Skoči na vsebino

 

Razlaga: Zakaj se pogonska veriga pretrga (2.0d in ostali...)

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
92 odgovorov v temi
nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 685
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#41

Olje ima pri vsem tem velik pomen. Sem že nekje to napisal, pa so me nekateri samozvani mojstri tu gor poducili, da to ne drži... :skrbast
Sem pa imel čast biti zraven, ko se je pri bmw 1 bencinarju menjalo olje na najnovejšem servisnem intervalu 60.000km... :napaka
Ko sem tisto črno vodo videl (dejansko je teklo kot voda), še ne čudim nobeni stvari več.

Tudi sam sem enakega mnenja pa so me tu podučili drugače.

Tudi, če olje ne bi imelo vpliva na obrabo verige in zobnikov je še vedno olje tisto, ki ustvarja pritisk v napenjalcu verige in če je to staro in vodeno veriga zagotovo vsaj ob zagonu rabi nekaj več časa, da se napne kar pa na 1000 vžigov na avtomobilu že pusti svoj pečat.

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti


Iztok Z.
Iztok Z.

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 571
  • Lokacija: EMONA
  • Avtomobil: BMW x

#42

Olje ima na verigo zagotovo velik vpliv. Segmenti in členi verige se že na poti okrog zobnikov prepogibajo in zato med seboj trejo ali po domače drgnejo, da trenja ob zobnike niti ne omenjamo. In če olje ni kvalitetno ...

 

Nenavadno, da za temi boleha ravno proizvajalec, ki je kot eden prvih začel na motornih kolesih namesto verige uporabljat kardanske pogone ...


Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#43

na pooblaščenem servisu ti stalnega izklopa start/stop ne morejo narediti, ker jim program tega ne dovoljuje.

Ti pa lahko to naredi avtoelektronika in podobni.

To lahko tudi sam narediš z adapterjem, ki ga lahko na ebayu kupiš za manj kot 100€ (izklop start/stop oz. nastaviš da si zapomni zadnjo pozicijo tudi po tem, ko avto ugasneš, ugašanje piskanja varnostnega pasu, itd), pa nič od tega na uradnih servisih nočejo delat.


pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 233
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#44

To lahko tudi sam narediš z adapterjem, ki ga lahko na ebayu kupiš za manj kot 100€ (izklop start/stop oz. nastaviš da si zapomni zadnjo pozicijo tudi po tem, ko avto ugasneš, ugašanje piskanja varnostnega pasu, itd), pa nič od tega na uradnih servisih nočejo delat.

Ne da nočejo ali pa da se ne da ampak ne smejo zato potem pravijo da se ne da tega narediti.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • anita_a je všeč


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 416
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#45

Moram reči, da smo na enem pooblaščenem servisu v Ljubljani predebatirali z posvečenimi, problem verige na E70 to je X5 FL model 3.0d 10/2010 in za ta model pravijo, da veriga NI problematična, enako za X3 F25 05/2014 že FL model 2.0D , model brez FL 2.0D, pred tem pa so problematični, med tem, ko pri E70 3.0 D tudi predhodni modeli naj ne bi bili problematični.

Govorimo na splošno, oziroma masovno problematični, jasno pa enemu na 1000 se lahko tudi , kaj takega vedno zgodi.....
Prikaži več možnosti


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 378
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#46

Kako je pa z verigo pri 3.0 dizel motorjih M57 (325d, 330d 2006-2007)? Je tu že bila problematična?


Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 416
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#47

Kot piše 1 post nazaj načeloma NE. 


Prikaži več možnosti


Frgazar
Frgazar

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 574
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW 318

#48

Ali resnično čipanje N47.. diesel_ov , vpliva na predmetni pogonskji sklop v tolikšni meri, da BMW

vsled tega NE priznava oz. se sklicuje, da je to vzrok o odpovedi garancije ali sklicevanje na kulanco ?


Frgazar
Prikaži več možnosti


Stupo
Stupo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 378
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E65

#49

Kot piše 1 post nazaj načeloma NE.

Schumi pravi, da naj bi bili 6cyl dizli od letnika 2008, ali celo malo prej (tisti, ki imajo piezo šobe) že problematični.
Je pa težava v tem, da se večinoma pri 6cyl motorjih ne sliši ropotanja, preden se veriga strga.

Ali resnično čipanje N47.. diesel_ov , vpliva na predmetni pogonskji sklop v tolikšni meri, da BMW
vsled tega NE priznava oz. se sklicuje, da je to vzrok o odpovedi garancije ali sklicevanje na kulanco ?

Odvisno od načina vožnje. Je pa sigurno veriga bolj obremenjena ob večji moči / navoru.
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 023
  • Lokacija: KK
  • Avtomobil: Črni Blisk

#50

Kot piše 1 post nazaj načeloma NE. 

Verige na M57 3.0d lci v serijah 3,5,7 pokajo brez predhodnik znakov. Imam več virov informacij.

Za x5 ne vem.

Js sem jo na svojem menjal preventivno.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 278
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#51

 Je pa sigurno veriga bolj obremenjena ob večji moči / navoru.

Ne ni :) Čeprav laik po navadi misli da je, ampak realno ni :ok


Prikaži več možnosti
    • Vugy in Bavarious uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 365
  • Lokacija: Ljubljana

#52

Sej sam ventile odpira ane? To nima nic vecje sile na verigo. Sploh pa verige grejo tudi pri drugih znamkah, samo se ne govori tok o tem. Tud audi ma s tem probleme in mb in honda in vw.
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 278
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#53

Ventile zgornja in visokotlacno crpalko spodnja(ok plus najmanjsa oljno crpalko). Najvecja obremenitev je na spodnji, ki seveda varira glede na tlak goriva, ki ga mora crpalka v danem trenutku proizvesti, zgornja pa je vec ali manj konstantno obremenjena, se najvec je pri zagonu. Jaz sem opazil, da pri vozilih z veliko dnevnimi zagoni ali pa uporaba start stop sistema, skrajsa zivljenjsko dobo.
Prikaži več možnosti
    • fp4492, Davidf1, bpavsic in 2 ostalim je všeč


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 710
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#54

Ali resnično čipanje N47.. diesel_ov , vpliva na predmetni pogonskji sklop v tolikšni meri, da BMW

vsled tega NE priznava oz. se sklicuje, da je to vzrok o odpovedi garancije ali sklicevanje na kulanco ?

Kakršenkoli nepooblaščen poseg v avto je lahko vzrok odpovedi garacije ali zavrnitev kulance.

 

Ali čipanje vpliva na verigo. Zelo zelo malo, ampak nekaj pa.

Črpalka za gorivo, ki jo poganja veriga, mora delati z nekaj višjo obremenitvijo, ker mora spraviti v motor kakih 20% več goriva, ob ponavadi nekaj višjem tlaku.

In druga stvar, ker ima motor višjo moč, se obrati motorja ob pospeševanju hitreje povečujejo (dN/dt), posledično je sila na verigo ob pospeševanju višja, saj mora hitreje pognati vse gredi, ki pa imajo svojo vztrajnost.

 

Ampak... po mojem mnenju, je to v življenski dobi avto skoraj zanemarljiv vpliv.

Čas ki ga motor preživi pod polnim pospševanjem je mogoče kak procent celotne delovne dobe.

Si upam stavit da ima start-stop sistem vsaj za nekaj redov velikosti večji vpliv, kot čipanje.



Urejal TribesMan, 05.07.2018, 12:39.

Prikaži več možnosti
    • Mrcina, fp4492, Davidf1 in 3 ostalim je všeč


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 088
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#55

Jaz mislim da če smo že pri fiziki, da je mnogo krat večja sila na verigo, če ona štarta iz nič na 800rpm (start stop), kot pa če se samo obrati povečujejo, ko se motor enkrat že vrti. Moje mišlenje je da največji killer verige je S/S sistem in pa eno ain dvo batne VP


Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 710
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#56

Sigurno, saj točno to sem napisal v zadnjem stavku.


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 250
  • Lokacija: Ljubljana

#57

Sepravi ce nebi blo start/stopa se nebi trgale?
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 683
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#58

Možnost trganja bi se zmanjšala.

 

To pa še ne pomeni, da je težava samo start & stop - pripomore pa.


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 278
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#59

Sepravi ce nebi blo start/stopa se nebi trgale?

Skoraj vsi na pol preberete :) 

 

Teoretično je tako da če bi kupil nov avto in ga vsak dan vozil 24ur in ga ugasnil samo za servis bi taka veriga naredila tudi 500kkm in več.

 

Tisti ki vozi relacije, in ga vžge zjutraj in ugasne zvečer bo naredil veliko več kilometrov kot tisti ki se vozi po mestu po opravkih pa ga 30x na dan vžge in ugasne, da ne govorimo če je to mestna vožnja in zraven še start stop sistem :)


Prikaži več možnosti
    • Jerry in zaxxon uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 250
  • Lokacija: Ljubljana

#60

Ne berem povrsno in tudi vem zakaj se trgajo ;) smesno mi je samo ker govorijo da se B47 kao ok a ubistvu majo se zmeraj tezave
Prikaži več možnosti