Skoči na vsebino

 

Previsoka poraba

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
26 odgovorov v temi
BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 110
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#1

150km avtoceste po omejitvah s klimo, z dobre polovice na četrtino tanka :blackeye

Motor N47D20C, od servisa (filtri, tekočine, veriga...cca. 4k km)

Zavore ne blokirajo, gume 2.5bar, vsi parametri (šobe) OK in pregledani, prosim za nadaljne ideje :confused

 


Prikaži več možnosti


Pennywis3
Pennywis3

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 82
  • Avtomobil: F31 320dA

#2

Zmeri porabo med tankanjem, igla za nafto ni merodajna, meni se še vedno zdi, da ko pride do polovice tanka, da precej hitreje pada kot pri polnem, čeprav marsikdo trdi, da tega pri novejših avtih ni več.

Lahko ti povem za mojega, trip Umag - Sevnica, 4 članska družina, avto naložen do kraja, gume 2.6 spredaj, 2.9 zadaj, poraba 5.2 po BC, isti motor kot tvoj ( 184KM ).

Je bila pa vožnja po jajcih, prejšnjega e91 z istim motorjem sem za hec spravil pod 5, ta pa kar noče :-D



Urejal Pennywis3, 05.08.2018, 13:08.

Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


pery
pery

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 377
  • Lokacija: notranjska
  • Avtomobil: e91

#3

vsa cast za to nizko porabo, meni zadnja dva polna tanka med 6,7 in 7l, bolja ali manj avtocesta,nalozen in klima. tudi nasploh pod 6,5 ne pridem. je pa 318d 11letnik, 225/255 18 gume
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 110
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#4

Dejansko jo zmanjka toliko, ne samo po števcu ali občutku.

 

Gume so 16ke, prej je bila po BC in ročno računana navzkriž samo za deci ali dva in se je gibala med 5.3 (poredko, res lepe relacije) do nekje 5.8 mešane, nad 6l praviloma nikoli na en tank.

Motor 143KM, 211.000km

 

Sem iskal stare teme ampak ne najdem pametne ideje

Termostat ne verjamem, da bi imel tak vpliv poleti, senzorji so sodeč po testerjih BP, šobe so bile pregledane pri 207.000 in lahko pripnem liste, če kdo opazi kaj sumljivega v parametrih...

 

Kot rečeno ima obdobje ko "slabše gre", občasno cukne oz. malo "počaka" (kot bi prišel iz zaveterja ali povozil luknjo)

DPF je bila napaka, ki pač pride (softwersko?) na vseh s to kilometrino in se je vpisalo kot da je bil menjan, malenkost črn je izpuh ampak ni sile po moje.


Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 587
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#5

Če dizel občasno slabše gre, cuka in je neodziven na gas, je taprva stvar ki jo greš gledat EGR ventil.

 

Kakšna napaka na DPFju pa je to "ki se pojavi pri vseh s to kilometrino"?

 

Definitivno napake na DPFju nikakor ne boš rešil s tem da v računalnik vpišeš da je bil DPF menjan.

S tem boš naredil kvečjemu samo še večje sranje.

Računalnik stalno beleži stanje DPF filtra od novega, recimo tudi to koliko pepela se akumulira med življensko dobo filtra, in temu potem prilagaja intervale za regeneracijo, temperature in čas trajanja regeneracij.

Če si mu rekel da si dal notri novega, se bo filter slej ko prej do konca zabasal, saj bodo regeneracije preporedke.

 

Črn izpuh pomeni da DPF ne opravlja več svoje funkcije kot bi moral, ali je satovje počeno, ali zamašeno in se na DPFju ustvarja prekomeren diferencialni tlak ki porine določen del saj čez satovje... To bi seveda znalo precej povečat porabo...


Prikaži več možnosti
    • BMW RALLY in fp4492 uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 110
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#6

Rečeno mi je bilo, da od 200.000 (ne me držat za besedo če točno ta km) javi na vseh BMW, da je potrebna menjava DPF. Tudi če le-ta še ni zanič - očitno softwerska zadeva, da se upraviči "odpis" vozila? :)

 

Ok, tole nisem vedel...

Se pravi potem je toliko pameten, da sedaj smatra da ima nov kos in ne potrebuje toliko regeneracij?

Kaj pa senzorja na izpuhu se ne upoštevata ali bi lahko bila tam napaka?

Prilagam sliko izpuha, je pa bil pred nekaj 10.000km res skoraj popolnoma čist napram sedaj.

 

http://shrani.si/f/1...80806101348.jpg

http://shrani.si/f/3...80806101356.jpg

 

šobe:

 

http://shrani.si/f/3...80806101753.jpg

http://shrani.si/f/4...80806101757.jpg

http://shrani.si/f/1...80806101802.jpg

http://shrani.si/f/2...80806101806.jpg

 

Hvala za nasvet


Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 587
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#7

To je navaden bullshit. Računalnik nič ne javlja "kar tako po 200.000km".

Napako javi ko je prisotna neka težava, ali večje odstopanje od pričakovanega stanja.

 

Ne samo količina regeneracij, tudi način kako se izvaja regeneracija je drugačen pri starejšem filtru.

 

Senzor na izpuhu je samo eden od podatkov, ki se upošteva, ne more pa senzor kompenzirat bedarij ki jih delajo "mehaniki".


Prikaži več možnosti
    • BMW RALLY in Bavaria fan uporabnikom je všeč to sporočilo


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 006
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: :)

#8

Rečeno mi je bilo, da od 200.000 (ne me držat za besedo če točno ta km) javi na vseh BMW, da je potrebna menjava DPF. Tudi če le-ta še ni zanič - očitno softwerska zadeva, da se upraviči "odpis" vozila? :)

Ne leti to nate osebno, ampak zadnje čase se resnično sprašujem ali bom sploh še kdaj kupil rabljen avto, ker očitno se res zadnje čase servisirajo vozila samo še pri lokalnih mehanikih iz časa Franca Jožefa.

https://www.bmwslo.c...-1#entry2917982

https://www.bmwslo.c...-2#entry2917907

 

Če se je začel basati DPF začni pri termostatih. Drugače se na testerju vidi kdaj so se delale zadnje regeneracije in ali so bile uspešne. To ste preverili?

 

To cukanje, ki omenjaš - to je bil pri meni pokazatelj, predno je crknil EGR. Mene je to hecalo kakšen mesec, na servisu niso nič opazili (sem imel spet privide in "pričute"), dokler jim avtovleka ni dostavila vozila.

Samo se mi pa poraba ni nič dvignila!


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti
    • BMW RALLY je všeč


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 110
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#9

To je navaden bullshit. Računalnik nič ne javlja "kar tako po 200.000km".

Napako javi ko je prisotna neka težava, ali večje odstopanje od pričakovanega stanja.

 

Ne samo količina regeneracij, tudi način kako se izvaja regeneracija je drugačen pri starejšem filtru.

 

Senzor na izpuhu je samo eden od podatkov, ki se upošteva, ne more pa senzor kompenzirat bedarij ki jih delajo "mehaniki".

Vidim, da se kar spoznaš  :ok

Jaz povem kar slišim od zaupanja vrednih mojstrov.

Včasih me preseneti pri čemu vse je avto "pameten" ter tudi kaj ne zmore prikazati...

Konkretno zadnji pregled sva naredila pri ALFA&BMW in je šel z ISTO skozi lmm, sooting sesalnega, egr itd. vse bp prestal...

 

Morda veš, če je možno ta reset dpf-a prepisati in vrniti nazaj na staro stanje? To mi je naredil en "žlahtnik" ko je bila moja sama na obisku... :blackeye 

 

@Bavaria fan

Se čedalje bolj nagibam na menjavo EGR.

Ima kdo varianto dobiti ugodno novega? :) komplet hladilnik in vse, ne samo ventil

 

Od nekdaj se zanašam na kazalček porabe, ker če imaš nekaj občutka ali referenc na podobnih avtih lahko dobro vidiš ali gre kot mora.

In tu vidim, da je precej visoko in dolgo v litrih, za 6 se je treba kar potruditi in veliko predvidevati.

Opažam tudi, da je na starejših bila pri podobni vožnji skoraj liter nižja (e46, enke, kakšna pred fl. e90...)


Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 006
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: :)

#10

 za 6 se je treba kar potruditi in veliko predvidevati.

Zanimivi, da je 18d toliko žejen.

Moja poraba na 20d - https://www.spritmon...cht/725448.html

 

S tem, da kolikor gledam za nazaj:

- za najvišje povprečje 7,29 po Dolomitih raje ne sprašuj kakšna vožnja je bila

- 6,93 povprečje sem pa dosegel na autobahnu, ko sem se en daljši odsek ganjal z F11 in parkrat sprobal končno. ostali kilometri so bili pa tudi daleč od počasne vožnje. Vmes vem, da je bil cagar čez pol rezervoarja, range pa 180 ali 200km  :skrbast


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 587
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#11

Nevem kakšne teste to delate da ne vidite če je EGR fuč.

Po mojih izkušnjah se zelo hitro vidi, kaj počne EGR, če narediš diagnostiko med vožnjo.

Sploh če je prisotno cukanje se to hitro vidi na pretoku zraka in aktivnosti EGR ventila...

 

DPFja ne moreš več ponastaviti nazaj na prejšnje stanje, ko resetiraš gredo stari podatki v maloro...


Prikaži več možnosti


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 110
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#12

Zanimivi, da je 18d toliko žejen.

