Skoči na vsebino

 

E92 335i stroški

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
128 odgovorov v temi
bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 988
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#61

jaz sem pisal na podlagi uporabe olja Motul, seveda sem točil 300V.


Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 100
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#62

E60 pa prva izbira čapcev in šipcev, že zaradi tega je nikoli več ne bi imel.

Aye, whatever floats your boat... :grin


Prikaži več možnosti


Asgard
Asgard

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 078
  • Lokacija: Zg. Duplek - Maribor
  • Avtomobil: BMW e92 335i JB4 stage 3

#63

335i je zakon. Sploh n54! Če rabiš serviserja povej. Jih rihtam nonstop. Tud predelave in vse kaj spada zraven. Ja pa tudi sam ga imam...

1. e36 316i____2. e46 328i____3. e92 325i M____4. e92 335i stage 3 M_____ 5 ???... :cool

Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 383
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 B48 & VW 3.0 TDI

#64

Kako uničiti 335i...

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 778
  • Lokacija: Ljubljana

#65

https://www.avto.net... serija 3: 335i

Kaj pravte pa na tole :)
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 712
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#66

Da ne odpiram nove teme.
Nekaj casa sem ze v CH, kot veste. Ena od neposredno pozitivnih stvari, ki me bo mogoce vezala vsaj na motor te teme :) je to, da lahko na ene tablice vozis vec avtov. Seveda ne vse naenkrat. Vsaj pri meni je registracija za drugega simbolicna, zavarovanje pa v primeru, da ta drugi avto ni drazji od osnovnega tudi simbolicna.

Zakaj pisem v to temo. Ker imam ze registriran 3000ccm avto, bi lahko vozil na iste tablice nekaj podobnega, brez dodatnih stroskov. Nisem za cabrio kot Leon, pogresam pa zadnji pogon + rocni menjalnik :)
Specificno v CH opazim vedno vec 335i, ki so zvozeni in imajo neko napako (ruzi motor) ali skodo, ki sicer ni velika, bi pa popravilo tukaj hitro preseglo vrednost avta. In ker ti avti niso zanimivi za balkan- niti niso zanimivi za domacine kot kolekcijsko vozilo, kot so to naprimer skoraj vsi iz M divizije, se jih dokaj poceni lahko dobi.
Recimo 2011 335xi (vem ni idealen) z lucko od motorja, hrupu- cudnemu zvoku iz motorja v visjih obratih, sicer normalno vozen in skrbno vzdrzevan, se dobi za 4500eur ali manj. Ima 250kkm. Meni so seveda bolj simpaticni 135i, spet z enakimi simptomi motorja je 9000eur, ima 150kkm.

Torej, na kaj moram pazit in cemu se izogibat? Zelim si:
-zadnji pogon
-300km+ benz
-rocni
-vsaj billstein b12 podvozje
-komplet poservisiran motor in podvozje

zunanjost, oprema me ne zanima. Zadnji 2 tocki bom sam uredil. Ve ma kdo se kaksno idejo in da je pac low budget varianta, dobrodosel s predlogom. Z avtom se bo naredilo max 5kkm. Pomembno je da mi ne krepne nekje kar tako za dobro jutro. Je to mozno toliko preventivno poservisirat ali se lahko z izbiro recimo necesa drugega izognem temu? Hvala za vse predloge ze v naprej ;)
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 465
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#67

V katerem mestu si, če si blizu SG ti lahko zrihtam ugodnega mehanika...
Prikaži več možnosti
    • Jerch_ je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 712
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#68

V katerem mestu si, če si blizu SG ti lahko zrihtam ugodnega mehanika...

Luzern.
Mah. Imam ali avto z garancijo+placanim servisom ali pa bo to neka stara kanta, katero bom urejal v SLO.

Nazadnje sem poskilil, koliko bi moral placati v Amagu (uradni servis za Audi), ce nebi imel vkljucenega servisa in me je 900chf skoraj na rit pognalo. Samo za prednje brisalce in vgradno sem dal slabih 100- to sem pacal sam.

Evo dodajam se Z4 coupe 3.5 med zeljene, ampak zal vsi iz budgeta :(
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 712
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#69

https://www.comparis...s/show/25311407

Zgleda ni prava tema :)
Evo ta sicer ni rocni, pa se 4x4 je..
Ampak mislim da bi ga po 1.5 letu prodaje dal za dobre 3 jurje eur.
To, da je motor sel rqkom zvizgat mi je jasno. Kaksen pa je kaj strosek in worst case scenario, ce je ostako vse kul, glede na znane napake?
Ker teh avtov je kar precej. Eni ruzijo v visjih obratih, delajo sicer normalno. Drugi pa v safe-mode in trokirajo kot ta. Katerim bi se izognili in zakaj.
Hvala!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#70

https://www.comparis...s/show/25311407
Zgleda ni prava tema :)
Evo ta sicer ni rocni, pa se 4x4 je..
Ampak mislim da bi ga po 1.5 letu prodaje dal za dobre 3 jurje eur.
To, da je motor sel rqkom zvizgat mi je jasno. Kaksen pa je kaj strosek in worst case scenario, ce je ostako vse kul, glede na znane napake?
Ker teh avtov je kar precej. Eni ruzijo v visjih obratih, delajo sicer normalno. Drugi pa v safe-mode in trokirajo kot ta. Katerim bi se izognili in zakaj.
Hvala!


Izogni se vsem, saj ne moreš vedeti kaj te čaka. Si pa čisto po naključju odprl pandorino skrinjico, o tem sem jaz govoril ko sem pravil da tovarna predpisuje napačno olje za te motorje. So sicer tudi drugi razlogi za ropot, ampak v večini primerov igra olje glavno vlogo. In velike večine teh motorjev se ne da več popravit, potrebna je komplet menjava.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti
    • Jerch_ je všeč


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 712
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#71

Izogni se vsem, saj ne moreš vedeti kaj te čaka. Si pa čisto po naključju odprl pandorino skrinjico, o tem sem jaz govoril ko sem pravil da tovarna predpisuje napačno olje za te motorje. So sicer tudi drugi razlogi za ropot, ampak v večini primerov igra olje glavno vlogo. In velike večine teh motorjev se ne da več popravit, potrebna je komplet menjava.


Tnx za info.
Nisem si mislil, da toliko ribajo tej motorji. Ker so jih v oanovi vsi hvalili, sploh to od fscelift dalje- single turbo, ce se ne motim?

Dobro ta za 4 jurje je zaribal, lucka od motorja gori itd.

Kaj pa recimo tale: https://www.comparis...s/show/27165568
Rocni je, podvozje postelano, kupim samo se kaksen stabilizator, menjam puse in je ready.
Lucka ne gori za motor, slisi samo cudne zvoke ko ga da na visoke obrate.

3.0 brez turbine je malo svoh za danasnje case in razvajenosti z navorom. Mogoce v Z4 xoupe, da bi slo cez, ampak takih zal ni na voljo..
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 712
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#72

Evo se en.. sicer je to ze F in mi ne disi najbolj, ampak- rocni menjalnik in ostalo ustreza ;)

https://www.comparis...s/show/27256577

Spet ne gori lucka, slisi se ropotanje ko dodajas gas.

Berem o motorjih. Pa ko gledam oglase, mi ni jasno. Kaj zaruzi. Valda je pri tem v F ze kaj posodobljenega? 150kkm pa ja ni neka kilometraza, da bi kar ribnil..
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#73

OK, ti bom povedal na kratko. Ti motorji imajo v splošnem tri probleme. Prvi problem je napačno olje. Tovarna kot rečeno predpisuje olje gradacije 5W-30 (ali 0W-30, kar niti ni pomembno, pomembna je druga oznaka), ki je za normalno vožnjo v redu, problem pa se pojavi ko pride tak avto v roke kakega Balkanca (torej nas), ki iztisne iz njega še zadnjo kapljico moči. Takrat olje odpove in nastane škoda na motorju, ki pač ni narejen za mrcvarjenje.

 

Drug problem je nežna konstrukcija. V nasprotju s starimi tipi agregatov imajo novi notri (!) en cel kup elektronike, motorčkov za valvetronice in podobno, senzorjev in podobne šare. V želji po čim lažji konstrukciji so uporabljeni lahki materiali, nekateri vijaki so tako iz aluminija in se pod malo večjo obremenitvijo enostavno odlomijo. Ne me vprašat kateri motor točno ima to hibo, v splošnem velja da noben 3.0 bencinski turbaš ni robusten. To govorim iz prve roke, ker se je meni osebno na avtocesti zgodilo da se je en od teh lahkih vijakov odlomil ko sem avto prvič do konca pritisnil, k sreči glava vijaka ni odletela med ventile in odmične gredi ampak se je ustavila v nekem utoru, tako da ni bilo nič hujšega, lahko pa bi motor takrat zaropotal in bi bil samo še za v smeti. To so težke konstrukcijske napake, ki si jih BMW nebi smel privoščit.

 

Tretji problem teh motorjev je blok iz lahke litine. Kot že vrsto let se je tudi tu BMW lotil zmanjšanja teže z uporabo tehnologije izdelave lahkih blokov, ampak upoštevat je treba eno razliko: tokrat so to prvič preizkusili na prisilno polnjenem bencinarju. Atmosferski bencinar s tem nima, no recimo da nima nekih posebnih problemov, pri turbodizlih sem jaz že dvignil eno obrv ampak se je izkazalo da so bavarski inženirji tam delo opravili z odliko, nakar so prišli s tekočih trakov še prvi turbo bencinarji z enako tehnologijo. Tu se pa stvar zakomplicira. Zakaj. Zato, ker v povezavi s prej omenjenima tovarniškima napakama na tak način dobimo tempirano bombo. Če bi bil blok motorja iz gusa, bi preživel marsikaj, tudi premalo zmogljivo olje in pokanje vijakov in podobne neumnosti v motorju. Tako pa imamo ALU blok in ko se tu nekaj neljubega zgodi, nastane škoda, ki se je enostavno ne da več popravit. Že za ALU atmosferce je veljalo da ko je tak motor enkrat pregret je samo še za v kanto, za turbaše pa velja da ko je enkrat zariban, pa tudi če le delno in škoda ne izgleda resna, je direkt za odpis. Zakaj, zato ker aluminij ne odpušča napak. Ko se v motorju z ALU blokom enkrat pojavijo opilki, je to njegov konec. Tak motor se sicer včasih še da pripravit do tega da nekako dela, ne bo pa delal dolgo in prvič ko ga bo nekdo privil do konca, bo zaropotal.

