Skoči na vsebino

 

BMW E39, l.1999, m52b28TU ne laufa

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
9 odgovorov v temi
B86
B86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: Bmw e39 528

#1

Pozdrav

 

Zanima me če slučajno kdo od vas ve kaj bi lahko bilo oz. zakaj se to dogaja?

 

Do nedavnega mi je laufal brez problema, kak teden in pol nazaj sem šel v Maribor pa mi je med vožnjo ene 2x pocukal tam pri 130-140

in sem peljal naprej dokler nisem prišel na cilj. avto je potem stal kake pol ure in ko sem se vrnil in probal prižgat je malo čudno laufal,

kot da bi samo po par cilindrih, pa sem ga ugasnil in še enkrat prižgal, no potem je bilo občutno slabše, kot da samo še po 2h cilindrih dela...

 

uglavnem na avtovleko in domov...

 

zdaj pa že kak teden stoji v garaži, vmes sem priklopil na tester, naprej ni bilo nobene napake, kasneje pokazal mi je samo P0170, torej

prvi trije cilindri, kasneje tudi P0173...

 

Do sedaj so mi vsi garantiral da je senzor odmične, lambde, MAF, no zaenkrat sem zamenjal senzor odmične na izpušni strani, obe lambdi (te sm tako ali tako mel v mislih že menjat pa ni bilo časa), MAF senzor, pa pomeril pritisk bencina, ki je v spec....

 

Pa tudi vsak dan ni isto, npr. včeraj sem odklopil MAF pa ga probal prižgat in je laufal, sicer ne tko kot je treba čist ampak bolje, če je biu MAF

priklopljen je bilo slabše, tako da sem sklepal da je MAF, ki sem ga danes zamenjal in seveda je isto sranje...

 

torej ko zalaufaš najprej par sekund laufa (ne po vseh cilindrih pa mim) pol pa počas crkne  oz. če se čisto na rahlo dotakneš gasa se ga da

spravt tam do ene 2000 obratov ipd., oz. če daš bolj gas ga kar zaduši na hitro...

 

spodaj video kako laufa:

 


Prikaži več možnosti


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 428
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#2

Jaz bi rekel, da je benz pumpa, samo po videou. Pravis, da si izmeril tlak? Med tekom ali samo pod kontaktom?

Pri meni je blo podobno. Naredil 100 km bp, potem 10 km s cukanjem, na koncu sem ga komj domov pripelju. Drug dan komej ali pa sploh ni vzgal
Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 934
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#3

Ce se ne spoznas oz. nisi glih mehanik, je najboljs da ga spravis do kakiga mojstra, ki ima potrebno orodje da ti ga pregleda in seveda ugotovi kje je problem.

Zna biti to kar je Uros napisal, lahka so tudi cinspule zanic oz. tiste gume pod cinspulami, fous luft vlece, sobe zapacane.......itd itd.


Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#4

Zelo verjetno senzor glavne gredi (ne odmične), sem imel par mesecev nazaj podoben primer. Med vožnjo mi je avto (sicer M54 motor, ki pa ima enake senzorje kot M52TU) za delček sekunde pocukal, drug dan pa ni več hotel vžgat. Po menjavi senzorja z brezhibnim zdaj deluje normalno.


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 120
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#5

Senzor na glavni gredi, bencin pumpa ali pa samo počeno gumijasto koleno pred gas loputo ali kakšna druga vakum cev in vleče "fauš" luft... če praviš, da laufa malo bolje če odklopiš MAF, bi znalo biti samo to. Velikokrat se tudi zgodi, da so vakum cevi, ki grdo na oljni separator počene, če še nikoli niso bile menjane enostavno razpadejo. Oljni separator je pod sesalnim kolektorjem. 


Prikaži več možnosti


B86
B86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: Bmw e39 528

#6

Oj tnx za nasvete, tudi jaz sem mel na sumu pumpo pa nevem zakaj se nisem lotil pogledat stvar prej... no, sem potem še enkrat pomeril tlak na benz napeljavi, pa mi je pokazal 1 bar oz. manj, pa večkrat ko sem dal kontakt se je nekak spravl tam do nekih 2h barov, medtem k bi mogl bit vsaj 3.5... verjetn se je poznal ker sm pred kakim mesecem vozil na hlape + kilometrina (ker je bla še originalna), neki sm se zakalkuliral pa je kr neki cajta svetla lučka do bencinske... uglavnem zamenjal sem jo za novo Boschevo, pa je avto takoj vžgal... spotoma sem zamenjal še benz filter...

 

zdj se pa pojavlja drug problem, avto se sicer pelje pa potegne tko kt je treba, samo se mi zdi v štandgasu nemiren, pa sem šel vseeno preverit z Launchem, če so kake kode in mi javlja naslednje: 

 

DTC 9A Signal, ox.sensor before cat. cony., bank 2, min. value undershot (OBDII:P1050; EUIII:P0150) 
 
DTC CA Fuel trim bank 1 control limit (OBDII:P0170; EUIII:P0170) 
 
DTC 97 Signal, ox.sensor before cat. cony., bank 1, min. value undershot (OBDII:P0130; EUIII:P0130) 
 
DTC CB Fuel trim bank 2 control limit (OBDII:P0173; EUIII:P0173) 
 

Zdj pa ne vem, Lambde so ble menjane (Bosch), MAF tut, odstranu sem oljni separator ker so ble vsaj dve cevke z eno luknjo, torej ta ki pride na pokrov ventilov, pa ta ki gre na palico za nivo olja, namesto tega sem dodal oil catch can...

 

kar se mehankarije tiče mam za sabo ene 15 let šraufanja samo ne tolk BMWjev, trenutno mam bolj malo časa pa se ne morm posvetit zadevi tko kot je treba in me zanima če so kake bližnjice (podobne izkušnje včasih hitrej pripeljejo do rezultata)...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 61 801
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#7

Zdj pa ne vem, Lambde so ble menjane (Bosch), MAF tut...

Če nisi dal originalnih zna bit to krivo, da ne laufa tako kot je treba. Glede na to da si doma iz Mengša si praktično schumijev sosed, zapelji se do njega na diagnozo, on ti bo točno povedal kaj ga matra. Nima smisla ugibat, če lahko mojster postavi pravilno diagnozo v 10-ih minutah.


IT'S A HARD WORLD TO BE DIFFERENT IN
(normal is an illusion. what is normal to the spider is chaos to the fly)
Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 989
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: BMW

#8

 

 

Zdj pa ne vem, Lambde so ble menjane (Bosch), MAF tut, odstranu sem oljni separator ker so ble vsaj dve cevke z eno luknjo, torej ta ki pride na pokrov ventilov, pa ta ki gre na palico za nivo olja, namesto tega sem dodal oil catch can...

 

kar se mehankarije tiče mam za sabo ene 15 let šraufanja samo ne tolk BMWjev, trenutno mam bolj malo časa pa se ne morm posvetit zadevi tko kot je treba in me zanima če so kake bližnjice (podobne izkušnje včasih hitrej pripeljejo do rezultata)...

Lambde si kupil z konektorjem ali univerzalne kjer moraš doštukati konektor?

Si zamenjal vse 4-i lambde?

 

Pa prvo priklopi na BMW-jevo diagnostiko.

Če nisi dal originalnih zna bit to krivo, da ne laufa tako kot je treba. Glede na to da si doma iz Mengša si praktično schumijev sosed, zapelji se do njega na diagnozo, on ti bo točno povedal kaj ga matra. Nima smisla ugibat, če lahko mojster postavi pravilno diagnozo v 10-ih minutah.

Problem so univerzalne lambde katere moraš doštukati konektor, lambde katere že imajo konektor niso problematične. Je pa že na oko različna univerzalna ali pa z konektorjem kot mora biti.



Urejal blackberet, 18.09.2018, 21:25.

:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


B86
B86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: Bmw e39 528

#9

Lambde so tipske Bosch, to že od nekdaj dajem oem, pr vseh avtih k jih šraufam, za normalno uporabo... drugo je pr tuningu samo tisto je čist druga stvar, k tle ne pride upoštev... tko da dvomm da bi bile lambde krive, more bit neki druzga, povezanga z vžigom, no ja bom šel do Schumija pa d vidmo kaj bo povedal...


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 797
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W212 AMG

#10

Notr daj original sonde ker druge v BMW jih ne delujejo ok. in nazaj sestavi oljni seperator, brez lovilca olja, pa bo delovalo kot mora. Če že 15 let vijačiš bi lahko vedu kaj pomeni napaka Fuel trim bank X,...... :-D :-D :-D


Prikaži več možnosti