BMW M5
#22
M5 je zverina ja. Res gre dobro. Sem gledal en filmcek kjer so ga oostavili ob bok 911 turbo s, pa nissanu gtr, pa sploh ni dosti zaostal.
|
Prikaži več možnosti
|
#23
S tem da so začeli končno težo nižat so pomoje zelo veliko naredili. Bi bilo zanimivo videt kaj naredi ne-hibridna Panamera Turbo, tisto bi znal oba pojest.
![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#25
Vsak naslednji bo hitrejsi. Naslednji model bo po 3.0 do 100, kdor koli ga bo ze ven dal.
|
Prikaži več možnosti
|
#26
Pol drugi lastnik ne bo imel za gume... zdej še nekak tanka in šepa pri popravilih, potem bo pa do dratov in gas na avto.net F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS |
Prikaži več možnosti
|
#27
Ko bo tole začelo crkovati se lahko sam še na odpad pelje ( ne mislim samo M5, ampak vsa tale novodobna čuda tehnike ), kdo bo popravljal električne turbine? odklopljive dife, virtualne kokpite, milijone senzorejev ipd, ko bo tole enkrat staro 10 let in mel 200000... |
Prikaži več možnosti
|
#28
Ta novi M5 je res hiter, pa ne pretiravam ko recem to. Zanimivo je zaradi 4x4 in klasicne avtomatike,lahko vozis v koloni in ko pohodis v trenutku menja in izstreli. Ne tako kot dct, ko ima v takem rezimu nekaj lag-a. Pa seveda namesto da utripa TC lucka, samo vlece.
Recimo tam, ko na domacih cestah prehitrvam in skocim mimo dveh avtov z odprtim M2, pa pridem nazaj na svoj pas pri cca 160/170km/h, je bilo pri M5 vse blizu 200... “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#29
Dokler bodo garancije in $$$ bo laufal, potem bo pa podrtija. Sej je tudi s starimi avti tako. |
Prikaži več možnosti
|
#30
Pa sej M - i RS i in podobne specialke so narjene za 200 000, pol je pa konc. Mislim da sem ravno za M4 nekje ujel podatek, da je življenska doba 200 000 kilometrov. Sej je logično da tako navit avto, ne more zdržati take kilometrine, kot en dizel, ki ima pol manj konjev pri isti kubaturi. |
Prikaži več možnosti
|
#31
Tukaj pa M5 izpade "gajba". |
Prikaži več možnosti
|
#32
Tocno tko. Ze to je velik da zdrzi. Italjani so ze pri 100kkm za v preso pri teh konjih. |
Prikaži več možnosti
|
#33
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Ta test se mi zdi še najbolj merodajen od vseh. Sicer je pa tudi realen, glede na vse podatke, ki jih imamo o teh treh avtomobilih (moč, navor,....) |
Prikaži več možnosti
|
#35
V bistvu je pa fenomen to, da vsem rata narest instant avte. Vsak model ima krajso zivljenjsko dobo mam obcutek. E34 M5 je vedno hujsi, E60 je skor pozabljen, tale M5 ki je bil do zdej je pa totalno kr neki. Novi M5 je bomba. Enako velja za panamero. Stari model je totalna kanta, noben ga noce. Enako e63 prejsnje generacije in M5 letnika 2012-2017. Kako jim rata da prejsnji model takoj izpade cist bedno....
|
Prikaži več možnosti
|
#36
Sem popravil
F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS |
Prikaži več možnosti
|
#37
Ja E39 sem pozabil. Ampak modela 2016 se pa sploh ne spomnim, cist je nezanimiv. Porsche pa se huj, stara panamera (2 leti stara) zgleda cist bedno.
Ko bo pa meca prisla ven gt4 63s hybrid z 800 konji bo pa aktualni e63/cls63 za staro zelezo. Zelo kratek lajf majo tele supersportne limuzine. |
Prikaži več možnosti
|
#38
Zanimivo je še nekaj : m5 letnika 2012 se dobi zelo poceni. Po optimizaciji na 600km in dobrimi gumami imaš zelo zmogljiv stroj za relativno malo denarja. Oblika je pač šla v pozabo.
Enako je z m6 gran coupe. Sam sem razmišljal da bi ga kupil ampak ko sem ga preizkusil me je zmotil tisti občutek, ki ga model prej z v10 ima - glas, moč pri 7000 obratov in gor. E39 pa žal ne morem komentirati, ker ga nisem vozil. |
Prikaži več možnosti
|
#39
|
Prikaži več možnosti
|
#40
Pa sj to je že zadnjih 10 let tako pri višjem razredu in bolj zmogljivih avtih, zdaj počasi bo pa tako postalo še pri srednjem razredu avtov. Dejansko počasi res gre v to smer, kot je s telefoni in računalniki ... ko gre enkrat iz garancije se ga načeloma sploh ne popravlja več, razen kakšno malenkost, kot je baterija, ampak samo še uporabljaš dokler ne crkne, potem pa gre v smeti in vzameš nov model. Samo, ker so avtomobili predragi za večino ljudi, bo vedno manj tistih, ki si bodo lahko privoščili svoj avto, ampak bodo morali uprabljati kakšne varjante ala car sharing in podobno ali pa vsaj iti nižje s svojimi željami, ker bodo morali kupovati nove avte, ne več rabljenih, kot dela večina sedaj, ki želi voziti avto višjega ranga kot si ga v resnici lahko privoščijo. Urejal Rottie, 27.09.2018, 19:45. ![]() |
Prikaži več možnosti
|