Skoči na vsebino

 

Obnova VTG-ja

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
100 odgovorov v temi
miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 424
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Bmw 530xd f10

#61

Ma ne pluvam jst nc po nobenmu no, sam poglej realno.. vecina rabljenih bmw jev, verjetno tudi drugih znamk je uvozenih iz tujine.
Verjetno se strinjava da jih je ogromno s prevrtenimi kilometri. Mislim, to je dejstvo. V tem je najvecji problem. Naivni kupec kupi tak avto mislec, da ima samo okoli 100 000 km, pa ze to tudi ce jih res ima, je dal taboljse cez. A v resnici jih ma lahko tudi 300 000.
Po moznosti je avto se cipan pa na 23 col replikah, pa servisiran nekaj na pol. Pri avtih uvozenih iz Italije itak ne mores preverit nic. Servisne knjige se ponarejajo na veliko.
Najboljsi so mi uni mojstri, poznam enega takega osebno.. na minimalcu, kupi e60 ko pregonjeno u bozju mater, za 5 jurjev, nova taka je bla 70 jurjev, in pol po 3 eh mescih ,ko crkuje vse po spisku se cudi in jokca kaksen jajc je bmw..
Prikaži več možnosti


brenco
brenco
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: BMW F31 320xD

#62

135k ko sem ga kupil, 200k pa ima sedaj...
mam še Puntiča z 240kkm, brez enega večjega problema v vseh teh letih...

Brenco, koliko km je imel tvoj avto ko si ga kupil in koliko sedaj?


Ma saj te probleme nima samo BMW, mislim, da so v zadnjih letih zmeraj bolj občutljivi avtomobili... zmanjševanje stroškov, ekologija, zmeraj več opreme... 

 

In ja, drag avto je vedno drag, tudi ko je "poceni", se ga je treba še vedno privoščiti vzdrževat....

Ma ne pluvam jst nc po nobenmu no, sam poglej realno.. vecina rabljenih bmw jev, verjetno tudi drugih znamk je uvozenih iz tujine.
Verjetno se strinjava da jih je ogromno s prevrtenimi kilometri. Mislim, to je dejstvo. V tem je najvecji problem. Naivni kupec kupi tak avto mislec, da ima samo okoli 100 000 km, pa ze to tudi ce jih res ima, je dal taboljse cez. A v resnici jih ma lahko tudi 300 000.
Po moznosti je avto se cipan pa na 23 col replikah, pa servisiran nekaj na pol. Pri avtih uvozenih iz Italije itak ne mores preverit nic. Servisne knjige se ponarejajo na veliko.
Najboljsi so mi uni mojstri, poznam enega takega osebno.. na minimalcu, kupi e60 ko pregonjeno u bozju mater, za 5 jurjev, nova taka je bla 70 jurjev, in pol po 3 eh mescih ,ko crkuje vse po spisku se cudi in jokca kaksen jajc je bmw..


Prikaži več možnosti
    • MajoR je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 228
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#63

Kot sem nekje prebral, vtg ne cuka pri polnem gasu. Cukanje se čuti pri počasni vožnji.

Narobe si prebral, vtg pri polnem gasu cuka.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 250
  • Lokacija: Ljubljana

#64

Vtg cuka tudi privpocasne manevriranje po parkingu ko pogon preklapla
Prikaži več možnosti


Sandi90
Sandi90

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 072
  • Lokacija: Ribniško Pohorje
  • Avtomobil: E53 X5 FL

#65

Kaj pa recimo špera namesto xd?

