Skoči na vsebino

 

Pregrevanje motorja E46 1.8

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
30 odgovorov v temi
Klavdijo
Klavdijo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: bmw320

#1

Pozdravljeni. Sem nov na forumu. Tudi sam imam bmw 318 bencin ,letnik 2000 na servisu zaradi hladilnega sistema..Kratkomalo tudi če ima avto verige se vodna pumpa mora menjati nekje do 100 000. Opažam veliko bmw z prebitimi tesnili..pri meni je mehanik odkril pumpa.Na vodni pumpi odletel ležajne igle. Lopatke so se zdrobile. Prejšni mehanik pa menjal termostat..Drugače motor kot se šika . Avto kot nov. Evo po nepotrebnem stroški..tesnila,glava. Koliko pride cc servis hladilnega sistema obnovljenega?  Hladilnikk,termostat (primiri so da tudi novi kdaj odpovejo tu pa tam sive lase ker termostat je nov in doktorat iz bmw) imam novega. Sedaj je mehanik se lotil še glave in..ne gre drugače kot poštimat vse okol hlajenja. Jurčka,dva imam v žepu. In molim..da ne bo račun v nebo. Na kazalec temperature je zanimivo. On kaže zlata sredina. No sem pa vodo do servisa dolival vsak dan. Do službe sem imel 7km. In do klica servisa..za termin. Sem moral vsak dan litro vode dolit na 7..do službe. To sem moral početi par dni. Z novo pumpo ampak prebito tesnilo. Avto je delal na 3 cilindre..Sedaj upam da bo Morati dobro uredil .Mam pa rad ta 318tica 2000 letnk 150000km..Skoraj nič vožena. Sedaj pa tudi če ni velikih servisev. Vem da moram pumpo menjati na 80..do 100 ker me 200 evrov košta nič..napram sedaj jurčka in še kaj. Najbolj tečno je ,da nastane pod glavo zračni mehur v kanalih za hlajenje..Tam se kovina hitro segreje in ni treba veliko km..ko si nakopamo stroškov..(cc do 800 se glava hitro segreje kjer ni z vodo obdana).Tu se pa zvije..



Urejal Klavdijo, 30.06.2018, 17:30.

Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 016
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#2

Pozdravljeni. Sem nov na forumu. Tudi sam imam bmw 318 bencin ,letnik 2000 na servisu zaradi hladilnega sistema..Kratkomalo tudi če ima avto verige se vodna pumpa mora menjati nekje do 100 000. Opažam veliko bmw z prebitimi tesnili..pri meni je mehanik odkril pumpa.Na vodni pumpi odletel ležajne igle. Lopatke so se zdrobile. Prejšni mehanik pa menjal termostat..Drugače motor kot se šika . Avto kot nov. Evo po nepotrebnem stroški..tesnila,glava. Koliko pride cc servis hladilnega sistema obnovljenega?  Hladilnikk,termostat (primiri so da tudi novi kdaj odpovejo tu pa tam sive lase ker termostat je nov in doktorat iz bmw) imam novega. Sedaj je mehanik se lotil še glave in..ne gre drugače kot poštimat vse okol hlajenja. Jurčka,dva imam v žepu. In molim..da ne bo račun v nebo. Na kazalec temperature je zanimivo. On kaže zlata sredina. No sem pa vodo do servisa dolival vsak dan. Do službe sem imel 7km. In do klica servisa..za termin. Sem moral vsak dan litro vode dolit na 7..do službe. To sem moral početi par dni. Z novo pumpo ampak prebito tesnilo. Avto je delal na 3 cilindre..Sedaj upam da bo Morati dobro uredil .Mam pa rad ta 318tica 2000 letnk 150000km..Skoraj nič vožena. Sedaj pa tudi če ni velikih servisev. Vem da moram pumpo menjati na 80..do 100 ker me 200 evrov košta nič..napram sedaj jurčka in še kaj. Najbolj tečno je ,da nastane pod glavo zračni mehur v kanalih za hlajenje..Tam se kovina hitro segreje in ni treba veliko km..ko si nakopamo stroškov..(cc do 800 se glava hitro segreje kjer ni z vodo obdana).Tu se pa zvije..


