Skoči na vsebino

 

Nakup rezervnih delov na spletu

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
67 odgovorov v temi
tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 023
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; '98 OOOO

#61

Blackberet ..... imaš ZS :-D


Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 424
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#62

ATP je najboljša online trgovina, sem tudi sam nabavil ogromno od njih, volanske letve, zavore, kompresorje za klimo.. Vse res ugodno in vse deluje brez problema.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


bp2678526
bp2678526

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 89
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: E39 540i, Mercedes CLS

#63

Pozdravljeni,

 

ker vidim, da teče tudi tema o maržah pri mehanikih me zanima, če obstajajo kakšna določila koliko marže si lahko nabije mehanik?

 

Zadnjič je bila pri meni stranka kateri sem nudil kombi prevoz, in ker je videla, da sami servisiramo svoje kombije jo je zanimalo, če je preplačala mali servis osebnega vozila in mi pokazala račun. Skoraj me je kap, ko sem videl cene rezervnih delov zato sem si sposodil račun in šel povprašat v prodajalno v kateri je tudi mehanik, ki je izdal račun nabavil rezervne dele. Ugotovil sem, da je ceno dvignil nekje na 3-kratnik redne cene delov na katere so mi kot fizični osebi ponudili 10% popusta, če pa bi dele redno nabavljal pri njih pa so mi ponujali do 25% popusta.

Vglavnem, ko je mehanik videl, da ima za stranko žensko katera se ne spozna na cene rezervnih delov je skupno ceno malega servisa nabil skoraj do cene menjave verige na BMW.

 

Čisto oderuštvo...


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 334
  • Lokacija: Ljubljana

#64

Eh vecina teh mehanikov pod kozolcem jamra kako oni dobijo samo 10%na dele da vec ne more a v resnici pa dobi 40%. Take jst poslm v tri krasne pa je, a ni dovol da mi bos zaracunu 40€ za vsako svojo uro potem bi se na materiali kaseru, potem ta isti mehanik se usede brez zascite na sedezu z usranimi hlacami(polne olja pa prahu od tal) v avto in ga zapele v delavnco... ko mu pa poves svoje kar mu gre je pa uzaljen.
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 789
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#65

takšnim pri nam pravimo pocarji


Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč


AvtoFun
AvtoFun

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 129
  • Lokacija: Maribor - Ljubljana
  • Avtomobil: BMW & Audi

#66

Eno vprašanje če je kdo že imel podoben primer... danes me kliče kolega da je na Autodocu naročil neko elektroniko (pravzaprav niti ne vem kakšno) in da bi naj po njihovem iskalniku bila ustrezna. Zadevo je montiral pri mehaniku, nakar ugotovijo da zadeva ne gre skodirati saj ni del kompatibilen. Da skrajšam... Kontaktiral je njihov support center kjer mu je nek online operater povedal da če je bil del že montiran da ga ne morejo vzeti nazaj. Torej... moje vprašanje je, glede na to da je njihov iskalnik dal napačen podatek, kako naj postopa da bo dobil nazaj denar za ta izdelek? TnX


Prikaži več možnosti


dogg1410
dogg1410
  • Uporabnik
  • Sporočil: 18
  • Lokacija: KR

#67

Morda tole kaj pomaga: https://europa.eu/yo...rdered-distance


Drugače pa velja tudi tole:

 

Preklic naročila

Prodajalca je treba obvestiti, da želite preklicati vaše naročilo. Ni dovolj, da mu samo pošljete blago. Prodajalec vam mora dati obrazec odstopne izjave, ki ga lahko uporabite ali ne, ko mu sporočate svojo odločitev za odstop od pogodbe. Trgovca lahko obvestite istočasno, ko mu vrnete blago, tako da na primer pisno izjavo priložite poštni pošiljki, tako da trgovcu pošljete elektronsko pošto ali tako da izpolnite obrazec za vračilo blaga na spletišču trgovca.

Blago je treba vrniti v 14 dneh od dneva, ko ste obvestili trgovca.

Nekateri trgovci vam stroškov vračila blaga morda ne bodo zaračunali. V vsakem primeru vas mora trgovec vnaprej obvestiti, (preden naročite blago), če boste morali za morebitno vračilo blaga plačati. Če vas trgovec ne obvesti, da morate sami plačati stroške pošiljanja blaga, jih bo moral plačati sam. Kupcu ni treba plačati stroškov, o katerih ni bil obveščen.

Pri večjih kosih blaga (denimo velikih gospodinjskih napravah ali pohištvu) vam mora trgovec navesti vsaj okvirne stroške vračila blaga. Toda večje izdelke, ki ste jih kupili zunaj poslovnih prostorov, denimo po katalogu ali pri trgovskem zastopniku na domu in so vam bili nemudoma dostavljeni, mora vedno na lastne stroške odpeljati trgovec.

Vračilo kupnine

Trgovec vam mora vrniti znesek kupnine v 14 dneh od prejema vaše izjave o odstopu od pogodbe, vendar pa lahko rok vračila podaljša, če v tem času ni prejel vrnjenega blaga ali dokazila, da ste ga poslali.

Vrnjeni znesek mora zajemati tudi stroške dostave, ki ste jih plačali ob nakupu blaga. Po drugi strani pa vam trgovec lahko zaračuna stroške dostave, če ste sami zahtevali nestandardno dostavo (denimo hitro dostavo). 


Prikaži več možnosti


AvtoFun
AvtoFun

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 129
  • Lokacija: Maribor - Ljubljana
  • Avtomobil: BMW & Audi

#68

Danes sem bil pri njem in sva gledala, ko online v profilu označi možost vrnitve izdelka ga prvo vpraša za razlog (enih 10 opcij), v naslednjem koraku pa te vpraša ali je izdelek bil že montiran ali ni bil. No in to me zanima kaj se zgodi če označiš opcijo da je izdelek že bil montiran. Nikjer v nobenih pogojih ne piše.


Prikaži več možnosti