Maš samo za BMW ali generalno rezervni deli?
"Neoriginal" za vse..
Original(OE) pa samo BMW druge znamke me ne zanimajo zato ,ker že tukaj delam samo uslugo vsem BMW-jašem,da lahko pridejo do pravih popustov
Urejal blackberet, 09.02.2019, 17:03.
#41
"Neoriginal" za vse.. Original(OE) pa samo BMW druge znamke me ne zanimajo zato ,ker že tukaj delam samo uslugo vsem BMW-jašem,da lahko pridejo do pravih popustov Urejal blackberet, 09.02.2019, 17:03. |
Prikaži več možnosti
|
#42
Ni ti treba verjet, če nočeš. Zadnja malenkost, ki se jo spomnim iz glave. Štangica stabilizatorja Febi 7€, Euroton enaka Febi 20€.
Ali pa recimo ATE Powerdisc od znanaca mehanika, ki se mi je ponudil, da mi zrihta v I.S.T. diske, ker oni dobi tam maksimaeln možen popust. Pa je bila ponudba za ceno enega diska točno za dva iz Autodoc.
Potem recimo sem prišel enkrat v I.S.T. z malo daljšim seznamom in zraven cene iz Autodoca, pokažem prodajalcu in rečem, mi je vseeno, lahko so deli tudi od drugih proizvajalcev samo, če se da približat tem cenam, pa vzamem pri njih, če je par % dražje, ne bom nič kompliciral. Pa kar ni mogel verjet, da so to končne cene. In rekel, da ni nobene variante, tudi če mi da maksimalni možen popust, da bi se vsaj približal tem cenam.
Trgovci z deli pri nas ne živijo od takšnih, ki sami kaj pošraufamo, ampak od mehanikov. Mehaniku je pa važno, da je del na zalogi in ga takoj dobi, ne more on par dni imet avta na dvigalu pa čakat robo. Pa da mu dajo popust, ter da ima odlog plačila. Njemu je vseeno, če so marže nabite v nebo, saj na koncu itak stranka plača. Trgovci pa na ta račun fajn živijo.
To je kar se tiče aftermarket robe. OE dele pa večinoma kupujem pri nas. Pri teh pa res ni ponavadi tako velike razlike od tujine, ponavadi je nekaj dražje, so pa tudi kakšne izjeme, kjer je precej dražje. Že dolga leta v glavnem na Selmarju kupjem, me prodajalci tam poznajo in vedno dobim popust, čeprav včasih jim moram za to rečt, sploh če se vzame za malo več denarja robe ali pa kakšen dražji kos, se da zmenit, da je kar blizu nemškim cenam.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#43
To je tako, kakor imaš trgovino(recimo najem,zalogo itd) in zaposlene potem so marže lepe in tudi cene.
Kar se tiče popustov je to zame največji nateg ter nepošteno ampak se spet vse navezuje na trgovino in zaposlene. Pri meni recimo ni nobenih popustov za vse je ista cena do kjer še lahko grem(dobrodelna organizacija pa tudi nisem),ni važno ali je mehanik,redna stranka ali pa nekdo z katerim prvič delam, to se mi zdi najbolj pošteno.
Pri meni je situacija ravno obratna in sicer ta ,da z mehaniki ne delam ter nimam tudi nobene želje(odlogi plačila,neplačila,material na lepe oči,ker se jim ne da pogledati kaj je na avtu,raztrgane škatle,umazane škatle,zamešani artikli,uporabljeni artikli zapakirani nazaj v škatlo(recimo filter olja napol od olja, stare zavorne ploščice),itd.itd.itd.,niso vsi taki jih je pa 90%). Je pa veliko lepše manj zaslužiti delati pošteno in na ta način dati stranki več oz. največ kar lahko ter delati z normalnimi strankami in iti ponoči mirno spat.Sploh moram pohvaliti forumaše ,da so to deci na mestu,nobenih problemov z plačili,dogovori itd. Urejal blackberet, 09.02.2019, 17:41. |
Prikaži več možnosti
|
#44
bom drugic javil pa da vidimo ![]()
E46__wagon
|
Prikaži več možnosti
|
#45
Več kot probati ne moremo, potem se pa vidi ali pridemo skupaj ali ne Urejal blackberet, 09.02.2019, 17:49. |
Prikaži več možnosti
|
#47
Večji trgovci najbrž res dobijo boljše cene pri proizvajalcih in Autodoc je eden od njih, samo vseeno se je za vprašat pri njih, a boš sploh dobil del, ki si ga naročil, a bo tista štangica res Febi, pa disk res ATE? Al ti bojo uturili svojo "premium" kitajsko robo v upanju da se ne boš pritožil.
To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#48
Še vedno sem dobil, kar sem naročil.
Enkrat se mi je sicer zgodilo, da so mi poslali gumice za obnovo čeljusti za E28 namesto za E46. Ampak je bila znamke ATE, kot sem naročil. Naročena sta bila dva kompleta in samo eden je prišel napačen. Pa se mi zatistih 5€ niti ni dalo ukvarjat z reklamacijo in jim pošiljat nazaj. Napake se vsem zgodijo.
Pa pri naročilu diskov so mi enkrat ponudili, da lahko super ugodno dobim boljše diske od svojih, proizvajalca Stark in je bila cena še malo višja od naročenih. Naročil sem pa ATE Powerdisc. Seveda sem bil takoj za.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#49
Cene so pri nas za veliko delov res x2 kot v DE še posebej za nemške avtomobile. Pred kratkim nabavljen del in zelo lep primer nesramne marže:
https://www.autodoc.si/topran/2725084 Ali pa ČISTO ENAKEGA https://www.euroton....a-p-362834.aspx
Razliko najdel na netu v 4min, torje zaslužil bolje kot sam Čeferin Urejal mihaing, 11.02.2019, 06:47. Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih |
Prikaži več možnosti
|
#50
Euroton,Adel(združeni skupaj bivši Anet in mislim da Motomat) itd. so "propadajoče" firme katere so bile v SLO aktualne 10let nazaj,potem so jih povozili drugi.
Računati moraš še to ,da na to ceno katero vidiš na Eurotonu so še popusti. Ti kot fizična oseba bi dobil recimo na lepe oči -10% popusta,če bi se še kaj pogajal bi ti dali -20%. |
Prikaži več možnosti
|
#51
Koliko časa čakate na material iz teh tujih spletnih trgovin? Koliko plačate za poštnine? |
Prikaži več možnosti
|
#52
Ja do 10% se dobi verjetno povsod, samo jezik moraš stegnit. Autocommerce, če daš povpraševanje po mailu, kar sami ponudijo cedno -20%. Ampak še vedno ni to blizu autodoc cene. Blizu te cene dobi mehanik. Oni imajo kakšnih 35%. 50% pa še vedno ne.
Jaz najhitreje sem dobil 2 ali 3 delovne dni, lako pa tudi dober teden. Poštnina je pa nad 110€ brezplačna, paše naračunu dobiš natisnjen kupon za dodatnih 5% popusta pri naslednjem nakupu. Za majn kot 110€, je pa ca. 10€ poštnine.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#53
Autocommerce tudi spada pod tiste kateri so bili aktualni 10let+ nazaj. Zafurali so pa firmo sinčki direktorjev kateri so postali potem direktorji in ljudje na glavnih položajih.
Potem veste zakaj vam mehanik ne dovoli prinesti materiala.Največji problem je ker potem nič ne zasluži tako vas pa lepo olupi. On dobi tistih -30-40% ,če je dobre volje vam da -10% kar se vam fajn zdi sam pokasira pa še tistih 20-30%.
Na 1000€ kar se nabere hitro je to lepih 200-300€ čistega brez kaj mignit, samo pride v trgovino vrže prometno pove kaj bi rad počaka 15min in je že zaslužil. Urejal blackberet, 11.02.2019, 09:16. |
Prikaži več možnosti
|
#54
Tud ce cakam en teden me ne moti ker je tok pocen:)
E46__wagon
|
Prikaži več možnosti
|
#55
Autocommerce je OK za kupovat kakšno rabo malo bolj priznanih znamk, za katere so zastopnik. Recimo ATE pa Sachs. Ker dajo 20% popusta, je za SLO razmere ponavadi kar ugodna cena. Pa večinoma, če prav čas robo naročiš, jo lahko popoldan že prevzameš.
