Skoči na vsebino

 

2000 E46 323Ci

* * * * - 8 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
511 odgovorov v temi
BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#501

Ma kakor kdaj veš,
Čisto odvisno a je cesta lepa al je cela “pre*ukana” ali polna neravnin... :)
Najbolj je čutit ko grem naravnost in volan malo prosto popleše.

Načeloma je v 99% primerih po ovinkih OK. In ne občutim kakšnih luftov.
Občuti se luft recimo tudi, ko se pripelje iz ovinka in se volan zravna. Je treba malo vec v drugo stran potegnit in potem nazaj na sredino spet dat.

Res ne vem kaj bi še lahko bilo. Verjetno je p tudi to, da večino sploh nebi to motilo in ne bi opazili ampak jaz sem bolj “picajzlast” in pikolovski pa me vse tako moti....

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 636
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#502

Sem razmišljal ali je možno, da bi bil kje zadaj luft. Takrat maš lahko občutek kot da popravljaš smer, sploh pri kakšnih avtocestnih ovinkih. E46 ima to bolezen da lahko karoserija poči zadaj ampak bi moral čutit to predvsem pri speljevanju  :)


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#503

Je bil avto spet ori @etore zdaj 2 dni ker so menjavali vse prej našteto. Tko da podvozje je praktični novo, na mostu ni lufta, karoserija ni počena (so pogledali že drugič).
Na podvozju ni šans da je luft. Ostaneta samo dve moznosti:
1) volanska letev nezatisnjena ali pa nova zanič
2) obstaja še en kardanski zglob med volanom in guibotom v motornem prostoru in ima luft. Samo to če je je nekje na prehodu med kabino in motornim prostorom... nemogoce pogledat brez razkopavanja pol avta...

Pri speljevanju ni čutit nič da bi kam vleklo. Tuid buta nič ne... ;)

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#504

Nobenga predloga? Predn se lotim razdiranja vsega po vrati? :)

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 273
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#505

Probaj un vijak zategnit na letvi. Ne pretiravat ker bolj kot ga boš zategnil trši bo volan.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#506

Obstaja samo še ena pomankljivost...
Na avtocesti pri višji hitrosti in pa tudi na regionalki se čuti luft na volanu. Letev je nova, guibo je nov, končniki tudi...
zdaj a obstaja še kak zglob na drogu med volanom in guibotom?!

Optika. Nisi ne prvi ne zadnji, ki so mu narobe naštelali optiko. Če sta kolesi spredaj preveč odprti je občutek točno tak kot si napisal, torej avto ne drži smeri. Zapelji se do dobrega avtooptika, naj ti malo zapre stekanje spredaj, pa bo zadeva urejena.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#507

Na oko gledano zgleda steka je OK. Kolesa so malenkost navznoter.
Misliš, da bo to rešilo zadevo?
Bom probal oboje naredit in potisnit letev in optiko. To je najmanj kar lahko.
Če še to spodleti pa ni druge verjetno kot kardanček na drogu. Saj je vse novo tam spodaj od gum so zadnje puše... haha

Poročam kako in kaj ko te prvi dve stvari uredim.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#508

Misliš, da bo to rešilo zadevo?
Bom probal oboje naredit in potisnit letev in optiko. To je najmanj kar lahko.
Če še to spodleti pa ni druge verjetno kot kardanček na drogu. Saj je vse novo tam spodaj od gum so zadnje puše... haha

Ja, če ni nikjer zračnosti, potem je to to.

 

Sicer pa kako to misliš da boš menjal kardanček, a ga še nisi? Kateri del točno si mislil s tistim "guibo", a ni to zglob na kardanu?


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#509

Ma kolkr sm gledou na BMWfans gre takole volanski drog:
1) volan
2) kardanski zglob
3) guibo
4) letev

Glej sliko. Rdece obrkozeno ni menjano, zeleno je.

Zgloba nisem menjaval, ker ne vem kako prit do njega,...
guibo pac nevem ker je guma pa na tujih forumuh mu recejo guibo ali pa flexible steering coupler...
Pac iato funkcio kma kot guibo na kardanu zato guibo. :)

Pripete slike za predogled

  • A735E11B-B8E8-48F6-8BCB-AE8D55E4D856.jpeg

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#510

Aha. Pod številko 2 je za moje pojme čistokrven kardan (tisti narebreni del je zaščita pred udarcem, da se harmonika zmečka če s telesom ob karambolu udariš v volan in tako zmanjša možnost poškodbe - na vožnjo ne vpliva), pod številko 3 je pa mehko vpetje ki ne vem točno čemu tu služi, verjetno blaži sunke s ceste ki se prenašajo na volan, torej služi namenu komforta. Mogoče je res ta del dobil zračnost oziroma jo dobi šele med vožnjo ker so se te gumice zmehčale, lahko da je to to. Ostane ti res samo še to in optika, če praviš da drugje ni zračnosti.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#511

Saj pravim. Vse je novo razen enke na sliki.
:)
Bo o najprej z optiko probali potem pa dalje
Hvala ti

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#512

Saj pravim. Vse je novo razen enke na sliki.
:)
Bo o najprej z optiko probali potem pa dalje
Hvala ti

Ja, to bo najboljše... OK, ni za kaj :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti