Skoči na vsebino

 

2018 - Ponovna oživitev BMW avto kluba Slovenija

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
33 odgovorov v temi
BMW M PWR
BMW M PWR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 451
  • Lokacija: Lucija
  • Avtomobil: BMW F30 - 318d

#1

Spoštovani člani BMW avto kluba Slovenija in ostali forumaši,

 

Več let je že okoli, ko smo se "uradno" zbrali na kakšnem klubskem srečanju, da o kakšnem večjem dogodku niti ne govorim. Klub v zadnjih treh letih vztrajno stagnira. Ni članov, ni dogodkov, ni ničesar...

 

Glede na to, da prihaja pomlad, ki vedno ponuja nek preporod, tudi tokrat sprašujem, ali je sploh še kdo pripravljen, da se klub kot tak ohrani pri življenju?

 

Zanima me ali so oz. ste tu še kandidati, ki bi bili pripravljeni aktivno sodelovati pri ponovnem prebujenju kluba. V mislih imam člane, ki bi bili pripravljeni ta klub ponovno oživeti in ga spraviti "na noge". torej ali obstajajo zainteresirani člani, ki bi klub organizacijsko premaknili naprej, ga oživili, vodili organizacijo srečanj, obiskov tovarne,...

 

Spomnim se, da smo imeli v najboljših časih preko 150, bolj ali manj aktivnih članov, da je na naša klubska srečanja vedno prišlo preko 50 ljubiteljev te znamke. Spomnim se, da nas je bilo pred Kolosejem v BTC tudi preko 100... Se spomnite teh časov. Jaz se jih a le še komaj... 

 

Ali imamo tu prisotni še voljo, zanos in organizacijsko znanje, da klub prebudimo iz globokega zimskega spanja? Verjamem, da obstajajo posamezniki, ki bi to zmogli in znali, ki imajo ideje za preporod in stanje, kot si ga ta klub zasluži.

 

Zavedati se je potrebno, da klub ne more delovati zgolj na podlagi dela vodstva kluba... Klub je živ organizem, klub so ljudje, ki z njim dihajo in v njem aktivno delajo oz. z njim živijo. Tako je bilo nekoč. Bilo je vodstvo in bili ste vi člani, ki se bili srce ali bolje rečeno motor kluba. Vodstvo brez vas, aktivinih članov ni nič, oz. zgolj neka črka na papirju Statuta kluba. 

 

Prav zato se ponovno obračam na vas z željo pogledati v samo osrčje kluba, torej v vse bivše, sedanje in morebiti tudi bodoče člane. Ali zmoremo ponovno obuditi klub? Ali imamo ideje, kako? Imamo voljo? Če mislite da, se javite tukaj... povejte vašo idejo, želje in cilje, da vas sliši celotna audienca tega foruma. Tam kjer je volja je tudi pot, zato odpiram to debato, da poveste ali ste še za to zgodbo? Ali smo zato, da klub obstane in da ne potone dokončno v morje pozabe...

 

Upam, da obudimo klub, saj si konec koncev, naša "bavarska" znamka to tudi zasluži.


Jure Griljc, mag.
predsednik BMW avto kluba Slovenija

 

 


Jure Griljc, predsednik BMW avto kluba Slovenije

F30 318d M Sport, b.j. 2017

Prikaži več možnosti
    • Jerry, zigi, bmwziga in 2 ostalim je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 820
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#2

Vse super. Ampak mislim ,da preden se karkoli začne bi se morali vprašati oz. izvedeti zakaj se je vse to nehalo.Kje je nastal problem,v čem je bil problem?

 

Ker ,da 150 aktivnih članov ponikne mora biti nekaj hudo narobe. Prvo bi morali to razrešiti kot pa ,da se zgodovina ponovi oz. da se že v začetku začne graditi na trhlih temeljih.

 

Vsi kateri smo bili člani BMW kluba Slovenije smo bili ponosni na to. Z veseljem smo se udeleževali raznih tur na začetku smo šli zaradi samih avtov(BMW) kasneje pa zaradi super družbe in prijateljstev katera so se stkala na teh turah/srečanjih.



Urejal blackberet, 27.03.2018, 16:48.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Andy04 je všeč


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 169
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#3

jaz sem zainteresiran. kako ste si pa zamislili?


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 904
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#4

Hi,

 

@ BMW M PWR

 

Klub kot dober klub ima predpogoj dobro vodstvo, torej, predsednik, namestnik, tajnik, in potem aktivni člani, neke vrste svetniki če lahko temu rečem tako.

To je prvotni ožji del kluba ki organizira prvotno samo delo, reklamo, sponzorje, ker danes brez dobrih sponzorjev klub ne more preživet.

Seveda je potrebno za to bit aktiven skozi celo leto, kar pa vzame seveda veliko časa, živcev itd..... Treba organizirat srečanja, treba angažirat sponzorje, jih obiskovat, jim ponudit predstavitev, pogostitev, za njih organizirat kako predstavitev na nivoju, da jim je potem tudi interes bit sponzor... Recimo organizirat za sponzorje obisk tovarne, muzeja itd.... Sponzorji v osnovi že pokrijejo stroške itd... Vse je pač stvar organizacije, in to se da. Danes in pa ksneje bo to šlo na neko raven. Krize ni več.... Sponzorje se da dobit.

 

To so iz mojih izkušenj osnove postavitve aktivne kluba ki ne bo stagniral.

Ni se problem pogovarjat o tem, problem je to realizirat. Za kaj takega moreš bit prvotno entuzijast in deloma tudi kot tak za to živet.....

 

lp

 

D.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in Dare47b uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW M PWR
BMW M PWR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 451
  • Lokacija: Lucija
  • Avtomobil: BMW F30 - 318d

#5

Z vsem se strinjam ampak dodajam, da moramo vsi biti predsedniki tega kluba. 

Če bo vse odvisno od enega ali dveh ljudi bo tako kot je. Žal danes svet teče prehitro, da bi si lahko privoščili, da bi vse delali in organizirali vodstveni delavci kluba.

Sam sem imel enkrat idejo, da bi bili kot del vodstva tudi posamezni regionalni odbori, ki bi koordinirali in organizirali razne evente po regijah, pa to ni nikoli zaživelo....

 

in zakaj je vseskupaj propadlo,... Žal je bilo v klubu vse preveč takih članov, ki bi imeli vse, dali pa bi malo (ali nič), da ne rečem, da bi oz. so nekateri vzeli tudi kar ni bilo nihovega. To, da smo morali biti celo sodno bitko, da smo dobili nazaj svoje, verjetno pove vse.

Torej, sam imam željo, voljo (in tudi nekaj vez ;) ), da lahko naredimo kaj dobrega iz tega kluba... je pa res, da tega niti nočem delati sam ali z 2-3 "sodelavci". Če bomo "za", bomo "za" vsi ali vsaj večina članov. 


Jure Griljc, predsednik BMW avto kluba Slovenije

F30 318d M Sport, b.j. 2017

Prikaži več možnosti


Dare47b
Dare47b

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 037
  • Lokacija: Kjer je nekoč bilo morje!
  • Avtomobil: BMW Exx

#6

Spoštovani,

 

vsekakor pohvale vreden predlog!

Subjektivno pogrešam, našo staro gardo, srečanja,....bilo bi fajn spoznati ostale,... nove,...

Večina subjektov je sedaj ustaljena, družina, preminuli,...čas pa beži.

Negativizem prednjači, kavč komentatorji osvajajo in vodijo Svet.

Pretekli trud utonil v pozabo, vprašanje zakaj?

Zakaj se ne berejo več stara imena? Novi posti starih forumašev? 

Nooo, nekateri so tukaj že predsedniki samo po številu objav.

 

V primeru potreb po angažiranju sem, za.

 

LP, D.


Rajši san lačen, kak pa brez BMW-ja!!!:ok2
Prikaži več možnosti


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#7

Podpiram ampak se mi zdi ideja o neki uber demokratični formi 150 posameznikov rahlo utopična. Hočeš nočeš najbolj uspešne forme danes se vodijo pod neko semi-demokratično diktaturo, ki temelji na jasnih pravilih in jasno določenih dolžnostih in privilegijev vsakega posameznika v tej formi, ki pridejo z izpolnjevanjem teh dolžnosti. Na kratko, če si notri samo zato, da mešaš drek so tamle vrata. Pravila in dolžnosti so na začetku status diskusije in vsak lahko poda svoj predlog in dopolnilo. Vendar, ko se jih enkrat sprejme se od njih ne odstopa. Ni prijateljskih povezav, ni gledanja skozi prste itd.... sankcije morajo biti jasne, vsaka kršitev dokumentirana in na izvoljenem vodstvu je potem, da jih dosledno izvaja. In ja vsak uspešen klub ima privržence in nasprotnike, vodstvo ponavadi "požre veliko sranja" ampak kljub temu ne popušča in ne odneha.