....slovnica - cvek!
Prikaži več možnosti


Klavdijo
Klavdijo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: bmw320

#3

Brez skrbi. Se opravičujem za napake.Prosim kot prvi post za pogled  skozi prste. Sem pa veliko dobrih nasvetov o tem avtomobilu dobil od vas tukaj. Z zanimanjem prebiram. Saj imam ta avto v lasti priblijžno pol leta. Rad bi spoznal bolje svoj avto.Prej sem bil ponosni lastnik Fita stilota 1.6 16V s katerim sem brez težav in rednim vzdrževanjem (brez večjih problemov) prevozil Slovenijo in si ogledal lepe kraje. Upam da bo tudi z bmw enako. Drugače pa vas lepo pozdravljam.


Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 016
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#4

Brez skrbi. Se opravičujem za napake.Prosim kot prvi post za pogled  skozi prste. Sem pa veliko dobrih nasvetov o tem avtomobilu dobil od vas tukaj. Z zanimanjem prebiram. Saj imam ta avto v lasti priblijžno pol leta. Rad bi spoznal bolje svoj avto.Prej sem bil ponosni lastnik Fita stilota 1.6 16V s katerim sem brez težav in rednim vzdrževanjem (brez večjih problemov) prevozil Slovenijo in si ogledal lepe kraje. Upam da bo tudi z bmw enako. Drugače pa vas lepo pozdravljam.


Ja ja seveda, brez zamere :-) BMW E46 je super avto, samo ima veliko napak, ki ti v glavnem žrejo živce, na cesti te pa načeloma ne pusti. Naš je bil pred davnimi leti kupljen nov ( zdaj ga nimamo več), pa ga je v vseh teh letih doletelo skoraj vse, kar je bilo teh težav izpostavljenih tu na forumu. V glavnem take stvari, ki jih pri tej znamki res ne bi pričakoval, npr. zamakanje vode v notranjost, in odpoved brisalcev v največjem nalivu, prerjavenje zavornih cevi zadaj, če izpostavim najbolj bedne.....
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#5

Pozdravljeni. Sem nov na forumu. Tudi sam imam bmw 318 bencin ,letnik 2000 na servisu zaradi hladilnega sistema..Kratkomalo tudi če ima avto verige se vodna pumpa mora menjati nekje do 100 000. Opažam veliko bmw z prebitimi tesnili..pri meni je mehanik odkril pumpa.Na vodni pumpi odletel ležajne igle. Lopatke so se zdrobile. Prejšni mehanik pa menjal termostat..Drugače motor kot se šika . Avto kot nov. Evo po nepotrebnem stroški..tesnila,glava. Koliko pride cc servis hladilnega sistema obnovljenega?  Hladilnikk,termostat (primiri so da tudi novi kdaj odpovejo tu pa tam sive lase ker termostat je nov in doktorat iz bmw) imam novega. Sedaj je mehanik se lotil še glave in..ne gre drugače kot poštimat vse okol hlajenja. Jurčka,dva imam v žepu. In molim..da ne bo račun v nebo. Na kazalec temperature je zanimivo. On kaže zlata sredina. No sem pa vodo do servisa dolival vsak dan. Do službe sem imel 7km. In do klica servisa..za termin. Sem moral vsak dan litro vode dolit na 7..do službe. To sem moral početi par dni. Z novo pumpo ampak prebito tesnilo. Avto je delal na 3 cilindre..Sedaj upam da bo Morati dobro uredil .Mam pa rad ta 318tica 2000 letnk 150000km..Skoraj nič vožena. Sedaj pa tudi če ni velikih servisev. Vem da moram pumpo menjati na 80..do 100 ker me 200 evrov košta nič..napram sedaj jurčka in še kaj. Najbolj tečno je ,da nastane pod glavo zračni mehur v kanalih za hlajenje..Tam se kovina hitro segreje in ni treba veliko km..ko si nakopamo stroškov..(cc do 800 se glava hitro segreje kjer ni z vodo obdana).Tu se pa zvije..

