Skoči na vsebino

 

F11 528i vanos control fault - position not reached

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
10 odgovorov v temi
mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 435
  • Lokacija: Ljutomer

#1

Zdravo vsem,

 

2013 F11 528i n20, mi zadnje čase malo nagaja z vanosom.

 

Pred 2 tednoma se mi je prvič pojavila drivetrain fault (power reduced) napaka, vendar sem ob prihodu domov avto ugasnil, in šel v hišo po tester, ko sem avto ponovno zagnal drivetrain napake ni bilo več. Preskeniral sem tudi cel avto, in zanimivo ni zaznal nobene napake (ISTA-D). Pustil sem ga na miru, in vozil naprej in včeraj spet dobil enako napako, s tem da sem zdaj pustil vžganega, in preskeniral - tester zaznal napako 130308 VANOS exhaust: control fault - position not reached. Zadevo sem malo raziskal in ugotovil, da se je napaka pojavljala zaradi buga v software-u, ki naj bi bil odpravljen z verzijo xx-13 (torej post 2013). Moj ima verzijo xx-17 (datirano 21.4.2017), tako da nekako izključujem software-sko napako. Ob brisanju napake, spet normalno dela, ni še mi uspelo ugotoviti situacije, kjer bi ga uspel pripravit do tega da identificira napako, probal sem vse režime vožnje :)

 

Verjetno bo napaka nekje od sledečega: solenoid, centralni ventil, ali pa sam adjuster unit. Zaenkrat sem zamenjal solenoida (sesalnega - na izpušno in obratno), toliko da ob naslednji napaki vidim ali se bo pojavila na drugi strani. V navedeno sicer malo dvomim, saj se na roko oba solenoida gibljeta lepo, prav tako očitno delata, ker se napaka pojavi enkrat na 14 dni (drugače bi bla ves čas prisotna). Pri centralnem ventilu, kolikor sem gledal nevem kaj ne mora bit, razen to da je zabasan z garežem, čeprav se na roko bat giblje dokaj na lahko, tako da tudi tukaj zaenkrat ne izgleda nič narobe. Seveda podirat valvetraina na prvo žogo ne grem, najprej bi rad izključil ostale vzroke :) (zanimivo, da je vanos precej drugače konstruiran kot pri starejših verzijah bencinskih motorjev npr. n52, n46... itd.) - če kdo še ne pozna n20 motorja in ga zanima naj prebere pdf v prilogi.

 

Ima kdo kakšen nasvet kako postopati ob diagnostiki?

 

PS: Prosim da se v temi javljajo tisti, ki vedo o čem govorim, nasvetov, da naj grem na servis ne rabim, ker poznam bmw SLO sceno, in vem kje in kdo so dobri serviserji. Brez skrbi, da se bo avto znašel ali pri nekom od njih, ali pa na pooblaščencu, ampak ŠELE takrat, ko bom probal vse kar lahko storim sam.

 

Hvala vsem za ideje in konstruktivne komentarje - kritike.

 

LP Mitja


Pripete datoteke


Urejal mstrakl, 09.06.2018, 14:31.

LP
Mitja
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 951
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#2

Največja verjetnost je solenoid. Prav si postopal in počakaj, da se napaka pojavi še enkrat. 

 

Solenoidi so največkrat vzrok za take sporadične napake, tudi če vidiš da teče lepo, ni to garancija, da je to res v vseh režimih in temperaturah :ok


Prikaži več možnosti
    • PocesnkII in mstrakl uporabnikom je všeč to sporočilo


mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 435
  • Lokacija: Ljutomer

#3

Miha hvala za odgovor. Ob priliki se itak oglasim pri tebi, sva se slišala že leto nazaj, pa gre čas enostavno prehitro :D (služba terja svoj davek)

Sporočim kako se bo odvijalo naprej.

LP Mitja


LP
Mitja
Prikaži več možnosti


ales f11
ales f11
  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: bmw f11

#4

lep pozdrav

 

Mi lahko objsniš kaj je to solenoid namreč meni se je tudi pojavil ta napis in ko sem drugi dan vžgal avto tega ni bilo več, v naprej se ti lepo zahvaljujem


Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 839
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#5

Imel sem enako napako na I-drive, avto je zgubil moč. Avto je F20 116i 2013, če avto ugasnem se napaka tisti dan več ne pojavi. Naslednje jutro pa spet po par kilometrih. Pregled na Selmarju je pokazal ,da vanosi ne odpirajo dobro in pa potrebna nadgradnja softwarea.



Urejal Kobal trans, 14.06.2018, 18:51.

Prikaži več možnosti


mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 435
  • Lokacija: Ljutomer

#6

Update stanja:

Torej dobil sem napako ponovno, tester pokazal da je še vedno napaka na izpušni strani, kar pomeni, da ne bo tako enostavno, kot sem upal :D. Nisem še preričan kako bom nadaljeval, verjetno bom preveril še cam senzorje (čeprav malo dvomim, ker so meritve kota zapiranja normalne). Zagon function testa (premik vanosa od ene skrajne lege v drugo) prav tako ne pokaže nič narobe. Problem je, ker se napaka očitno pojavi zelo specifično, vezano na režim vožnje. Do sedaj sem dobil 3x napako, in vedno so bile v času ko sem spustil gas oz. pod nizko obremenitvijo.

 

Mogoče bi še vseeno kontaktiral selmarja, kako je z update-om...

 

Ima kdo kakšno idejo, preden grem(o) razkopavat valve-train?

 

@alesf11, kaj je solenoid, kakšno funkcijo ima, in v čem je razlika med N55/N20 dizajnom celotnega vanos-a je razloženo v priloženemu dokumentu v prvem postu.

Za sam princip delovanja solenoida pa kar google: solenoid. Samo dejstvo da se pojavi drivetrain napaka nima v osnovi nič veze z solenoidom, saj jo dobiš za ziljon problemov, bo treba najprej ugotovit zakaj si jo dobil. To o čemer tukaj debatiramo je vezano bolj kot ne na bencinarje, tako da če imaš dizla je ta tema zate verjetno brezpredmetna.

 

LP Mitja


LP
Mitja
Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 839
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#7

Ma dost žalostno, da niso sposobni narest bencinski motor, ki bi delal, napaka se mi je pojavila na samo 67000 prevoženih kilometrih. Avto negovan in vedno servisiran z original deli ter top oljem na 15000k. Za bruhat.


Prikaži več možnosti


Cotax
Cotax

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 736
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: E91 330xd

#8

Jaz bi se najprej pozanimal, katere napake točno rešuje najnovejši update in vseeno poiskusil najprej z update-om. Na ta način ti ni potrebno razkopavat naprej +  100% izključiš faktor update-a. 


BMW brez šestaka je kot riba brez plavuti :ok2
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 860
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#9

Sicer nisem strokovnjak, ampak običajno se izpiše napaka zaradi vanosov ravno pri idle, oziroma v bližini prostega teka.
Pogovori se z Miholdom...
Prikaži več možnosti


mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 435
  • Lokacija: Ljutomer

#10

Jaz bi se najprej pozanimal, katere napake točno rešuje najnovejši update in vseeno poiskusil najprej z update-om. Na ta način ti ni potrebno razkopavat naprej +  100% izključiš faktor update-a. 

Saj verjetno še bom vprašal na selmar, ampak močno dvomim, da bi bil problem s samo verzijo softwera, ker nima smisla zakaj je potem na isti softwer delal dobro do sedaj... (več kot 1 leto)


Sicer nisem strokovnjak, ampak običajno se izpiše napaka zaradi vanosov ravno pri idle, oziroma v bližini prostega teka.
Pogovori se z Miholdom.

Včeraj sem ponovno dobil fault, res je, vedno se zgodi okrog idle, ponavadi celo, ko pri light-cruise spustim gas. Vedno je blo pod 1500rpm. Moram še dati na tester, če je še vedno ista napaka, pa malo da primerjam target-actual vrednosti, če so istega ranga. Poročam, ko pridem do malo časa :)



Urejal mstrakl, 16.06.2018, 17:10.

LP
Mitja
Prikaži več možnosti


mstrakl
mstrakl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 435
  • Lokacija: Ljutomer

#11

Po večih poskusih, mi ni uspelo ugotoviti nič nenavadenga, torej vsi function testi, in vrednosti ki jih lahko merim so normalni. Medtem sem zamenjal še senzorja pozicij odmičnih gredi, in se še vedno napaka pojavlja na izpušni strani. Prej sem pozabil dodati (ker nisem pomislil na to), da je približno 1 teden pred prvim pojavom napake bil avto na pooblaščencu, kjer so izvedli meritev raztezka verige, in zamenjali napenjalec (baje se ga standardno menja pri meritvi). Meritev je po besedah pooblaščenca bla bp, zato so menjali napenjalec. Veriga je na roko (kolikor se pač da probat skozi odprtino za olje) za malenkost bolj napeta (kar je verjetno smiselno). Razmišljam, ali je možno da je zaradi napenjanja verige, prišlo do odstopanja med fazo sesalne in izpušne odmične gredi, relativno glede na ročično gred? Ker napenjalec je ravno pod zobnikom izpušne odmične. Sem se pogovoril tudi s servisom, in pravijo v kolikor je olja dovolj, ne morejo nič rečti in naj pridem nazaj na pregled. Tako bom tudi storil, in poročam naprej.

Toliko zaenkrat.


LP
Mitja
Prikaži več možnosti