Skoči na vsebino

 

Olje v menjalniku

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
33 odgovorov v temi
Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 529
  • Avtomobil: E91 320d xd

#21

Jzt sem spregledal to temo in ti nisem odgovoril,da mehanik ni nič dajal, nobenega čistila.
Sam bom mogo tudi se enkrat zamenjati olje,pa po priporočilu Pocesnika bomo dali notr original olje.
Moti me to da včasih ko je avto mrzel,v prvo prestavo gre bolj teško..
Prikaži več možnosti


cilinder
cilinder

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 162
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VAG group

#22

Menjalnik - vsakih 5 let, zavorna tekocina vsaki dve leti. Oboje pa takoj po nakupu (rabljenega) avtomobila - kot vse ostale tekocine.

zavorna se strinjam na 2 leti tudi ostalo na interval, če je predpisan (a6 s-tronic je interval 60000km).

 

Kolega na a6 220.000 km, quattro avtomatik, 10 let star, prvič menjal olje v menjalniku in 2 diferencialih. Mehanik (resen servis z veliko izkušnjami z VAG avtomobili) je rekel, da je bila že potrebna menjava, nujno pa v enem izmed diferencialov. Sem ga pa vprašal za ročnega, pa je rekel, da je pametno menjat do 200.000 km.


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 100
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#23

Moti me to da včasih ko je avto mrzel,v prvo prestavo gre bolj teško..

Obvezno samo original predpisano BMW olje, ali pa Febi olje za DSG (oz. DCT) menjalnike - Febi ni drag. Ce das obicajno olje za menjalnike, ni vazno ali Liqui Moly, Castrol itd, tudi ce predpisanih specifikacij ali pa se z nizjo viskoznostjo (ja, vse to sem probal), se bo prestavljalo kot na traktorju. Ne me vprasat kako vem, naucil sem se na grob nacin (na lastne stroske).

 

zavorna se strinjam na 2 leti tudi ostalo na interval, če je predpisan (a6 s-tronic je interval 60000km).

 

Kolega na a6 220.000 km, quattro avtomatik, 10 let star, prvič menjal olje v menjalniku in 2 diferencialih. Mehanik (resen servis z veliko izkušnjami z VAG avtomobili) je rekel, da je bila že potrebna menjava, nujno pa v enem izmed diferencialov. Sem ga pa vprašal za ročnega, pa je rekel, da je pametno menjat do 200.000 km.

Ja, cisto odvisno od avta do avta. S-tronic je DSG, in to isto olje zene tudi mehatroniko, ker pa ima mokri sklopki, je dobro menjati se prej kot vsakih 60k km, saj se olje zaradi obrabe sklopk(e) pri speljevanju kontaminira se bistveno hitreje kot pri klasicnem avtomatu.

 

Sem menjal menjalnisko olje v enem tednu na dveh trojkah 2006 - E90 318d z 275k km, kjer je bilo olje v (rocnem) menjalniku na videz kot novo, in E91 320d z 270k km, kjer je bilo olje v (tudi rocnem) menjalniku crno. Kako in zakaj, ne bi vedel. Sigurno pa je bilo pri 200k km manj crno kot pri 270. :)



Urejal zok, 24.03.2020, 21:27.

Prikaži več možnosti


cilinder
cilinder

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 162
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: VAG group

#24

Obvezno samo original predpisano BMW olje, ali pa Febi olje za DSG (oz. DCT) menjalnike - Febi ni drag. Ce das obicajno olje za menjalnike, ni vazno ali Liqui Moly, Castrol itd, tudi ce predpisanih specifikacij ali pa se z nizjo viskoznostjo (ja, vse to sem probal), se bo prestavljalo kot na traktorju. Ne me vprasat kako vem, naucil sem se na grob nacin (na lastne stroske).

 

Ja, cisto odvisno od avta do avta. S-tronic je DSG, in to isto olje zene tudi mehatroniko, ker pa ima mokri sklopki, je dobro menjati se prej kot vsakih 60k km, saj se olje zaradi obrabe sklopk(e) pri speljevanju kontaminira se bistveno hitreje kot pri klasicnem avtomatu.

 

Sem menjal menjalnisko olje v enem tednu na dveh trojkah 2006 - E90 318d z 275k km, kjer je bilo olje v (rocnem) menjalniku na videz kot novo, in E91 320d z 270k km, kjer je bilo olje v (tudi rocnem) menjalniku crno. Kako in zakaj, ne bi vedel. Sigurno pa je bilo pri 200k km manj crno kot pri 270. :)

Hvala za info.

 

Je pa reku mehanik, ki celo življenje servisira audije, da v menjalnike samo original olje, da kdor je kaj drugega dal notri je kmalu imel težave.


Prikaži več možnosti


davieM
davieM

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 63
  • Lokacija: Zagreb
  • Avtomobil: BMW e91 320d l.2009

#25

ja, jz sm kljub vsemu dal notr FEBI-jevo olje....

