Skoči na vsebino

 

Vprašanja o F10

* * - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
335 odgovorov v temi
Katunga
Katunga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 222
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10

#321

Zadnje čase razmišljam zakaj se enim bemfoti stalno kvarijo, spet drugi trdijo, da niso menjali nič do 300K. Pač loterija razmišljam, ampak vseeno pa tudi verjetno način uporabe in vzdrževanja. Verjetno je težko prepoznati prodajalca, ki blefira in kateri je resnično ljubiteljsko vzdrževal vozilo. Nekateri se celo delajo norca iz pojma ljubiteljsko vzdrževano in retorično sprašujejo kaj to pomeni iz provokacije. Jaz imam prvi bmw in težko govorim iz izkušenj, ima pa moj kolega že cca šesti bmw 5er, vedno kupil z 200kkm, vendar od prvega ljubiteljskega lastnika in tudi trdi da do 350kkm nobenih težav z vsakim, tudi sedaj z F10. Spremljam pa vse teme z F10 in ko vidim kakšne probleme vse ma folk, kaj menjuje, si mislim, kaj so delali s tem avtom. Ja, želim povedati, da se pač ISTA (kot pravijo nekateri) F10 prodaja za 15K ali 25K z razlogom, enako G30 solidna ISTA je lahko 28K ali 38K. Vsekakor se lahko zafrkneš in kupiš zanič avto drago in obratno. Pred časom, ko si še lahko kontroliral ceno uvoza vsakega avta na spletu je bilo zanimivo videt kako so nekateri bili uvoženi iz drugih držav, kot piše prodajalec, kako ima avto dejansko 1 leto več kot trdi prodajalec, kako je bila cena uvoza smešno prenizka, kar pomeni, da je bil karamboliran, sicer ti Furs ni dovolil uvoza po taki ceni, zaradi odmere davka, ipd, ipd. Torej me logika nekaterih forumašev, da raje kupiš 10K cenejši, vložiš 10K v popravila in vsaj veš kaj imaš - ne prepriča nikakor. Razumem pa, da nekateri komaj spraskajo skupaj za kupnino in jim je lažje vsakih par mesecev zbrati še par 100€ za popravila (in biti vmes brez avta), kot pa odkartat takoj par jurjev več in imeti dober avto.  :cool



Urejal Katunga, 15.06.2021, 07:21.

Prikaži več možnosti
    • snowlotus je všeč


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 247
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#322

Ljubiteljsko vzdrzevanje je pri relativno novih avtih en zelo relativen pojem. Vzdrzujes po servisnem programu, mogoce pogosteje menjas olje, ko kaj crkne oz. zacne crkovati zamenjas takoj in ne cakas do zadnjega, uporabljas dobre (originalne) dele in ne mutis z raznimi workaroundi. Kaj dosti drugega ne mores narest, za moje pojme je to edino pravilno vzdrzevanja avta (ali pa cesarkoli drugega) in nima veze z ljubiteljstvom.

Kar je za moje pojme najbolj vazno je nacin uporabe. Koliko vzigov, kolikokrat ven iz avta in notr, koliko relacij z ogretim motorjem, stil voznje pri hladnem motorju, po kaksnih cestah vozis, je parkiran na zgocem soncu ali v garazi, kaj vozis/vleces z avtom, ... To potem naredi razliko :)
Prikaži več možnosti
    • SaO je všeč


bendeho
bendeho

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 474

#323

kakšni ljubitelji, če je 90% avtov bivših službenih iz uvoza
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 321
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#324

Pri novih ne bi ravno govoril o ljubiteljskem vzdrževanju, če gre za servisiranje po programu, OK, mogoče, če se olja menja prej kot na 30000 km. Ljubiteljsko vzdrževanje se začne pri avtih, ki so stari 10 let in več, tam pa se delajo razlike. Lahko avto ostaja v TOP formi in se vse sproti, redno menja, kaj tudi preventivno, ali pa se goni avto, da že pol stvari odpoveduje in pač potem proda. :ok Po 15 letih se vidi hitro kakšnega načina vzdrževanja in kakšne lastnike je vozilo imelo.