Mislim, da praviloma mehaniki niti ne smejo dajat popustov naprej, če nočejo še sami izgubit pravice do popusta. Pa o tej strani zgodbe ne vem toliko. Se bo kašen mehanik oglasil, da je to že všteto in da če ne, bi bila pa ura dražja. S tem nimam izkušenj. Ker moj avto redko vidi mehanika, če ga sem pa eden tistih, ki v gostilno vedno nosi pijačo iz trgovine. Pa ne gre se toliko, da mi jo mehanik dražje računa, ampak da mi ni vseeno katera roba se da na avto. Sem nazadnje Kokalju rekel, da naj da on oljni filter. Naslednjič, ko sem menjaval je bil pa noter filter neke firme za katero nisem nikoli slišal in kar dosti ožji in daljši od originalnega. Sicer motor ni zaribal, tako da recimo, da je v redu opravljal svojo nalogo. Samo všeč mi pa ni bilo. Za olje sva pa itak od prvega obiska doggovrjena, naj svojega nosim, ker on nima takšnega, kot ga jaz hočem. Schumi recimo, ko sem ga vprašal, kaj ima rajši, je rekel da v bistvu je njemu vseeno. Po svoje mu je še lažje, če se ne rabi z nabavo robe ukvarjat, ker ima itak več kot dovolj dela s šrafuanjem. Žgur, ki mi je pred leti šraufal E30, je vedno pošteno povedal: na Selmarju sem dal za dele toliko, imam 30% popusta, 15% vzamem jaz, 15% dobite vi, da je pošteno in imava oba enako od tega.
Tako, da niso ravno vsi mehaniki usmerjeni k zaslužku na popuste. Dosti pa verjamem, da jih je. Urejal loty1825, 11.02.2019, 09:46.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#56
Urejal blackberet, 11.02.2019, 10:16. |
Prikaži več možnosti
|
#57
Tako je, neto cene bi morale biti povsod, že takoj iz tovarne ven. Za vseh vse enako, za vse artikle,tudi za trgovce ali ti naredi miljon evrov prometa ali samo en evro.
Tukaj se pa poraja še eno vprašanje? Kje je meja poštenosti? Zakaj je nekdo ki si vzame 5% marže bolj pošten kot tisti ki si vzame 10%?
Kakšna je sploh poštena marža? Kdo o tem odloča? Malo sem postavil filozofska vprašanja, pa vendar je v temu nekaj resnice.
Zaradi takega razmišljanja nastajajo multinacionalke, ki ne peljejo nikamor.... kot pa lokalni diler ki kupuje po 1,2 in prodaja po 1.5,....in ta veriga gre v nedogled s takim razmišljanjem
Ne me narobe razumet, niti ni potrebno nobenemu zlivat žolča na ta post |
Prikaži več možnosti
|
#58
Ne bomo zlivali žolča lahko samo zalivamo z pivom normalno debato Se strinjam in to je v poslovnem svetu na takem nivoju čisto normalno. Tukaj pač govorimo na čisto drugem low nivoju,kjer nismo niti do kolen multinacionalkam.
Poštena marža je tista ,ko sta obe strani zadovoljni in se niti eden niti drugi ne počutita ogoljufanega. |
Prikaži več možnosti
|
#59
Po moje pošteno maržo določi trg. Če imaš pri svoji marži stranke, je očitno, da so zadovoljne in jih marža nič ne moti. Naše avtotrgovine so se pač specializirale za prodajo robe mehanikom, takšnih, ki sami naročamo in kaj pošraufamo, je pa premalo v primerjavi z mehaniki, da bi se jim poznalo, če mi rajši naročamo v tujini.
Medtem, ko v celi EU, je več kot dovolj takšnih, da nek Autodoc, si pač lahko privošči nižje marže in verjetno tudi nižje nabavne cene in imajo računico, da se jim izide.
