedežev, vključno z nastavitvijo višine vzglavnikov, niti ne omenjam. Kakšen sedež si ti mislil da sem imel jaz v 750, takega kot ti v Golfu? Pa kaj še, med sedežema E32 in E65 sploh ni neke bistvene razlike, dodali so v glavnem samo še masažo in hlajenje in comfort funkcijo (kar je par dodatnih pomikov) in to je to. Oba sedeža sta čudo tehnike in sta v svojem času stala približno toliko, kot vozilo nižjega ranga. Da ne govorim o kaki Highliner izvedbi, tisto je šele vesoljska ladja in po opremi preseže katerokoli E65. BMW ni od včeraj dragi moj, začelo se je že veliko prej in jaz sem vse to imel. Zakaj? Zato ker se nisem oziral na take kot si ti, ko sem se odločal kam bom vtaknil svoj prisluženi denar. Podobne nasvete sem enostavno preslišal in hvala bogu da sem jih, sicer bi bil še danes revček.

 

Kar se tiče kompleksnosti E32 750i mislim da dovolj pove podatek da je imel ta avto 3 motorne računalnike, po enega za vsako vrsto valjev in nato še tretjega, da je prva dva vodil in kontroliral. E65 zna danes priklopit na tester in popravit praktično vsak popoldanski mehanik, takrat ko sem se jaz vozil z E32 750i pa še to niso vedeli kaj je lambda sonda, kaj šele da bi kdo kaj znal diagnosticirat in popravit! TAKRAT si moral imet res JAJCA da si vozil tak avto in ne danes, ko je mehanikov malo morje. Tako da prosim ne ljudi strašit po nepotrebnem, če ne veš kaj govoriš.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • ginek, BMW Deutschland, mark_7 in 3 ostalim je všeč


BMW-Marko
BMW-Marko

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 300
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90 330i

#29

Jaz ti tudi svetujem da kupiš. Sam sem pri 18 letih kupil 330i, kljub vsem odsvetovanjem prijateljev in znancev, lahko zagotovo rečem, da boljše stvari v življenju nisem naredil. Če sem slabe volje, se usedem v avto in odpeljem na vožnjo, po kateri sem spet poln energije. Res, da je bilo nekaj stroškov, a je definitivno vredno! :)


Prikaži več možnosti
    • Jerry in Crtani uporabnikom je všeč to sporočilo


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#30

Kupi…. Tud jaz imam E65, prešraufal sem jo, pa še jo bom…. Je pa vseeno osmak naloadan z opremo…. Pelje se fantastično, ko se pelje seveda :) Ampak takrat imam nasmeh na obrazu….. To odtehta vso šraufarijo, čeprav jo delam z veseljem….. E65 osmak je stroj, kaj šele V12..... Huh, mogoče kdaj ko bo več dnarja za dele...…

 

Go for it.... :)



Urejal dragan klep, 05.03.2018, 20:02.

Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Grilzz
Grilzz

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 945
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Alfa romeo 75

#31

Kupi, uživaj in meči € v to kar si želiš.

 

Čez nekaj let, ti vsaj ne bo žal, tudi če boš na koncu odvlekel avto na dinos.


Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 267
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#32

Kupi kupi, kaj veš kaj še vse bo. Časa za neke bolj smiselne investicije imaš še ogromno. Ne bo ti žal, meni ni bilo nikoli za nobeno kozlarijo.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Jerry, soulfly, zigi in 3 ostalim je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 839
  • Lokacija: Slo

#33

Ne poslušaj pametnjakovičev, ki odsvetujejo avto, ki ga nikoli niso imeli, vozijo pa mlinčke in vsak mesec računajo, koliko so privarčevali.

 

Kupi sedmico, dolgo je itak ne boš imel, ker se ga boš kmalu navadil in prišel do spoznanja, da plačuješ vzdrževanje ranga avtomobila, ki ga ne potrebuješ. Potem se ga boš naveličal ter prodal in prav je tako, tako kot mora otrok prijeti vročo kuhalno ploščo in vtaknit prste v vtičnico. Kupi, vozi, prodaj, kupi naslednji avto, ki ti bo zanimiv.

 

Moj nasvet je le, da ne vlagaj pretirano v ta avto. Če ga boš hotel porihtat, potem boš zapravil precej denarja, ki se ti ob prodaji ne bo povrnil. Vloži le toliko, da bo avto tehnično izpraven, teh starih gajb nihče več ne ceni. Tistih par jurjev, ki jih boš dal za avto, boš zapravil zase in jih boš od prodaji morda celo v celoti dobil nazaj, kar boš pa vlagal v popravila, sploh v vizualne popravke, je pa vse stran vržen denar. In če boš po par mesecih, ko boš še vedno navdušen nad avtom, mislil, da ga boš imel še dolgo in se ga splača rihtat, ga ne boš imel in ne splača se.



Urejal e60va, 05.03.2018, 21:08.

Prikaži več možnosti
    • sssimon je všeč


tudjstgamam
tudjstgamam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 737
  • Lokacija: Ribnica
  • Avtomobil: F11 520 dA

#34

V življenju nam je itak vsem žal samo za stvarmi, ki jih NISMO naredili, pa bi jih lahko.
Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 970
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#35

Zakaj strašiš človeka, če ni treba? Kot prvo je to kar si napisal POPOLNOMA napačno, kot drugo greš pa po vzorcu "če jaz nisem imel, zakaj bi on?", tako kot 90% drugih sodelujočih v tej temi.

 

Ne dragi moj, serija E32 še zdaleč ni bila brez igračk, sploh pa ne 750. Kot rečeno sem imel dve, ena je bila res bolj skopa z opremo (kar pa še ne pomeni, da je bil avto preprost kot naprimer slabše motorizirane različice), je bila pa zato druga naložena do konca. O vsej opremi nebi ker to nima smisla, povem ti samo da so imele E32 že takrat opremo kot je xenon, PDC, reguliranje nivoja podvozja, da ostale, bolj klasične opreme kot je naprimer gretje sedežev in električni pomik sedežev, vključno z nastavitvijo višine vzglavnikov, niti ne omenjam. Kakšen sedež si ti mislil da sem imel jaz v 750, takega kot ti v Golfu? Pa kaj še, med sedežema E32 in E65 sploh ni neke bistvene razlike, dodali so v glavnem samo še masažo in hlajenje in comfort funkcijo (kar je par dodatnih pomikov) in to je to. Oba sedeža sta čudo tehnike in sta v svojem času stala približno toliko, kot vozilo nižjega ranga. Da ne govorim o kaki Highliner izvedbi, tisto je šele vesoljska ladja in po opremi preseže katerokoli E65. BMW ni od včeraj dragi moj, začelo se je že veliko prej in jaz sem vse to imel. Zakaj? Zato ker se nisem oziral na take kot si ti, ko sem se odločal kam bom vtaknil svoj prisluženi denar. Podobne nasvete sem enostavno preslišal in hvala bogu da sem jih, sicer bi bil še danes revček.

 

Kar se tiče kompleksnosti E32 750i mislim da dovolj pove podatek da je imel ta avto 3 motorne računalnike, po enega za vsako vrsto valjev in nato še tretjega, da je prva dva vodil in kontroliral. E65 zna danes priklopit na tester in popravit praktično vsak popoldanski mehanik, takrat ko sem se jaz vozil z E32 750i pa še to niso vedeli kaj je lambda sonda, kaj šele da bi kdo kaj znal diagnosticirat in popravit! TAKRAT si moral imet res JAJCA da si vozil tak avto in ne danes, ko je mehanikov malo morje. Tako da prosim ne ljudi strašit po nepotrebnem, če ne veš kaj govoriš.