Prikaži več možnosti


JW
JW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 722
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: vse kar imajo veliki

#325

Pri novih ne bi ravno govoril o ljubiteljskem vzdrževanju, če gre za servisiranje po programu, OK, mogoče, če se olja menja prej kot na 30000 km. Ljubiteljsko vzdrževanje se začne pri avtih, ki so stari 10 let in več, tam pa se delajo razlike. Lahko avto ostaja v TOP formi in se vse sproti, redno menja, kaj tudi preventivno, ali pa se goni avto, da že pol stvari odpoveduje in pač potem proda. :ok Po 15 letih se vidi hitro kakšnega načina vzdrževanja in kakšne lastnike je vozilo imelo.

Ravno v tem je catch, ker če kupuješ npr. 10 let star F10/11 za ceno cca.10k težko ločiš zrno od plevela oz. težko določiš ali je avto vzorno vzdrževan ali bolj površno.

Pri 15 let starem teh dilem ni, ker hitro vidiš koliko je ura.


Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 247
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#326

Pri starem rabljenem avtu isces taksnega, ki ga je lastnik rihtal, popravljal oz. investiral v njega.

 

Pri novejsem rabljenem avtu isces takega, ki ga lastnik ni zjebal :)


Prikaži več možnosti
    • Cotax je všeč


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 917
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#327

Zadnje čase razmišljam zakaj se enim bemfoti stalno kvarijo, spet drugi trdijo, da niso menjali nič do 300K. Pač loterija razmišljam, ampak vseeno pa tudi verjetno način uporabe in vzdrževanja. Verjetno je težko prepoznati prodajalca, ki blefira in kateri je resnično ljubiteljsko vzdrževal vozilo. Nekateri se celo delajo norca iz pojma ljubiteljsko vzdrževano in retorično sprašujejo kaj to pomeni iz provokacije. Jaz imam prvi bmw in težko govorim iz izkušenj, ima pa moj kolega že cca šesti bmw 5er, vedno kupil z 200kkm, vendar od prvega ljubiteljskega lastnika in tudi trdi da do 350kkm nobenih težav z vsakim, tudi sedaj z F10. Spremljam pa vse teme z F10 in ko vidim kakšne probleme vse ma folk, kaj menjuje, si mislim, kaj so delali s tem avtom. Ja, želim povedati, da se pač ISTA (kot pravijo nekateri) F10 prodaja za 15K ali 25K z razlogom, enako G30 solidna ISTA je lahko 28K ali 38K. Vsekakor se lahko zafrkneš in kupiš zanič avto drago in obratno. Pred časom, ko si še lahko kontroliral ceno uvoza vsakega avta na spletu je bilo zanimivo videt kako so nekateri bili uvoženi iz drugih držav, kot piše prodajalec, kako ima avto dejansko 1 leto več kot trdi prodajalec, kako je bila cena uvoza smešno prenizka, kar pomeni, da je bil karamboliran, sicer ti Furs ni dovolil uvoza po taki ceni, zaradi odmere davka, ipd, ipd. Torej me logika nekaterih forumašev, da raje kupiš 10K cenejši, vložiš 10K v popravila in vsaj veš kaj imaš - ne prepriča nikakor. Razumem pa, da nekateri komaj spraskajo skupaj za kupnino in jim je lažje vsakih par mesecev zbrati še par 100€ za popravila (in biti vmes brez avta), kot pa odkartat takoj par jurjev več in imeti dober avto.  :cool

Sam sem kupil ( in prodal ) že kar nekaj vozil katera so bila ljubiteljsko vzdrževana. Z nobenim nisem imel večjih težav. 

Ampak realno gledano je približno 5% vozil ki se prodajajo za višjo ceno dejansko vrednih te cene. 

Recimo da imajo posebno opremo ( individual - pa ne mislim s tem stropa ), močnejši motor, zelo malo km in s tem servisi na 10k km...

Ker spremljam tvojo prodajo vem kam pes taco moli. :)

Ti bom pa napisal takole - čisto iskreno. 

 

Recimo, da je nekdo za malo rabljeno vozilo plačal 37k EUR - BMW serije 520d karavan.

In z njim naredil cca. 70.000km ter ga vozil 3 leta.

Sedaj bi ga drugi lastnik rad prodal za 28k EUR oziroma recimo z popustom 27k EUR.

Prvi lastnik izgubil cca. 25k EUR, drugi lastnik pa samo 9k EUR. Sorry, to ne bo šlo, še posebej pri vozilu tipa BMW 5, ki zelo izgublja na ceni. Čeravno verjamem, da je super ohranjen in servisiran.

