Skoči na vsebino

 

Pomoč pri M30B32

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
6 odgovorov v temi
Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 521
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#1

Pozdravljeni,

 

Sicer nisem še vseh možnosti raziskal, vendar se vseeno javljam, če ima kdo slučajno kakšno idejo. 

 

Gre se za motor M30B32 iz e23 letnik 84, spojen je z avtomatičnim menjalnikom (4brzine). Motor upravlja Motronic 1.1. 

 

Težava je, da ne spusti signala na rele od črpalke za gorivo in tudi na injektorje ne spusti napetosti. 

 

Včeraj sem pozabil pomeriti, če slučajno dobi špula signal, ker iskre nima. 

 

Ima mogoče ta različica Motronica kakšno varovalo/blokado? Čudno mi je, da na vse tri stvari ne da signala. 

 

Poleg tega ob kontaktu utripa check control lučka na armaturi. 

 

Avto ima vgrajen aftermarket telefon - je možno, da ga on blokira?

 

post-16844-0-93093100-1491934782.jpg 

Kar še imam namen čez vikend pomeriti, če dobi računalnik napajanje, če ga dobi merim dalje pine na konektorju na računalniku. 



Urejal Fleko, 16.08.2018, 07:44.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#2

Poglej če imaš tudi kakšen aftermarket alarm. Oz če imaš alarm se prvo loti tega.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • MajoR in Fleko uporabnikom je všeč to sporočilo


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 521
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#3

Tudi to sem že pomislil, vendar ga nisem opazil. Bom vsakem primeru čez vikend bolj podrobno pregledal situacijo. 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#4

Tudi to sem že pomislil, vendar ga nisem opazil. Bom vsakem primeru čez vikend bolj podrobno pregledal situacijo. 

Če imaš aftermarket alarm potem imaš dodane žicespodaj na kontaktih relejev katerih original ni. Poglej pod ploščo relejev če so kakšne žice dodane.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Fleko je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 521
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#5

Samo ena žica je dodana 1,5mm2 z varovalko ločeno, verjetno za telefon. 

 

Bom za vikend bolj podrobno pregledal. 


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 046
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#6

Super da si se je lotil. Jaz sem enkrat eno 528i prižgal tako, da sem dal kar direkten plus na bencinsko črpalko, ker je bil zadaj pri varovalkah zgoret. Je pa res, da je tam bila iskra, česar ti še nimaš.


Prikaži več možnosti
    • Fleko je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 521
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#7

To mi je jasno, sem prebrikal rele, tako da dobi stalno 12V. Originalna črpalka je itak fuč, tako da imam eno drugo in na kantico, ker sem rezervoar odstranil zaradi rje. Varovalke oz škatla od varovalk in napeljava je cela. Na konektorju od releja dobi napajanje, samo signala, ki sproži rele ne dobi. 

Itak vse merim na multimeter + probna lučka. Recimo na injektorjih multimeter ne pokaže tudi 0,01V. 

Ko odkrijem razlog, zakaj stvari ne dobijo signala, bo verjetno motor kresnil, ker sem upornost na senzorjih premeril in so v mejah normale. 

Tako da, naslednji podvig je premeriti žice do/iz računalnika. 


Prikaži več možnosti