Skoči na vsebino

 

Odprava napake

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
2 odgovorov v temi
Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 660
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#1

Sedaj pa jaz žal potrebujem pomoč.

 

22.05. sem na pooblaščen servis poslal e-mail z opisom problema in video posnetkom

23.05. dobim odgovor, da je prvi možen termin za servis 07.06.

07.06. dobijo zadevo na servis in potrdijo napako, za katero se jim ne sanja kako jo odpraviti. Rečejo, da bodo sporočili nadaljnja navodila.

11.06. dobim klic in e-mail s terminom za servis 02.07.

02.07. dobijo zadevo v popravilo, čez 2 dni jo prevzamem in vse deluje bp

09.07. servis obvestim po e-mailu, da se prvotni problem še vedno občasno pojavlja

 

Do danes brez odgovora. Danes sem ponovno naredil 2 video posnetka, katera bom pripel e-mailu, ki jim ga imam namen poslati.

 

Sedaj pa moje vprašanje - kako se šteje 45 dnevni rok za popravilo?

Od 07.06., ko so napako diagnosticirali do 04.07., ko sem prevzel stvar? Samo delovni dnevi ali tudi vikendi in morebitni prazniki?

Glede na to, da se je ista napaka pojavila, se ta rok nadaljuje kolikor vem, ne?

Se nadaljuje od 09.07. dalje ali od takrat ko bodo zadevo ponovno prevzeli na servisu?

 

Aja, zadeva je še v garanciji, stara par mesecev.

 

Hvala :beer



Urejal Bavaria fan, 14.07.2018, 15:31.

Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


bmwjas
bmwjas

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 162
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ni pomemben podatek

#2

45 dni se sešteva če je enaka napaka.

 

Štejejo se vsi dnevi.

Tako da čimprej oddaj na servis in jim ne težit, po 46 dneh pa imas TI opcijo izbirati kaj boš.

Popravilo, drug izdelek ali vračilo kupnine.


[SIZE=2][/SIZE]
Prikaži več možnosti


Caffrey
Caffrey
  • Uporabnik
  • Sporočil: 63
  • Lokacija: *
  • Avtomobil: E91

#3

@Bavaria fan, ne spreglej tudi možnosti uveljavljanja stvarne napake, kjer ni hierarhije zahtevkov, po domače: lahko takoj zahtevaš zamenjavo novega dela, brez roka, znižanje kupnine itn.

Dobro preglej ZVpot

http://www.pisrs.si/...pisa?id=ZAKO513

Link do primerjave med stvarno napako in garancijo:

https://vemvec.si/in...a-ali-garancija
 


Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan je všeč