Skoči na vsebino

 

E24 - pomoč/nasveti pred nakupom

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
7 odgovorov v temi
sandi24
sandi24
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E24

#1

Pozdravljeni vsi, 

 

sem nov na vašem forumu in tudi nov v svetu bmw in oldtimerjev. Od nekdaj sem si želel stare šestice in končno našparal dovolj denarja, da si jo lahko kupim. Avto bi uporabljal dnevno in ga ne kupujem z namenom obnove, ker pa nisem mehanik pa se bojim, da se ob nakupu ne nategnem preveč..:) Prebral sem skoraj cel forum in ogromno člankov na internetu, a imam vseeno še nekaj vprašanj.

 

- ker pri nas ni na voljo veliko šestic (trenutno na avto.net le 3) bi jo moral uvoziti iz tujine. Kakšne imate izkušnje z uvozniki oldtimerjev in ali koga priporočate? Na nekaj uvoznikov sem se že obrnil, pa me vseeno zanima ali obstaja kdo, ki avto dejansko strokovno pregleda preden ga pripelje? Na mobile je precej lepih primerkov a se nikakor ne upam v nakup le zaradi lepih fotografij. Zanima me, če torej pri nas obstaja kdo, ki mi lahko pripelje avto iz Nemčije in mi za njegovo stanje tudi nekako garantira?

- katere kompromise je treba pri nakupu sprejeti? Kot razumem je najbolj pomembno, da je zdrav pleh in podvozje, da ni rje? Moj budget je cca 15k, tako da vem da idealnega avta za to ne morem dobiti, zato me zanima na kaj moram najbolj paziti. Stanje notranjosti (sedeži, tepihi itd) mi ni so toliko pomembni, saj bi avto obdržal in ga sproti po malo obnavljal. Uničilo bi pa me, če bi ugotovil, da je avto popolnoma gnil in bi ga bilo treba celega sleči in obnoviti. 

- so med 628, 630cs, 633 in 635 kakšne bistvene razlike? Kater motor priporočate?

- je avtomatik precej bolj rizičen od manuala? In ali je popravilo oz zamenjava bistveno dražja?

- katerega mehanika v okolici Ljubljane priporočate za servise in ostala popravila. Omenili ste Kokalja in Podlesnika, ampak so nekatere teme že stare, zato me zanima če sta to še vedno dve najboljše opcije?

 

Hvala za odgovore, mi bodo zelo v pomoč!

 

lp


Prikaži več možnosti


Imperium
Imperium

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 445
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: ///M

#2

Avto bi uporabljal dnevno in ga ne kupujem z namenom obnove, ker pa nisem mehanik pa se bojim, da se ob nakupu ne nategnem preveč.. :) Prebral sem skoraj cel forum in ogromno člankov na internetu, a imam vseeno še nekaj vprašanj.

 

- ker pri nas ni na voljo veliko šestic (trenutno na avto.net le 3) bi jo moral uvoziti iz tujine. Kakšne imate izkušnje z uvozniki oldtimerjev in ali koga priporočate? Na nekaj uvoznikov sem se že obrnil, pa me vseeno zanima ali obstaja kdo, ki avto dejansko strokovno pregleda preden ga pripelje? Na mobile je precej lepih primerkov a se nikakor ne upam v nakup le zaradi lepih fotografij. Zanima me, če torej pri nas obstaja kdo, ki mi lahko pripelje avto iz Nemčije in mi za njegovo stanje tudi nekako garantira?

 

Pri E24 slike nikakor niso merodajne za oceno stanja karoserije, zato ti bo soliden primerek uvozil samo nekdo, ki mu zaupaš ali pa je zaradi referenc zaupanja vreden. 

 

- katere kompromise je treba pri nakupu sprejeti? Kot razumem je najbolj pomembno, da je zdrav pleh in podvozje, da ni rje? Moj budget je cca 15k, tako da vem da idealnega avta za to ne morem dobiti, zato me zanima na kaj moram najbolj paziti. Stanje notranjosti (sedeži, tepihi itd) mi ni so toliko pomembni, saj bi avto obdržal in ga sproti po malo obnavljal. Uničilo bi pa me, če bi ugotovil, da je avto popolnoma gnil in bi ga bilo treba celega sleči in obnoviti. 

 

Kompromise boš zagotovo moral sprejeti pri barvi, opremi in ceni. Stanje karoserije, še posebej pa stanje sprednjih blatnikov, pragov, vpetje amortizerjev in mesta na podvozju za dvig z avtodvigalom si velja še posebej pozorno ogledati.

 

- so med 628, 630cs, 633 in 635 kakšne bistvene razlike? Kater motor priporočate?

 

Motorji niso problematični, priporoča se seveda 635 CSI. :)

 

- je avtomatik precej bolj rizičen od manuala? In ali je popravilo oz zamenjava bistveno dražja?

 

Odvisno kaj je potrebno popraviti, sicer pa se dobijo solidni rabljeni za zmeren denar.

 

- katerega mehanika v okolici Ljubljane priporočate za servise in ostala popravila. Omenili ste Kokalja in Podlesnika, ampak so nekatere teme že stare, zato me zanima če sta to še vedno dve najboljše opcije?

 

Nimam obsežnih izkušenj z njima, E24 bo znal poservisirati vsak sposoben mehanik.

Glede na poboldan tekst, si raje omisli takšno E24, v katero ne boš rabil takoj vlagat in servisirat. Če se boš nasankal pri stanju karoserije, te čaka kompletna obnova, kar te bo stalo časa in denarja. Glede na zastavljen budget in ker avto ter lastnika poznam, ti svetujem ogled 630 iz avtoneta. 



Urejal Imperium, 30.06.2018, 23:19.

Prikaži več možnosti


Z4M
Z4M

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 006
  • Lokacija: Varaždin/Zagreb
  • Avtomobil: stari model

#3

3x E24 na avtonetu niti ni loša izbira in to so vsi dokaj lepi primerki!


Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Ljubljana

#4

Ce ga ne kupujes z namenom obnove, pritakni se 10 jurjev zraven, se pravi 25k eur. Vedno se je izkazalo za boljso resitev kot kupiti cenejsi primerek in potem sam nekaj obnavljati. TUdi, ce nimas dveh levih rok, se skoraj nikoli racunica ne izide.

Se nekaj, rocni menjalnik 630, fergazar ob lepi voznji in neznim gasom po magistralki pije +15 litrov. Ker si omenjal dnevno uporabo..


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 593
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#5

Ce ga ne kupujes z namenom obnove, pritakni se 10 jurjev zraven, se pravi 25k eur. 

Kam boš pa dal 10 jurjev na E24? Razumem če se kupuje salonski primerek (oziroma če se želi takega imet), ne pa za daily driverja. Slabi primerki se v USA prodajajo po 1500 USD in to v voznem stanju, na tiste hitro spraviš 10k eur. Avto za 15k eur kakih posebnih vložkov ne rabi, če ga seveda kupiš z glavo, ne nekaj na hitro skupaj spacanega z namenom prodaje. Skratka, za 15k eur se da dobit zelo dobro E24, s polno opremo, seveda.


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 302
  • Lokacija: Ljubljana

#6

Kaj je za koga dobro in kaj za koga ni dobro smo ze dodobra pokomentirali na tem forumu. Ne bom poimensko ampak odlicen in vrhunski primerek za dolocenega prekmurca in dober primerek za tebe (ter danes ze 90% foruma) komaj dosega standarde avtomobila za na njivo krta, roberta, mene in se koga... recimo. VEcina jih je sla iz foruma ali pa ga bere samo se pasivno. V glavnem zaradi tega kaj je dobro in kaj ne.



Urejal jjjernej, 14.07.2018, 06:36.

Prikaži več možnosti
    • bizdam je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 593
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#7

Kaj je za koga dobro in kaj za koga ni dobro smo ze dodobra pokomentirali na tem forumu. Ne bom poimensko ampak odlicen in vrhunski primerek za dolocenega prekmurca in dober primerek za tebe (ter danes ze 90% foruma) komaj dosega standarde avtomobila za na njivo krta, roberta, mene in se koga... recimo. VEcina jih je sla iz foruma ali pa ga bere samo se pasivno. V glavnem zaradi tega kaj je dobro in kaj ne.

Kregat se mi ne da, za to si boš moral poiskat koga drugega. Ponovil bom le to da stanje vozila ki se uporablja kot daily driver ni nikoli enako kot stanje salonskega (razstavnega) primerka, to je popoln nesmisel. Če bi bil sam tako natančen kot želiš bit, bi ločil med tema dvema pojmoma - pa očitno ne ločiš.


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 725
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: BMW

#8

Kaj je počitnic konec da je uporabnik izginil?  :laugh


:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti