Skoči na vsebino

 

BMW e24 splošna/tehnična debata

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#21

Jaz tudi iščem izpušni sistem. Za pametno ceno se ne da dobiti nič. U nemčiji sem našel firmo classic exhaust, kjer delajo lepe izpuhe, več variant za e24, cena pa prav tako full visoka.
Trenutno se nagibam k supersprintu, če bom dobil kakšno ugodnejšo varianto.
Ja itak iščem samo zadnji lonec.

Nič pametnega ni ali je pa cena podobna OE. Sedaj je cena zadnjega lonca 848€,zna bit da je res spet dobavljiv,ko sem ga jaz kupoval ni bil.

Ni problem samo cena ,problem je tudi grd izgled,kar nekaj napram originalu. Ali so cevi prevelike, ali je razmak čudno širok....


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#22

S prostim tekom termostat nima veze. Ta je pri skoraj vseh E24 635CSI nemiren in vzrok ni samo en, jih je več. Kolikor sem jaz do zdaj raziskoval je to lahko zaradi izrabljenega razdelilnika vžiga (po domače: frtajlerja), lahko so vzrok preperele cevi okoli sesalnega kolektorja, lahko je crknil motorček prostega teka, najbolj zanimivo je pa to, da sem opazil da se mirnost prostega teka opazno izboljša tudi v primeru, da zamenjaš dotrajana senzorja odmične in glavne gredi. Tam lahko štrom prebija in zaradi tega motor nemirno laufa. Mislim da je to kar sem napisal 90% razlogov za nemiren tek, bom dopolnil seznam če najdem še kaj, če kdo ve kaj več naj pa tudi napiše (kable do svečk bi verjetno tudi še lahko prištel zraven in menjava svečk z novimi bo verjetno tudi koristila, škodila sigurno ne bo, čeprav sem mnenja da to še najmanj vpliva).

Evo, zamenjan motorček prostega teka in zdaj motor mirno teče  :woohoo  Hvala obema @blackberet & @Jerry  :beer


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#23

Evo, zamenjan motorček prostega teka in zdaj motor mirno teče  :woohoo  Hvala obema @blackberet & @Jerry  :beer

:drink  :-D   Kako si potem zrihtal, si ga probal očistiti, si dal novega iz ebay-a,rabljenega original oz. kaj si naredil? Nisi edini kateri imajo ta stara jajca pa bi tudi mi radi malo vedeli kako se tej stvari streže :laugh



Urejal blackberet, 03.03.2019, 08:46.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#24

A zdaj pričakuješ, da te bom jaz kaj novega naučil? Težka bo, čeprav sem se marsičesa že naučil  :-D Ma nisem se zajebaval s starim in sem naročil kar novega na ebay. Ni original, a na oči je videti popolnoma enak, razen BOSCH nalepke. Najpomembneje je, da služi svojemu namenu. Starega še vedno lahko očistim in ga tud bom ko bo čas  :ok


Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 000
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#25

A zdaj pričakuješ, da te bom jaz kaj novega naučil? Težka bo, čeprav sem se marsičesa že naučil  :-D Ma nisem se zajebaval s starim in sem naročil kar novega na ebay. Ni original, a na oči je videti popolnoma enak, razen BOSCH nalepke. Najpomembneje je, da služi svojemu namenu. Starega še vedno lahko očistim in ga tud bom ko bo čas  :ok

Cena?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#26

Nekaj manj kot 40€. Drobiž glede na to kaj sem s tem rešil.

Urejal MiranK, 04.03.2019, 06:11.

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#27

Pokrov termostata in termostat orig. sta tudi že zamenjana. Zdaj ostaja še en problem že od začetka, to je kazalec temperature vode. Ko je mrzel, je normalno na hladno, ko se segreva normalno raste, a ne do sredine. V glavnem stoji precej pod sredino. Včasih pa se za krajši čas postavi proti rdečem polju in kmalu spet pade nazaj pod sredino. Skratka precejšnje nihanje. Motor se mi zdi normalno segret in normalno deluje. Odzračen je sigurno dobro, saj se to dogaja kot rečeno že skozi.

Gledam in razmišljam ali je mogoče da je odpovedal kakšen senzor, tipalo, stikalo na ohišju termostata? So kar ene štirje št. 6, 7, 8 in 9. 

 

b0000624.png


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 000
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#28

Nekaj manj kot 40€. Drobiž glede na to kaj sem s tem rešil.

Odlično, v tem primeru se sploh ne splača starega rihtat, bom še jaz naročil kar novega. Se priporočam za link, da bom vedel kje si ga vzel  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#29

tstat.jpg


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#30

Ni nujno da je odpovedal lahko je samo zelo umazan od kakšnega kamna,usedlin itd,prvo to poglej.

 

Zamenjaj COOLANT TEMP GAUGE



Urejal blackberet, 08.03.2019, 21:31.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • MiranK je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 000
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#31

Pokrov termostata in termostat orig. sta tudi že zamenjana. Zdaj ostaja še en problem že od začetka, to je kazalec temperature vode. Ko je mrzel, je normalno na hladno, ko se segreva normalno raste, a ne do sredine. V glavnem stoji precej pod sredino. Včasih pa se za krajši čas postavi proti rdečem polju in kmalu spet pade nazaj pod sredino. Skratka precejšnje nihanje. Motor se mi zdi normalno segret in normalno deluje. Odzračen je sigurno dobro, saj se to dogaja kot rečeno že skozi.

Gledam in razmišljam ali je mogoče da je odpovedal kakšen senzor, tipalo, stikalo na ohišju termostata? So kar ene štirje št. 6, 7, 8 in 9. 

Kolikor jaz poznam te zadeve je to zato ker kazalec za temperaturo takrat še ni imel "buffer" efekta kot ga imajo novejši števci, ampak kaže dejansko temperaturo hladilne tekočine. S tem ni nič narobe, v bistvu je še boljše ker dejansko točno veš koliko je motor segret, ni tistega da kazalec kar naenkrat v trenutku poleti na rdeče. Preveri samo če se ventilator klime normalno vklaplja, če se vklopi ko mu rata vroče ni problema, motor se ne bo pregrel.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • MiranK je všeč


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#32

Odlično, v tem primeru se sploh ne splača starega rihtat, bom še jaz naročil kar novega. Se priporočam za link, da bom vedel kje si ga vzel  :ok

https://www.ebay.de/...cChyn:rk:7:pf:0


Ni nujno da je odpovedal lahko je samo zelo umazan od kakšnega kamna,usedlin itd,prvo to poglej.

 

Zamenjaj COOLANT TEMP GAUGE

Zmejnenu, tnx  :ok


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 000
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#33

tstat.jpg

Ko vidiš takole sliko ti postane jasno da je bil E24 v svojem času prava vesoljska ladja in je marsikateri mehanik takrat verjetno samo buljil v ves ta štrom kot tele v nova vrata  :eek  :laugh Jaz recimo še zdaj ne vem čemu služita "FI Temp Sensor" na sliki in "Thermovalve", naj me kdo razsvetli če ve, se mi ne da brskat po netu, bi bilo pa koristno vedeti kakšno funkcijo imajo  :ok2 Za "Coolant Temp Gauge" si predstavljam da meri temperaturo hladilne in posreduje podatek števcu, "Thermotime Switch" je pa termostikalo ki vklopi klima ventilator, to dvoje je isto kot pri novejših modelih in so mi funkcije znane... oziroma "Coolant Temp Gauge" je zdaj verjetno združen z enim od preostalih, ker vem da novejši nimajo več toliko priklopov  :ok


Zamenjaj COOLANT TEMP GAUGE

Zakaj? Pomojem ni nobene potrebe po tem, saj števec temperature deluje popolnoma normalno.


Kul, tnx!


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#34

Kolikor jaz poznam te zadeve je to zato ker kazalec za temperaturo takrat še ni imel "buffer" efekta kot ga imajo novejši števci, ampak kaže dejansko temperaturo hladilne tekočine. S tem ni nič narobe, v bistvu je še boljše ker dejansko točno veš koliko je motor segret, ni tistega da kazalec kar naenkrat v trenutku poleti na rdeče. Preveri samo če se ventilator klime normalno vklaplja, če se vklopi ko mu rata vroče ni problema, motor se ne bo pregrel.

Saj meni se tudi zdi da je temp. motorja ok. Mi gre rahlo na jetra ta kazalec in bi poštimal, če bi vedel kako.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#35

Ko vidiš takole sliko ti postane jasno da je bil E24 v svojem času prava vesoljska ladja in je marsikateri mehanik takrat verjetno samo buljil v ves ta štrom kot tele v nova vrata  :eek  :laugh Jaz recimo še zdaj ne vem čemu služita "FI Temp Sensor" na sliki in "Thermovalve", naj me kdo razsvetli če ve, se mi ne da brskat po netu, bi bilo pa koristno vedeti kakšno funkcijo imajo  :ok2 Za "Coolant Temp Gauge" si predstavljam da meri temperaturo hladilne in posreduje podatek števcu, "Thermotime Switch" je pa termostikalo ki vklopi klima ventilator, to dvoje je isto kot pri novejših modelih in so mi funkcije znane... oziroma "Coolant Temp Gauge" je zdaj verjetno združen z enim od preostalih, ker vem da novejši nimajo več toliko priklopov  :ok


Zakaj? Pomojem ni nobene potrebe po tem, saj števec temperature deluje popolnoma normalno.  


Kul, tnx!

Jaz sem gledal po sliki da bo on vedel. Nisem mislil števca temperature ampak senzor kateri pošilja podatek števcu temperature  :ok2

 

@miranK daj ti poslikaj tvoje senzorje,ker jaz takega na en pin po ETK-ju nisem našel.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#36

Zmenjeno, ko bom pri avtu  :ok


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 000
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#37

Jaz sem gledal po sliki da bo on vedel. Nisem mislil števca temperature ampak senzor kateri pošilja podatek števcu temperature  :ok2

Vem da si mislil senzor, ja. Ampak če ta senzor crkne ne bo števec kazal ničesar oziroma ga bo v trenutku ko daš kontakt zabilo v rdeče polje, njemu pa kaže normalno, torej senzorja ni treba menjat. Sicer mislim da je zelo poceni, ampak vseeno, ni potrebe po tem  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#38

Evo, sem poslikal ta "Coolant Temp Gauge" in je na dva pina in ne na enega, kot kaže zadnjič pripeta slika. Potem je takšen, kot je po kataloški? Mi napišeš kataloško, da ga nabavim?

 

dsc0221.jpg

 

dsc0220.jpg


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#39

Kaj tebe sploh heca_ To kar ti misli[ da je temp.gauge je Temperature sending unit/warning contact ,kateri se upali pri 120C. 

Jay to yastopim kot ,;e temperatura naraste na 120C se vžge rdeča lučka na armaturki.

 

62161360870


Če vprašaš mene je pravi senzor tale:

s-l300.jpg

13621709966


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 143
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#40

Bom zamenjal najprej tega in če še ne bo ok, grem po vrsti  :ok


Prikaži več možnosti