Skoči na vsebino

 

Sprednja zavora na 1994 R 1100 GS brez ABS

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
4 odgovorov v temi
bivši
bivši

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: dol pri ljubljani
  • Avtomobil: defender

#1

Ročka prednje zavore je nenadoma postala mehka, in ena verjetno desna čeljust je zaštekala. Sčasoma je popustila pa sem se odpeljal naprej samo na na zadnjo zavoro. Doma sem stvar razdrl, in ugotovil, da je bilo olje na minimumu, in sem najprej kupil nove gumice in batek za glavni celinder, ter nove ploščice. Kljub menjavi, ročka mehka. Ker je bilo ležišča batka v glavnem cilindru pred menoj precej diletantsko obdelano z grobim smirglom, sem pomislil, da smo z poliranjem le tega, toliko raztegnili ležišče batka, da smo uničili cilinder, sem naročil nov cilinder. Za vsak slučaj sem vzel tudi nove cevi, in sicer pri PRIT-u. Še enkrat smo vse skupaj podrli, očistili obe čeljusti komplet, namestili  nov cilinder, nove cevi, nove ploščice in počasi dolili olje, ter vse skupaj levo in desno stran prezračili. Nikakor pa nismo uspeli do bil trde ročke. Sam ne najdem druge razlage, kot da je nekje v zavorah zrak, vendar ne vem več, kako ga iztisnit. Ko priklopim čeljust na prvo cev pred razdelilcem, Klešče stisnejo, ko namontiram vse skupaj nazaj, ročke ni. Mehko kot drek. Je imel kdo podoben problem?

 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 206
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#2

Ročka prednje zavore je nenadoma postala mehka, in ena verjetno desna čeljust je zaštekala. Sčasoma je popustila pa sem se odpeljal naprej samo na na zadnjo zavoro. Doma sem stvar razdrl, in ugotovil, da je bilo olje na minimumu, in sem najprej kupil nove gumice in batek za glavni celinder, ter nove ploščice. Kljub menjavi, ročka mehka. Ker je bilo ležišča batka v glavnem cilindru pred menoj precej diletantsko obdelano z grobim smirglom, sem pomislil, da smo z poliranjem le tega, toliko raztegnili ležišče batka, da smo uničili cilinder, sem naročil nov cilinder. Za vsak slučaj sem vzel tudi nove cevi, in sicer pri PRIT-u. Še enkrat smo vse skupaj podrli, očistili obe čeljusti komplet, namestili  nov cilinder, nove cevi, nove ploščice in počasi dolili olje, ter vse skupaj levo in desno stran prezračili. Nikakor pa nismo uspeli do bil trde ročke. Sam ne najdem druge razlage, kot da je nekje v zavorah zrak, vendar ne vem več, kako ga iztisnit. Ko priklopim čeljust na prvo cev pred razdelilcem, Klešče stisnejo, ko namontiram vse skupaj nazaj, ročke ni. Mehko kot drek. Je imel kdo podoben problem?

Prezračujete napačno.Zavore pri motorjih se zrači drugače kot pri avtih. Tukaj negre tako da stiskaš ročko kot pedal na avtu. 

 

Najlažje je tako da natakneš šprico spodaj na čeljust ter od odspodaj navzgor dovajaš tekočino v rezervoarček,na rezervoarčku jo odvajaš(glej video)

 

Druga varianta je da spodaj na čep za prezračevanje natakneš pumpico(šprico) ter jo vlečeš (vakum)kot bi hotel izsesati tekočino ven iz sistema v posodico dolivaš olje.

 



Urejal blackberet, 06.08.2018, 08:20.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Warden in bivši uporabnikom je všeč to sporočilo


bivši
bivši

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: dol pri ljubljani
  • Avtomobil: defender

#3

Naknadno ugotovljeno, da je  bil verjetno problem v pregretem disku, saj je očitno ponvast za cca 3 mm. Ko na disk preko cele širine naslonim ravnilo, je razlika med gornjim in spodnjim robom diska, zgoraj in spodaj, cca 3 mm.  Zato non stop leva klešča poskuša poravnat disk, in zato verjetno ne dobim ročke take trdnosti kot je potrebno.  Ima kdo kak rabljen izpraven raven disk, da stanje preverimo, kajti te zavore me zaenkrat stanejo že celo premoženje.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 206
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#4

Naknadno ugotovljeno, da je  bil verjetno problem v pregretem disku, saj je očitno ponvast za cca 3 mm. Ko na disk preko cele širine naslonim ravnilo, je razlika med gornjim in spodnjim robom diska, zgoraj in spodaj, cca 3 mm.  Zato non stop leva klešča poskuša poravnat disk, in zato verjetno ne dobim ročke take trdnosti kot je potrebno.  Ima kdo kak rabljen izpraven raven disk, da stanje preverimo, kajti te zavore me zaenkrat stanejo že celo premoženje.

V tem nesme biti problem mehke ročke,če pa je potem mora biti ko premakneš kolo enkrat trda enkrat mehka odvisno na kateri točki se ustavi disk.

Če še misliš da je kriv zvit disk potem v klešče med ploščice vtakni lesen plošček ter stisni ročko pa boš videl kakšna je ročka.

 

Si se sploh že probal iti peljat z motorjem pa sprobal trdoto ročke? Treslo ti bo pa sigurno če je disk za 3mm zvit.



Urejal blackberet, 08.08.2018, 08:35.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bivši
bivši

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: dol pri ljubljani
  • Avtomobil: defender

#5

Ja sem rekel da je ponvast, ne zvit, kar pomeni da je bil gornji rob verjetno pregret in je ukrivljen na ven, po celi dolžini, kar pomeni ponvast, zato tudi čeljust na gornjem vijaku ne sede, ampak jo je potrebno za cca 2-3mm našponat, kar pa po mojem, ni v redu. Rad bi poskusil z enim drugim diskom, da ne spet ploščic, ali česa drugega. En vzrok je moral bit, ko je ročica prvič padla dol, pa je nato nekaj štekalo. Seveda nisem bil dovolj pozoren, saj sem se ustrašil da je nekaj narobe s pogonom. Kasneje se je čeljust sprostila, samo ročke pa ni bilo več. Bilo je sicer nekoliko manj olja, ampak ni bilo pa brez. Ko smo podrli cilinder, so bili notri smeti in risi od grobega smirgla, zato sem najprej kupil nov batek. Pa nato nov cilinder, in ploščice, pa nato nove cevi. ITD. No zdaj smo pri disku. Ta je res nekoliko ponvast po celem obsegu enakomerno za cca 2-3mm. 


Prikaži več možnosti