Skoči na vsebino

 

2003 E60 530d - neenakomerno pospeševanje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
15 odgovorov v temi
urosfri
urosfri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 944
  • Lokacija: Bela krajina
  • Avtomobil: BMW E60 530D

#1

Pozdravljeni vsi skupaj,

 

imam nekaj težav, z E60 530D. Že kar nekaj časa ga spremljajo težave nekonstantnega pospeševanja. V praksi to zgleda tako, da pohodiš plin in avto sunkovito pospeši, nato sunkovito obstane in spet pospeši če je ravno dobre volje. Se zgodi pa včasih tudi, da omenjena napaka sploh ni opazna. V večini primerov pa žal je. Zgodi se tudi, da grem prehitevat in avto obstane v nekem "rezervnem" programu. Izgubi več kot pol moči in samo navije obrate, nič pa se ne zgodi (aja pozabil omeniti da gre za avtomatski menjalnik). 

 

Cca 1 mesec nazaj, je avto ostal v tem nekem rezervnem programu in ob prihodu k mehaniku, je le ta rekel, da bi začeli pri EGR-ju. Avto je na poti k njemu tudi močno kadil. Nato smo ga samo zablendirali in od takrat ni bilo več črnega dima za mano, nekonstantno pospeševanje pa je še ostalo. 

 

Včeraj, sem štarta iz dvorišča in za mano "bel" dim. Trajal kakšnih 10 sekund, se "izpucal" in nato vse ok. Peljem - vse normalno. Danes preverim nivo olja in ga manjka, dolijem liter in vse ok. 

 

V ponedeljek sem zmenjen za servis, me pa še pred tem zanima, če bi kdo morebiti spoznal iz zgoraj opisanega kakšno napako - rešitev - predlog.

 

Hvala,

Uroš


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 294
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#2

Letnik in km avta?
Prikaži več možnosti


urosfri
urosfri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 944
  • Lokacija: Bela krajina
  • Avtomobil: BMW E60 530D

#3

2003, 350k
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 074
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#4

Chipsan?


Prikaži več možnosti


Aleksei
Aleksei
  • Uporabnik
  • Sporočil: 46

#5

Turbo luknja? Lmm? A tester pokaze kako napako? Mal paramtre preverit:)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 923
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#6

K mehaniku ki ni znal najt napake ga jaz nebi več peljal, na tvojem mestu bi se zmenil za pregled pri Miholdu.


Turbo luknja? Lmm? A tester pokaze kako napako? Mal paramtre preverit:)

Lahko je tudi LMM ja, simptomi so tipični. LMM krmili vse, od DDE do menjalnika in zna tako nagajat da avto enkrat vleče, enkrat ne. Ampak kot rečeno, to bi moral mehanik ugotovit v momentu, takoj ko ga priklopi na tester... če ni našel napake je nesposoben in bo verjetno menjal kar vse po spisku, dokler po naključju ne najde napake (če jo bo sploh našel).


Prikaži več možnosti


urosfri
urosfri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 944
  • Lokacija: Bela krajina
  • Avtomobil: BMW E60 530D

#7

Napak naj bi bilo vec v vrsti, zato takojsnje definicije ni bilo mozno dati. Problem je nekje okrog zraka najverjetneje. Najprej sem zamenjal izpusni kolektor, ki naj bi bil tudi del te verige. Bomo videli kaj bo naprej..EGR je se zmeraj odklopljen. Turbina naj bi bila ok.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 923
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#8

Napak naj bi bilo vec v vrsti, zato takojsnje definicije ni bilo mozno dati. Problem je nekje okrog zraka najverjetneje. Najprej sem zamenjal izpusni kolektor, ki naj bi bil tudi del te verige. Bomo videli kaj bo naprej..EGR je se zmeraj odklopljen. Turbina naj bi bila ok.

Ja, tester ponavadi ne pokaže napake neposredno, pač pa posredno - treba je znat brat med vrsticami. Problem je v tem ker amaterski mehanik ponavadi napake s testerjem pobriše, potem se pa res ne ve več v katero smer je treba gledat, če določena napaka ni ves čas prisotna.

 

Jaz se na E60 kaj dosti ne spoznam, vem pa da jih ima vsaj polovica počeno cev med intercoolerjem in sesalnim kolektorjem, razpoka je ponavadi na notranji strani (tam kjer se ne vidi), preveri najprej to cev. V nadaljevanju bi si jaz na tvojem mestu za test sposodil kak brezhiben LMM, da vidiš če je v njem težava. To lahko sam poskusiš... če bi objavil spisek napak ki so bile prisotne ob prvem priklopu na tester pa tudi nebi bilo nič narobe, mogoče kak forumaš kaj ugane, čeprav sem jaz še vedno mnenja, da avto rabi resnega mehanika.


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 861
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#9

Če ste egr samo izklopili niste naredili NIČ. Zakaj, lahko je zapacan do te mere da ne tesni ali pa prepušča premalo zraka..... mal si po netu poglej slike egr ventilov. Druga stvar ki bi jo bilo dobro preveriti je cev ki jo je omenil Jerry. Naslednja stvar pa je LMM tuki lahko za test samo izklopiš konektor in probaš. Nato bi se jaz posvetil turbini, tale tvoj letnik bi znal imeti še vakuumsko krmiljeno turbino. tukaj imaš lahko slabo vakuum cevko nanjo ali pa el. mag. ventil ki jo krmili. Aja lahko je še gumica na cevi takoj na turbini ko gre potem alu cev v IC


Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 626
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#10

Popolnoma napačen pristop ste ubrali.

 

Če avto neenakomerno pospešuje je treba naredit diagnostiko med vožnjo, da vidiš kaj sploh se dogaja z motorjem v tej situaciji.

Gledat napake na testerju in izklapljanje EGRa je zguba časa.

 

Verjetno je povezano z nihanjem pretoka zraka, torej ali vakumski sistem ki kontrolira turbino ali kak senzor pritiska, senzor pretoka zraka...

 

Ampak kristalne krogle v takih primerih ponavadi ne povedo pravega vzroka...


Prikaži več možnosti


BimmerLover
BimmerLover

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 99
  • Lokacija: Lichtenwald
  • Avtomobil: 530d E60

#11

Zadnje čase opažam, da je kvaliteta goriva v Slo, zelo slaba..Js načeloma tankam na OMV, ampak sem ene štiri tanke nazaj opazil, da avto precej črno kadi, takrat ko turbina

laufa, torej pri pospeševanju..in tudi tam pri nekje 1700 rpm hoče malo pocukat, tako, da sem šel dvakrat tankat na Petrol, pa je blo isto..

Opažam ,tudi pri ostalih avtomobilih, mlajših letnikov, ki imajo odst. dpf, da isto precej pokajajo..

No včeraj, sem ponovno tankal na Štajarskem, konkretno v Slo. Bistrici OMV; simptomi cukanja skorajda izginili, avto vleše kot prerojen..

Človek se samo vpraša, kakšno žlobudruno tankamo in kako to deluje na DPF..


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 923
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#12

Zadnje čase opažam, da je kvaliteta goriva v Slo, zelo slaba..Js načeloma tankam na OMV, ampak sem ene štiri tanke nazaj opazil, da avto precej črno kadi, takrat ko turbina

laufa, torej pri pospeševanju..in tudi tam pri nekje 1700 rpm hoče malo pocukat, tako, da sem šel dvakrat tankat na Petrol, pa je blo isto..

Opažam ,tudi pri ostalih avtomobilih, mlajših letnikov, ki imajo odst. dpf, da isto precej pokajajo..

No včeraj, sem ponovno tankal na Štajarskem, konkretno v Slo. Bistrici OMV; simptomi cukanja skorajda izginili, avto vleše kot prerojen..

Človek se samo vpraša, kakšno žlobudruno tankamo in kako to deluje na DPF..

V SLO nikoli ne tankaj nafte na Petrolu, vedno na OMV. Debata o nafti ravnokar teče že v eni drugi temi, tole je samo še ena potrditev tistega kar sem jaz tam povedal.


Prikaži več možnosti
    • BimmerLover je všeč


BimmerLover
BimmerLover

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 99
  • Lokacija: Lichtenwald
  • Avtomobil: 530d E60

#13

V SLO nikoli ne tankaj nafte na Petrolu, vedno na OMV. Debata o nafti ravnokar teče že v eni drugi temi, tole je samo še ena potrditev tistega kar sem jaz tam povedal.


Hočem povedat, da je tudi na OMV podobna žlobudruna kot na Petrolu, vsaj na določenih pumpah..
Prikaži več možnosti


urosfri
urosfri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 944
  • Lokacija: Bela krajina
  • Avtomobil: BMW E60 530D

#14

Ja, tester ponavadi ne pokaže napake neposredno, pač pa posredno - treba je znat brat med vrsticami. Problem je v tem ker amaterski mehanik ponavadi napake s testerjem pobriše, potem se pa res ne ve več v katero smer je treba gledat, če določena napaka ni ves čas prisotna.

 

Jaz se na E60 kaj dosti ne spoznam, vem pa da jih ima vsaj polovica počeno cev med intercoolerjem in sesalnim kolektorjem, razpoka je ponavadi na notranji strani (tam kjer se ne vidi), preveri najprej to cev. V nadaljevanju bi si jaz na tvojem mestu za test sposodil kak brezhiben LMM, da vidiš če je v njem težava. To lahko sam poskusiš... če bi objavil spisek napak ki so bile prisotne ob prvem priklopu na tester pa tudi nebi bilo nič narobe, mogoče kak forumaš kaj ugane, čeprav sem jaz še vedno mnenja, da avto rabi resnega mehanika.

Hvala Jerry za argumentiranje. Upam, da bom že danes vedel kako pa kaj, je avto pri mehaniku trenutno. Hvala za nasvete, bom posredoval naprej.


Če ste egr samo izklopili niste naredili NIČ. Zakaj, lahko je zapacan do te mere da ne tesni ali pa prepušča premalo zraka..... mal si po netu poglej slike egr ventilov. Druga stvar ki bi jo bilo dobro preveriti je cev ki jo je omenil Jerry. Naslednja stvar pa je LMM tuki lahko za test samo izklopiš konektor in probaš. Nato bi se jaz posvetil turbini, tale tvoj letnik bi znal imeti še vakuumsko krmiljeno turbino. tukaj imaš lahko slabo vakuum cevko nanjo ali pa el. mag. ventil ki jo krmili. Aja lahko je še gumica na cevi takoj na turbini ko gre potem alu cev v IC

Izklopili smo ga, ker je puščal avto dimno zaveso za sabo, toliko da sem se lahko "normalno" pripeljal do doma :) Vakum cevka na turbini je bila menjana, ker avto do te menjave sploh nikamor ni šel..sedaj gre vsaj približno ok. "Cukanje" pri pospeševanju pa še ostaja..Torej samo cevka ni bila glavni problem, je pa bila delni.



Urejal urosfri, 16.07.2018, 13:09.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 923
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#15

Hočem povedat, da je tudi na OMV podobna žlobudruna kot na Petrolu, vsaj na določenih pumpah..

Na katerem? In če tankaš malo tu malo tam, kako veš da nisi svinjarije natankal že kdaj prej, pa je šele takrat prišla do motorja? Če tankaš na random pumpah tega ne moreš vedeti, zato jaz vedno tankam samo pri eni firmi in potem točno vem, ali so OK ali ne. Če tankaš kjer nanese, ne moreš ničesar s 100% gotovostjo trdit.


Hvala Jerry za argumentiranje. Upam, da bom že danes vedel kako pa kaj, je avto pri mehaniku trenutno. Hvala za nasvete, bom posredoval naprej.

Ni za kaj :)


Prikaži več možnosti


urosfri
urosfri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 944
  • Lokacija: Bela krajina
  • Avtomobil: BMW E60 530D

#16

Evo problem solved:

 

LMM in še nekaj malenkosti okoli, nekaj plastike it avto leti kot v starih dobrih časih :)


Prikaži več možnosti
    • Warden, slavo in zok uporabnikom je všeč to sporočilo