Skoči na vsebino

 

DIY: E39 vgradnja EvoX-R 2.0 bi xenon parabole in leče

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
45 odgovorov v temi
x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 319
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#41

Jaz jih vedno menjam v paru.

Sumim nosilčke ja, čeprav nisem prepričan, če je tudi snop od halogenke padel dol.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 319
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#42

Nosilčki se zdijo pritrjeni. Morda me je pri nastavljanju (podlaganju) kaj okrog prineslo, bo treba razdret še enkrat :skrbast
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 319
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#43

In končni rezultat in še enkrat primerjava prej-potem.

 

Prej: Original projektorji Hella E55, cca 3 mesce stare žarnice Tungsram:

NKN_8037-1.jpg

 

Potem: Aharon EvoX-R 2.0 projektorji in čisto nove Philips 85122+ žarnice (se morajo še uteči, da pridejo do polne svetilnosti):

NKN_8039-1.jpg

 

Sem se bal, da me bo oster cut-off motil, ampak na odprti cesti se izgubi, ne moti nič. Ga pa zagledaš na vsakem zidu, grmovju, brežini, oviri... Dosti bolj izrazito, kot prej. Edino pri nihanju avta, ko tudi snop skače gor in dol, je to bolj očitno, ker vidiš, kako se neka točka pred tabo osvetli in zatemni. Pri originalu tega ni bilo opazit.

Občasno se na krajših razdaljah opazi tudi tisti modrikasti zgornji rob snopa. Slednje mi ni najbolj všeč, čeprav pa služi kot zatemnitev, da ni direkten prehod iz močne svetlobe v temo.

Svetilnost je boljša, ni pa spet tako huda, da bi se stvari bleščale nazaj, tega ni. Tudi nič ni presvetljeno. Najbolj očitno pa je, ko vidiš s kratkimi lučmi dlje, v daljavi je cesta bolje osvetljena, kot prej. EvoX-R 2.0 so pač znani po najmočnejšem hotspotu svetlobe. Nimajo pa neke hude širine na ta račun. Sicer tudi na stran vidiš bolje, kot z originalom, ampak je šibka svetloba napram centru.


Prikaži več možnosti
    • fp4492 in MehMan uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 319
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#44

Pa napišem še kakšno o vgradnji v Z4 žaromet, nimam sicer slik...

 

Naj za začetek omenim še, da se zdaj dobi tudi ECE cut-off pri Retrofitlabu :ok dobi se tudi D2S podaljšek, saj originalni vžigalnik ne paše na novo vpetje žarnice. Z uporabo tega potem vžigalnik vtakneš nekam v žaromet, kjer je prostor, ne more it nikamor.

 

Novi projektor je, kot je že na začetku te teme bilo povedano, krajši od originalnega. Zato je treba predelati vijake, ki so sicer enaki, kot za e39, sodeč po slikah v tej temi. Jaz se nisem mučil z izdelavo navoja, pač pa sem samo postružil razliko po steblu vijaka. Vse ostalo je rešljivo s podlaganjem podložk :ok2 Postruženi del sem zaščitil še s temeljno barvo, saj so ti vijaki prevlečeni, s struženjem pa to jasno odstraniš.

 

Z4 ima to lepo lastnost, da niti luči ne rabiš demontirat iz avta, je pa lažje delat, če demontiraš kolo :-D Vse se naredi skozi zadnji pokrov luči, do katerega dostopaš skozi kolotek (loputo v njem). Potrebuje pa se cevne ključe 6-7 in 8-9. Matice so namreč 7mm (M4), glava na "lesnem" koncu vijaka pa je 9mm. 

 

V obeh žarometih se mi je zgodilo, da se mi je 1 vijak na isti poziciji v žarometu raje odvil na "lesni" strani, kot pa matica zadaj. Problem je še ta, da na dveh pozicijah vijak ni naravnost dostopen za cevni ključ, ampak se slednji malo napne ob ohišje žarometa zadaj. Posledično špona še vijak in plastično ogrodje nosilca parabole, v katerega je privit. Poleg tega je zelo občutljiva ta plastika, če premočno stisneš "lesni" vijak, meni je namreč počila. Sekundno lepilo in dvokomponentni kit za ojačitev sta (upam) rešila to težavo :svic ta dogodek je seveda bil na tem vijaku, ki se je raje odvil cel, kot samo matica.

 

Potem ko sem vgradil predelane vijake, namestil gumice in nataknil projektor, ga priklopil in prižgal luči, je novi projektor svetil precej prenizko. Zato sem podložke dodajal najprej samo zgoraj in sicer po 3 na vijak. Potem je sledil prvi test, pri katerem mi je luč padla dol. Sumim, da na spodnjih vijakih matica ni prijela na projektor, pač pa na konec navoja, zato sem tja dodal podložko zadaj. Pa še potem je po privitju matic svetilo malo nižje, kot če sem z roko pritisnil projektor ob gumice. To sem rešil malo z močnejšim privitjem spodnjih matic in popuščanjem zgornjih (minimalno, kolikor stisne gumice), malo pa z osnovnim nastavljanjem višine žarometa.

 

Med ponovnimi vgradnjami se mi je enkrat na enem žarometu zgodilo, da je bil snop rahlo zasukan, po ponovni vgradnji je to izginilo :confused problem se mi je pojavil potem tudi na drugem žarometu, ki trenutno še sveti postrani, tako da moram ponovit vgradnjo in se morda reši :ok2 ni mi jasno, kako lahko do tega sploh pride... 

 

Koliko časa mi je vzelo, nisem meril, ampak nekaj ur je kar bilo. Sploh, ker se pojavi kaka težavica pri vsakem koraku, ki se ga lotiš :skrbast

 

Me pa čaka ponovitev podviga še na e39, kjer je pa treba odpirat luč. 



Urejal x-driver, 26.09.2023, 23:31.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 704
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#45

So bili original parabole že kaj načete? Drugače že samo s čiščenjem parabol precej izboljšaš svetilnost. 


1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi  > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 319
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, e85 Z4 3.0i

#46

Zbledijo pač. Zmatirajo.
Misliš čiščenje leče? Parabole po mojem ne gre čistit...
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.