hmm glede na hitrost ciklov menjave modelov, koliko se vozila sploh testirajo? Še najbolj siguren si danes kupit model, ki gre proti koncu. Ta je dosegel vsa testiranja na kupcih ter sprotne izbolšave.
Nova X5 2018
#101
|
Prikaži več možnosti
|
#102
So samo v puscavi testiral.... vsi hitijo z novimi modeli pa potem popravljajo. Avto brez konstrukcijskih napak skoraj ni vec za kupit. Mogoce kaksna Lada niva
|
Prikaži več možnosti
|
#103
Evo danes se malo vozil z naloudano x5 m50d, 140k+ je slo prodajna cena. Hotel sem ga narociti, ampak sem nekako razocaran ostal. Avto je dober, sploh voznja je 3x boljsa kot v prejsnji x5, ker ima sedaj koncno zracno vzmetenje. Ampak sem pricakoval vec... nekako ni obcutka prestiza/kakovosti, ko sedis v njem. Verjetno je krivo tudi to, da se zadnji 2 leti vozim z gle amg, s coupe amg, e amg, range rover in podobnimi avti. Ko sem se iz x5 presedel nazaj v svoj ,,winter wagen,, sem se pocutil, kot da sem se iz economy v business presedel na letalu.
V ponedeljek grem se novega gle pogledat... Mercedes, Range in Porsche so stopnicko visje, bmw je zaspal na zalost. Urejal lukad, 22.11.2018, 22:07. |
Prikaži več možnosti
|
#104
Gle je že nov pri nas? Sem gledal nemški konfigurator in so samo 2.0d skup spravili... sploh ni drugega motorja za dizla. bencinar pa samo 3.0 turbo. |
Prikaži več možnosti
|
#105
V ponedeljek bo za 1 dan. 350d in 400d prideta 2019. Mogoce bi 400d vzel, 330PS, gre kar OK, pase v mercedesa. Skoda ker ni V8 ampak tega zgleda ne bomo vec videli, zahvala gre zelenim...bencinar mi pa ni nekaj, presvoh, premalo navora. Gle in cayenne sta v ozjem izboru, mogoce pa celo na rangeu ostanem. Bom videl. Nagibam se k nakupu gleja in pa za vikende 911 turbo s. Ker za vsak dan so mi presedli amgji, pretrdo, preglasno. |
Prikaži več možnosti
|
#106
400d bo prava stvar za daily. Amg ni noben za vsak dan...
|
Prikaži več možnosti
|
#107
Luka, ali je nova x5 z zračnim dovolj udobna? Namreč če so se šli neko športno udobnost potem ni to to.
|
Prikaži več možnosti
|
#108
Saj enaka zgodba je v razredu nižje. X3 so prodali 40k, GLC-ja pa 120k kosov V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil |
Prikaži več možnosti
|
#109
Top kombinacija!! Mercedes je itak pregovorno dober avto in si težko nezadovoljen, 911 turbo s je pa.. legenda. Zverina. Ampak je pa še bolj trda glasna in brutalna kot Amg ji . :-)) |
Prikaži več možnosti
|
#110
Tezko recem, trenutno je ok, ampak so gospodje namesto, da bi na 22 dali zimske gume, nataknili gor ene 19 col feltne z baloni. Tko da je tezko ocenit. Bi blo z 22 treba probat. |
Prikaži več možnosti
|
#111
Kaj bi si šele mislil, če bi se vsedel v q/sq7..da so te dali med prtljago |
Prikaži več možnosti
|
#112
meni ni bil GLE noben presežek.. dolgočasen avto |
Prikaži več možnosti
|
#113
Sej v tem razredu ni avtov ki niso dolgocasni.
|
Prikaži več možnosti
|
#114
Tudi jaz tako mislim, pa kot bi tudi Katanec rekel , avto za mesarje, da gre mal surovine še zadaj v "gepek" . |
Prikaži več možnosti
|
#115
Jaz sem imel gle coupe 63s amg in sem bil super zadovoljen. Za dizle sem pa slisal, da se pritozujejo da se ne pelje ne vem kaj, pa da je trd. Ampak predvidevam, da so te brez zracnega. |
Prikaži več možnosti
|
#116
Jaz sem tudi vozil gle 63s optimiran. Avto je hiter in to je to. Sterilen pač, niti notranjost ni presežek. Edino zvok je pa ufff. Sicer meni nasplošno SUV-ji niso všeč, edini pri katerem veš, da si se usedel v nekaj posebnega je RR, ki ima vozne lastnosti kočije ampak ima vseeno svoj čar. |
Prikaži več možnosti
|
#117
Pa ti range ni zdaj pocasen? Ker rabi glih 2x tok do 100 kot gle :-) |
Prikaži več možnosti
|
#118
Je... saj zato pa gledam za drugimi avti ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#119
Sej maš opcijo SVR, če ne druga, je zvok naravnost božanski v primerjavi z drugimi. |
Prikaži več možnosti
|
#120
Pri rangeu je benz verzija brez veze. Zvoka ne slisis, realno se skrije proti amgju, pa bolj pije kot gre. Pri sportu je svr malo bolj smiseln, ampak sport ni range. |
Prikaži več možnosti
|