Skoči na vsebino

 

P: 2006 Audi A4 1.8T cabrio

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
106 odgovorov v temi
Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i

#1

Znamka: Audi

Model: A4 b7 1.8T, cabrio

Letnik prve registracije: 2006

Dejanski letnik vozila: 2006

Barva: Apalaka beige metalic

Tip menjalnika: ročni 5 prestav

Moč motorja: original 163 ps (220ps, 320 Nm)

Kilometri: 110.000 km

 

Realnost kilometrov: glede na ohranjenost bi rekel DA

 

Oprema Vozila: avtomatska klimatska naprava, navigacija, vzratna kamera, PDC spredaj zadaj, beige usnjena notranjost, 2 din Alpine radio, komplet profesionalno ozvočenje, original 18 col Audi platišča na 235/40/18 gumah.  

 

Dodatno minimalno spuščen H&R -30mm, celoten izpuh fi 70 (Logarsson), večji intercooler, šobe od TT, mapa RSR 220ps, 320 Nm

 

Tehnične napake vozila: /

 

Vizualne napake vozila: /

 

Bivša omembe vredna popravila: ob nakupu pri 80.000km preventivno menjan pogonski jermen, pri 100.000km sklopka (original Sachs)

 

Moj opis vozila: Avto je skrbno negovan ter redno garažiran. Platnena streha je impregnirana 2x letno in ni nikjer poškodovana. Kot je razvidno iz opisa, se je v avto vlagalo le kvalitetne materiale in se ni nikjer iskalo bljižnjic. Stari in zanesljivi 1.8T odlično opravlja svoje delo in v kombinaciji s fi70 izpuhom ter vožnjo brez strehe, lepo prede.

 

To je avto za nekoga, ki išče zabavnega 4 sedežnega cabrioleta. Na zadnjih sedežih se lahko udobno vozijo otroci oz 2 osebi do 175 cm (lahko služi kot drugi avto pri hiši). Glede na moč, ki jo proizvede 1.8T ima lastnik ugodno zavarovanje oz registracijo. 

 

Slike: prilepljene spodaj

 

Kontakt: 030 996 294 

 

V primeru smešnih ponudb avto seveda ostane doma.

 

Cena: 9.250 EUR

 

 

 

 


Pripete slike za predogled

  • Poliranje.jpg
  • Poliranje1.jpg
  • 4WP_20160623_007 (1).jpg
  • 7V__D963.jpg
  • 3V__6CE3.jpg
  • Trip 26022017.jpg
  • Socerb 26032017(1).jpg
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in Nos uporabnikom je všeč to sporočilo


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i

#2

up


Prikaži več možnosti


andy
andy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 083
  • Lokacija: Presrečen bodoči prebivalec Kalifata, ja kul sem!
  • Avtomobil: 4X4 (dvogrba - delux )

#3

Lep avto, je kaj zanimanja?


Luka, Luka, Luka!!!!!

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 836
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#4

Lep avto, je kaj zanimanja?

Super avto za vozit itd, za prodat pa jeba.. https://www.bmwslo.c...-možna-menjava/

Drugače, zelo kvaliteten cabrio!


Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i

#5

Pred pol ure sem ga dal na avtonet...dilerji mi pošiljajo SMSje, pa mi neke vice pišejo...Sej za ceno se da še nekaj pogovarjat

 

 

ena sveža

audi 1.jpg


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 362
  • Lokacija: Ljubljana

#6

Men je ta model ful vsec. Zakaj je bil pa kompletno razstavljen?
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i

#7

Za ozvočenje. Mlado pa ludo :-)


Prikaži več možnosti


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 555
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#8

Super zadeva, že nekaj časa spremljam podobne zadeve. Tudi 1.8T motor je plus, verjetno pa optimiziran na 220KM kr dobro potegne? Žal nikoli ni dobil podobnega statusa, kot recimo Z4, čeprav je za moje pojme po kvaliteti in podobnih stvareh zelo konkurenčen. Nima pa zadnjega pogona, to je pa tudi res....in kakšnega 6cilindraša, razen 3.2 Tsi, ki pa daleč zaostaja za BMW-jem. Cabrio mora imeti tudi zunanjo "štimo", ker to je skoraj pol avta.....S predelanim izpuhom se nekaj malega tudi to polovi



Urejal Borut30, 18.04.2018, 13:41.

Prikaži več možnosti


Svetnik
Svetnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 536
  • Lokacija: V gozdu
  • Avtomobil: Samo stare pregnite kante

#9

Z4 je pravi roadster, medtem ko A4 pač kabrio izvedba klasične A4...dva različna svetova


Če bi se vsak zase brigal,bi imel vsak posameznik za celo življenje dela:)
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i

#10

Fantje prebermo si se 1x skupaj naslov te teme. Men je tud Z8 al pa m3 cabrio všeč, da ne bo pomote... pa ne bom o tem modelu potem filozofiral v tej temi :-)
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i

#11

Drgac pa ja, avto potegne. 220 turbo konjev je zabavno vozit...to je sicer relativno od posameznega voznika.
Z optimizacijo se največ pozna navor, ki je na voljo tam od cca 2000rpm in čez celotno območje vrtljajev.
Sicer pa avto ima preventivno večji intecooler, izpuh 70fi, večje sobe, das se dobrega jurja za Plug&play turbino hybrida K04 oz kakšno TTE280 Rsr ti naredi mapo in maš 300+hp. Motor to zdrži že večkrat na 1.8t preverjeno pa se pelješ ob boku s 335 z minimalnimi stroški registracije, vzdrževanja itd..
Evo kost za glodanje, hehe.