2000 letnik 318i ima mislim da 1.9 motor, ti motorji so zelo slabi in imajo ogromno konstrukcijskih napak, takega avta se sploh ne splača rihtat. Mehanik ti bo računal najmanj jurja in za ta denar vprašanje kaj bo sploh naredil. Ko je motor enkrat dobro pregret, je samo še za v prešo - ne splača se ga več popravljat. Jaz bi tebi raje svetoval da se znebiš tega avta in da nabaviš E46 320i ali 323i (lahko tudi 328i) z M52TU motorjem, ti stroji so popolnoma neproblematični napram štirivaljnemu jajcu. Poleg tega da so praktično neuničjivi imajo še dosti boljše performanse, vzdrževanje je skoraj zastonj (sploh pri kakem 320i, kjer motor dobiš za ceno oljnega servisa) in poraba je praktično enaka, kot pri štirivaljniku.


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 896
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e30, e61

#6

Jerry. Ti motorji niso tako slabi in lahko kamot naredijo tudi 400kkm npr.

Sem pa sam dosti prebral na temo teh pregrevanj teh motorjev in se strinjajo, da so lahko ti motorji skoraj vecni ob rednih menjavah glavnih hladilnih komponent. Vsakih par let ali na max 80.000 bi moral menjat kiler, termostat, pokrovcek, visko in neko prirobnico.

So pa se posebej obcutljivi na tiscanje mrzlih motorjev in seveda kaj dostikrat zakuhat ravno ne sme.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


portland
portland

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: x

#7

 (sploh pri kakem 320i, kjer motor dobiš za ceno oljnega servisa)

:respect  :respect

 

  :jerry


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#8

Jerry. Ti motorji niso tako slabi in lahko kamot naredijo tudi 400kkm npr.

Sem pa sam dosti prebral na temo teh pregrevanj teh motorjev in se strinjajo, da so lahko ti motorji skoraj vecni ob rednih menjavah glavnih hladilnih komponent. Vsakih par let ali na max 80.000 bi moral menjat kiler, termostat, pokrovcek, visko in neko prirobnico.

So pa se posebej obcutljivi na tiscanje mrzlih motorjev in seveda kaj dostikrat zakuhat ravno ne sme.

Za moje pojme imajo preveč napak, so veliko slabši kot starejša serija (iS motor v E36) in zame osebno tudi slabši kot novejši, 2 litrski motor v E46 318i. Slednji je tudi rahlo problematičen ampak vsaj da nekaj od sebe in poraba je smešno nizka, iS motor v E36 je praktično bulletproof (samo veriga oziroma njen napenjalec se menja na 250k km, drugo je praktično večno), 1.9 motorji imajo pa morje problemov, slabe performanse, relativno visoko porabo in le redko zdržijo 400.000 km - ponavadi jih pobere dosti prej (poslovijo se v kopeli od olja, tresoči in cukajoči zaradi zajebane elektronike, z zjebanimi ležaji in včasih tudi pregreti, kar je v bistvu že skoraj vse, kar lahko motor sploh doleti).


:respect  :respect

 

  :jerry

Tako pač je, 2.0 šestaki M52TU ne crkujejo, poleg tega je to najmanjši šestak in ga zato nihče noče imet, tako da ga dobiš napol zastonj ali včasih celo čisto zares zastonj - in to brezhiben motor  :ok2


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 53 746
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#9

A se tukaj pogovarjamo sedaj o E36 ali E46? Glede na letnik in sliko v avatarju bi moral to biti E46.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#10

A se tukaj pogovarjamo sedaj o E36 ali E46? Glede na letnik in sliko v avatarju bi moral to biti E46.

2000 letnik je E46.


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


KockaE30
KockaE30

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 135
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E30, E36/5, Civic, Thema

#11

 

 

Za moje pojme imajo preveč napak, so veliko slabši kot starejša serija (iS motor v E36) in zame osebno tudi slabši kot novejši, 2 litrski motor v E46 318i. Slednji je tudi rahlo problematičen ampak vsaj da nekaj od sebe in poraba je smešno nizka, iS motor v E36 je praktično bulletproof (samo veriga oziroma njen napenjalec se menja na 250k km, drugo je praktično večno), 1.9 motorji imajo pa morje problemov, slabe performanse, relativno visoko porabo in le redko zdržijo 400.000 km - ponavadi jih pobere dosti prej (poslovijo se v kopeli od olja, tresoči in cukajoči zaradi zajebane elektronike, z zjebanimi ležaji in včasih tudi pregreti, kar je v bistvu že skoraj vse, kar lahko motor sploh doleti).

