Skoči na vsebino

 

E46 330d vs E92 M3

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
114 odgovorov v temi
gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 206
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#21

Ja, zato je primerjava zanimiva. Proga dobro simulira vsakdanje ceste. Razen seveda AC, tam pa hitra vožnja itak ni pretiran "gušt". :-D

Mene mikajo tile Eibachovi stabilizatorji, čeprav sem pričakoval več efekta. Tudi od coilovers-ov. Čas resda ni pretirano izboljšan, se pa vidi, koliko manj dela je z volanom. Kar pomeni tudi manj kritičnih situacij.


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 980
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#22

Me je kar zamikalo, da bi si kupil e46 s tako motorizacijo. Pa še ti avti se res dobro peljejo, sam rja jih že daje v teh letih.
 
So pa kar pričakovani časi, sploh za gume se ve, da naredijo največ, ker so pač dejansko edini stik s podlago. Je pa proga res kratka in nič kakšnih resnih dolgih ovinkov, kjer bi e92 lahko prišel še toliko bolj do izraza. Ampak zdaj bodo pa stotinke le še počasi padale po mojem.


E46 330d je v bistvu en velik jajc. Brez predelav se sploh ne pelje dobro, ima veliko turbo luknjo in ni neke grozne razlike v primerjavi s 320d. 330i je okno v svet motosporta za 330d.


Tko da tale projekt je perfect waste of time
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 281
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#23

E46 330d je v bistvu en velik jajc. Brez predelav se sploh ne pelje dobro, ima veliko turbo luknjo in ni neke grozne razlike v primerjavi s 320d. 330i je okno v svet motosporta za 330d.


Tko da tale projekt je perfect waste of time

Ti verjetno govoriš o M57, medtem ko je tole M57TU. 99% folka sploh ne ve da so v E46 vgrajevali tudi novejšo verzijo, kaj šele da bi jo kdo probal. Čeprav je razlika v moči na papirju minimalna, je v praksi ogromna, precej tudi po zaslugi tega, da je novejši stroj aluminijast. Tako da najprej probaj, potem pa šele govori oziroma kritiziraj...


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • m-power81 je všeč


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 352
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#24

330d ima turbo luknjo samo ce je kaj narobe z njim....
Ko je govora o 205hp je to neprimerno bolse za vozit kot 330i sploh se je malo cipan...
Ampak ljudje pisejo kar mislijo in ne kar vejo
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • Jerry, fp4492 in _peters_ uporabnikom je všeč to sporočilo


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 980
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#25

Jaz sem ga imel z obnovljeno turbino. Sicer verjetno ni bilo kot pri novem ampak ko si pohodil si lahko do 3 stel da se je zacelo kaj dogajat... Ampak pustmo stat. Ni tema za te debate.

Ti verjetno govoriš o M57, medtem ko je tole M57TU. 99% folka sploh ne ve da so v E46 vgrajevali tudi novejšo verzijo, kaj šele da bi jo kdo probal. Čeprav je razlika v moči na papirju minimalna, je v praksi ogromna, precej tudi po zaslugi tega, da je novejši stroj aluminijast. Tako da najprej probaj, potem pa šele govori oziroma kritiziraj...


205 KM sem imel
Boobs is back!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 281
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#26

Jaz sem ga imel z obnovljeno turbino. Sicer verjetno ni bilo kot pri novem ampak ko si pohodil si lahko do 3 stel da se je zacelo kaj dogajat... Ampak pustmo stat. Ni tema za te debate.

205 KM sem imel

Potem je bilo s tvojim očitno nekaj MOČNO narobe, saj kot rečeno, v brezhibnem stanju ta motor nima nobene turbo luknje, samo vleče kot zmešan.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • SONiK je všeč


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 206
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#27

Ampak ljudje pisejo kar mislijo in ne kar vejo

A bi še ti napisal, zakaj omenjaš poliranje v tej temi? :skrbast


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 847
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#28

:laugh

 

Damir:  :ok  i  je avto, d je za delovne stroje. :-D


BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 480
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#29

Se strinjam, da je benz zakon napram dizlu.

Vseeno pa me zanima, kje naj bi imel 330D turbo luknjo? Sicer furam ta staro bulletproof verzijo. Pa nimam filinga za kakšno turbo luknjo...
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


m-power81
m-power81

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 378
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW e30, e46, e70

#30

E46 330d (205hp) definitivno ni pocasn avto, 184hp je opazno pocasnejsi. 330i je hitrejsi samo ce ga znas izkoristit, za vecino vsakodnevnih vozenj si hitrejsi z 330d (navor ipd). To so moje izkusnje z vsemi tremi, bi pa vedno raje zbrau bencinarja samo zaradi obcutka. Zvok, odzivnost, uzitek pri preganjanju... sploh ni bistvo da si hitrejsi - Freude am fahren - to je bistvo, zato je 330i ostou pri meni :ok
Prikaži več možnosti
    • zigi je všeč


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 980
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#31

Ko zahodis prestejes do 3 predno te zalepi. Tle se vsa športnost konca. Brane to je definicija turbo luknje.

