Skoči na vsebino

 

1990 E34 M5 "Creature from the Green Lagoon"

* * * * * 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
181 odgovorov v temi
MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 476
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#101

Super napredujes!

 

Motor bo ostal serijski? Polz ima kaj lufta?

 

Kam bos peljal na licarijo? Lahko na P.M.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 048
  • Lokacija: bloke

#102

Tam ti nekaj ne stima, target kompresijo imas v razmerju 10:1, meritve pa v barih, to sta dve popolnoma razlicni svari, verjetno gre za napako?
Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#103

Tam ti nekaj ne stima, target kompresijo imas v razmerju 10:1, meritve pa v barih, to sta dve popolnoma razlicni svari, verjetno gre za napako?

Prav si opazil, gre za napako. Kompresija bi v bistvu morala biti med 12 in 14 bari, vendar imam težave z merilno urico. Sem šel potem zmeriti z isto napravo na preverjeno generalno obnovljen S38B36 od @e39-530d in mi je pokazalo 10,5bar brez odstopanja med cilindri. Pa še na starem opel kadettu je nizko kazalo.... Moram še enkrat zmerit z umerjeno urico, ta po občutku laže za cca 2 bara.


Super napredujes!

 

Motor bo ostal serijski? Polz ima kaj lufta?

 

Kam bos peljal na licarijo? Lahko na P.M.

Glede na meritve, da ni bistvenega odstopanja med cilindri, ne bom odpiral motorja razen menjave verige in vodil. Moram pa še enkrat zmeriti kompresijo z umerjeno urico. Polž ima luft, klasika E34 pač... je specifičen za M5, mogoče ga bom pretesnil in malo nastavil, druga mi ne preostane. Zunanjo kleparijo in ličarijo mi rihtata kolega z okolice.



Urejal ALFAinBMW, 02.10.2019, 12:59.

Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 048
  • Lokacija: bloke

#104

Predno se dotakneš motorja, izmeri z umerjeno uro, da ne se ne bo na koncu pokazalo da je razlika med cilindri še večja. In če si na tem ali obnoviš glavo ali ne, priporočam leak down test, če je to OK, potem ne bi smelo bit problemov, če ni, pa imaš težave na batnih obročkih al sedežih ventilov. Ker samo merjenje kompresije je zelo osnovno določanje stanje motorja, če je kompresije dobra, še ne pomeni da je motor brez težav oz. le-te lahko kmalu sledijo (prepihan ventil, zluftani obročki,...). Ker ti boš že lahko "napumpal" 13 barov, samo če bo v roku par minut to padlo pod 10, pomeni da ti nekaj ne tesni, kar dolgoročno ne bo ok.



Urejal jurekmetek, 02.10.2019, 18:34.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in ALFAinBMW uporabnikom je všeč to sporočilo


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#105

Super, hvala ti za te nasvete :) vendar kako tolmačit podatke dobljene s hladnim in slabo naoljenim motorjem? Ti testi se načeloma izvajajo pri toplem motorju....


Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#106

Nove meritve z umerjeno urico... malo bolj spodbudno :) treba še ventile nastavit...

8B405872-EB72-4893-90C6-E001AD2F167A.jpeg
Prikaži več možnosti
    • crtacrta in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#107

Je mogoče kdo tu, ki ima set podložk oz. diskov za podlaganje ventilov? Premer podložk mora biti 33mm. 

 

valveshims.jpg



Urejal ALFAinBMW, 06.10.2019, 09:01.

Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 144
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#108

Zdaj me ne 100% držati za besedo, ampak če se motim, imata identične ploščice tudi zastavin (fiat) 1.1 in 1.3 motor . Mogoče bi v tej smeri kaj lažje dobil?


Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#109

Zdaj me ne 100% držati za besedo, ampak če se motim, imata identične ploščice tudi zastavin (fiat) 1.1 in 1.3 motor . Mogoče bi v tej smeri kaj lažje dobil?

Nekaj je na tem.... tudi Volvo B230 imajo iste


Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#110

Update :)

Odločil sem se obnoviti vse naenkrat in prihodnost prepustiti brezskrbnemu užitku v vožnji :ok

Motor bom komplet obnovil... nova ketna, vodila, tesnila, ležaji, bati, ventili...

Danes pa se mi je le uresničila želja po style 20 felnah t.i. "turbince" :) verjetno eden zadnjih popolnih kompletov teh feln v Sloveniji...
S tem sem tudi izpopolnil svojo paleto E34 M5 feln... na voljo imam style 20, 21 in 37 :) za vse okuse skratka.

