Čestitke
A to je 3,5 l motor(315 KM)?
#21
Čestitke A to je 3,5 l motor(315 KM)?
:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl)
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#22
Iskrene čestitke. Pusti ga čimbolj v originalnem stanju
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#23
Glej da bo res tako z uporabo vrhunskih materialov.
Čestitke! M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson |
Prikaži več možnosti
|
#24
Tudi jaz bom spremljal tole, glede na stvari ki se si jih lotil popravljati in vgrajevati na E46, bo tole po moje vrhunska OE M5 (full optional). Po moje je avto prišel v prave roke!
Nisi svoj čas iskal nekaj takega za projekt? https://www.avto.net...asp?id=13455208
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#25
Res je
Ogledala ostanejo navadna
Motor je S38B36 z 3535cc prostornine
Odločitev je padla, da bom obdržal original 90L kovinski tank (značilen za M5) in da se gre v obnovo niveauregulierung zadnjih amortizerjev. Avto bo ostal original kolikor le gre. Urejal ALFAinBMW, 12.09.2018, 21:54. |
Prikaži več možnosti
|
#26
Da se ta školjka v oglasu prodaja sem izvedel dan po nakupu M5. Prodajalec ima mojo telefonsko številko že dobra 3 leta, vendar sva na nasprotnih bregovih, ker sem po njegovem "bemvejaš" (nekakšno hudo rivalstvo očitno |
Prikaži več možnosti
|
#28
Zvok pa k kosilnica na nitko :-)
|
Prikaži več možnosti
|
#29
p****,kaksna odzivnost! Lepo laufa
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Men eden izmed najbolj hud avto vsa čast ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#31
Uau, čestitke!
Upam, da ti bo šlo po planu in uspeš vozilo spraviti v stanje po svojih željah:) Z veseljem bom spremljal temo. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#32
Zvok je čuden zaradi nedelujočega emisijskega sistema. S38B36 motorji imajo dodatno zračno črpalko gnano preko jermena za klima kompresor, katera pri mrzlem motorju prvih 60 do 90 sekund dodaja svež zrak v izpušne kolektorje. Urejal ALFAinBMW, 14.09.2018, 21:55. |
Prikaži več možnosti
|
#33
napenjalce verige in vodila pa le zamenjaj,pošteno rožlja.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
|
Prikaži več možnosti
|
#34
Jaz na tvojem mestu ne bi čisto nič probaval,karkoli zamenjeval,si delal stroške in zgubljal čas itd.,če misliš avto zrihtati kot praviš, ta avto zapelji v garažo in pozabi nanj. Ko se boš lotil se pač loti tako kot se zagre. Urejal blackberet, 15.09.2018, 14:54. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Ja dejansko moras vse podret in obnovit je v nulo. Drugac bo skoz nekaj na polz
|
Prikaži več možnosti
|
#36
Hvala za mnenje. Se pa ne strinjam s teboj. Plan imam pregledati celoten avto in stvari ki delujejo pustiti na miru ter se posvetiti obnovi drugih. Prav tako ne bom pustil avta čakati na sredstva, ker iz tega na koncu ne bo nič. Sproti kar najdem popravim in tako bom delal skozi čas, dokler avto ne bo popolnoma izpraven. Šele takrat ga bom registriral. Karoserija pa itak gre na obnovo. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Saj verjamem ,da se ti dopade teh 300konjičev katere bi čimprej rad spravil na cesto ,da se lahko malo voziš sploh če si avtov z tako močjo še nisi lastil.
In dogajalo se ti bo da boš nekaj porihtal in bo nekaj drugega crknilo in tako naprej in tako naprej,določeni kosi ki jih boš zamenjal bodo takrat spet potrebni menjave ali pa jih boš spet zamenjal ,tako da boš imel dvojne stroške,dvojno delo in izgubljal čas.
Recimo če boš sedaj zamenjal krmilni sistem(verigo,napenjalce itd.) boš kasneje ko boš obnavljal vse še enkrat moral podreti(se pravi si zapravil čas) ter še enkrat matsikaj zamenjati razna tesnila,semeringe itd.(se pravi si zapravil denar) ,če pač imaš namet avto zrihtati kot praviš.
Sedaj si naredi spisek kaj vse potrebuješ od OE zadev ter jih kupi dokler se še dobijo ter pospravi do obnove. Avto imaš doma in ne bo nikamor pobegnil tako ,da če nimaš sredstev potem raje stisni zobe in prihrani tistih 5000€ in jih ko je čas vrži v avto.
Večina projektov se je končala ravno zaradi tega minimalnega mesečnega vlaganja v avto na koncu vse to traja par let,nonstop šraufajo,vedno brez denarja,po parih letih so že prvi kosi zanič,rjavi itd. človeka mine to mesečno vlaganje in vse skupaj proda,izgubi denar in čas ter dobi slabo voljo,ker mu nekaj ni uspelo.
To je samo dobronamerni nasvet sem pa vesel da se kaj takega še najde pri nas in da se najde tudi ljubitelj. Urejal blackberet, 15.09.2018, 17:01. |
Prikaži več možnosti
|
#38
Jaz pa na to gledam drugače. Če se vmes ne vozim z avtomobilom, da mi na tak način nekaj vrača, me mine da bi vlagal.
Ravno scenarij ki je zgoraj omenjen, torej čakanje na tista čudežna leta, ko bo denar, da se bo vse generalno porihtalo pripelje tako daleč, da se nikoli ne. Fant je je samski. Če bo čakal, da bo denar za vse naenkrat bo vmes prišlo življenje. Pride ženska, pa pride še katera ženska, vsaka nekaj odnese, medtem se rešuje še stanovanjski problem, ki požre goro denarja. Ko se prej omenjeno reši pa pridejo otroci in potem se kaj zlahka prioritete obrnejo na glavo. Potemtakem nikoli ne prideš do keša.
Jaz bi šel z obnovo raje po sklopih: motor - pogonski sklop, karoserija, podvozje, notranjost itd., pa se medtem veselo in čim bolj nemoteno vozil. Seveda, ko se rihta posamičen sklop se le tega porihta kot se spodobi. Lastnika osebno poznam in poznam njegov avto. Dejansko ga je skozi leta lastništva rihtal po sklopih in ga doteral do odličnega stanja.
Je pa res, da vsak dela po svoje. |
Prikaži več možnosti
|
#39
Kako to misliš, da je zvok čuden zaradi nedelovanja te črpalke? Ravno ta črpalka daje čuden zvok, kadar deluje. Jaz se spomnim da mi je šla tako na živce da sem rekel da če bom še kdaj imel tak avto, jo bom zanalašč odklopil.
Kar se tiče obnove pa vsak po svoje, jaz lahko iz izkušenj povem da največ projektov obstane zato ker se avto razstavi in dlje časa ostane v takem stanju (deli se medtem uničijo ali pogubijo, lastnik pozabi kako je bilo kaj sestavljeno, itd), tako da mi je s tega vidika bolj všeč da se avto vozi in sproti mehansko obnavlja, za konec pa v enem šusu obnoviš še karoserijo. Je pa to seveda odvisno od stanja vozila, če mu ne manjka dosti se z njim lahko voziš in sproti obnavljaš malenkosti (to velja zlasti za novejše letnike, ki ponavadi še niso tako zdelani kot starejši), če je praktično vse na avtu potrebno obnove pa ta sistem ne deluje, v tem primeru je boljše da ga porihtaš v enem šusu. Važno je samo, da avto v času ko čaka na obnovo, ostane vozen. Kladivce kladivce na steni povej, kateri najboljši mehanik v deželi je tej! |
Prikaži več možnosti
|