 

Samo v vednost... E36 318is (in tudi 316i ter 318i) imajo vsi komplikacije s plastičnimi deli hladilnega sistema, to ni nič posebnega pri E46 M43 motorjih. M43 motorji imajo že v E36 plastiko zadaj na glavi ter plastiko na bloku za vodo. M42 ima samo na bloku, M44 (318is po 1995) pa isto kot M43. M44 ima tudi plastično ohišje termostata (tako kot M43), ampak to se vsaj ne spregleda tako pogosto kot plastika zadaj na glavi ter na bloku.

 

Če kaj od tega poči in spusti vodo je logično, da zakuha in prepiha dihtungo/zvije/poči glavo, ampak sami od sebe se pa definitivno ne pokvarijo kar tako in zdržijo kar precej težke uporabe. Sem imel M43 s 400+k km ki je delal bp dokler ni plastika za vodo proti pečki spustila, kar je hecno ker bi se to dejansko isto verjetno lahko naredilo ne glede na motor. Pred tem je delal povsem bp pa ga nikakor nisem šparal.

 

Aja, če že omejaš ribanje, aksialno uležajenje glavne gredi je pa na vseh M4x serijah narejeno enako zgrešeno, tako da zariba lahko od M40 do M44 vse isto.  :ok


Pripete slike za predogled

  • 19.jpg

Urejal KockaE30, 04.07.2018, 00:05.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in rokomah uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 498
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i

#12

Ah Jerry pretiravat pa tudi ni treba. Sicer priznam, da je hladilni sistem res vrjetno slaba točka M43 motorja ampak, drugače pa ni tako slab.

V dveh letih sem imel od izrednega servisa kar se tiče motorja samo senzor glavne gredi. Poraba pri okoli 7 litrih se mi tudi zdi ok. Jih naš clio z 1.2 motorjem porabi 6.5. Preformanse pa pač so kar so. Je cena zavarovanja temu primerna.
Še vedno se raje peljem s tem kot pa kakim dizlom enake prostornine. (Da ne omenjam cene visokotlačne črpalke pri dizlu enakega letnika, ki jim rade crkavajo)

No se pa strinjam s tabo, da ima šest cilindrov svoj čar.

Urejal BMW_V10, 04.07.2018, 00:46.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#13

Ah Jerry pretiravat pa tudi ni treba. Sicer priznam, da je hladilni sistem res vrjetno slaba točka M43 motorja ampak, drugače pa ni tako slab.

V dveh letih sem imel od izrednega servisa kar se tiče motorja samo senzor glavne gredi. Poraba pri okoli 7 litrih se mi tudi zdi ok. Jih naš clio z 1.2 motorjem porabi 6.5. Preformanse pa pač so kar so. Je cena zavarovanja temu primerna.
Še vedno se raje peljem s tem kot pa kakim dizlom enake prostornine. (Da ne omenjam cene visokotlačne črpalke pri dizlu enakega letnika, ki jim rade crkavajo)

No se pa strinjam s tabo, da ima šest cilindrov svoj čar.

Saj nisem rekel da je hladilni sistem tako slab, o tem je pisal @KockaE30. Drugi problemi so bolj izraziti. Hladilni sistem je potrebno vzdrževat na vsakem bavarcu, s tem so bili problemi že od nekdaj, tako pač je. Mene osebno pri M43 bolj moti zajebana elektronika in puščanje olja, pa pogoste okvare ležajev gredi, to pa že ne sodi več med tisto kar se porihta sproti z rednim vzdrževanjem, kot velja za hladilni sistem.


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 498
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i

#14

Saj nisem rekel da je hladilni sistem tako slab, o tem je pisal @KockaE30. Drugi problemi so bolj izraziti. Hladilni sistem je potrebno vzdrževat na vsakem bavarcu, s tem so bili problemi že od nekdaj, tako pač je. Mene osebno pri M43 bolj moti zajebana elektronika in puščanje olja, pa pogoste okvare ležajev gredi, to pa že ne sodi več med tisto kar se porihta sproti z rednim vzdrževanjem, kot velja za hladilni sistem.