 

Nasvet tebi je torej sledeč: tovrstne poceni opcije pozabi. Če že kupuješ tak avto, kupi tistega, ki je najboljše ohranjen - ne najslabše. Za omenjene vijake so obstajali vpoklici, preveri če so bili opravljeni. Preveri zgodovino servisov. Ne rečem da so prisilno polnjeni bencinci slabi, ampak meni so atmosferci bolj všeč. Sem imel dosti turbašev še v časih ko so bili to zanesljivi gusasti motorji, ne rabim nezanesljivih nežnih polizdelkov. Avto ki ga jaz vozim mora bit sposoben 24 ur vožnje s polnim plinom brez da bi enkrat samkrat zajamral, turbaši pa žal to niso. Zadnji tak BMW-jev motor je bil dizel, to je stroj v E60 535d z 200 kW. Ta motor je popoln, brez ene same tehnične napake! In zadosti močan da lahko nudi kup užitkov, vključno z driftanjem, čeprav je avtomatik. Je pa star, je dizel in še avtomat po vrhu, ni to to kar ti iščeš. Tako da če želiš turbo bencinarja ga vzemi, ampak upoštevaj zgoraj napisano.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti
    • jjjernej je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 383
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: F30 B48 & VW 3.0 TDI

#74

@Jerch, ko popaš tul linke in ko mi balkanci vidimo cene za te hece.. Kako poteka uvoz iz CH v SLO? Carina, al je vse enako kot iz drugih eu držav? Resno me zanima? 


Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


LiamN
LiamN
  • Uporabnik
  • Sporočil: 319
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#75

@Jerch, ko popaš tul linke in ko mi balkanci vidimo cene za te hece.. Kako poteka uvoz iz CH v SLO? Carina, al je vse enako kot iz drugih eu držav? Resno me zanima?


Načeloma vse enako kot iz drugih EU držav + carina. Razliko pa naredi, če ti uspe pridobit EUR.1 obrazec o poreklu blaga, ki te reši carine. Ni pa to enostavna zadeva.
Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 988
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#76

@Jerch, ko popaš tul linke in ko mi balkanci vidimo cene za te hece.. Kako poteka uvoz iz CH v SLO? Carina, al je vse enako kot iz drugih eu držav? Resno me zanima?


Zakaj bi iz CH uvazal ce te pride ceneje iz DE?

Lahko pa izkoristis znanca, ki zivi v CH in bi se vrnil v SLO...on ti lahko pripelje avto brez stroskov ( ampak mora avto biti pisan na njega).

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti


Sajo L
Sajo L

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 355
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46

#77

335i je zakon. Sploh n54! Če rabiš serviserja povej. Jih rihtam nonstop. Tud predelave in vse kaj spada zraven. Ja pa tudi sam ga imam...

Vem, da je star post, ampak vseeno me mal iz firbca zanima kaj rihtate? Predelave predvsem.


Prikaži več možnosti


robertt
robertt

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 292
  • Lokacija: Ljubljansko barje
  • Avtomobil: Cabriouu

#78

Ima kdo za posodit zadnje luči (evropske) in original lonce... rabim za postopek uvoza 335is.

 

Plačam.


Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 326
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#79

imam viška zadnje pre-lci luči za e92


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 712
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#80

@Jerch, ko popaš tul linke in ko mi balkanci vidimo cene za te hece.. Kako poteka uvoz iz CH v SLO? Carina, al je vse enako kot iz drugih eu držav? Resno me zanima?


Evo je ze Liam odgovoril..
Naceloma iz prakse vem, da se splaca uvazat samo v srb, bosno in ostale non-eu. Sicer je baje prezakomplicirano. Se tisti, ki se vracajo v SLO in majo nek avto, se ga vsi resijo tukaj in kupijo v slo drugega.

Zakaj bi iz CH uvazal ce te pride ceneje iz DE?
Lahko pa izkoristis znanca, ki zivi v CH in bi se vrnil v SLO...on ti lahko pripelje avto brez stroskov ( ampak mora avto biti pisan na njega).


Naceloma to drzi, ce je lastnik vsaj pol leta in se tako imas kar nekaj administrativnih zapletov. Zase bi to delal, za nekoga xy nikoli.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.