Skoči na vsebino

 

DIY: Popravilo "Throttle actuator-jev" M3-M5 s S65 in S85 motorjema

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
8 odgovorov v temi
badguy
badguy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 493
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: 2006 E60 M5

#1

Pozdravljeni,

Ker sem na tem forumu že bil deležen kritik, da se teh avtomobilov ne popravlja doma ampak jih je treba vozit na pooblaščeni servis, naj najprej povem da tale prispevek ni za te ljudi, in naj z branjem končajo tukaj in grejo raje v bar na pivo :)

 

Vsi ostali ki imate veselje do šraufanja in nenazadnje bi radi prihranili nekaj denarja pa berite dalje :)

 

Cena popravila na uradnem servisu (menjava celotnih aktuatorjev) = 3400€

Cena popravila doma (menjava zobnikov v aktuatorjih) = 120€

 

Kaj potrebujete:

- Set zobnikov za 2 aktuatorja (dobite na ebayu cca 115€)

- Dobro mazivo za zobnike (uporabil sem CRC super longterm grease  +MoS2 ki prenese temperature od -30 do +130C) = cca 5€

- Gedore 10 in 13 + podaljšek

- Moment ključ

- križni izvijač

- Dolg navaden izvijač (vsaj 30cm)

- Kombinirke

- Torx izvijači

- kladivo

 

Avtomobil je v rezervnem programu z lučko motoja, priklopil sem ga na tester in izpisale so se te napake:

 

Najprej odklopite baterijo.

Pod brisalci odstranite mikrofiltre in celotno plastiko. Pri zračnih filtrih odklopite senzorja pretoka zraka, odpnite zatiče okrog filtra , odvijačite objemke na tubah in odstarnite oba pokrova zračnih filtrov.

 

Sedaj pa težja zadeva :) Vzemite dolg navaden izvijač in odvijačite vseh 10 objemk pod zračnimi škatlami. nato iztaknite vse cevi ki gredo na zračne škatle. (Vse cevi so označene na sliki)

 

Nato odstranite pokrov desnega vanosa (vaša leva ko gleadate sliko :)) in iztaknete vse konektorje kot na sliki. Odvijačite sredinski 10mm vijak (ko ga boste nazaj privijačili uporabite moment ključ moč zatiskanja je 10nm)

 

 

Odklopite konektorje aktuatorjev in obe kovinski palčki, ko boste nazaj sestavljali namažite obe bučki priklopa kovinskih palčk z mastjo (glej sliko)

 

 

Odvijačite aktuatorje (3-je 10mm vijaki, moč zatiskanja je 10nm ) Previdno vzdignite napeljavo ki gre po sredini motorja in odstranite oba aktuatorja.

 

Previdno odprite aktuator, takoj boste opazili opilke in strjeno staro mazivo, kar je tudi problem, da je do tega prišlo. mazivo se je strdilo, ostalo med zobniki in jih je obrabilo. Če pride do popolne blokade zobnikov lahko tudi skuri vezje aktuatorja. Zato je priporočljivo da aktuatorje pregledate tudi če avtomobil še deluje in nimate še napak na aktuatorjih.

 

 

 

 

Zamenjajte zobnike, namažite z super mastjo :) in sestavite nazaj skupaj. Pri sestavljanu pazite na 2 kontakta motorčka aktuatorja da bosta pravilno sedla nazaj na svoje mesto.

 

 

Vse sestavite nazaj v obratnem vrstnem redu in to je to :)

 

Z testerjem še pobrišite napake in avtomobil bo deloval kot je treba.

 

Pred tem sem imel vedno težavo speljat na pesku ker je avtomobil vedno sunkovito štartal in zakopal v pesku. ampak sem si mislil da tko pač je... Po popravilu aktuatorjev avto normalno spelje brez kopanja, torej je bil že nekaj časa problem v aktuatorjih ker niso natačno odmerjali plina na motorju.

 

 


It's not where you go, but how you get there... ///M
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 426
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#2

Ql sam kje so slikce ali jih jaz ne vidim ;)


Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer R. Händler

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 170
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#3

super napisano :ok


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


badguy
badguy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 493
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: 2006 E60 M5

#4

Slikce so ble v predogledu, po objavi jih pa ni dalo gor, urejat pa ne morem, tako da tukaj po vrstnem redu :)

 

napake.jpg

 

zra--niki.jpg

 

konektorji.jpg

 

aktuator.jpg

 

aktuator opilki.jpg

 

zobniki.jpg

 

aktuator-kontakti.jpg


It's not where you go, but how you get there... ///M
Prikaži več možnosti


mapetpun
mapetpun

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 225
  • Lokacija: Ljubljana / Novo mesto
  • Avtomobil: 2002 e39 525dA touring

#5

Bravo bravo, vsakič sem navdušen, ko se pojavi kdo, ki kaj postori sam in še doda opis oz DIY. :ok


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 885
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#6

Koliko časa ti je vzel ta postopek?
Prikaži več možnosti


badguy
badguy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 493
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: 2006 E60 M5

#7

Koliko časa ti je vzel ta postopek?

aja sem pozabu napisat :) točno 3 ure


It's not where you go, but how you get there... ///M
Prikaži več možnosti


prekov
prekov

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 378
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#8

aja sem pozabu napisat :) točno 3 ure

Se pravi, zaslužu si enga jurčka pa še mal za vsako uro dela? Zelo dobro :ok



Urejal prekov, 11.06.2018, 13:18.

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 467
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#9

Bravo, nam manjka takih uporabnih tem!
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.