; 2007 E91 320dA ; 2002 E46 330i SMG ; 2006 E53 X5 FL

Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 532
  • Lokacija: Krasinec
  • Avtomobil: X3, E39 se prodaja

#66

Ma dej.. crkuje unim, ki imajo prevrtene, servisirane pod kozolci od xy lastnika, zvozene korete za v prešo.. v 99 ih procentih je tko.
Moj dela ko ura, nobenih tezav sploh. Pa ne sam x drive. Vse dela v piko. Sam je pa avto ze od starta vožen in servisiran kot je treba.
Moj je f10 530xd, od kolega je imel pa 530xd f11, je imel pa cez 300k km isto ni mel nikol tezav z vtg jem.
Treba je met prave gume, pravilno dimenzijo. In ja.. lahko so tudi deljenih dimenzij. Sam jih imam, nobenih tezav. Morajo pa biti take, kot jih predpise proizvajalec, pa vsake tolk casa jih prekontrolirat da so enakomerno napumpane, pa da majo vse 4 enako visino profila.
Sam imam letne dunlop, zimske pirelli sotozero, oboje z zvezdno oznako, pac take so predpisane. Parkrat na leto jih preverim z merilcem profila da so enakomerno obrabljene in to je vsa umetnost.
Za nekatere znalce, bmw forum strokovnjake pac znanstvena fantastika, pol pa jokcajo tle po forumu kok vse crkuje. :-)))

Ni čisto res to. Imam X3, letnik 2007, realnih 130 kkm, pa je VTG pričel ropotat in ga je bilo potrebno sanirat.  


Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#67

Razumem, lahko bi se oglasili tudi tisti, ki jim vtg deluje brezhibno 200k km, in bi recimo dopisali, kakšne gume itd itd...

300k km


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 228
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#68

Ni čisto res to. Imam X3, letnik 2007, realnih 130 kkm, pa je VTG pričel ropotat in ga je bilo potrebno sanirat.  

Pri našem je pri takih kilometrih cukal ob polnem gasu. Rešilo se ga je z menajvo olja in resetom. Od takrat dela BP. 



Urejal blackberet, 12.11.2018, 20:33.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Alen232
Alen232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 274
  • Lokacija: Okolica Ljubljane
  • Avtomobil: Bmw 318d 2009

#69

Olje je okoli 35€/l delo pa tudi nekje od 30-50€
Drugače pa obrni telefon in vprašaj.


Sem danes dobil odgovor od pooblascenca 90-140e plus ddv samo se za termin se dogovorim in ga peljem. Je pa tako. Cukanje vcasih je pri polnem gasu vcasih ga pa ni. Ko pa je ga najbolj cutis v 3 in 4 prestavi.
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 088
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#70

Pa dobr kje vi to serviserat olje je res cca 35€-40€ za delo pa ni več kot pol urce dela. 30€ je pri meni delo za zamenjavo olja plus reset..... tko da 90-140 plus ddv je čisti nateg če se mene upraša.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 228
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#71

Sem danes dobil odgovor od pooblascenca 90-140e plus ddv samo se za termin se dogovorim in ga peljem. Je pa tako. Cukanje vcasih je pri polnem gasu vcasih ga pa ni. Ko pa je ga najbolj cutis v 3 in 4 prestavi.

To si ziher klical A-cosmos ali pdobne amaterje. Pokliči Molka pa boš izvedel vse

 

Pa dobr kje vi to serviserat olje je res cca 35€-40€ za delo pa ni več kot pol urce dela. 30€ je pri meni delo za zamenjavo olja plus reset..... tko da 90-140 plus ddv je čisti nateg če se mene upraša.

To sem tudi jaz takoj pomislil. Sploh pa da ti reče od 90-140€ + ddv ,če niso sposobni povedati točne cene mene tam ne bi videli.



Urejal blackberet, 12.11.2018, 20:49.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 080
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#72

Pa dobr kje vi to serviserat olje je res cca 35€-40€ za delo pa ni več kot pol urce dela. 30€ je pri meni delo za zamenjavo olja plus reset..... tko da 90-140 plus ddv je čisti nateg če se mene upraša.

Kako pa dobiš olje ven iz vtg-ja? F serija namreč nima vijaka za izpust olja... uradno je treba vtg vzet iz avta in izpustit olje skozi oddušek... :crazy 


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 088
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#73

Obstajajo še druge metode, recimo izsesavanje z vakuumom :ok2


Prikaži več možnosti
    • M power je všeč


Alen232
Alen232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 274
  • Lokacija: Okolica Ljubljane
  • Avtomobil: Bmw 318d 2009

#74

To si ziher klical A-cosmos ali pdobne amaterje. Pokliči Molka pa boš izvedel vse
 

To sem tudi jaz takoj pomislil. Sploh pa da ti reče od 90-140€ + ddv ,če niso sposobni povedati točne cene mene tam ne bi videli.


Fantje to je odgovor:

Če na VTG enoti ni vijaka za izpusti olja, predlagamo da naredimo novo odprtino za izpust, nov navoj in tesnilni vijak, ker je tako lažje zamenjati celotno olje, kot pa da ga posesamo ven. Skratka odvisno od tega katera verzija VTGja je trenutno vgrajena na vozilo, lahko zadeva traja od pol ure pa do več kot ene ure.

To je od Molka odgovor. Tako da mislim da je cist ok
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 228
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#75

Fantje to je odgovor:

Če na VTG enoti ni vijaka za izpusti olja, predlagamo da naredimo novo odprtino za izpust, nov navoj in tesnilni vijak, ker je tako lažje zamenjati celotno olje, kot pa da ga posesamo ven. Skratka odvisno od tega katera verzija VTGja je trenutno vgrajena na vozilo, lahko zadeva traja od pol ure pa do več kot ene ure.

To je od Molka odgovor. Tako da mislim da je cist ok

Si me prehitel ravno to hotel napisati,da se v takih primerih(diffi so dober primer) naredi luknjo za čep izpust olja,in imaš rešeno zadevo trajno ter tako kot je treba.

 

IN boš sedaj peljal k njemu ali enemu X?



Urejal blackberet, 13.11.2018, 09:35.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Alen232
Alen232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 274
  • Lokacija: Okolica Ljubljane
  • Avtomobil: Bmw 318d 2009

#76

Avto ce bo sel kam bo sel samo se do Molka.
Samo je kar zaseden trenutno tako da bo za pocakat kaksen teden.
Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 088
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#77

ne da nekaj zagovarjam, samo vrtanje luknje je pa ni rešitev, zakaj, ker ko boš vrtal boš zagotovo zanesel špene v sam vtg,....


Prikaži več možnosti


gade
gade

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 765
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Toyota

#78

Samo eno vprašanje: Imajo novejše VTG enote vijaka za izpusti olja? Ali stare?


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 353
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#79

Samo eno vprašanje: Imajo novejše VTG enote vijaka za izpusti olja? Ali stare?

E60 ga ima.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 228
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#80

ne da nekaj zagovarjam, samo vrtanje luknje je pa ni rešitev, zakaj, ker ko boš vrtal boš zagotovo zanesel špene v sam vtg,....

Ne jih ne boš,če delaš počasi in z občutkom. Če pa vrtaš kot divjak ,vrezuješ kot nor in nekaj na hitro potem pa sigurno. Tukaj je velika prednost ta da vrtaš spodaj in špene padajo dol ter odlično je še to ker olje teče oz solzi ven in spira špene vn.

Ne vem za ostale ampak sem že kar nekajkrat vrezoval navoje in delal luknje v take zadeve(sigurno si tudi ti že kdaj vrezoval navoj v karter olja),pač delaš z glavo ,ne vem opcij je kar nekaj odvisno od situacije, mažeš navojni sveder z mastjo ,obrišeš spet mažeš itd.itd. ,uglavnem treba si je vzeti čas.


Samo eno vprašanje: Imajo novejše VTG enote vijaka za izpusti olja? Ali stare?

Jaz mislim da samo nove v serijah F in naprej nimajo čepa za izpust olja, kar je tudi logično saj delajo tovarne vse za to da se sklopov več ne popravlja ampak samo zamenja z novim.



Urejal blackberet, 13.11.2018, 10:54.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč