Skoči na vsebino

 

DIY sesalni plenium

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
29 odgovorov v temi
Brejker
Brejker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 56
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: E36Compact 318ti

#1

Živjo.

 

Predstavljam svoj poletni projekt za 318Ti.

 

Začelo se je z nakupom sesalnega kolektorja.

Načrt je, da se ohranijo runerji, prirobnica, nosilci za fuel rail in injektorje. 

 

Po ravnanju na tračni brusilki se bo na kolena navarila Alu prirobnica. Želja je tudi izdelava velocity stackov za vsak cilinder.

 

Označevanje odreza:

37700874_10215964137883802_3665404568776212480_n.jpg

 

Za kotno brusilko se mi zdi kar dobro poglihano:

37795196_10215964138083807_364966065748312064_n.jpg

 

Trenutno stanje:

37739171_10215964135803750_4727757002795646976_n.jpg


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in mapetpun uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 467
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#2

trenutno stanje ? :)


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 455
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: X3-E83, 5-E39 se prodaja

#3

Živjo.

 

Predstavljam svoj poletni projekt za 318Ti.

 

Začelo se je z nakupom sesalnega kolektorja.

Načrt je, da se ohranijo runerji, prirobnica, nosilci za fuel rail in injektorje. 

 

Po ravnanju na tračni brusilki se bo na kolena navarila Alu prirobnica. Želja je tudi izdelava velocity stackov za vsak cilinder.

Zanima me tehnika varjenja aluminijaste prirobnice na sesalni kolektor iz sive litine? Argonsko, CO2, TIG?

S predgrevanjem ali brez? Kako je s trdnostjo ali možnostjo razpok na varjenem spoju glede na spremenjeno mikrostrukturo litine po varjenju?


Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 139
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#4

Kje pa je kaksna siva litina?
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 455
  • Lokacija: LJ
  • Avtomobil: X3-E83, 5-E39 se prodaja

#5

Kje pa je kaksna siva litina?

Ja, tu sem ga pa močno pihnil mimo :napaka


Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


Brejker
Brejker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 56
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: E36Compact 318ti

#6

Živjo.

 

Se premika.

Imam CNC odrezano prirobnico kamor pridejo prišraufane trobente a.k.a. Velocity stacks.

 

Za varit imam mojstra ki ve kaj in kako.

Idealno bi bilo imet dva ista materiala.

Zvarjeni spoj ne prenaša močnih obremenitev tako, da ni bojazni da bi spoj počil.


Pripete slike za predogled

  • flancna.jpg
Prikaži več možnosti


Brejker
Brejker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 56
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: E36Compact 318ti

#7

Prvi velocity stack je padel ven iz orodja.

 

:ok2


Pripete slike za predogled

  • velocity-stack-1.jpg
Prikaži več možnosti
    • jay, Grilzz in rokomah uporabnikom je všeč to sporočilo


Brejker
Brejker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 56
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: E36Compact 318ti

#8

Poletni projekt se premika v zimo...

 

Vstacki padajo ven iz orodja kot za šalo.


Pripete slike za predogled

  • 45231252_2229406530675423_8132402901462024192_n.jpg
Prikaži več možnosti
    • rokomah in PocesnkII uporabnikom je všeč to sporočilo


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 916
  • Lokacija: bloke

#9

Pohvalno, edino malo kratko je vse skupaj, zna malo trpeti navor v nižjih obratih... Loputo boš verjetno ohranil serijsko na koncu plenuma?


Prikaži več možnosti


Brejker
Brejker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 56
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: E36Compact 318ti

#10

Padec navora je pričakovan, ja. Upam, da bo Dyno pokazal kopencazijo moči na višjih obratih.

 

TB bo serijski ja.

Nekaj sem gledal za kakšno alternativo a po internetu nisem našel informacije o bolton varjanti.

Da se dobit BTB (Big Throttle Body) iz aliexpressa za cca 30$ a negrem v to, ker nimam pojma kaj bi potem z vsemi senzorji in konektorji ki so na trenutnem TBju.

 

Par slik iz šwasarije:


Pripete slike za predogled

  • 45167929_351004972314567_843631615312658432_o.jpg
  • 45173239_351004805647917_5185304292654841856_o.jpg
  • 45232401_351004772314587_5061699742375870464_o.jpg
Prikaži več možnosti
    • Warden in PussyWagon uporabnikom je všeč to sporočilo


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 226
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#11

Koliko pa ima IS senzorjev na loputi?
A ni samo senzor pozicije kota. To se da z nekaj truda pritrditi na TB.
Prikaži več možnosti


Brejker
Brejker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 56
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: E36Compact 318ti

#12

Dva senzorja sta, ker ima M44 dve loputi za zrak v TBju. Mogoce je drug senzor za stantgas?

Pri štromu in cevkah sm mrzel. Znam izdelovat stvari... Kakšne so opcije za upgrade bi pa rabil malo pomoči.

Pripete slike za predogled

  • IMG_20181104_103212.jpg
Prikaži več možnosti


Brejker
Brejker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 56
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: E36Compact 318ti

#13

Se ena zanimiva tehnologija ki sicer ni direktno povezana na temo...

Bi pa koga zanimal kako honajo ulite intejke:


Tud graf nakoncu je kar zanimiv.
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 226
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#14

Ne verjamem, da se pretok zaradi poliranja izboljša za 50%. Mi je youtube predlagal par dni nazaj enak video in sem se malo pozanimal, ker enostavno nisem verjel. 

Glede na strošek se definitivno ne izplača. Ker so dejanske številke samo par %.


Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 139
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#15

lahko mi na pm.napišeš okvirno ceno če bi delal dva komada enega še za mene,tudi sam sem za svoj m44 razmišljal v tej smeri...

 

komora ne sme biti večja od dveh litrov...


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 916
  • Lokacija: bloke

#16

Loputa fi 55mm je OK do nekih 200KM, če daš večjo se ti samo zmanjša odzivnost in pade navor v srednjem območju, tako da bo serijska loputa čisto OK.


Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 139
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#17

m44 ima dve loputi skupnega premera 62mm če se prav spomnim...54 in 32 naj zračuna nekdo...



Urejal TIN, 08.11.2018, 22:36.

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 916
  • Lokacija: bloke

#18

54mm premer ima 2290mm2
32mm premer ima 804mm2
Skupno 3094mm2, kar je res ekvivalent enojni loputi 63mm po skupni ploscini. To je ze dovolj za 240KM vsaj. Govorim o pretoku potrebne kolicine zraka da se na N/A avto to sproducira. Recimo za 4cyl 2.0 N/A in 200KM je 55mm loputa naceloma se OK, idealno bi bilo 57mm. Z 60mm in vec ze zgubljas v srednjem obmocju in odzivnosti.
Prikaži več možnosti
    • TIN je všeč


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 916
  • Lokacija: bloke

#19

Aja, pa pri dvojni loputah je nekaj malega izgub zaradi vrtincenja zraka med loputama, ce sta enakih velikosti 5-10%, ne vem za razlicne. Torej dvojna s skupnim premerom 63mm je enako kot enojna s 57-60mm. Dovolj za 200KM na M44 motorju, ceprav je to spet odvisno od motorja do motorja. Recimo K20 ful pase vecji premer in se z 70mm loputo kar nekaj pridobi napram 60mm pri cca. 200KM. Renojev F4R pa ze s 64mm zacne zgubljati na navoru in odzivnosti, prirastek moci z samo vecjo loputo pa je zanemarljiv.
Pardon, pri 230KM, napaka...
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 139
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#20

Ne vem sicer kako ste prisli do teh podatkov...velikost lopute in power ni popolnoma tako kot sta napisala vidva...
Po mojih izkusnjah je fi 60 za max.200hp
Vecja kot je loputa vec powera je v visokih obratih,v nizkih se izgubi na odzivnosti...tako da odvisno je od ostalih dejavnikov,zasnove in komponent v motorju...
Dolocen motor bo z 4mm vecjo luputo produciral 20hp vec,spet drugi pa samo 5hp....
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti