Skoči na vsebino

 

2000 E46 323Ci

* * * * - 8 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
517 odgovorov v temi
BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#81

Tako je. Moder anifriz in pa destilirana voda.  Zakaj tlačijo rdečo in ne vem kakšno notr mi ni jasno pa znano je, da je rdeča korozivna v BMW-ju (ne vem zakaj). 

 

Ja zavorne cevi od lajtng do čeljusti bom zamenjal. Po možnosti s pletenimi (če se že dela, da je 200% bolje). Kdo ve kje hitro dobit pletene cevi? V avtotrgovinah pri nas (jih imamo 5 v radiju 1km) me vsi debelo gledajo kot da prvič slišijo za kaj takega...

Jaz se nagibam k problemu zaviranja najbolj na čeljusti in cevi. Čeljusti zaradi preteklih izkušenj. 

 

Zdaj ni problem nabavit 4 batne od e38, ker so smešno poceni po ebay-u samo ali kdo ve tu na forumu ali se z nekakšnim adapterjem lahko da te čeljusti na obstoječe nosilce?


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 428
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#82

Za e39 obstaja: http://www.retrofica....co.uk/626.html


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 617
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#83

Za pletene zavorne cevi kontaktiraj HEL Slovenija. :ok
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#84

Hmmm. mislim, da sem si naredil zimski projekt. Zdaj bom zrihtal najprej tisto kar moram. Torej hladilna tekočina, in ostale malenkosti. 

Po novem letu pa projekt Zavore. Bom kar nabavil te od e38 pa bom sam naredil adapterje po potrebi. Zgubit nimam kaj. 

Volansko letev imam na poti. Pa bom potem na pomlad se še z letvijo poigral.

 

 

Zanima me še glede vztrajnika.

Ali lahko da lahko kdo kak link kakšnega "športnega" kompleta vztrajnik+sklopka s tem, da je vztrajnik lažji. Ali je boljši dvomasni ali enomasni? Prednosti in slabosti enega in drugega? Vsakodnevna uporabnost? Cena?

Zgolj informativno, ker sklopka je itak nova in je ne bom še menjaval...

 

 

Hvala



Urejal BMW4everafter, 04.12.2018, 11:01.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 683
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#85

Vztrajnik imaš 2-masni. Da ne bo kaj treslo potem in rožljalo. Bo pa pridobil verjetno pri odzivnosti v prostem teku.

 

Zavore pa dober načrt. Morda je vprašanje koliko se s temi zavorami poveča ne-vzmetena masa oz. če ima kaj negativnega vpliva. Še vseeno mislim, da bi moral ti najprej pregledat stanje ojačevalnika in pa zavornega olja.

330i/d predelava zavor je šrauf na šrauf...



Urejal bvogri, 04.12.2018, 11:07.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#86

Torej bi moral kupit nekakšen olajšan dvomasni vztrajnik? To bi bilo potem OK.

 

Ja olje je za zamenjat. Jo je dovolj a po mojem je stara. Prav tako cevi. To bi sicer tako ali tako zamenjal ob menjavi čeljusti.

Ojačevalnik bom preveril. Samo mislim, da je OK. Zavore primero, da ne bo pomote, ampak enostavno ni tistega "dobrega občutka". Mogoče pa je samo občutek tak.

Kot nevzmeteno maso misliš maso na pestu? Mislim, da ne bi smelo biti hude razlike. Bom malo preveril. 


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 428
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#87

Valeo dela kit za konverzijo iz dvomasnega na enomasni vztrajnik. Ampak je teža enaka pa tud rožlja in trese baje ne...


Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 681
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#88

Spravljaš se v projekte od katerih ne boš imel nič. Kupovanje lažjega vstrajnika za neko vsakodnevno vožnjo je bedarija in razlika katero boš občutil, če jo boš bo v prostem teku ko boš nabijal gas. Je vredno? Mislim, da ne.

 

Stare zavorne čeljusti iz e38 pa prav tako. Zamenjaj zavorno tekočino in če sumiš da so zanič tudi cevi zamenjaj še te. Kupi navadne in ne kompliciraj z pletenimi saj drugje kot na kakem  dolgem spustu oz. dirkališču spet ne boš opazil razlike.

 

Denar raje vlagaj tja kjer je smiselno ne pa neke brezvezne predelave od katerih te bo samo bolela glava.

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti
    • krt je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#89

No kakšno tako mnenje je dobrodošlo. 

Glede vztrajnika hvala za info. To tako ali tako bom pustil kot je, ker ima avto novo sklopko in vztrajnik. To sem samo informativno spraševal. 

 

Zavorne cevi intekočina so zrele za menjavo. To vem in to bom naredil tako ali tako. Pa se zavorna tekočina toliko pozna oziroma izkaže tako veliko razliko lahko? 

 

Lp


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 681
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#90

No kakšno tako mnenje je dobrodošlo. 

Glede vztrajnika hvala za info. To tako ali tako bom pustil kot je, ker ima avto novo sklopko in vztrajnik. To sem samo informativno spraševal. 

 

Zavorne cevi intekočina so zrele za menjavo. To vem in to bom naredil tako ali tako. Pa se zavorna tekočina toliko pozna oziroma izkaže tako veliko razliko lahko? 

 

Lp

Na očetovi e46 nisem mogel verjet kako zanič so delovale zavore po samo 2-3 silovitih zaviranjih. Pedal je bil kot na gobi. Menjal tekočino in razlika je bila kot noč in dan.

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 957
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#91

No če kdo rabi rabljen orig. vodni ventil kat. št. 64 11 8 369 805 tudi v orig. škatlji rabljen (kot rečeno ga menjal preventivno), brez sledi rjavine, cevke (nastavki) znotraj čisti, nastavki gumasti popolnoma ok, preverjeno ventil deluje saj ga je schumi tudi naknadno testiral... imam pa še na voljo popolnoma dober orig. a rabljen ventil oz. pokrovček za na expanzijsko posodo, ker sem ga tudi menjal preventivno. :ok



Urejal Taucher, 04.12.2018, 21:04.

Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#92

Na očetovi e46 nisem mogel verjet kako zanič so delovale zavore po samo 2-3 silovitih zaviranjih. Pedal je bil kot na gobi. Menjal tekočino in razlika je bila kot noč in dan.

 

 

Lp, Samo

Super informacija! Hvala ti


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 568
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#93

Na očetovi e46 nisem mogel verjet kako zanič so delovale zavore po samo 2-3 silovitih zaviranjih. Pedal je bil kot na gobi. Menjal tekočino in razlika je bila kot noč in dan.

 

 

Lp, Samo

Ampak samo ko, se zavore segrejejo oz. ko zavre voda v olju. Drugače, ko so hladne ni razlike. Seveda ni varno se voziti s starim zavornim oljem, ker je zelo hidroskopično. Menjava se priporoča na dve leti s svežim oljem in ne odprto embalažo, kjer je ostalo nekaj olja od predhodne menjave  :-D


Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 681
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#94

Ampak samo ko, se zavore segrejejo oz. ko zavre voda v olju. Drugače, ko so hladne ni razlike. Seveda ni varno se voziti s starim zavornim oljem, ker je zelo hidroskopično. Menjava se priporoča na dve leti s svežim oljem in ne odprto embalažo, kjer je ostalo nekaj olja od predhodne menjave  :-D

Seveda ampak tu dvomim, da je bilo predhodno olje sploh že kdaj menjajo. Olje je skozi "niplne" teklo dobesedno črno. Ampak ker ima oče zavore na avtomobilu zgolj zato ker so in ne ker bi jih dejansko uporabljal ni problema nikoli opazil.  :ok2

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 341
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#95

Jaz imam na vseh avtih pletene cevke, razlika je komaj opazna, zavorni pedal malenkost lepše deluje. Nabavil sem pa z angleškega ebaya. Upgrade zavor je vedno dobrodošel, adapter za čeljusti tud ni problem izdelat, priporočam tudi keramične ploščice ker ne umažejo platišč edino več sile rabijo da zavirajo.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#96

Seveda ampak tu dvomim, da je bilo predhodno olje sploh že kdaj menjajo. Olje je skozi "niplne" teklo dobesedno črno. Ampak ker ima oče zavore na avtomobilu zgolj zato ker so in ne ker bi jih dejansko uporabljal ni problema nikoli opazil.  :ok2

 

 

Lp, Samo

Sklepam, da ni bilo nikoli še menjano. Bom najprej zamenjal to, ko bo prilika potem pa bomo videli, če bo potrebno še kaj. 


1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#97

No danes je avto dobil novo pravo hladilno tekočino.
Postopek menjave nič posebnega.
Odstranit čep na bloku pod izpušnim kolektorjem, pod ekspanzijsko in pod hladilnikom.
Pustit da se polula kolikor se in nato kar z vodo iz šlaufa preprat kompleten sistem.
Vse začepit nazaj, napol it s tekočino in prezračit.

Zamenjal sem tudi ventil, ki sem ga dobil iz DE. Žal je stvar še slabša kot prej.
Ne glede na to ali nastavim 16 stopinj ali pa 36 piha skozi zračnike ekstremno vroče. Če vžgem klimo se malo ublaži ampak je vročina še vedno prehuda.
Ventil je zgleda tudi ta zanič, ker sta obe cevi, ki vodojo do njega vroče.
Kolikor sem gledal ventil je le ta NO - normalno odprt. Ko dobi napetost se zapre. Potem pa to enota v kabini regulira (če jaz to prav razumem), ker kmata enota in ventil isto varovalko 62, ki pa sem jo preveril in je OK.
Zdaj ali imam napajo na klima enoti ali pa je tudi ta ventil zanič.
V vsakem primeru ventil je tako vroč, da se ga ne da držat z roko ko avto laufa. Obe cevi sta vroče ampak ne bi smele biti.
Tok do ventila pride, tako, da vmes ni nobene napake.

Jutri bom ventil ponovno snel in preveril kaj in kako. Ga bom odprl in priklopil. Z obrnitvijo ključa na pozicijo 2 bi se moral premaknit.
V kolikor se ne bo, moram spet kupit drugega....
ali ima še kdo kakšno idejo? Kaj bi to lahko bilo poleg ventila?
Z avtom se ne morem vozit dokler tega ne zrihtam, ker je enostavno tako vroče v kabini da je neznosno in bojim se da se bo kakšna plastika v armaturi pretopila...

Pripete slike za predogled

  • AA970DF3-02E7-410C-ABF8-E33A32601F77.jpeg
  • 1D18ECA8-C056-4D63-B037-90775065B75E.jpeg
  • DEE6A9EB-492B-452F-ADF2-D8402F100E7F.jpeg
  • 811CFA45-5F0C-47D1-A588-7A48FE42CE1A.jpeg
  • F55B9CA7-A363-4710-B1F6-40989793BC86.jpeg
  • 7F8DF5CF-A177-4A7F-80C7-B3FB697C8AA6.jpeg
  • 5BA58202-9B11-4F39-A47F-157136C639FE.jpeg

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 683
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#98

Jaz sem pri svojem najprej preveril ali sploh pride napetost na konektor tako da sem žrtvoval evo pozicijsko W5W žarnico in jo "priklučil". Logika klime pri meni deluje.

Ventil sam lahko komot preveriš tako da pripelješ direkt 12V nanj. ČE klikne je OKej.

 

Sem pa na forumih bral naj bi pri nekaterih modelih prišlo premalo toka na konektor in recimo žarnica zagori, ventil pa noče zapreti čeprav je b.p. To je potem 3ji korak :)


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 364
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#99

Aha torej je lahko premalo toka? Zdaj sem pozabil kolk je kazalo ampak voltmeter mi je pokazal nekje okoli 11V.
Misliš da To zna bit premalo?
A za pozicija ima isti konektor al kako si pozicijo priklopil?

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 683
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#100

Jah pozicija ima dve žički ki jih zatlačiš v konektor pa je  :)

 

Hja možno je. Stestiraj najprej ventil tako da priklopiš direkt 12V, 


Prikaži več možnosti