 

Zdi se mi, da se tudi malo meša status foruma in kluba. Klub mora biti instanca nad forumom in ne podaljšek le tega. Če si lahko vse dovoliš na forumu si tega v klubu pač ne moreš. Sploh kadar se gre za klub, ki v svojem imenu nosi avtomobilsko znamko, ki da veliko na svoj premium status. Kdaj si še videl mehanika na uradnem BMW servisu, ki je do tebe prišel ves zapacan in črn in ti rekel "pizda stari sm se zaj... cel popoldne s tvojim avtom ampak sm neki rešu...nekak". Razlog tega je v prvi vrsti, da se izogneš morebitnim sodnim zapletom in v nadaljevanju, da vzpostaviš nek pristen odnos med PR službo znamke in klubom.

 

Klub se mora v prvi vrsti financirati z naslova članarin. Če si jo nekdo ne more privoščit ta klub ni zanj. Vodstvo si ne mora privoščit, da klub rata talec nekega sponzorja. Sponzorji so lahko poleg vendar tudi, če jih ni delovanje kluba ni ogroženo. Vsako pol sposobno vodstvo pa lahko vložen znesek članarine članom nazaj prinese z ugodnostmi pri recimo vzdrževanju ali registraciji vozila. Konec koncev le operira z neko maso ljudi, ki se jo lahko vnovči kot pogajalsko prednost.

 

Skratka jest sm za samo, če se gremo neki se gremo kot se zagre. Flower power in kumbaja je vredu samo za to že imamo forum dokler nas @Tomzi prenaša in se mu, da ukvarjat z našimi nebulozami :-D


Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


BMW M PWR
BMW M PWR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 451
  • Lokacija: Lucija
  • Avtomobil: BMW F30 - 318d

#8

Ko sem rekel, daleč od tega, da bo oz. bi vsak nekaj delal zase... Plan je tak, da bi se izvajale neke, vnaprej  dogovorjene aktivnosti, ki se jih sprejme na občnem zboru. Problem je v tem, da je klub začel prvo stagnirat in nato propadat v trenutku, ko nas ni bilo več dovolj, ki bi bili voljni pomagat.

 

Spomnim se časov, ko smo se vse lahko zmenili, dogovorili in uresničili... in kasnejših dni ko smo se menili za kako srečanje ali piknik, na katerega bi vsi samo prišli, nihče pa nebi nič kaj naredil... da seveda ne govorim o še kasnejših časih, ko smo koga kaj prosili in je najprej sledilo vprašanje "kolk je pa to plačano?"... Vem, da živimo v času ko se vse plačuje ampak žal klub ni profitna ustanova, ki bi nekomu nosila dodatna sredstva za preživljanje... gre bolj za združenje ljudi, ki so pripravljeni kaj narediti za dobrobit kluba prostovoljno. 

 

In kot pravi @artex, če se gremo (oz. se bomo šli še naprej) se pejmo za prav... Tudi jaz nisem za preveliko odvisnost od sponzorjev... klub je v preteklosti zelo lepo živel od dokaj skromnih članarin (30,00 EUR na leto se mi res ne zdi veliko) in  velikodušnega organiziranja izletov, za lahko vse zasluge podelimo @Tomzl-u. Člani so, lahko trdim da kar 90% denarja iz članarine dobili nazaj, ali v obliki darila ali na posameznih piknikih.

Da kar navržem kost... Z moto klubom se bom poskusil dogovoriti za sodelovanje pri BMW Meetingu letos konec maja v Portorožu... Ne vem ali bodo za ampak da vas vprašam, koliko od vas bi bilo pripravljenih biti na nekem "štantu" čez dan in deliti informacije o klubu?

 


Jure Griljc, predsednik BMW avto kluba Slovenije

F30 318d M Sport, b.j. 2017

Prikaži več možnosti


artex
artex
  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: e34

#9

Da kar navržem kost... Z moto klubom se bom poskusil dogovoriti za sodelovanje pri BMW Meetingu letos konec maja v Portorožu... Ne vem ali bodo za ampak da vas vprašam, koliko od vas bi bilo pripravljenih biti na nekem "štantu" čez dan in deliti informacije o klubu?

