Skoči na vsebino

 

Dpf regeneracija - koliko pogosto

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
25 odgovorov v temi
Dondalibore
Dondalibore
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E91 318d

#1

Pozdravljeni,

imam E91 318d,Lci, 230 kkm. Ko sem začetkom leta kupil avto je delal regeneracije Dpf-a na cca 50km! Ni bilo opozorilne lučke. Od takrat je bilo zamenjano: dve šobi, Maf(Bosch), senzor pritiska izpuha in očiščen vsis in dpf. Sedaj avto dela regeneracije na cca 150km.Še vedno se mi zdi preveč pogosto.
Zanima me kakšne so vaše izkušnje, ali res drži tisto kar pravijo pri BMW-ju da se regenerira na cca 500-700km?


Hvala in lep pozdrav
Prikaži več možnosti


TribesMan
TribesMan

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 732
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: F31 320d

#2

Če imaš veliko kratkih relacij boš težko imel regeneracije na 500km. To velja večinoma za avte ki se vozijo na daljše razdalje.

Intervali za regeneracije so variabilni, odvisno od števila in dolžine relacij ter načina vožnje...

 

150km je res bolj malo, vendar je lahko čisto normalno, če avto večino časa drgneš v mestu na kratke fure.


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 365
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#3

Tako je. Najprej je treba vedeti, kako se avto premika. Vse je od tega odvisno.

 

To je tako, kakor da bi rekel, da jaz menjam olje vsake tri mesece, tast pa enkrat letno... kar ne pomeni nič, če ti ne povem, koliko vozim jaz ali on.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 711
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#4

Kako pa sploh veš kdaj oz. kako pogosto avto dela regeneracijo? Sam nisem še nikoli opazil, da bi se karkoli vklopilo.

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti


Dondalibore
Dondalibore
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E91 318d

#5

Uporabljam apk B tool expert(android) +Obd bt adapter. B tool je samo za BMW in je v bistvu brezplačna varianta Carly-a.
Prikaži več možnosti


Dondalibore
Dondalibore
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E91 318d

#6

Par screenshot-ov......

Pripete slike za predogled

  • Screenshot_20180814-112825_B-Tool Expert.jpg
  • Screenshot_20180814-112857_B-Tool Expert.jpg
Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 221
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E91 LCI

#7

Se mi zdi, da več ko veš o avtu slabše je. Več ko berem forum, več skrbi-pomisleku imam. Avto pa še vedno gre bp. 

Sem že razmišljal, da bi bilo pametno, če bi jaz tudi imel to zadevo. Predvsem zato, da dobim predstavo kako hitro se segreva olje. Ampak se že vidim kako bom "našel" še 10 nenavadnih odzivov parametrov in bom iskal probleme, čeprav je z avtom vse ok.

 

A se lahko še kako drugače opazi, da dela regeneracija dpf-a? Jaz nisem še nikoli opazil kakšne razlike. Izpuh je popolnoma čist. 


Prikaži več možnosti
    • Dondalibore je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 365
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#8

Na E91 jaz nisem nikoli opazil... morda za trenutek cukne, pa takrat niti ne pomisliš, da gre za regeneracijo.

 

Vozite avte vsaj vsake toliko časa na neko vsaj malo daljšo relacijo, da se segreje dpf in da avto sam sproži regeneracijo, ki pa rabi nekaj konstantne vožnje nekje po AC omejitvi, da se izvede.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 854
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#9

Tudi jaz nisem opazil nic glede regeneracije. Odkar imam Avto sem sicer prevozil le dobrih 9000 km, ampak nisem se opazil nic. Prejsni lastnik mi je omenil, da postane med regeneracijo malenkost glasnejsi...kar naj bi opazil njegov sin. Sem pa prejsni teden prevozil cez 1000km po ita avtocestah, tako da mocno upam, da se je dpf precistil.
Prikaži več možnosti


Dondalibore
Dondalibore
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E91 318d

#10

Ali bi kdo ki ima OBD bil pripravljen da share-a svoje podatke (pri segretem avtu) in sicer, temperaturja motorja, temperaturja izpušnih plinov, exhaust pressure in podobno.

Še vedno mislim da mene heca eden od senzorjev. Koliko sem raziskoval računalnik "predvideva" SOOT mass in ko ta pride na cca 30gr se regeneracija začne. Da bi "predvidel" soot mass, računalnik uporablja kolikor jaz vem MAF, Exhaust pressure in exhaust temperature senzor in na podlagi teh podatkov računa(predvideva) količino Soot-a...

 

Želel bi izvedeti ali kateri od teh parametrov pri meni zelo odstopa, to bi mogoče pomagalo pri  troubleshootingu.

 

BTW ni bistvene razlike če avto vozim po mestu ali na avto cesti, regeneracija se sproži na cca 150-160km... Traja cca 10 min, SOOT mass pade iz 30 na 2-3gr in jovo nanovo...


Prikaži več možnosti


ginek
ginek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 448
  • Lokacija: Medvode

#11

Ali bi kdo ki ima OBD bil pripravljen da share-a svoje podatke (pri segretem avtu) in sicer, temperaturja motorja, temperaturja izpušnih plinov, exhaust pressure in podobno.

Še vedno mislim da mene heca eden od senzorjev. Koliko sem raziskoval računalnik "predvideva" SOOT mass in ko ta pride na cca 30gr se regeneracija začne. Da bi "predvidel" soot mass, računalnik uporablja kolikor jaz vem MAF, Exhaust pressure in exhaust temperature senzor in na podlagi teh podatkov računa(predvideva) količino Soot-a...

 

Želel bi izvedeti ali kateri od teh parametrov pri meni zelo odstopa, to bi mogoče pomagalo pri  troubleshootingu.

 

BTW ni bistvene razlike če avto vozim po mestu ali na avto cesti, regeneracija se sproži na cca 150-160km... Traja cca 10 min, SOOT mass pade iz 30 na 2-3gr in jovo nanovo...

Zanimivo tole s predvidevanjem. moj (ne-BMW) ima pred in za DPF filtrom senzorja tlaka, tako da se po razliki v izmerjenem tlaku odloči kdaj bo delal regeneracijo.


Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 221
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E91 LCI

#12

Si bom jaz poskusil sposoditi to bluetooth OBD zadevo in pomiril parametre. Obstaja kakšen program za iOS?


Prikaži več možnosti
    • Dondalibore je všeč


Dondalibore
Dondalibore
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E91 318d

#13

Si bom jaz poskusil sposoditi to bluetooth OBD zadevo in pomiril parametre. Obstaja kakšen program za iOS?


Žal ne vem ali obstaja kakšen free program za Ios. Vem samo za Carly ampak je plačljiv. Lp
Prikaži več možnosti


Dondalibore
Dondalibore
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E91 318d

#14

Zanimivo tole s predvidevanjem. moj (ne-BMW) ima pred in za DPF filtrom senzorja tlaka, tako da se po razliki v izmerjenem tlaku odloči kdaj bo delal regeneracijo.


Ja, BMW ima tudi senzorja tlaka, ampak to je samo eden od parametrov ki se upošteva pri računanju.

"Using the signal from the temperature sender before
particulate filter, the engine control unit calculates the
exhaust gas volume in order to determine the level of
carbon soot deposit in the particulate filter.
The signal from the temperature sender before
particulate filter, the signal from the air mass meter
and the signal from the exhaust gas pressure sensor
form an inseparable unit during calculation of the
level of carbon soot deposit in the particulate filter.
Furthermore, the signal is used as a form of
component protection to protect the particulate filter
against high exhaust gas temperatures."
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 854
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#15

A obrati motorja vplivajo na sprozitev regeneracije dpf? Ce da, koliko rpm?
Prikaži več možnosti


Dondalibore
Dondalibore
  • Uporabnik
  • Sporočil: 21
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E91 318d

#16

A obrati motorja vplivajo na sprozitev regeneracije dpf? Ce da, koliko rpm?


Več podatkov se da dobiti tukaj

https://www.newtis.i...-system/1sWeJJF

Lp
Prikaži več možnosti
    • m4tj4z je všeč


drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 37
  • Avtomobil: BMW F11

#17

Se mi zdi, da več ko veš o avtu slabše je. Več ko berem forum, več skrbi-pomisleku imam. Avto pa še vedno gre bp. 

Sem že razmišljal, da bi bilo pametno, če bi jaz tudi imel to zadevo. Predvsem zato, da dobim predstavo kako hitro se segreva olje. Ampak se že vidim kako bom "našel" še 10 nenavadnih odzivov parametrov in bom iskal probleme, čeprav je z avtom vse ok.

 

A se lahko še kako drugače opazi, da dela regeneracija dpf-a? Jaz nisem še nikoli opazil kakšne razlike. Izpuh je popolnoma čist. 

Si bom izposodil tole temo.

 

Tudi sam sem imel na E91 318d težave z regeneracijo. Neprestano se je pojavljala napaka za DPF. Motor sem nato diagnosticiral s pomočjo ISTA+. V servisnih funkcijah sem odčital, da je bila zadnja regeneracija izvedena pred cca. 2.700 km. Razlog za slednje pa je tičal v okvarah na releju za predgretje in pa v senzorju pritiska izpušnih plinov. Strošek prvega je 78 € (GURU) in drugega 25€. Ko sem zamenjal oba dela, sem s pomočjo ISTA+ v ECU zapisal zahtevo za regeneracijo. Najprej sem se vozil po mestu, da se je motor ogrel, nato pa šel na avtocesto. Večinoma sem vozil v četrti prestavi, obrati med 2500 in 3000. Po cca. 50 km takšne vožnje se je regeneracija sprožila, trajala pa je nekje med 7 do 10 min. Vse kar sem opazil je bil drugačen zvok motorja. Ko sem avto ponovno priključil na ISTA+ in preveril funkcije za DME modul sem opazil zapis, zadnje regeneracija pred 40 km.

 

Skratka, moje ugotovitve. Če imaš težave z regeneracijo kljub temu, da pogosto voziš na daljše relacije, potem najprej odpravi napake, kot sem jih sam. Obstajajo lahko tudi kakšne druge napake, ki so neposredno povezane z izpušnimi plini. Tudi pravilno delovanje termostata je pomembno in vpliva na pravilno temperaturo motorja. Npr., termostat ostane na pol odprt, in se motor ne ogreje dovolj, da bi se regeneracija sprožila.

 

Lp



Urejal drejcof, 21.10.2019, 08:19.

Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


OffsummeR
OffsummeR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 142
  • Lokacija: Slo

#18

Mah glede regenreacije bi moralo biti prisotno opozorilo, tako kot za servis. Čez toliko in toliko km bo potrebno narediti regeneracijo, oz. je na meji, oz. je v teku. Tako bi točno vedel,in naredil nekaj km več, da se to dokonča. To pa veš edino ko je DPF zabit...


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 746
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#19

Če bi ljudje uporabljali dizla za namene, ki je ustvarjen takih težav ne bi bilo.

Ker se ga pa uporablja 5x na dan po 5km je pa potem vse zabasano.


Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti


drejcof
drejcof
  • Uporabnik
  • Sporočil: 37
  • Avtomobil: BMW F11

#20

Mah glede regenreacije bi moralo biti prisotno opozorilo, tako kot za servis. Čez toliko in toliko km bo potrebno narediti regeneracijo, oz. je na meji, oz. je v teku. Tako bi točno vedel,in naredil nekaj km več, da se to dokonča. To pa veš edino ko je DPF zabit...

Se podpišem pod tole. Zakaj? Vsak nima ISTA+, ali kaj podobnega. Jaz imam, pa ne mislim imeti stalno priključen računalnik na avto, da mi izpiše, regeneracija je v teku.



Urejal drejcof, 21.10.2019, 10:04.

Prikaži več možnosti