Skoči na vsebino

 

DIY sesalni plenum

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
30 odgovorov v temi
jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 039
  • Lokacija: bloke

#21

Te podatke imaš v raznih tuning knjigah in so, kot sem napisal, podani na podlagi koliko zraka gre lahko skozi tako loputo in koliko se da dobit max. ven s tako loputo. Seveda je potem tudi razlika koliko oktanov tankaš, kakšna je kompresija, sam dizajn motorja,... Zato pravim, da recimo K20 na 230KM se odlično odzove na menjavo lopute in 60mm na 70mm, medtem ko se F4R praktično negativno odzove na menjavo iz 60mm na 64mm. Odvisno od motorja, samo če so v knjigah neka povprečja, podana na podlagi par 10.000 engine dyno runov na skoraj 1000 sestavljenih motorjih, mislim da so precej merodajna. Sploh ker se ve, da so bili dejanski pretoki loput in glav zmerjeni na flowbenchu. Takim podatkom je težko oporekat se mi zdi?


Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 325
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#22

Kaj pa hitrost zraka ki potuje cez loputo?
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 039
  • Lokacija: bloke

#23

To se mi pa ne da računat pri takem projektu, saj sam veš Venturi in Laval, prostornina, št. cilindrov, obrati oz. hitrost bata, premer bata, hod,...


Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 325
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#24

ne moreš pisat koliko zraka lahko spraviš čez loputo,ker je količina odvisna od pretoka,podlaka za njo in nadtlaka pred njo....majnša kot je hitrejši bo pretok čez njo za isto količino itd..

v večini primerov pa se večja loputa pozna na prirastku moči.



Urejal TIN, 11.11.2018, 23:23.

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 039
  • Lokacija: bloke

#25

Lepo sem že prvič napisal, da je to podatek koliko se da dobit pri NA s takim premerom, torej nek max. zraka, ki ob "povprečnem" AFR-ju da take konje. Ker saj veš da enkrat pač zmanjka zraka in rabiš večjo loputo. No, to je to.


Prikaži več možnosti


Brejker
Brejker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: E36Compact 318ti

#26

Projekt gre naprej.

 

Nekaj sem delal tudi okoli izpuha in nabiram dele zanj. Več o tem mogoče v drugi temi.

 

Trenutno stanje bolj virtualno:


Pripete slike za predogled

  • itb-predogled-plenum.jpg
Prikaži več možnosti
    • airmike je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 512
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#27

Zanimiva tema, spremljam :)


Prikaži več možnosti


KockaE30
KockaE30

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 179
  • Lokacija: Tam, kjer so ovinki
  • Avtomobil: Stare gajbe

#28

Tudi jaz spremljam in komaj čakam rezultate. Sesalni kolektor na M42 (v E36), M43 in M44 sovražim v dno duše, tako da bo tole luštna zadevšna! Že sam sem se velikokrat mislil lotit nekaj takšnega, ampak nikoli nisem imel rezervnega kolektorja za "mušter". Tole bo še zanimivo. :)


"A ga mal zaliva?"
"Vejžde ga, če je pa fergi."

Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 325
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#29

Originalen sesalni na m44 je dodelan v piko,da pokrova optimaln pretok za celotno obmocje obratov...disa dela svoje v kolikor uporabis bolj agresivne odmicne in hoces max moc nad 6600rpm,pa znajo biti runerji malo predolgi..
Lp
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


KockaE30
KockaE30

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 179
  • Lokacija: Tam, kjer so ovinki
  • Avtomobil: Stare gajbe

#30

Kar se tiče izkoristka moči in navora čez celotno območje obratov ne bi vedel s prve roke, oziroma verjamem da ni ravno slab, sigurno niso brez razloga komplicirali z DISA ventilom. Jaz ga sovražim predvsem ker je dosti stvari pod njim malce nerodno dosežt (knock senzorji, plastična prirobnica na bloku, štarter bi lahko bil dosegljiv z vrha, določene cevi itd...) in bi z bolj preprostim stilom kolektorja (kot ga ima naprimer M40 in M42 v E30ki) bilo vseskupaj dosti lažje dosegljivo.  :)

 

Pa tudi zvok bo tale custom kolektor sigurno mel dosti boljši, to ni ravno glavni pogoj za menjavo kolektorja, ampak ni pa slab stranski učinek.  :laugh

 

Tale poba ima pomoje nekaj precej podobnega. Poleg drugih predelav seveda.



Urejal KockaE30, 15.11.2018, 17:21.

"A ga mal zaliva?"
"Vejžde ga, če je pa fergi."

Prikaži več možnosti
    • rokomah je všeč


Brejker
Brejker

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Kamnik
  • Avtomobil: E36Compact 318ti

#31

3D model sem opustil, ker je prevelik vložek v CNC rezkanje orodja.

 

Lotil sem se kar klasike oblikovanja stirodurja za pramodel.

 

Ena lega steklenke in epoksija:

53439628_593349631139137_3204763734232793088_n.jpg

 

Kasneje poliester kit + prickit:

52782496_256013358626156_7844814055985381376_n.jpg

 

Izdelava delilne ravnine iz odslužene iverke:

54230847_2229829653922887_5255655582085414912_n.jpg

53491908_545612442593178_7302014366835015680_n.jpg

 

Paše k ata na mamo:

52684565_2278892665700270_5392332754387992576_n.jpg

 

Naslednja faza je nanos ločilca in izdelava polovice kalupa.

 

Projekt gre zlo počasi, ker mi vmes padajo druge prioritete.

 


Prikaži več možnosti
    • Nixxon in PussyWagon uporabnikom je všeč to sporočilo