Skoči na vsebino

 

E36 316i M40 ne vžge

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
13 odgovorov v temi
sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 149
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#1

Pozdrav,

večino sem prebral, vendar nisem prišel na idejo, kaj bi še lahko pogledal.

E 36, m40, 316

Avto je pred kakšnega pola leta mrknil - ni več vžgal. Sedaj sem se lotil odprave napake, vendar popolnoma neuspešno, saj ne vem več kaj naj pogledam. Avto vergla in ne vžge.

Edino kar je sigurno je da nima iskre - ko dam ven svečko in verglam.

 

Mogoče je kaj bizranega in ne morem najti. Skatka preveril sem naslednje.

 

- senzor odmične sem zamenjal, ker bila upornost nekje okrog 0.5, naj pa bi bila okrog 1.2 glede na manual, vendar nisem prepričan, če so te vrednosti ok - skratka zamenjal in probal s starim in novim - ni spremembe. Menda bi naj šlo tudi brez ali? 

- preveril rele za DME, preveril če pridejo + in če odide +; -  tudi masa in vse je ok.

- zamenjal "zund špulo", razdelilno kapo - nič razlike; napetost na zund špuli je na +12v; kako je z minusom? ni aktiven, saj če probam z V metrom + in - je = 0

- preveril če bi bilo kabli oglodani/pregrizeni - nisem našel.

- pregled pozicije glavne in odmične ter spananje jermena.

- črpalka goriva - spojena dirketno - ko ni releja - dela (pa gorivo je :)).

 

Skratka še vedno nima iskre.

 

Včasih sem ime Carsoft in tisti posebni adapter, vendar sedaj tega več nimam in koliko se spomnim, ko sem poskušal narediti test mi je javilo, da ne zazna DME - zato ne vem če je bil problem adapter ali je šel k vragu DME - motronic. Sedaj z ISTO pa ne morem pogledat, ker ni ne prepozna vozila.

 

Ali ima kdo kakšno idejo kaj še naj pogledam.

 

Kaj sproži iskro DME ali je to še kako "mehansko"*?

 

Če je imel kdo kaj podobnega bi bil zelo hvaležen.

 

lp, zlatko 

 

 

 


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#2

Hi, 

 

Senzor odmične ne igra vloge, sicer bi težje vžigal, bi pa vžgal...

Enako velja za senzor glavne...

 

Varovalke si preveril?

 

Motorni računalnik, v kolikor je odletel, sigurno nebo vžgal.... Mogoče koda ključa? Tester bi moral delovat, če ne deluje, oz ne zazna, sigurno nekaj ne štima…

Po moje bi zadevo znal rešit kak dober avtoelektričar, specifičen za bmw….

 

Priporočal bi ti forumaša alfa in bmw iz mb...

 

lp

 

D.



Urejal dragan klep, 10.05.2018, 20:47.

Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 149
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#3

ta mislim da ima samo senzor glavne.

 

Nekaj sem jih pogledal, verjetno bi bilo dobro če bi jih će z M-Metrom preveril?

Ta še nima DME - še ima Motronic - torej mislim, da še nima EWS - kar verjetno pomeni, da se lahko z isto serijsko računalnik kar menja, ali? 

Kolega je imel istega, sedaj pa ima dele shranjene - morda bi poskusil zamenjati kar račualnik, če bi šlo.

 

lp, 


Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 267
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#4

Rotor si preveril?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 617
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#5

M40 ziher nima EWSja, preden je le-ta prišel v operativo v E36 so motor že zamenjali z M43.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 087
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#6

Ko si probaval če nima iskre si naredil dobro maso na svečko?

Si sličajno kdaj probaval oz verglal z priklopljeno cinšpulo pa v njej ni bilo ozemljene svečke?

Si preveril na konektorju na cinšpuli če je napetost in masa?

Si preveril fazo?

Senzor glavne gredi kaže točno?

Če me spomin ne vara ta motr gleda fazo na glavni jermenici ki je na gumi in se je že zgodilo da je guma odletela in se jermenica obrnila--> posledica, ni iskre pravi čas.


Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 149
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#7

Rotor in razdelilno kapo sem zamenjal iz delujočega - pa ni spremembe.

 

Masa je bila narejena. Nisem drugače verglal.

 

Glede napetosti ima ma + V ob kontaktu - kar je verjetno ok ker je 15 terminal.

Glede mase pa nisem najbolj prepričan. 

Če uporabim + od drugod in maso iz cinšuple je 0? je to OK- 

Sicer sem zamnjal tudi cinšpulo, ampak če bi bil problem z maso tako ali tako ne pomaga.

Senzor glavne kaže kot je predpisano - 1280 +-, ampak je v mejah normale - sicer pa sem ga zamenjal z delujočim. 

Glede jermenice, ima fiksno, sem pogledal in nič kaj posebnega ni za opazit.


Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 149
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#8

zamenjali so mi dme - oz. motronic in avto deluje. Torej je bil kriv računalnik.

Sedaj ga tudi tester normalno zazna.

 

hvala za pomoč.

 

lp,


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 149
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#9

Pozdrav,

 

prehitro je bilo veselje.. avto spet na deluje. Izgleda, da je bil nek preblisk.

 

Ail ima kdo shemo od Motronica za 316 164 e1 - rabil bi oznake pinov, saj izgleda da je nekaj "v kurčlusu".

gre za 88 pinski ecu, glede na barvo kablov so mi na sumu pini 28 - 31...

 

Glede na to, da ECU krmili s pomočjo mase.. vse smo že odklopili.. je možno, da je klopf senzor problem?

ali bi zaradi tega avto ne vžgal.. 

 

 

lp, 


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 617
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#10

A si preveril akumulator in alternator? Ker električni porabniki se ponavadi začnejo izklapljat ko avto zazna da bo štroma zmanjkalo. Najprej radio, nato gretje, nato osvetlitev in ostalo.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 149
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#11

akumulator je ok - sem ga zamenjal z delujočim..

na alternator pa nisem pomisli.. če bi bilo možno, da bi alternator delal kakšno zgago..

 

pini pa so 28, 27, 26, in 25 - sem narobe smer gledal.. če ima kdo kje kakšno tabelo o tem..


Prikaži več možnosti


58f20
58f20
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Avtomobil: Tvoja mama

#12

Pozdravljen, imam kompleten M40B16 motor, v primeru, da morda potrebuješ kakšen del, ali pa kar celoto. 


swg.jpg

Prikaži več možnosti


sodznede
sodznede

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 149
  • Lokacija: Lenart
  • Avtomobil: E 36 m40, E 46 m43

#13

danes smo uspeli rešiti zadevo..

 

Ko je avto "krepnil" cca. 2 leti nazaj - je šel motorni računalnik. 

Mi smo sicer računalnik menjali - kar se je danes izkazalo za pravilno- vendar pa je v času, ko je avto 2 leti stal - oksidiral kontakt tam kjer je priklopljen senzor glavne gredi.
Posledično ni rač dobil signala - o obratih motorja - rpm - in tako ni sevea naprej prožil mase na špulo..

 

skratka kombinacija bizarnih stvari,, 

 

lp, 


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


Ravo
Ravo

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 475
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: E36/2C

#14

Če boš rabil bo naprodaj m43 motor 1.8i z 220000km.
Je še v avtu in je možen preizkus.

Lp
Prikaži več možnosti