Men je 320i 10x bolj zabaven za vozit.
Boobs is back!
Prikaži več možnosti
    • rokomah je všeč


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 480
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#32

Ko zahodis prestejes do 3 predno te zalepi. Tle se vsa športnost konca. Brane to je definicija turbo luknje.
Men je 320i 10x bolj zabaven za vozit.


Bom sprobal jutri pa poročam. Sicer ni stock stanje, pa da vidim.

Meni je najbolje itak v8...
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 936
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#33

Ma se pri avtomatu ne stejem do 3, avto takoj gre :ok
Prikaži več možnosti


rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 69
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti

#34

Huh 3.0d je dober motor ampak govoriti, da motor s turbino nima turbo luknje je pa kar malo smešno.
Lahko je turbina še tako majhna, pa bo v vsakem primeru minilo nekaj časa preden se bo zavrtela.
Zadevo se zelo enostavno sproba. Držiš gas do konca, spustiš gas in ga nato spet daš do konca.
Motor bo spet rabil nekaj časa, da bo šel tako kot prej. Govorim iz iskušenj (m50d, m2, m140i itd)

Drugače pa so mi te posnetki zanimivi. Izbrali so avto, ki ima starejšo zasnovo podvozja in slabše razporejeno
težo, pa razlike v časih niso niti tako hude. Situacija bi bila sigurno drugačna če bi vozila po drugi progi. 

Škoda samo, da so posnetki zares zakamuflirana reklama za novo spletno trgovino, ki jo odpirajo na tem kanalu. 
Pa moti me, da merijo čas na roko, saj takoj pride do nekaj desetink napake, kar je na tako kratki progi ogromno!

Me pa vseeno zanima kakšno razliko bo naredila špera in za kakšno ceno jo bodo prodajali hehe


Prikaži več možnosti
    • DrKo in Fleko uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 281
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#35

Ko zahodis prestejes do 3 predno te zalepi. Tle se vsa športnost konca. Brane to je definicija turbo luknje.

Men je 320i 10x bolj zabaven za vozit.

To misliš v šesti prestavi, pri 1000 obratih?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 077
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#36

Ko zahodis prestejes do 3 predno te zalepi. Tle se vsa športnost konca. Brane to je definicija turbo luknje.
Men je 320i 10x bolj zabaven za vozit.

Ce ga znas furat ni turbo luknje:)
E46__wagon
Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 352
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#37

smotanem kur*u vsaka dlaka smeta.... :)

js vem da izpraven m57 nima nobene turbo lukne, zaboosta še vedno hitreje kot zauger prileze do 5k rpm...

 

če pa govorimo o zelo hitrih motorjih pa vemo da imajo oznako S


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • branevrankar in _peters_ uporabnikom je všeč to sporočilo


e-masteR-39
e-masteR-39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 050
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kappa 2.0 20V Turbo

#38

Ni to rally da boš tiščal gas in bremzo hkrati. Tuki pač ne bo šlo.



Spet pa bo treba odpreti kakšno knjigo, kjer bomo našli sekcijo pomankljivosti tura in tam bomo našli 2 zanimive stvari!

1. Turbo luknja
2: Turbo zamik

Eno je torej povezano z obrati, ko pač v prenizkih turbo miruje -luknja.

Drugo bo zamik, ko se mora turbo najprej zavrteti, da dobi moč (tudi ko je motor na optimalnih obratih).



Ogromno je bilo v zadnjih letih postorjenega, da se obe pomankljivosti kar se da zmanjšata, ampak tale "pra-historic" 330d ne verjamem niti da že ima variabilno turbino..
 



Urejal e-masteR-39, 23.09.2018, 23:12.

Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 562
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#39

Itak, da jo ima. Imel jo že VAG-ov 1.9 TDI, še v prejšnjem stoletju...
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti
    • TIN je všeč


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 352
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#40

variabilne turbine se na dizlih uporabljajo že od leta 95...

in tudi turbo bencinarja in turbo dizla ne gre metati v isti koš kar se tiče antilaga,namreč pri dizlu zadeva deluje malo drugače..

 

na posnetku je m57tu motor kateri velja še dandanes za enega najbolših in najbolj dodelanih dizelskih agregatov,kot zanimivost lahko povem da popolnoma brez predelav samo z optimizacijo producira zavidljivih 300hp in preko 600nm,v tem primeru 330i nima kaj praskat zraven da o porabi ne govorimo:)


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti
    • Jerry, fp4492 in PocesnkII uporabnikom je všeč to sporočilo