Urejal Team Cabrio Slovenija, 18.04.2018, 14:36.

Prikaži več možnosti


andy
andy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 083
  • Lokacija: Presrečen bodoči prebivalec Kalifata, ja kul sem!
  • Avtomobil: 4X4 (dvogrba - delux )

#12

Uh, sedaj bo pa konflikt, kako si drzneš napisati, da gre ob boku s 335???? :ok2


Luka, Luka, Luka!!!!!

Prikaži več možnosti


miha84
miha84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 230
  • Lokacija: Ljubljansko barje
  • Avtomobil: Caravelle

#13

Pred pol ure sem ga dal na avtonet...dilerji mi pošiljajo SMSje, pa mi neke vice pišejo...Sej za ceno se da še nekaj pogovarjat

 

DAnes in jutri bodo dezevale ponudbe nicvrednezev.  :fight Slabs, kot komarji.Ne mores se jih losat. 

 

Kako je avspuh tule skupaj spojen? Nataknjen, zasvasan, ....? Lonci so tudi Logarson ali, ...? 


Pripete slike za predogled

  • post-20537-0-59813300-1521203662.jpg
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i

#14

Lonci so Fox, to se je dalo homologirat, da je potem ok za tehničnega in za plave, ker je kr gasen. Ostalo mi je naredil custom Logarsson, je svasal, ga morm kr pohvalit. Glede izpuha imam se spodnjo sliko. Da plini stimajo je gor se 200cel sportni Magnaflow cat

 

dpipie.jpg


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 866
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39 525dTA, R19c, E36c

#15

Zelo lep... bom rekel sosedu, ki je zadnjič gledak TT, ima pa A3 1.6 TDI nekje v te vrednosti, ki ga želi nekako zamenjati ključ za ključ, ker so nabavili novo mazdo 3 za družinski avto.

 

Gredo komplet na bencin, ne rabijo dizla.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • Team Cabrio Slovenija je všeč


Borut30
Borut30

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 555
  • Lokacija: Kočevje
  • Avtomobil: francoz, nemec, čeh

#16

Fantje prebermo si se 1x skupaj naslov te teme. Men je tud Z8 al pa m3 cabrio všeč, da ne bo pomote... pa ne bom o tem modelu potem filozofiral v tej temi :-)

Nč bat, sej se samo pogovarjamo(smo pač na forumu). V mojem postu ni bilo mišljeno nobene kritike ali filozofiranja na tvoj A4. Meni izjemno všečen voz, ki tudi mene mami.


Prikaži več možnosti
    • Team Cabrio Slovenija je všeč


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 052
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#17

Oprosti, ampak audiji te generacije nikakor niso zabani za vozit pa lahk majo kolkr hočeš konjev, so pač pretežki spredaj. To je bolj za cruzat avto...tak kot večina kabričev konec koncev

 

Sicer me pa zanima kako vidiš na ta ekran ( npr vzvratno kamero), gledaš s koleni ali? To bolj leti na tako opevano ergonomijo pri VAG-u, ki ma neki tok blesavih rešitev da kr glava boli, ampak nihče jih nikoli ne omeni ker je to pač VAG.

 

Uspešno prodajo želim.


Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 528
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i

#18

Ja oči imam na kolenih oz nogo si dam za vrat pa gledam z dalnogledom :-)
Prikaži več možnosti
    • Cdriver je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 836
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#19

Oprosti, ampak audiji te generacije nikakor niso zabani za vozit pa lahk majo kolkr hočeš konjev, so pač pretežki spredaj. To je bolj za cruzat avto...tak kot večina kabričev konec koncev
 
Sicer me pa zanima kako vidiš na ta ekran ( npr vzvratno kamero), gledaš s koleni ali? To bolj leti na tako opevano ergonomijo pri VAG-u, ki ma neki tok blesavih rešitev da kr glava boli, ampak nihče jih nikoli ne omeni ker je to pač VAG.
 
Uspešno prodajo želim.


Koliko in kako dolgo si pa imel b6/b7? Ja v testih so jamrali da ima težek nos s4 4.2, 3.0, 3.2, 2.4 in 2.5tdi. 1.8t motor je "lahek" in se a4 s takim motorjem na sterodih čisto solidno pelje, ergonomija pa je pač jebiga iz časa e46. Ne govorim pa kar nekaj na pamet, imel sem 1.8t b7 cabrio, pred njim pa e46 323ci. Priznam da se e46 lepše pelje skozi ovinke, za neke kozlarije kjer bi prišel RWD do izraza, pa je moja 323ka itak bila prešvoh. Hočem pa povedat da v sami legi na cesti tudi ni takšne razlike kot jo hočeš ti prikazat, sploh pa ni razlika taka da bi upal prbit, da pri dekovcu gre gobec naravnost.
Prikaži več možnosti


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 052
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#20

Mal se umir ker nisem nobenga BMW-ja omenju tuki, niti nisem rekel da gre kr naravnost ko zaviješ, ampak pač ni to pojem avta, ki ga je uzitek preganjat po ovinkih ( kar že po defaultu ni glih paradna disciplina kabričev, niti njihov namen); zato moč motorja sploh ni najpomembnejša tukaj. Če se pa vozi vsaj približno tako kot večina VAG-aiz tega obdobja mi je pa precej dobro znano kako se vozi, pa tudi e46 ni nek presežek, vleče jo ven zadnji pogon.

 

Kar se ergonomije tiče pa ja vem, da je relativno star avto, ampak ekrane pri kolenih furajo še dandanes pri VAG-u ( razen pri audiju ), in taka postavitev je brezvezn, neuporabna pa še nevarna.

 

Dost od mene v tej temi.


Prikaži več možnosti