 

To je spet eno štukanje se mi zdi. Imet par tipov na štantu ni ravno nek presežek. Rabiš dve hostesi in enega ali dva, ki poznata podrobnosti za morebitna vprašanja. Če ste resni, krijem za začetek strošek hostes, če bom v Sloveniji lahko tudi pomagam samo se mi zdi, da nisem ravno kredibilen vir kar se klubskih informacij tiče :-D

 

Članarina 30eur/leto je premajhna. Original BMW obesek stane več. Vsaj x2 še raje x3 in se na račun tega organizira kakšno srečanje več, varno vožnjo, izlet ali da delat dodatne klubske promocijske zadeve (softshell jakne pozimi, majice poleti itd).


Prikaži več možnosti
    • BMW M PWR in jakajuka uporabnikom je všeč to sporočilo


sando
sando

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 877
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: 1er

#10

Kaksne info o klubu bi se lahko tudi tukaj napisale, ce se planira ozivitev kluba. Na spletni in na forumu ze nekaj let ni objave na to temo, razen ce je to dostopno samo clanom.

lpS

Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 655
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#11

Jaz bi bil takoj za, pomagati mi ni problem, le če bom našel čas, sem precej zaposlen z delom tako v službi kot doma. Članarina 30€ letno je res malo premajhna. Ko s prijatelji zbiramo za piknik je za 30€ bolj bogo vse skupaj.
Prikaži več možnosti


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26 284
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#12

Hay!

....fantje ne ga srat....a želite imeti 100+ članov pri članarini 30€, ali 10 pri članarini 90€...

....pred leti, ko se je naredil štos da bo forum plačljiv, če želiš objavlati je bilo proti 99% aktivnih uporabnikov...recimo od 300 njih...

lp

joda

Urejal joda, 01.04.2018, 00:28.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 489
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

Hay!

....fantje ne ga srat....a želite imeti 100+ članov pri članarini 30€, ali 10 pri članarini 90€...

....pred leti, ko se je naredil štos da bo forum plačljiv, če želiš objavlati je bilo proti 99% aktivnih uporabnikov...recimo od 300 njih...

lp

joda

50 članov pri članarini 60 eur bo ravno prav.

 

Forum je drugo kot klub, tega ne moreš primerjat.


Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 938
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#14

Vsak spodoben moto klub ima članarino v rangu 50€. Mislim da je to sprejemljiv znesek. Že vsak, ki ima doma enega oldija rabi certifikat SVAMZ-a. In članarina je cenejša če si član kluba, ki je priznan iz strani SVAMZ-a. In že tam privarčuješ nekih 10-20€. Če dobiš ob plačani članarine še kakšno darilo in se udeležiš enega eventa si denar dobil nazaj.  :ok

 

Sem pa bil med tistimi, ki smo pred nekaj leti pri Koloseji sestankovali o obuditvi kluba. Govorilo se je veliko, zgodilo se ni nič. Dolenjci redno organiziramo zadeve. Piknik na Kolpi z raftanjem, kostanjev piknik, silvestrovanje. Po tem sestanku mislim, da je nekdo od Dolenjcev tudi nekajkrat kontaktiral klub, če bi kakšen od naših eventov naredili klubski in ne samo Dolenjski pa ni bilo nobenega interesa in odziva.

 

Podobno sem povedal že takrat. Klub rabi poleg predsednika 3-4 podpredsednike (ambasadorje, tajnike, imenuj jih kolikor jih hočeš) po različnih regijah (vsaj Dolenjska, Štajerska in Primorska, Gorenjska mislim, da vseeno bolj orientira na Lj in bi lahko šla pod Lj, ali se motim?). In potem lahko vsak v svoji regiji skrbi za člane, pridobi kakšnega sponzorja, organizira event ali dva... Glede na to da je dela dovolj, bi jih morda opravičili plačila članarine. Ali to ni praksa in izvedljivo?

 

Na dolenjskem so člani, ki organizirajo/organiziramo različne dogodke. Koliko je kateremu v interesu spet sodelovati v klubu je pa odvisno predvsem od organizacije in občutka da se zadeve pelje v pravo stran.


:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Sorgo
Sorgo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 366
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: R6 topless

#15

Zamisel o ponovni oživitvi in speljanju kakor se zagre je več kakor dobrodošla. V bistvu je lahko zelo uspešna.

Višina članarine more bit primerna toda ne previsoka, ker klub se bo lažje financiral z recimo 30€/osebo in imel 200 članov kakor z 60€/osebo in imel le 40 (karikirano).
In tukaj ne igra vlogo "kdor lahko in kdor ne" temveč igra vlogo princip in načelo "zakaj bi toliko, me lupijo. Raje nsiem". Slednjega se je treba obraniti (je pa res, da marsikomu je tudi 30€ preveč in iz principa ne bo dal. Slednji so itak izgubljen primer in je boljše, da jih ni).

Sponzorji so vedno dobrodošli, ampak kakor je bilo rečeno, klub ne sme bit odvisenod njih. Kakor klub sam, mora tudi določen sponzor videt dodatno vrednost pri tem, da je sponzor in nekaj dat v zameno (bodisi popuste in s tem razširiti bazo strank ter dodatno zaslužiti, bodisi financirati/so financirati dogodke ter tudi tako pridobivati nove stranke), klub pa more tudi prepoznat vrednost sponzorja in promovirat storitev/izdelek svojim članom ter s tem vzvodom novičiti nove člane.

Največji problem tukaj, seveda po lastnem mnenju, je pomanjkanje zagona ter časa. Marsikdo je za in marsikdo je glasen, ko pa je treba kaj naredit pa vedno pade na ramena, večinoma, istih osebkov, glasni pa utihnejo in se zravnajo z zemljo.
Oseba, ki bo kapetan te ladije mora imeti čas, sposobnosti, dar govora ter trdne živce. Mora delati to s srcem in biti neomajno prepričana, da to lahko rata.
In, če kdo kaj zafrkne more bit tudi primerno sankcioniran, pa četudi je prijatelj glavnih.

Srečanja so tudi super, da o večjih dogodkih ne govorimo. Ampak tudi tu je nekoliko problem čas. Nekateri delamo tudi za vikende, drugi so aktivni starši tretjim pa se včasih ne da vozi nekam za par urc.

Pa ne me razumet, da pišem zato, da vržem voljo dol komu, le izpostavljam dejstva s katerim se vsak klub, vsaka organizacija srečuje.
Če se je na to pripravljeno, potem je to že velik korak k oživitvi.

 

Res je, da nisem bil na nobenem sestanku ali srečanju, je pa res, da sem sam vstopil v klub ko je ta že bil "mrtev" in edini sestanek, ki sem vedel zanj je bil v LJ (logično, nisem imel časa "skočit" v LJ), kakor je res, da vedno, ko se udeležim srečanj z veseljem spoznam nove/stare obraze in slednje bi, vsaj meni, bilo v veliko zadovoljstvo nadaljevati tudi pod okriljem kluba.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 178
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#16

Jaz sem za. 

Članarina je potrebna jebiga. Kolikor bo bo. Glede na to kako velik je forum, kako velika skupnost je to, koliko zelo dobrih ljudi se giblje tu,... je res skoraj žalostno, da kluba ni. 

Ne vem kako ste imeli včasih porihtano, ne vem kakšne težave ste imeli.... Ampak preteklost je preteklost. Novi ljudje nova obdobja, nove zmage. 

V  kolikor se bo kaj ustanavljalo sem zraven. :) 

Ker smo razpršeni po celi sloveniji je logistično za marsikoga problem se udeleževat kakšnega sestanka,... Morda je smiselno naredit potem sedež kluba v LJ ter vezano nanj "enote" v posameznih regijah... Ne vem...največje 4 recimo  LJ, MB, GO, KP pa da je v vsaki regiji zbor in ni treba nevem kako daleč hodit. IT tehnologija je pa tako daleč, da se itak v vsakem momentu lahko vidmo :) 

Ne pravim, da tako mora bit ampak pač predlog. Itak pa se za sestanke (vsaj v klubih kjer sem zdaj) se napove že 1-2 meseca prej in nebi smel bit problem se udeležit :) Tolk natempirani pa menda ja nismo :)

 

 

Lp


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 678
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Auto emocion

#17

Sicer je tema bila odprta spomladi, tako da vprašanje če bo kaj iz vsega, če do sedaj ni bilo nič.

 

Morda samo predlog - Citroen klub ima to dobro urejeno. Obstaja krovni klub, potem so pa sekcijski klubi po regijah. Zadeva kar dobro funkcionira, imajo precej eventov (vožnje, pikniki, večdnevna srečanja,...), prodaja in rihtanje avtov deluje (pomoč drug drugemu). Je pa res, da so člani večinoma nad 30 (ali celo 40) brez kakšnih kompleksov in glavni so seveda spački in ostali oldtimer-ji.


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 834
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#18

Jaz sem za in za obuditev kluba in vsega ostalega kar se je v preteklosti dogajalo. Sam sem velikokrat kot predstavnik vinorodnega okoliša ;) dolenjske organiziral razna srečanja, priprava in organizacija izdajanje koledarjev, vožnje oz. nekaterim bolj znane cvičkove ture, itd itd... Sam sem se velikokrat udeleževal tudi ostalih srečanj in voženj. s časom je vse to zatonilo predvsem z vidika vsi bi vse, vsak bi zastonj, nimamo časa, to je preveč, ah ta mi ni všeč, drug je osebno kao smotan, tretji je kreten, četrti ima stare gare, peti je temu avtu in babo speljal,... skratka cel kup besed in negativnosti od ljudi sem dobil pred oči in ušesa. 

 

Zato sem se priznam od vsega tudi distanciral, tudi od ostalih potem nadaljevalnih dolenjskih dogodivščin, katere je potem ko so cvičkove tour-e ugasnile, nekako kolikor sem zasledil kot bmw dolenjska vodil oz. organiziral več ali manj Žiga. No prisotni so bili tudi ostali in doprinesli svoj delež, da ne bo kdo užaljen, proti nikomur dolenjskih mandelcev nimam nič in vsakega ko vidim srečam pozdravim. :)

 

No pa da preidem na bistvo v kolikor se bo dober zastavilo, pa da bi bilo dobro vodstvo predvsem zaupanja vredni ljudje, potem delitev predvsem na teh mestih imet/dati take ljudi, na katere se lahko zaneseš, na katere lahko računaš, na katerih beseda in roka velja kot podpis ali denar, da je resnost in zrelost. Potem sem poleg lahko pomagam lahko kaj drugega kar je stvar debate in diskusije.

 

Je pa tako da je veliko članov foruma tudi privatnikov, nekateri bi morda bili lahko sponzorji z recimo popusti za člane kluba pri servisnih storitvah, drugi bi nudili prevoze, tretji bi nudili kake druge usluge, ki jih vsak posameznik zagotovo potrebuje v privat življenju. 

 

Pa tudi morda ideja: da bi morda bili sestanki vsakokrat v drugi regiji, da se nikogar ne odriva, da so/smo vsi na isti ravni in imamo identično težo (saj je občutek manjvrednosti ali občutek več vrednosti v tem trenutku nepotreben). Na koncu pa je tako da se vse da če se hoče in tudi na vse manj časa če je pravočasno javljeno, da se zagotovo tako organizirati, da potem ne pade v vodo pa naj si bodo to sestanki ali srečanja.

 

Večina smo sedaj iz mlajših oseb tudi prerasli v starše in si ustvarili družine, tako da so lahko kaka srečanja poleg članskega forumskega tudi družinskega pomena, da se srečanja udeležijo lahko tudi otroci in ni potem ni izgovora da nimam varstva in podobno. Skratka kjer je volja je moč in cilj zagotovo ne sme izostati. Vsi moramo biti na eni frekvenci na eni ravni, pa naj bo to navaden član, predsednik, ali kravatar, ali lastnik stare gare ali pa lastnik najnovejše M flote, vsi morami biti človek in ljudje z značko BMW.  

 

Pa še to, delitev in imenovanje funkcij ne na osnovi prijatelja, znanca, ne vem kakega osebenga nivoja, ampak po sposobnosti in kar je dober za celoto regije kot kluba.  :ok  



Urejal Taucher, 18.10.2018, 09:55.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti
    • rockson je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 178
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#19

No na tak način sem ciljal s tem ko sme govoril o delitvi po regijah. Pač enostavneje je. 

Vse znamke imajo neke klube... Samo BMW nekej štrajka :) Polno nas je dajmo dajmo. 

Kar je povedal @Taucher je čisto res.  Vse se da, če se hoče.

Lejte kakšna srečanja hondaši al pa alfisti naredijo... Tu pa bolj kot berem je res kot je @Taucher napisal vsak ima neke zamere proti nekomu. 

Zakaj? Čemu? Brezveze. 

Čas je, da se nekaj uredi :) Kjer je volja je tudi moč!



Urejal BMW4everafter, 18.10.2018, 09:55.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 655
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#20

Problem bo predvsem dati članarino in delati prostovoljno na srečanjih. Če se res zberejo resni ljudje, ki jim več pomeni dobra družba kot 100eur na leto bo vse skupaj peljalo. Glede vodstva in ostalega se pa strinjam z taucher-jem.
Prikaži več možnosti