Karoserija tudi lepo napreduje.... Če bom le imel dovolj časa ob službi, mi bo mogoče uspelo sestaviti lepotca do konca marca :ok


IMG_20191115_205427.jpg IMG_20191107_161903.jpg

Urejal ALFAinBMW, 15.11.2019, 21:05.

Prikaži več možnosti
    • Stayerc, bmw330cd, crtacrta in 9 ostalim je všeč


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 616
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#111

Vsa čast in pohvale. Upam, da boš potem maksimalno užival v vožnji.

Kapo dol za projekt.
LP
Prikaži več možnosti
    • crtacrta je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 212
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#112

Motor bom komplet obnovil... nova ketna, vodila, tesnila, ležaji, bati, ventili...

Bati? Kako to da si se odločil za ta korak, si ugotovil da stari niso OK? Ne vem sicer v kakšnem stanju je motor zdaj, ker je odkar je bil v moji lasti minilo že kar nekaj let, se pa spomnim da sem jaz s tem avtom prehiteval z 200 km/h po odstavnem pasu in segrel diske tako da so oranžno žareli, torej motor ni bil ravno najslabši. Jaz batov nebi menjal kar tako, razen če si jih vzel ven in ugotovil da so poškodovani (oziroma da ima blok rob ali rise), tisto je druga pesem.


My granddaughter said to me the other night that "when I grow up I'm going to be a socialist" I said, "fine, but, you can't do both". !

Prikaži več možnosti
    • ALFAinBMW je všeč


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#113

Bati? Kako to da si se odločil za ta korak, si ugotovil da stari niso OK? Ne vem sicer v kakšnem stanju je motor zdaj, ker je odkar je bil v moji lasti minilo že kar nekaj let, se pa spomnim da sem jaz s tem avtom prehiteval z 200 km/h po odstavnem pasu in segrel diske tako da so oranžno žareli, torej motor ni bil ravno najslabši. Jaz batov nebi menjal kar tako, razen če si jih vzel ven in ugotovil da so poškodovani (oziroma da ima blok rob ali rise), tisto je druga pesem.

Prvi cilinder je porisan....


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 67 212
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#114

Prvi cilinder je porisan....

Potem pa res ni druge kot da delaš generalno, ja.


My granddaughter said to me the other night that "when I grow up I'm going to be a socialist" I said, "fine, but, you can't do both". !

Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#115

Tu smo trenutno :)

IMG_20191120_203757_069.jpg
Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#116

Glava je sneta :) prvi cilinder je porisan... kolk resna je situacija bo mojster povedal. Ali se lahko to reši samo z večjimi batnimi obročki ali pa grem po nove bate...

received_462160604432298.jpeg
received_2339461379495956.jpeg

Na prvi pogled zgleda, da je izpusni ventil na prvem cilindru začel razpadat in so ostanki naredili rise... Ventili pridejo vsi novi od supertecha.

received_567098144064879.jpeg

Urejal ALFAinBMW, 22.11.2019, 06:48.

Prikaži več možnosti
    • crtacrta, soulfly, RS6 in 4 ostalim je všeč


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 727
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Clown shoe, 1275 turbo

#117

Na prvi pogled zgleda, da je izpusni ventil na prvem cilindru začel razpadat in so ostanki naredili rise... Ventili pridejo vsi novi od supertecha.

Ventili ne začnejo razpadat kar sami od sebe, vedno je nek razlog za to; klenkanje, suha mešanica, napačen čas vžiga... preveri še periferijo ;)
He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#118

To verjamem. Samo zrak je očitno prav nastavljen na itb-jih, ker se po dve loputi skupaj nastavlja, sosednji cilinder pa ni imel teh problemov. Lahko je torej vbrizg ali vžig.
Prikaži več možnosti
    • PussyWagon je všeč


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 288
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#119

IMG_20191123_184352.jpg
IMG_20191123_184417.jpg
IMG_20191123_204859.jpg

Update :)

Blok in glavo je pregledal mojster, prvi cilinder je preveč počohan... Opciji sta vgradnja puše in obdržati stare bate.... ali pa novi bati in širitev cilindrov. Sem se odločil za ta drugo in naročil kovane bate 94mm (original so 93,335mm).

Zanimivo, ležaji ojnic in glavne gredi so še prvovgradnja letnik 8/1990 :) obrabljeni so, vendar gred ni poškodovana. Pridejo novi King race ležaji.

Urejal ALFAinBMW, 27.11.2019, 07:37.

Prikaži več možnosti
    • PussyWagon in 4banger uporabnikom je všeč to sporočilo


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 089
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#120

Tri kar fukn v smeti. Saj vidiš, da si danes na forumu car če maš 3 cilindre in 500kg baterij v gapeku.

 

P.S. lepo napreduješ. Boš notranjost tudi obnovil?


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.