Skoči na vsebino

 

Odstranitev DPF filtrov na 2007 745d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
47 odgovorov v temi
Engine
Engine

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 303
  • Lokacija: Pod svojo streho
  • Avtomobil: En star, en nov.

#41

.. Treba je pritisnit tam kjer boli. ...

Kaj pa vem... Dizla je treba tiščat na gas, pa ni težav s pritiklinami :D


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 211
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#42

Kaj pa vem... Dizla je treba tiščat na gas, pa ni težav s pritiklinami :D

Ja samo potem ne pije več 4,92l/100km  :ok2



Urejal blackberet, 19.10.2018, 21:46.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


Simon
Simon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 742

#43

Nekateri ste pa sitni s temi DPF-ji! Ce ste kdaj bral studije je bolj nevarno vdihavati zrak(saje) ki ga/jih DPF pozge saj te NoX delci so bolj drobni posledicno ker so bolj drobni jih nas nos nemore prefiltrirat in grejo direktno v pljuca. Problem je v letalih pa v ladjah ne pa v avtih


Ja, samo smrdijo v mestu pa avti in to najbolj dizli brez DPF.
Prikaži več možnosti


hooks
hooks

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 169
  • Lokacija: po
  • Avtomobil: audi a5 3.0quattro

#44

Torej. Imel sem optimiziran avto z DPF. Naredil 50k km brez da bi DPF trznil. Da se. Zamenjajte tunerja.

Dpf fail je skoraj vedno plod napake drugje. Torej slabega vzdrževanja.

To da zena hoce optimizirana stara jajca ne kupim. Zena hoce novo torbico in nov bmw. Stare zjahane e60 525d noce nobena zena. Je ni. Plus da se optimizacija pozna pri polnem gasu. Kera zenska tisci gas do podna?!? Nobena.

Tole.glede denarja. Treba je pritisnit tam kjer boli. Ker za ekologijo se tak folk ne zmeni. Ko mu pa rečeš da ma prevelike čevlje in da se mu bodo na vasi vsi smejali, to pa zaboli. Fizikalac se bo onesvestu zdej...

ja wtf kaj pa ti veš kdo kaj kej hoče...kdo pa si ti model??? ...nisi lih čist v glavi vidim :crazy :crazy :ok


Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 068
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#45

Ta sam trola neki v teh temah..
E46__wagon
Prikaži več možnosti


maic745
maic745
  • Uporabnik
  • Sporočil: 6
  • Lokacija: brezice
  • Avtomobil: bmw 745d

#46

-NOV original DPF za 745d = z nekim popustom 1700€/kom rabi se dva

-EBAY prideta oba 850€

-će se prav spomnim je pa obnova po kosu okoli 200€/kom

hvala za info meni so na makomi rekli okoli 2000eur komad zato sm se ga tudi odločil dati vn ker sta v avtu dva dpfja



Urejal maic745, 22.10.2018, 08:12.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 423
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#47

Kar se mene tiče je DPF komot v avtu, dokler z njim nimam nobenih stroškov. Države na račun ekologije poberejo take gore denarja, da si jih lahko kar same plačajo. Ne rabimo jih mi še enkrat, uporabniki. Ko bodo umaknili čisto vse idiotske davke in dajatve vezane na ekologijo (čeprav z njo nimajo nič skupnega, oziroma bore malo), takrat bom pa tudi jaz obnovil svoj DPF ko bo crknil, oziroma ga zamenjal z novim.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 337
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#48

Nekateri ste pa sitni s temi DPF-ji! Ce ste kdaj bral studije je bolj nevarno vdihavati zrak(saje) ki ga/jih DPF pozge saj te NoX delci so bolj drobni posledicno ker so bolj drobni jih nas nos nemore prefiltrirat in grejo direktno v pljuca. Problem je v letalih pa v ladjah ne pa v avtih

NOx so dusikovi oksidi, so plini, ne delci. Nastajajo ob prevrocem zgorevanju (beri: pri zaprtem EGR-u).

 

Problem je povsod. Morda promet ni najvecji onesnazevalec na svetu, ampak dokler zivim na Stajerskem, mi geografsko gledano rahlo dol visi ali so ladje vecji onesnazevalci kot avtomobili. :)



Urejal zok, 22.10.2018, 21:08.

Prikaži več možnosti
    • Grilzz je všeč