Skoči na vsebino

 

E92 335i stroški

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
128 odgovorov v temi
bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 988
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#41

Sicer za drugo temo...M je 0w40, Motul 5w40, sem vsekakor pristaš Motula, ampak je avto nov, ima service inclusive in ne bi mešal različnih olj, tako da bom lepo vmes samoplačniško menjal za original M in je rešeno :)

Ima pa avto oljni hladilnik in ni problemov s temperaturami olja. 

 

0w40 mi je Molk točil a sem ugotovil, da ga N55 rad spije do 1-1.5 litra na letni ravni in ni imel tistih lastnosti, ki jih je pri meni dokazano imel motul vsaj v fazi hitrega ohlajanja.


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 525
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#42

Dandanes je pa res lepo biti študent. :ok2  


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • zlatajama je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 220
  • Lokacija: slo

#43

0w40 mi je Molk točil a sem ugotovil, da ga N55 rad spije do 1-1.5 litra na letni ravni in ni imel tistih lastnosti, ki jih je pri meni dokazano imel motul vsaj v fazi hitrega ohlajanja.

 

Meni ga v 10k km ni spil 0.... in to vključno s par km po stezi. Dejansko je BMW enkrat naredil vse tako kot mora biti, razen spet zavor, stock ploščice so bolj švoh za stezo, za cesto pa vrh glave. 

 

lp,


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 525
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#44

Meni ga v 10k km ni spil 0.... in to vključno s par km po stezi. Dejansko je BMW enkrat naredil vse tako kot mora biti, razen spet zavor, stock ploščice so bolj švoh za stezo, za cesto pa vrh glave. 

 

lp,

Kateri motor?


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 220
  • Lokacija: slo

#45

Kateri motor?

 

N55B30T0


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 493
  • Lokacija: Slo

#46

Bom napisal stroske na mesecni ravni za 335i ( N55) z cca 25.000km letno:
- gorivo/mesec: 250 eur
- zavarovanje/kasko/mesec: 100 eur
- zimski komplet: cca 750 eur/gume ( 18 col, michelin alpine...)
- letni komplet: cca 850 eur/gume ( 19 col, F1 bridgestone)
- servisi: na 6 mesecev ( filtri + olje)

Ceno za servis in olje ne bom pisal ker je odvisno ali servisiras na pooblascencu ali doma/privatniku itd...

M2 ni nic drazji za vzdrzevanje od 335i-ja ;) razlika je v nadomestnih delih, servisi ( filtri in olje) je pa isti shit.

Razlika je v bombončih in kosih karbona.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#47

0w40 mi je Molk točil a sem ugotovil, da ga N55 rad spije do 1-1.5 litra na letni ravni in ni imel tistih lastnosti, ki jih je pri meni dokazano imel motul vsaj v fazi hitrega ohlajanja.

Katere lastnosti so to?


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 383
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 B48 & VW 3.0 TDI

#48

Glede na to da ima avtor teme odprto f30 na preko 200hp in da je omenil da prodaja omenjen avto zaradi finančnih razlogov za 19k €. Dobra e92 335i po moje ni nič cenejša, sploh po kakšnem letu lastništva.

Jaz bi tudi obdržal trenutno f30, imaš m paket, RWD, čez 200 bencinskih hp...uživaj, avto ima itak super vozne lastnosti! Kombinacija moči, voznika začetnika in naših kazni, pa je takšna da itak lahko po enem tednu "uživanja" ostaneš brez izpita. Jaz pravim ko teh pof. pik ne bi bilo bi si še človek upal pritisniti gas do podna, tak pa tak samo za te k.rčeve radarje čekiraš in potem ti na koncu vseeno prinese poštar plavo kuverto, s pozdravi iz grma. :)
Prikaži več možnosti
    • MatevžM je všeč


MatevžM
MatevžM
  • Uporabnik
  • Sporočil: 41
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw 316i f30

#49

Dandanes je pa res lepo biti študent. :ok2


Se strinjam je pa tudi res da poleg faxa tudi veliko delam namesti zapravljam denar za žurke :D
Bmw 316i m sport (2015)
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 493
  • Lokacija: Slo

#50

Sem do zdaj imel BMWja ce smo ze pri tem f30 bencinarja in sem mislil prestavit na nekaj močnejšega ker se mi 200hp že zdi jajca.. zato sprašujem.. prav tako pa do zdaj nisem imel nobenih problemov in to da moraš imet 2k na strani za popravila res ni najbol mikavno..

Tudi 500hp se ti bo zdelo kot jajca, ker kupuješ moderno konfekcijo brez čustev in tiste vznemirljivosti ter čara, ki ga imajo stari avtomobili, pri novejših ni več, vsaj v cenovnem razredu do 100k eur (mogoče kak Lotus ..) 90-a so bila zlata doba avtomobilizma, tudi 335i ni nič posebnega, zanimiv avto za 3 mesece, potem se ga pa naveličaš.


Prikaži več možnosti
    • Borut30 in BMW4everafter uporabnikom je všeč to sporočilo


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 100
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#51

Tako ja, cakam kdo bo prvi predlagal E39...  :laugh  :laugh  :laugh


Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


MatevžM
MatevžM
  • Uporabnik
  • Sporočil: 41
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw 316i f30

#52

Tudi 500hp se ti bo zdelo kot jajca, ker kupuješ moderno konfekcijo brez čustev in tiste vznemirljivosti ter čara, ki ga imajo stari avtomobili, pri novejših ni več, vsaj v cenovnem razredu do 100k eur (mogoče kak Lotus ..) 90-a so bila zlata doba avtomobilizma, tudi 335i ni nič posebnega, zanimiv avto za 3 mesece, potem se ga pa naveličaš.