Verjamem da bi blo z originalnim boljše - bom to naslednjič probal


Prikaži več možnosti


ah9381
ah9381
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Avtomobil: E92 325i

#26

Jaz imam prav tako namen menjati olje v ročnem menjalniku na e92 325i, zanima pa me, če je kdo od vas pri menjavi zamenjal še oba vijaka za zatrditev (za odtok in polnjenje) ali ste uporabili kar stare?


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 603
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#27

Stari so nazaj. Ni problema
Prikaži več možnosti


BMW_BUSINESS
BMW_BUSINESS

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e60

#28

Še jaz prosim za nasvet, bom uporabil kar to temo :)

 

Gre za VAGovca, avto ima prevoženih 90kkm, star 5 let.

Je FEBI-jevo olje res boljše od ostalih za menjalnik (npr. od Castrolovega)? 

 

V planu imam narediti: 

- menjavo olja v ročnem menjalniku

- menjavo zavornega olja (še ni bilo menjano od nakupa novega)

- po internetu sem še zasledil, da se priporoča tudi menjava olja v direfencialu? Je to res potrebno pri avtu, ki ni 4x4? Vsekakor bi ga tudi zamenjal preventivno, ampak ali se to sploh menja na teh avtih?

 

Verjetno je to to, kar je potrebno poservisirati glede tekočin (ki niso motorno olje in antifriz)?


Prikaži več možnosti


BMW_BUSINESS
BMW_BUSINESS

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e60

#29

Anyone? :) 


Prikaži več možnosti


davieM
davieM

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 63
  • Lokacija: Zagreb
  • Avtomobil: BMW e91 320d l.2009

#30

Zivjo!

Pri menjavi olja v menjalniku (in diferencijalu) sem uporabil stare vijake - gumica na vijakih je bla se kot nova.

Febijevo olje je zelo dobro, tezko pa recem da je boljse kot Castrolovo, nevem.

Kar se tice menjave olja v diferencijalu, jaz sem ga zamenjal in mislim da ga je treba menjat redno ce ne zelis menjat lezaje v njemu... ne glede na to ali je 4x4 ali ne.

Poleg motornega olja in antifriza mogoce preveri se olje od servo volana...
Prikaži več možnosti


BMW_BUSINESS
BMW_BUSINESS

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e60

#31

Živjo,

 

hvala za odgovor. Gre pa za Octavio MK3 2.0 TDI, nisem omenil v prejšnem postu.

 

Sem se še dodatno poglobil in ugotovil:

- za menjalnik (ročni v mojem primeru) naj bi se priporočalo olje z oznako G 052171A2 - ustreza Febijevo olje SAE 75W (GL-4) 4027816218296 - 2,3 litra naj bi šlo notri 

- za zavorno olje mislim vzeti Castrol React Performance DOT 4 4008177133213 - menda naj bi bilo potrebno 1,2 litra, točnega podatka sicer nisem uspel nikjer dobiti

- kar mi manjka je edino za diferencial - katero olje se tu priporoča in kapaciteta? Kdo mogoče ve? 

 

Servo volan je električen, tako da olje tu ni potrebno. 

Za motorno olje in antifriz pa redno kontroliram, vse pod kontrolo :) 


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 077
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#32

Še jaz prosim za nasvet, bom uporabil kar to temo :)

 

Gre za VAGovca, avto ima prevoženih 90kkm, star 5 let.

Je FEBI-jevo olje res boljše od ostalih za menjalnik (npr. od Castrolovega)? 

 

V planu imam narediti: 

- menjavo olja v ročnem menjalniku

- menjavo zavornega olja (še ni bilo menjano od nakupa novega)

- po internetu sem še zasledil, da se priporoča tudi menjava olja v direfencialu? Je to res potrebno pri avtu, ki ni 4x4? Vsekakor bi ga tudi zamenjal preventivno, ampak ali se to sploh menja na teh avtih?

 

Verjetno je to to, kar je potrebno poservisirati glede tekočin (ki niso motorno olje in antifriz)?

V kolikor imaš spredaj motor, menjalnik in pogon, potem menjava v difu odpade, ker je v menjalniku.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


BMW_BUSINESS
BMW_BUSINESS

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 26
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e60

#33

V kolikor imaš spredaj motor, menjalnik in pogon, potem menjava v difu odpade, ker je v menjalniku.

Ja, je sprednji pogon. Aha, sepravi je diferencial v menjalniku in uporablja isto olje - teh 2,3 litra, ki sem jih omenil? Zanimivo :) Potem je še toliko bolj pomembno, da se te tekočine čimprej zamenjajo. 

Hvala obema še enkrat.


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 077
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#34

Ja, je sprednji pogon. Aha, sepravi je diferencial v menjalniku in uporablja isto olje - teh 2,3 litra, ki sem jih omenil? Zanimivo :) Potem je še toliko bolj pomembno, da se te tekočine čimprej zamenjajo. 

Hvala obema še enkrat.

Tako je in glej da bo v menjalniku predpisano olje.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.