Takega prodajalca lahko reši le kupec, ki ima željo po izključno takšnem vozilu - recimo, da išče zvočni sistem B&O oziroma kaj podobnega. Ampak teh kupcev je zelo malo.

 

Zato spiši normalen oglas, znižaj ceno za 3k EUR, prodaj in kupi novega, takšnega kot si ti srce poželi. 3k EUR bo pozabljenih takoj.

Ali pa ostani na tem kar imaš sedaj. Verjemi nov ni toliko boljši kot si dandanes misliš.

Pa tole izbriši ker je res smešno :  Opravljena dezinfekcija notranjosti z ionizacijo in s probiotičnim plinskim čiščenjem klimatskega sistema.

 

Pa še nekaj : avta ne boš prodal na forumu, verjemi.


Prikaži več možnosti
    • Katunga je všeč


dd1307
dd1307

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 619
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F10 3.0d

#328

To so pač avti, ki rabijo bolj zahtevno vzdrževanje, kar pa seveda ni poceni in potem nastane gajba, če se avto samo vozi. Jaz sem pred kratkim opravil velik servis (veriga, ležaji, jermenica in razne malenkosti), še menjava prednjih rok in je bil račun skoraj 3k. Ampak ga ne bom prodajal, avto bo še nekaj časa čisto v redu, ta servis sem zdaj naredil zase


Prikaži več možnosti


JW
JW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 722
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: vse kar imajo veliki

#329

Teoretično vprašanje: katere komponente naj bi bile menjane poleg verige, blazin in egr pri deset let starem 520d z okoli 200-300k?


Prikaži več možnosti


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 013
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#330

Misliš po priporočilu BMW servisa? 

Me se zdi da je na E39 bila celo menjava sprednjega stekla pri recimo 200tisoč ali 300tisoč kilometrih, po priporočilih BMW.



Urejal uursi, 16.06.2021, 07:27.

Prikaži več možnosti


Katunga
Katunga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 222
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10

#331

Sam sem kupil ( in prodal ) že kar nekaj vozil katera so bila ljubiteljsko vzdrževana. Z nobenim nisem imel večjih težav. 

Ampak realno gledano je približno 5% vozil ki se prodajajo za višjo ceno dejansko vrednih te cene. 

Recimo da imajo posebno opremo ( individual - pa ne mislim s tem stropa ), močnejši motor, zelo malo km in s tem servisi na 10k km...

Ker spremljam tvojo prodajo vem kam pes taco moli. :)

Ti bom pa napisal takole - čisto iskreno. 

 

Recimo, da je nekdo za malo rabljeno vozilo plačal 37k EUR - BMW serije 520d karavan.

In z njim naredil cca. 70.000km ter ga vozil 3 leta.

Sedaj bi ga drugi lastnik rad prodal za 28k EUR oziroma recimo z popustom 27k EUR.

Prvi lastnik izgubil cca. 25k EUR, drugi lastnik pa samo 9k EUR. Sorry, to ne bo šlo, še posebej pri vozilu tipa BMW 5, ki zelo izgublja na ceni. Čeravno verjamem, da je super ohranjen in servisiran.

Takega prodajalca lahko reši le kupec, ki ima željo po izključno takšnem vozilu - recimo, da išče zvočni sistem B&O oziroma kaj podobnega. Ampak teh kupcev je zelo malo.

 

Zato spiši normalen oglas, znižaj ceno za 3k EUR, prodaj in kupi novega, takšnega kot si ti srce poželi. 3k EUR bo pozabljenih takoj.

Ali pa ostani na tem kar imaš sedaj. Verjemi nov ni toliko boljši kot si dandanes misliš.

Pa tole izbriši ker je res smešno :  Opravljena dezinfekcija notranjosti z ionizacijo in s probiotičnim plinskim čiščenjem klimatskega sistema.

 

Pa še nekaj : avta ne boš prodal na forumu, verjemi.

haha, končno ena normalna replika.  :beer

Točno tako kot praviš je. Ja res, iz mojega F10 izhajam pri tem razmišljanju. Pri meni je pač to, da mi menjava ni nekam nujna in v bistvu malce za hobi prodajam in kupujem. Sem z F10 res ful zadovoljen in bi menjal bolj iz hobija kot potrebe, letos sem itak naredil pol manj kilometrov kot običajno. Teme nisem vezal na mojega ravno zato, ker vem ja, da tukaj ni ciljnih kupcev. Bi bil pa kar v stresu, če bi ga res kdo vzel. :napaka Se je pa ta teden prodal en zanimiv F10 530d, ki je tudi bil omenjen tukaj kot predrag in preveč gol - kar seveda ni bil. Vsakega meni zanimivega G30 na mobile kontaktiram in niso ravno pripravljeni dajati nekih popustov. Včasih pa vseeno spustijo kakega po par jurjev, ampak se mi zdi, da je to sistemsko v pogodbi z mobile.de. Osebno pa ti ne spustijo več kot 1000€, še to težko. Ej grem vršt ven uno  :laugh  :blabla



Urejal Katunga, 16.06.2021, 09:07.

Prikaži več možnosti


JW
JW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 722
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: vse kar imajo veliki

#332

Misliš po priporočilu BMW servisa? 

Me se zdi da je na E39 bila celo menjava sprednjega stekla pri recimo 200tisoč ali 300tisoč kilometrih, po priporočilih BMW.

Ne mislim ravno po priporočilu servisa ampak bolj po izrabljenosti komponent in preventivne menjave


Prikaži več možnosti


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 013
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#333

malo filinga pa serviser in tester, vijolice in si na konju.

Ta mesec gre moj F11 na nekaj takega nič mu ni, pa bo dobil nove sveže flude in filtre in selene  :ok2


Prikaži več možnosti


bendeho
bendeho

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 474

#334

kako naj ostali vemo, za kaj se gre, sedaj sem dojel, forum ni vreden oglasa za tvoj avto, ker se bojiš komentarjev, da je predrag, po drugi strani pa smo ok, da beremo kako ti po mailih/telefonih zbijaš cene


Prikaži več možnosti


M Kompakt
M Kompakt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 085
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Ruzak

#335

haha, končno ena normalna replika.  :beer

Točno tako kot praviš je. Ja res, iz mojega F10 izhajam pri tem razmišljanju. Pri meni je pač to, da mi menjava ni nekam nujna in v bistvu malce za hobi prodajam in kupujem. Sem z F10 res ful zadovoljen in bi menjal bolj iz hobija kot potrebe, letos sem itak naredil pol manj kilometrov kot običajno. Teme nisem vezal na mojega ravno zato, ker vem ja, da tukaj ni ciljnih kupcev. Bi bil pa kar v stresu, če bi ga res kdo vzel. :napaka Se je pa ta teden prodal en zanimiv F10 530d, ki je tudi bil omenjen tukaj kot predrag in preveč gol - kar seveda ni bil. Vsakega meni zanimivega G30 na mobile kontaktiram in niso ravno pripravljeni dajati nekih popustov. Včasih pa vseeno spustijo kakega po par jurjev, ampak se mi zdi, da je to sistemsko v pogodbi z mobile.de. Osebno pa ti ne spustijo več kot 1000€, še to težko. Ej grem vršt ven uno  :laugh  :blabla

Ko sem jaz svojega kupoval, sem klical par prodajalcev v DE in povprašal o vsem. Cene nisem omenjal po telefonu, je pa potem to uredil bratranec v tekoči nemščini. Nobeden ni bil pripravljen spustiti več kot 800 eur, jurja pozabi. Pa so bili primerki od 26-30 k eur.

Pri nas daš oglas za avto za 30k, pa ti piše. " da ti prinese takoj 23, k to pa jst dobim na mobilu za ta dnar". Mislim, bolano no! Taki pametnjakoviči še vejo ne kje je Ljubelj, kaj šele majka Njemačka.


Prikaži več možnosti


Katunga
Katunga
  • Uporabnik
  • Sporočil: 222
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: F10

#336

Ja res, jurja popusta pri osebnem pogajanju je že težka. Ampak je res zanimivo, ker včasih jim pa odbije 5K dol. Sem spraševal menda imajo to pogodbeno. To vidim včasih ko znižajo ceno vozilom, ki imam 'parkirane' in en dam bum, 3, 4, 5K dol. :-D Ampak žal ne na tiskih, ki jih imam v finalu.  :laugh



Urejal Katunga, 16.06.2021, 09:54.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.