Autcommerce ima že osnovi ponavadi kar ugodne cene za ATE robo za naše razmere tudi, če ne bi dali popusta. Tako, da ne verjamem, da nabijajo cene ravno za 80%, zato da lahko dajo popust. Nabijejo jo za 20%, ja. Zato, da se ti boljše zdi, ampak saj to počnejo vsi avtotrgovci. Pač probajo prodat po polni ceni, če samo omeniš, da bi rad popust, ga neakj dobiš takoj, brez pregovarjanja.
Za tisti filter od Kokalja, tistih 12K kilometrov je že zdržal, ni nič razpadal. Saj to je edino, za kar še vozim na servise. Redni servisi, da dobim štempelj v servisno, se delajo po BCju. Pa kakorkoli vseeno se mi zdi dobro, da vsake toliko pa avto le pogleda nekdo, ki ima veliko praktičnih izkušenj. Vmes pa enkrat olje in filter menjam še sam. Ko kaj crkne, poskušam popravit sam in do sedaj mi še kar gre, mi še ni bilo treba šlepat do mehanika, ker česa ne bi zmogel. Saj drugače ne bi niti vedel, kakšen filter mi je dal. Tako, da dvomim, da sem nek trn v peti mehanikom, saj jih ne gnajvim ravno vsak teden s kupi lastnega materiala. Je pa res, da če bi bila vsaka stranka, kot jaz bi izgubili ogromno na materialu. No vbistvu bi jih večina kar propadla in ne zaradi izgube pri materialu, ampak ker ne bi bilo dovolj dela za vse.
Je pa pri lastnem materialu lahko pogosto problem tudi, da stranka nabavi napačen del, mehaniku se to težje zgodi. Vsaj en družinski znanec mi je že pojamral, da se kar pogosto to dogaja. In potem mu takšen avto še nekaj ur zaseda dvigalo, da lahko medtem dobavijo taprav rezervni del. Ali pa stranka prinese nek lasten najbolj cenen možen kitajski del, potem hoče pa čez par mesecev uveljavljat reklamacijo. Res, da po maržah, ga pa nisem spraševal. In tudi končniki, ki mi jih je nabavil niso bili Lemforder, kot sva se zmenila, pa še na tistih, ki jih je nabavil on, ni bilo konusa in ga je moral odrezat s tastarih. Sicer končniki zdaj držijo že 85k b.p. Ampak, kljub temu, mene ne vidi več. Ker je ignoriral željo stranke in naredil po svoje. Zaradi takšnih izkušenj sam rajši prinesem lastni material. Ker potem imam montirano tisto, kar sem sam izbral. Pa tudi, če mehanik sveto zatrjuje, da je to enako dobra roba, me ne zanima. Če naročim v gostilni Laško, hočem da mi tudi prinese Laško in me ne zanima, če je kelner mnenja, da je Union ravno tako dober. Sicer me je zmotiklo še kar nekaj drugih stavri takrat, tako da tudi, če bi bil Lemforder, me vseeno ne bi več videl, ampak ne bi zdaj še o tem.
@Mihold: Je OT, ampak vseeno. Po moje je to eden glavnih grehov kapitalizma. Več kot imaš, ceneje prideš skozi in tudi lažje ustvarjaš novo premoženje. Manj kot imaš, dražje te vse pride, da se ja čim težje odlepiš z dna. Kar je skregano z vsako logiko in ustvarja neke vrste piramidni sistem. Pa ne samo, da nastajajo multinacionalke, zaradi katerih majhni propadejo. Tudi na nivoju posameznikov v družbi je popolnoma enako. In to pač imamo, pa če nam je prav, ali ne. Za to so še najmanj krivi slovenski trgovci avtodelov, saj oni nimajo nič besede pri globalni ureditvi.
Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#60
Sam kupil eno zoprno težko dobavljivo reč pri tem trgovcu v Nemčiji, že v času, ko se še niti ni tako veliko po netu kupovalo: https://www.atp-autoteile.de/de Cena OK, dostava kot mora biti, verjetno bom še kupoval pri njih. |
Prikaži več možnosti
|