 

To se pa strinjam s tabo. Sicer z okvaro ležajev na srečo zaenkrat še nimam izkušenj, tako da tega ne morem komentirat.  :)


Prikaži več možnosti


KockaE30
KockaE30

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 135
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E30, E36/5, Civic, Thema

#15

Pa saj M42, M43 in M44 imajo vsi zelo zelo podobno elektroniko... To je spet neko nabijanje v prazno na pamet. Najbolj sorodna sta si ravno M43 v E36 in M42 (Motronic M1.7.2/3), M44 ima pa bolj podobno elektroniko kot M43 v E46 (MAF namesto AFM) Na kratko, kar se lahko pokvari pri elektroniki na M42/M44 je povsem isto mozno da de pokvari na M43.

Glede ribanja sem pa tudi lepo napisal, da so vsi M4x motorji enako podvrzeni temu zaradi zgresenega vpetja glavne gredi... Se na sliki je oznaceno. :) Olje lahko pa isto spusca cisto na vseh starih motorjih. Tesnila in semeringi so stari in jim je prav vseeno ali so na M43 ali S50.

Niso tako dobri kot sestaki, to je res, niti ni misljeno da so, ampak kar neki na pamet si zmisljevat in nabijat o tem kako so slabi pa ni treba.

Urejal KockaE30, 04.07.2018, 14:13.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in rokomah uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#16

Pa saj M42, M43 in M44 imajo vsi zelo zelo podobno elektroniko... To je spet neko nabijanje v prazno na pamet. Najbolj sorodna sta si ravno M43 v E36 in M42 (Motronic M1.7.2/3), M44 ima pa bolj podobno elektroniko kot M43 v E46 (MAF namesto AFM) Na kratko, kar se lahko pokvari pri elektroniki na M42/M44 je povsem isto mozno da de pokvari na M43.

Glede ribanja sem pa tudi lepo napisal, da so vsi M4x motorji enako podvrzeni temu zaradi zgresenega vpetja glavne gredi... Se na sliki je oznaceno. :) Olje lahko pa isto spusca cisto na vseh starih motorjih. Tesnila in semeringi so stari in jim je prav vseeno ali so na M43 ali S50.

Niso tako dobri kot sestaki, to je res, niti ni misljeno da so, ampak kar neki na pamet si zmisljevat in nabijat o tem kako so slabi pa ni treba.

Kako to misliš MAF namesto AFM? Vsi motorji imajo MAF ker je to samo okrajšava za Mass Air Flow sensor (tudi LMM oziroma Luft Menge Messer, le da je to po nemško, MAF pa po angleško), za AFM jaz še nisem slišal. Mogoče je kdo mislil Air Flow Meter, ampak ta izraz se potem zelo redko uporablja, pomeni pa isto stvar, nista to dve različni zadevi. Toliko o poimenovanju.

 

Kar se tiče razlike med elektroniko (vključno z MAF) pri M43 in ostalih modelih si preberi temo ki jo je odprl @Iztok Z., on je po izobrazbi štromar, ima tak avto in je bil dotični motor še za njega kar konkreten zalogaj. Seveda je zadeve rešil, ampak 90% ljudi jih ne in se potem vozijo z napol delujočim motorjem, ki cuka, kašlja, poskakuje, pije kot zmešan, zraven pa še žre ležaje in pušča olje, da je veselje. Kakšen primerek seveda tudi dela, ampak me prav zanima, kolikšen je % takih. Jaz sem nad temi motorji obupal, ker se jih enostavno ne splača popravljat, ko gre nekaj narobe.

 

Glede ribanja si prav napisal, glede starih semeringov pa ne, saj so semeringi zelo različni in različne so tudi obremenitve katerim so izpostavljeni, tako da nekateri niti 100.000 km ne vidijo, drugi so pa še pri milijon km čisto OK - kot novi sicer niso, so pa v boljšem stanju kot prvi pri 10x manjši kilometrini.