Moja poraba na 20d - https://www.spritmon...cht/725448.html

 

S tem, da kolikor gledam za nazaj:

- za najvišje povprečje 7,29 po Dolomitih raje ne sprašuj kakšna vožnja je bila

- 6,93 povprečje sem pa dosegel na autobahnu, ko sem se en daljši odsek ganjal z F11 in parkrat sprobal končno. ostali kilometri so bili pa tudi daleč od počasne vožnje. Vmes vem, da je bil cagar čez pol rezervoarja, range pa 180 ali 200km  :skrbast

To je trenutno, prej kot rečeno občutno manjša brez da bi kaj posebaj pazil.

Verjamem, sploh pozimi to ni problem doseči :)

Samo lepa relacija po večinoma ravni AC te pa malo šokira.

Še to me je moja opozorila na slab domet (ponavadi 900km recimo)

 

Najraje bi enemu pustil avto recimo 2 dni in naj hodi po svojih opravkih, daljšo testno in opazuje...

Sem klical na pooblaščenca, če je možnost menjave v garanciji/vpoklicu ampak žal ne spadam v tisto grupo :)

Baje jih imajo kar dosti, z nizko kilometrino in tudi ne kaže napake? Enim pa res vrže v zasilni program.

 

Torej še enkrat... nov original EGR, ima kdo kakšno varianto da ni ravno 600eur


Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 006
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: :)

#13

Nevem kakšne teste to delate da ne vidite če je EGR fuč.

 

Jaz sem ga samo peljal na pooblaščenca :)



Urejal Bavaria fan, 07.08.2018, 11:46.

Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


TMX
TMX

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 835
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Passat, Auris

#14

Meni se tudi zdi na F31 318dA mešana vožnja, polovica AC, polovica relacijska/mestna, režim vožnje mešan. Poraba po BC med 6.9 in 7.1?

LP


www.gepl.si Računalniki, tablice, telefoni. Popust za člane BMWslo
Prikaži več možnosti


V.I.A
V.I.A

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 507
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Fxx

#15

Moj f34 320d N47 z MPerformance kitom polno nalozen in 2x kolesi na vlecni kljuki relacija MB -Zadar in nazaj je bila 5,6 izračunano (po bc 5,3)
Prikaži več možnosti


urbanbevk1
urbanbevk1

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 697
  • Lokacija: Cerkno
  • Avtomobil: VW TOURAN

#16

320d xdrive FL, B47 motor 140kw, m-sport (gume spredaj 225, zadaj 255) poraba na dolgi rok 6.8l/100km. Normalna vožnja brez cincanja, občasno tudi 200km/h+.


Prikaži več možnosti


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 110
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#17

Od torka zvečer nov EGR, testiram še nekaj dni in če bo OK je problem rešen... :)


Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 540
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW logicno

#18

Ja povem še svojo izkušnjo,  sem ženi nabavil F25  X3  z 2.0 D motorjem, je bil avto malo poškodovan ( samo površinsko) in je stal ene 6 mesecev, preden je bil nazaj na cesti. 

 

Je že na testerju pokazalo Lambda sonda in avto kuril 11 ali 12 l.   Na koncu mi je šel en pooblaščenec na roko in lambdo zamenjal na kulanco in ja poraba takoj padla skoraj za polovico . 

 

So pa povedali, da zelo rada odleti lambda če avto nekaj časa stoji, zakaj je temu tako, pa ne vem. 



Urejal Mat xxl, 09.08.2018, 17:10.

Prikaži več možnosti


TMX
TMX

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 835
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Passat, Auris

#19

Jaz imam zdaj mešano na 318d 6.8L. 6.3L mi je pozalo na potovalnem. To bi že lahko bilo OK ne? AC okoli 150-160km/h, mesto dinamična vožnja, brez nekega tiščanja po ne potrebnem. Verjamem pa, da 320d manj pije ob mojem načinu vožnje.

 

Me zanima če imata avtomatika F3x 318d in 320d enako prestavno razmerje.


www.gepl.si Računalniki, tablice, telefoni. Popust za člane BMWslo
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 700
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#20

Povej zakaj je to bullshit? Verjetno je BMW RALLY le malo narobe napisal. Vžge so lučka za kontrolo DPFja in ta je pogojena kilometersko in časovno tako kot menjava olja ali zavornega olje.

Na računalnik se pregleda parametre v filtru, po potrebi naredi regeneracija in voziš naprej.

Mislim da ja naš pri okoli 200.000 tudi prižgal servis za DPF. Filter je bil le pregledan. Servis obkjukan v računalniku in vozi miško. Avto ima sedaj 260.000km in je vse bp.

To je navaden bullshit. Računalnik nič ne javlja "kar tako po 200.000km".
Napako javi ko je prisotna neka težava, ali večje odstopanje od pričakovanega stanja.
 
Ne samo količina regeneracij, tudi način kako se izvaja regeneracija je drugačen pri starejšem filtru.
 
Senzor na izpuhu je samo eden od podatkov, ki se upošteva, ne more pa senzor kompenzirat bedarij ki jih delajo "mehaniki".


:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti