Skoči na vsebino

 

1986 E28 M535i “Ahmo”

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
30 odgovorov v temi
E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#21

Ta vzorec bi naj bil reprodukcija original e28 m5 vzorca. Kupil sem ga od Ivo Christov (e28 specialist iz mislim da Nizozemske) vsaj tako si sam pravi.. vzorec je zelo podooben tistim v e24 in e30 (v navadnih e28 kolikor je meni znano v taki barvi ni bilo tega). Ker je cel avto wannabe m5 oz. mtech in ker klime nima in je ne bo imel in je zato cel bolj spartanski je crno usnje odpadlo in sem se tako odlocil za blago cimbolj znacilno za 80ta.
Prikaži več možnosti
    • Jerry, crtacrta, LEO37 in 2 ostalim je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 799
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#22

Ta vzorec bi naj bil reprodukcija original e28 m5 vzorca. Kupil sem ga od Ivo Christov (e28 specialist iz mislim da Nizozemske) vsaj tako si sam pravi.. vzorec je zelo podooben tistim v e24 in e30 (v navadnih e28 kolikor je meni znano v taki barvi ni bilo tega). Ker je cel avto wannabe m5 oz. mtech in ker klime nima in je ne bo imel in je zato cel bolj spartanski je crno usnje odpadlo in sem se tako odlocil za blago cimbolj znacilno za 80ta.

Odlično, tako se dela  :ok


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 823
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#23

Koliko je pa blago stalo?
Reproducira on še kak drug blago?
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 137
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#24

Top. :ok

 

LP A.


:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 298
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#25

Redek lepotec, fajn tole :)


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#26

Koliko je pa blago stalo?
Reproducira on še kak drug blago?

 

1. Glede blaga sem skoraj diplomiral in pomalem znorel. Na internetu na prvi pogled izgleda kot da je ponudbe ogromno. Kasneje odkriješ, da temu ni tako. Da je marsikje treba čakat tudi po več mesecev in ni nobene garancije, da sploh kaj, kdaj dobiš. Cene zelo variirajo. Načeloma se za te "oldschool" reprodukcije vzorcev gibljejo med 130-180eur na tekoči meter (širina bale mislim, da nekje med 130-150cm). Jaz sem dal za vzorec v sredini 105eur/m ker je bil (in še vedno je) znižan. Za ob straneh pa sem plačal 45eur/m. Uspel sem se tudi dogovoriti za brezplačno poštnino. Vseeno me je blago stalo okroglih 600eur.

2. On po mojem nobenega blaga ne reproducira pač pa samo prodaja. Kolikor vem ima na voljo samo to kombinacijo, ki jo imam jaz. Najverjetneje zato, ker ima kar nekaj strank, ki k njemu vozijo e28 m5 na obnovo in ni lepšega kot imeti prvo blago in house.

 

 

Še malo splošnega o avtomobilu oz. kaj se je z njim dogajalo v preteklosti.

kdaj je avto prišel na balkan ne vem. Jaz sem ga pred nakupom pač preveril kolikor se le da tako star avto preverit, in tudi na vsaki carini/meji so ga preverili in nikjer ni bilo ugotovljenih težav. Uspel sem ugotoviti le to, da je pred in okoli leta 2000, ko se je najverjetneje nahajal nekje v Sarajevu bil v celoti kleparsko saniran in barvan. Avto je bil že takrat projekt, ki se ga je pripravljalo za drike, vendar tega nikoli ni videl/doživel. Okoli leta 2003 je menjal lastnika in prišel v Mostar, kjer se je avto še "nadgradilo" in mu dodalo en kup bonbončkov. Katere predelave je naredil kateri lastnik ne vem, sem pa za izboljšave obema hvaležen, ker nekaterih od teh delov danes ni več enostavno dobiti oz. so cene zasoljene.

 

Predelave so zajemale:

- krajšanje in tršanje prednjih amortizerjev + vzmeti

- na zadnji osi pravtako (mislim, da celo z deli iz e34)

- custom prednji (debelejši) stabilizator, nastavljiv po trdoti

- nove nosilce in "dirkalne" puše stabilizatorja spredaj in zadaj

- prednje 4 batne zavorne čeljusti z za e28 ogromnim diskom (nisem še raziskoval od česa so...) IMG_6408.JPG

- zadnje hlajene zavore (ali pa je imel m535i že v osnovi take)

- hidravlično ročno (ki sem jo odstranil oz. jo pustil prodajalcu in vgradil original)

- dirkalni volan (ki sem ga pravtako pustil prodajalcu in vgradil originalen mt1)

- dirkalne omp sedeže s pasovi (pravtako pustil prodajalcu in vgradil original m-tech)

- navarjene pritrditve za varnostne pasove na zadnjo požarno steno (kar sem odstranil luknje pa mi je zelo lepo zavaril @svakec)

- drug močnejši motor (generalno obnovljen - ki ga bom razen olja in nastavitve ventilov pustil pri miru, ker je zaenkrat super. Hvala @AlfainBmw, da je po meritvah kompresije na svojem s38 prišel izmerit še do mene) In če smo že jemali stare sveče ven, samo jih zamenjali z novimi IMG_6438.JPG

- diferencial s špero z daljšim prestavnim razmerjem (S2.93) IMG_6423.JPG

- short shifter

- športni zračni filter

- home made cevi za hlajenje zavor

- dodatni števcki za temp. vode, olja in AFR

- akumulator je bil zaradi razporeditve teže prestavljen v prtljažnik in vgrajen v "negorljivo" škatlo

- prostor za rezervno kolo je bil odstranjen

- vsa izolacija v avtomobilu je bila odstaranjena

- avto je bil vsesplošno narejen tako, da bo čim lažji

- dobil je 17" rondell platišča (ki sem jih sedaj menjal s style 5 z zlatimi sredinami)

- nekdo se je tudi spomnil da bi bilo pametno gumijast nosilec diferenciala menjat s kosom aluminija (le tega sem že menjal z orig. lemforderjem) IMG_6416.JPG  IMG_6424.JPG

- enako vajo je ponovil na pušah rok zadnjega mostu (jaz pa sem se razjezil in naročil komplet vseh novih puš za zadnji most pri strongflex-u)

pa še zagotovo sem kaj pozabil.

Med predelavami se tu in tam najde kakšna bolj ali manj "inovativna" bosanska cvetka, ko bi najraje koga po glavi (npr. glavna masa je bila na karoserijo privijačena na varnostnem pasu na zadnji klopi. In npr. tale, da je nekdo šel menjat skoraj vse vijake z novimi (nekdo je očitno delal v firmi kjer delajo vijake), kar mi gre na jetra pri tem je to, da so popolnoma vsi "novi" vijaki z imbus glavo, čemur v originalu ni bilo tako. Še ena taka je npr. visko zavarjen na vodno črpalko (eden izmed indikatorjev, da se je avto takrat pripravljalo na drift). K sreči tega ni doživel.

 

Dela sicer potekajo ampak počasi, ker sem malo doma in zaradi drugih projektov finančno omejen.

Verjetno se že iz mojih postov, da razbrati kakšni so moji cilji z avtomobilom. Torej želim, da ostane zabaven in hiter, hkrati pa želim, da  navzven izgleda popolnoma originalen.


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#27

Da naredim malo updejta. Zadnjo klop sem nekako na hitro in približno namontiral. Prednje sedeže tudi vendar na teh slikah še niso.

Dodatno je bilo treba iz pločevine narediit nosilec zadnjega dela konzole, ker je bil nekomu v napoto in ga je odrezal. Konzolo sem nato zmontiral.

 

Za tiste, ki niste hard core e28 loverji malo poučne vsebine: zadnji del konzole je dokaj redek dodatek (pri večini modelov se je končalo samo z nekakšnim mehom okoli ročne zavore), tukaj je mehanizem ročne pod plastiko. V večini primerov je bil zadnji del konzole prisoten pri kasnejših letnikih in modelih kot so 535i, m535i in m5. Pravtako sta obstajala dva tipa prednjega dela konzole, takšen z režami ob straneh (skozi katere je klima enota vsesavala zrak) in takšen brez rež (avto brez klime).

Pravtako je bilo barvnih kombinacij notranjosti malo morje. Od bež, temno modre, temno zelene, rjave pa do črne oz. temno sive (pa še katero sem pozabil). V nasprotju z logiko je najtezje najti plastike v crni oz. temno sivi barvi, ker je bila manj pogosta od ostalih in hkrati priljubljena za kasnejše predelave iz npr. modre v črno.

 

Na slovenskih tleh sem pred časom tako kot konzolo uspel stakniti zelo lepe in originalne zadnje shadowline luči. Le te so zloglasne po tem, da so zelo rade popokale in je tako lepe res težko najti. Črnih je seveda še manj. Luči so prekmurskega porekla in so zato bile na debelo prekrite s svinjarijo, ki jo je prinesla Mura. Najtežje pa je bilo blato in alge očistiti iz notranje strani luči.

 

Presenetil me je tudi Strongflex, ko so njihove puše zadnjega mostu prišle do mene v pičlih treh dneh.


Pripete slike za predogled

  • IMG_6455.JPG
  • IMG_6456.JPG
  • IMG_6457.jpg
  • IMG_6458.jpg
  • IMG_6453.JPG
  • 71652395_395773171320137_3664836202869030912_n.jpg
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, rockson, Jerry in 8 ostalim je všeč


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#28

Nekaj aktualnih slik. Tele style 5 so mi veliko bolj všeč kot prejšnje Rondell-ke.

Pripete slike za predogled

  • 0D12DF2B-FD32-4B6B-B815-11E7DE662391.jpeg
  • 040D178C-6BF0-4F14-AE27-8CC1C478A64A.jpeg
  • C9B294E3-ADEA-483E-B6B4-9E838E3108DF.jpeg
  • D6AC5407-84EF-4F68-8521-11AB641148B0.jpeg
  • CC9D0949-D10D-4419-A852-F46448835C8F.jpeg
  • CBEFE0CE-ED3B-4158-AE14-9F9CB62F5CCD.jpeg
  • 0FB80A71-FD29-4962-927F-86ED58112D3E.jpeg
Prikaži več možnosti


jakeccc
jakeccc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 929
  • Lokacija: Škocjan

#29

Saj ne rečem da ne pašejo, samo skoraj na vsaki E28 in E24 so že gor. 


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#30

Bi dal 16" ACT deljenih dimenzij, ki jih imam na e34, ker so še bolj "period correct" pa so prednje zavore prevelike. 17" gre komaj skozi.

Se pa pripravljajo ene tri delne 17ke s trx sredinami, deljenih dimenzij seveda. Ampak to bo še trajalo en čas, da bodo gotove  :-D


Prikaži več možnosti
    • PussyWagon je všeč


jakeccc
jakeccc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 929
  • Lokacija: Škocjan

#31

No vidiš to bi tudi jaz naredil TRX imam samo jaz bi rad šel na 18col pa z stopničastim robom.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • PussyWagon je všeč