E92 335i stroški
#21
Zanima me tudi kaj bi še predlagali poleg bmw čeprav vem da je bmw skupina pa bo mogoče zdaj dosti sovražnega govora ampak gledam tudi vw gti pa glede na to da je res da sem študent bi mogoče kaj v tem smislu..
Bmw 316i m sport (2015)
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Hot Hatch: Golf GTI, Leon Cupra, Renault Megan RS, Focus RS ... |
Prikaži več možnosti
|
#23
Sj 335i je kul igracka. Golf je tud ok (ce se pac sprijaznis s tem, da vozis... golfa
Napisi cifro... Koliko si pripravljen za avto placati, koliko si pripravljen letno zapraviti za njegovo vzdrzevanje. Potem se pa da pogovarjati; do takrat je mozno vse - od kie pride do novega m5 |
Prikaži več možnosti
|
#24
Ni problem se sprijaznit z golfom problem bo ko bo sneg jaz pa z prednjim pogonom (malo heca seveda) Urejal MatevžM, 25.10.2018, 15:03.
Bmw 316i m sport (2015)
|
Prikaži več možnosti
|
#25
https://www.bmwslo.c...-cupra-r/page-3 Itak je 335i boljši avto, ampak po moje je vožnja s takšno cupro dosti bolj prijazna denarnici. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#26
No ja, potem pa good luck pri iskanju 335xi
Drugace pa kot napisano... Ce ne ves koliko denarja si pripravljen potrositi za avto, potem bo odlocitev tezka |
Prikaži več možnosti
|
#27
Če je želja kupi, nimaš kaj razmišljat. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Jaz poznam enega e92 335xi perlasto individual perlasto bele barve. Cena nekje 20k. Če bi te zanimalo mi napiši zs
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Ne iščem drugač xi da nebo pomote ampak zadnji pogon
Bmw 316i m sport (2015)
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Aha, ti bi driftal z njim po snegu... |
Prikaži več možnosti
|
#31
Mah ne biti tok usrani, poišči eno lepo 335i z malo kilometri,reedni servisi in gas. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Zadnja 2 stavka sta meni ful všeč... se 100% strinjam z napisanim...
lp |
Prikaži več možnosti
|
#33
Pa ti si pravi car. |
Prikaži več možnosti
|
#34
Kupi čim novejšega, po možnosti v garanciji. Tako bo najmanj bolela glava.
Hvala. Urejal bmw330cd, 25.10.2018, 17:37. “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#36
Bom napisal stroske na mesecni ravni za 335i ( N55) z cca 25.000km letno:
- gorivo/mesec: 250 eur - zavarovanje/kasko/mesec: 100 eur - zimski komplet: cca 750 eur/gume ( 18 col, michelin alpine...) - letni komplet: cca 850 eur/gume ( 19 col, F1 bridgestone) - servisi: na 6 mesecev ( filtri + olje) Ceno za servis in olje ne bom pisal ker je odvisno ali servisiras na pooblascencu ali doma/privatniku itd... M2 ni nic drazji za vzdrzevanje od 335i-ja ![]() Urejal bancnik, 25.10.2018, 17:52. Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Ja diski in ploščice so malo dražji, olje M je še ceneje kot 300V, kaj drugega pa pri novem avtu tako ni “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#38
Če ti je F30 212hp jajca ti bo GTI enaka. Sicer lahko "čipaš" na 300hp, ampak ti bo po 2 tednih spet jajca, enako velja za 335i... no ta ti bo morda zdržal 3 tedne. Tako da ostani na F30, katero imaš po slikah sodeč res lepo. |
Prikaži več možnosti
|
#39
pardon se strinjam
res je...določeni deli so specifika in terjajo svoj davek ampak jaz osebno bi izbiral med motulom in "m" oljem. izbral bi seveda tistega, ki bi mi hitreje hladil motorno olje v režimu ohlajanja in vzdrževanja temperature pri preganjanju. Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#40
Sicer za drugo temo...M je 0w40, Motul 5w40, sem vsekakor pristaš Motula, ampak je avto nov, ima service inclusive in ne bi mešal različnih olj, tako da bom lepo vmes samoplačniško menjal za original M in je rešeno Ima pa avto oljni hladilnik in ni problemov s temperaturami olja.
Šele zdaj sem videl, da ima f30 odprto na 212hp...
Jaz sploh ne bi menjal...montiraj quaife in pa kakšno dobro nastavljivo podvozje, pa malo nadgradnjo zavor in ne razmišljat o e92/HH... “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|