Se pa strinjam ta občutek da dejansko največ. Mogoče bo kdo jezen ampak nazadnje sem sprobal golfa nevem keri letnik malo starejši tudi okoli 200km.. ampak občutek ko tam daš gas mi je bil dosti boljši kot pri mojem kjer si (čeprav je serija3) pocutis kot v neki ladji..

Zato tudi razmišljam za moje trenutne potrebe in želje o kaksnem hatchu
Bmw 316i m sport (2015)
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 493
  • Lokacija: Slo

#53

Tako ja, cakam kdo bo prvi predlagal E39...  :laugh  :laugh  :laugh

Če to slučajno leti name, ne bi mogel bolj falit, jaz imam dva stara Nissana, nič posebnega.

 

Je pa E39 boljši avto kot E60, ko že omenjaš. Tudi če zanemarimo vozne lastnosti enega in drugega, ostaja dejstvo, da E39 postaja klasika, E60 pa prva izbira čapcev in šipcev, že zaradi tega je nikoli več ne bi imel.



Urejal e60va, 25.10.2018, 22:29.

Prikaži več možnosti
    • 4banger je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#54

Tako ja, cakam kdo bo prvi predlagal E39...  :laugh  :laugh  :laugh

:laugh  :laugh  :laugh


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 988
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#55

Katere lastnosti so to?

 

za mene 2 lastnosti, ki prevladujeta pri motulu:

- sposobnost višjega boiling pointa

- sposobnost hitrejšega ohlajanja na istem režimu kot pri ostalem olju

 

- molekule estra v motulu naredijo to razliko. motulovo olje je bilo med 5-6 stopinj nižje kot ostala župca na enakem režimu vožnju.


kar se filma olja tiče je bilo to veliko bolj obstojno kar se je rezultiralo na manjši porabi olja, recimo do 0.5 litra na letni interval.


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#56

za mene 2 lastnosti, ki prevladujeta pri motulu:

- sposobnost višjega boiling pointa

- sposobnost hitrejšega ohlajanja na istem režimu kot pri ostalem olju

 

- molekule estra v motulu naredijo to razliko. motulovo olje je bilo med 5-6 stopinj nižje kot ostala župca na enakem režimu vožnju.


kar se filma olja tiče je bilo to veliko bolj obstojno kar se je rezultiralo na manjši porabi olja, recimo do 0.5 litra na letni interval.

Na kemijo se sicer ne spoznam, ampak temperatura pove vse. Motul je dobro olje, se strinjam.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 486
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, CLK cabrio

#57

ti raš zapravi dnar za žurke. preverjeno najboljš naložba. Jebeš pleh, sam enkrat boš mlad. čez 10 let boš še zmeraj stara jaca 335i lahko kupu



Urejal mika2023, 26.10.2018, 09:26.

Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 988
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#58

pit pa fu*t...jeb* pleh... saj veste kaj pravjo "ti je*o il ne je*o al kur*u vrijeme prolazi :rofl


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Amerigo
Amerigo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 238
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Bmw

#59

....godine kurcu prolaze, a ja još nisam nikad jebo....
Ne dozvoli sudbo kleta, suva kurca da idem na nebo....
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 785
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#60

za mene 2 lastnosti, ki prevladujeta pri motulu:

- sposobnost višjega boiling pointa

- sposobnost hitrejšega ohlajanja na istem režimu kot pri ostalem olju

 

- molekule estra v motulu naredijo to razliko. motulovo olje je bilo med 5-6 stopinj nižje kot ostala župca na enakem režimu vožnju.


kar se filma olja tiče je bilo to veliko bolj obstojno kar se je rezultiralo na manjši porabi olja, recimo do 0.5 litra na letni interval.

Bom napisal še svoje mnenje upam, da ne zameriš. :)

 

Sposobnost višjega boiling pointa pri motornih oljih za osebne avtomobile nima nobene veze z samo kvaliteto le tega.

Proizvajalci radi napišejo številke preko 200C, marketing pa naredi svoje. Lahko celo trdim, da olje katero dosega najvišji boiling point ima resne težave pri nižjih temperaturah - pod -5C. Za dvig boiling pointa olj se običajno uporabljajo dodatki - tudi mi jih uporabljamo na svojih strojih, kateri so povezani z pečmi.

Bolj je pomebno kako se olje obnaša pri mrzlih vžigih ter v delovnem območju 90C - 115C - viskoznost ter zmožnost mazanja.

 

Motul :  Res je, uporabljajo estre pridobljene na rastlinski bazi, kateri imajo dobro lastnost - pri nižjih temp. ne tvorijo molekul vode. Takšno mešanico uporabljajo samo pri tipu olj 300V, katera so tudi dražja od drugih njihovih olj X-cess ( uporabljajo malenkost drugačno tehnologijo ) ipd. Recimo Liqui Moly Synthoil 5-30W uporablja podobno tehnologijo kot 300V, pa cena obeh je približno 1x višja kot pri osnovnih oljih za 6-9 EUR/l, kar je resnično majhen znesek za nekaj kvalitetnega.

 

Nekdo hvali nekaj, drugi drugo....  Ne pa enačiti Motul X-cess z 300V, LM 4200 z Synthoil ter Castrol Edge Prof. z Edge Supercar.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.