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


KockaE30
KockaE30

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 135
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E30, E36/5, Civic, Thema

#17

Vidim da imaš tudi to pomešano. AFM in MAF nista niti približno ista.

 

AFM = air FLOW meter = merilec PRETOKA zraka = luft MENGE messer. Te imajo vsi E36 M43, ter M42, z različnimi variantami Motronica M1.7.x. Po domače se tudi reče senzor pretoka na hlevska vrata.  :)

 

MAF = MASS air flow (sensor) = merilec MASE zraka = luft MASSEN messer. Te imajo M44, M50, M50TU in M52 motorji ter E46 M43 motorji.

 

LMM je pa samo nemška okrajšava za oboje (menge in massen je oboje na M).

 

Trenutno nimam časa brat cele njegove teme, ampak grem stavit da bi bile njegove težave in postopki reševanja le-teh povsem iste, če bi jih reševal na bilokaterem M4x motorju, seveda istega letnika. Torej npr. '94 M42 in '94 M43.

 

Semeringi pa tako. To kar si ti napisal je povsem logično, ampak recimo da tu govoriva za semeringe pri M42 ki po tvoje nimajo problemov in pri M43 ki se "utapljajo v olju". V tem primeru pa povem samo to, da sta bloka pri teh motorjih kar zelo podobna. Za primer, semeringi glavne gredi so povsem isti med M42, M43 in M44.  :ok Če pa smo že pri slabih zasnovah okoli bloka in ketne, bi rekel da ima M42 tukaj celo eno slabšo točko. Zaradi slabe zasnove tesnila pri ohišju ketne je začelo mešati vodo z oljem in so zaradi tega celo naredili vpoklic. Teh problemov M43 motorji recimo niso imeli.  :)



Urejal KockaE30, 05.07.2018, 01:47.

Prikaži več možnosti
    • rokomah je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#18

Ostalo kar si napisal ni sporno, bom pa komentiral tole:

 

Vidim da imaš tudi to pomešano. AFM in MAF nista niti približno ista.

 

AFM = air FLOW meter = merilec PRETOKA zraka = luft MENGE messer. Te imajo vsi E36 M43, ter M42, z različnimi variantami Motronica M1.7.x. Po domače se tudi reče senzor pretoka na hlevska vrata.  :)

 

MAF = MASS air flow (sensor) = merilec MASE zraka = luft MASSEN messer. Te imajo M44, M50, M50TU in M52 motorji ter E46 M43 motorji.

 

LMM je pa samo nemška okrajšava za oboje (menge in massen je oboje na M).

"Menge" po nemško pomeni "količina". "Flow" po angleško pomeni "pretok". "Mass" po angleško pomeni "masa". Torej ti trdiš da gre v teh treh primerih za tri povsem različne merilnike, od katerih prvi meri količino, drugi pretok in tretji maso (ali po domače težo) zraka? 


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti


KockaE30
KockaE30

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 135
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E30, E36/5, Civic, Thema

#19

Ok, se opravičujem za napako, ampak mislim da se iz vsega ostalega napisanega da razbrat kaj sem mislil.

 

Na kratko: tukaj gre za dva tipa merilnikov vsesanega zraka, AFM (aka luftmengemesser/hlevska vrata) in MAF (aka luftmassenmesser), katerih razlike sem opisal zgoraj. LMM pa je lahko okrajšava za oba. Bolje?  :)



Urejal KockaE30, 05.07.2018, 23:56.

Prikaži več možnosti


BMW-Mojster
BMW-Mojster

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 477
  • Lokacija: ok. Lj
  • Avtomobil: BMW E46 M-Tech, E39

#20

Si kar dobro opisal. Edino to ni res, da imajo vsi M43 AFM. Kasnejši letniki M43 imajo MAF, kot tudi M52 in M54 imajo vsi enako ime in sicer "Hot-film air mass meter" in tudi cena je enaka, tako da gre pri njih za enake zadeve, ki merijo temperaturo na 2 koncih iz katere se izračuna potem pretok zraka. Temu dodaš še temperaturo zraka in izračunaš maso pretoka, ki je relevantna.   :)


========== BMW ==========
///- CHAMPION ALL THE TIME -\\\

Objavljena slika

Prikaži več možnosti