 

Jerry saj vem da ne moreš iz svoje kože, samo vseeno primerjati E32 in E65... Tole je tudi za tvoj nivo debate prevelika poenostavitev. V eni drugi temi si ravno čez E65 pljuval, da je ne boš nikdar dilal, saj ima preveč računalnikov in preveč kombinacij opreme, da bi bili rabljeni kosi zanimivi za prodajo. Danes pa v stilu študentskega AMG -ja svetuješ nakup... Tvoje izjave postajajo iz dneva v dan bolj zmedene in nasprotujoče. 

 

Če bi se posvetil čemu novejšemu od E39 bi ugotovil, da je E65 precej bolj kompleksen avtomobil kot E32. 

 

LP Tristan01



Urejal tristan01, 05.03.2018, 22:32.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 423
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#36

Jerry saj vem da ne moreš iz svoje kože, samo vseeno primerjati E32 in E65... Tole je tudi za tvoj nivo debate prevelika poenostavitev. V eni drugi temi si ravno čez E65 pljuval, da je ne boš nikdar dilal, saj ima preveč računalnikov in preveč kombinacij opreme, da bi bili rabljeni kosi zanimivi za prodajo. Danes pa v stilu študentskega AMG -ja svetuješ nakup... Tvoje izjave postajajo iz dneva v dan bolj zmedene in nasprotujoče. 

 

LP Tristan01

Ne Tristan, niso moje izjave zmedene in nasprotujoče, samo pravilno si jih moraš znat tolmačit. Ti bom razložil, zakaj sem pisal tako kot sem in čez čas navidezno "spremenil mnenje" (čeprav ga nisem, v resnici sem takrat napisal samo del zgodbe in zdaj bom napisal še nadaljevanje).

 

Torej, E65. Ja, res sem rekel da je ta avto jebeno zakompliciran in ga bom verjetno kar izpustil iz svojega asortimana. Zakaj? Zato, ker je pač svojstven in zahteva precej poseben pristop. Kot je bilo že večkrat omenjeno (to je recimo lepo opisano v temi "Razpad sistema", sicer gre tam za E61, ampak princip je isti) ima E65 elektroniko softversko združeno v celoto in je zato zelo težko najt ustrezne komponente, ki se bodo brez problemov vklopile v sistem. Je, oziroma JE BILO, bi lahko zdaj že rekli. Zakaj? Zato ker smo zdaj leta 2018, takrat ko sem jaz pisal o zajebanosti elektronike E65 se je pa štelo leto 2012, 2013 oziroma nekaj podobnega. Med tema dvema časovnima okvirjema je 5 let razlike, to pa pri takšnih stvareh pomeni ogromno.

 

No da gremo na bistvo, pomembno je število komponent ki so na voljo in njihova dostopnost. Natančneje, količina rabljenih rezervnih delov, ki so na trgu. Če si leta 2012 recimo iskal nek specifičen kos elektronike za E65, je bila zelo majhna verjetnost da ga boš dobil, ker se ti modeli po delih praktično niso nikjer prodajali. Držali so ceno in avta ob karambolu/okvari ni nihče kosal, pač pa se je vse popravljalo. Danes so drugi časi, E65 imaš v delih kot listja in trave. Pri meni sicer ne, ker se s tem modelom (zaenkrat) še ne ukvarjam, nisem pa edini na trgu, tako da je delov dovolj. Rabljeni rezervni deli so namreč tisto najbolj pomembno kar zagotavlja poceni servisiranje starega avta, z njihovo pomočjo (in seveda s know-howom mehanikov) postane vzdrževanje takega avta iz nočne more mala malica, tudi če kupiš nekaj, kar je navidezno jama brez dna. Če se recimo osredotočim na obdobje med 2012 in danes, lahko rečem da je vzdrževanje E65 za 60-70% stroškovno manj zahtevno, kot je bilo takrat - to pa je že konkretna številka.

 

Ne samo z E65, z vsemi modeli je enako in tako kakor se nam danes zdi F01 znanstvena fantastika, jih bomo čez 5 ali 10 let šraufali praktično že pod vsakim kozolcem. Ja sem na tem področju že kar veteran in se še dobro spominjam časov ko je E34 veljal za vesoljsko ladjo, spomnim se tudi kako se je za E39 govorilo da ima tako zajeban štrom da se neoriginal avtoradia recimo sploh ne da priklopit in podobne fame, ki so se kasneje seveda izkazale za skregane z resnico. Zgodbice za lahkonoč o E65 torej preskočite ker niso več v modi, če se kdo želi sekirat in pulit lase naj si kupi F01  :laugh E65 je zdaj že stara umirjena dama ki ne zahteva več dosti, nudi lahko pa še vedno ogromno - in je zato več kot primerna tudi za (ne čisto suh) študentski žep  ;)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 075
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#37

Za prvi avto pri svojih rosnih 18ih sem si kupil e39 530d. Ni mi žal. Naučil sem se ogromno užival pa še 2x več. Za začetek raje vzemi kako e39 je super odskočna deska, da lahko nato nadaljuješ s sedmico.


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 340
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#38

Za prvi avto sem si kupil Fiesto 1.4i 16v.

 

In jo naredil totalko.

 

3x.

 

Vmes sem jo pa se ene 3x razbil tako, da ni bila cisto totalka.

 

Vse je slo iz kaska.

 

Zdaj pa (iz)racunaj koliko stane kasko za sedmico.

 

Pa vsedi se raje prej.


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 839
  • Lokacija: Slo

#39

Za prvi avto sem si kupil Fiesto 1.4i 16v.

 

In jo naredil totalko.

 

3x.

 

Vmes sem jo pa se ene 3x razbil tako, da ni bila cisto totalka.

 

Vse je slo iz kaska.

 

Zdaj pa (iz)racunaj koliko stane kasko za sedmico.

 

Pa vsedi se raje prej.

Kaj vse bo človek še prebral tukaj. Od izpita dalje sem vozil močnejše avtomobile, tudi BMWje, pa nisem razbil nobenega. Imam veliko kolegov, pa ne poznam nikogar, da bi usul avto, kaj šele 3x in to mlinček. Če nisi sposoben za (hitro) vožnjo, bo problem tako sedmica, kot tudi fiesta, kar si dokazal sam. Ne rabiš te predpostavke preslikat na vsakogar, če se bo poba sesul, pa bolj zanj, da se v sedmici, je varnejša od fieste, kasko gor ali dol.

 

Taki "nasveti" o vzdrževanju s strani tistih, ki jih trese ob koncu meseca in nasveti glede vožnje s strani tistih, ki imajo redno prometne nesreče, res niso na mestu.


Prikaži več možnosti
    • lozinka in tomazM5 uporabnikom je všeč to sporočilo


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 319
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Not a BMW

#40

Moj prvi avto je bil E39 528iA, pa so mi ga tudi vsi odsvetovali (mej za rezervo par jurjev so mi vsi pametovali).... kupil sem verjetno enega izmed slabših na avto.net... takrat pač nisem imel financ za konkretno vzdrževanje, pa mi ni niti malo žal... gor sem vrgel rabljene gume (ne deset let stare, ampak 2-3 z najmanj 5 mm profila, preden začne kdo paničarit), zavarovanje sem imel hvalabogu poceni, ker sem imel očetovo polico... olje sem dolival, tu in tam kaj zrihtal in to je to...Avto sem imel kako leto in prodal naprej... Ampak vsakič sem bil nenormalno srečen, ko sem se z avtom peljal in mi ni žal.

 

Fant ne kupuje avta za 10 let... kakšno leto bo pa že zdržal fijakanja, izkušnja bo koristna v vsakem primeru. Res je razlika med sedmico in E39, ampak jaz sem takrat imel plačo 500€, fant ima pa čez jurja. 


Prikaži več možnosti