Skoči na vsebino

 

Nadaljevanje (ponoven začetek) obnove e21

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
11 odgovorov v temi
Nejko
Nejko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e21; 323i in Francoz

#1

Pozdravljeni,

 

prosim za nasvet, kako se lotiti nadaljevanja obnove avtomobila iz teme https://www.bmwslo.c...6-1981-e21-323i

 

V minulih letih se na avtu zaradi drugačnih prioritet in prerazporeditve družinskega proračuna ni delalo nič. Je na suhem in je kompleten. Motor je vsa ta leta stal...., nazadnje je bil v pogonu 2008. 

 

Sicer so bili začetni plani, da se obnove lotim sam...vendar kot pravi Mlakar: Člouk obrača, buoh uobrne...

 

V začetni fazi nadaljevanja sestavljam finančni načrt, da bi bil avto v roku 2 do 3 let zopet na cesti...

 

Torej kje začeti in kakšni (okvirni stroški) so povezani s tem, ter seveda če lahko kdo priporoča kakšno referenco koga, ki bi v delo prevzel celoten projekt...

 

Pa prosim brez idej, da je to za v prešo in da dobim iz D že vozno vozilo, ker sem na avto tudi čustveno navezan...


Prikaži več možnosti
    • gusti4u in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 262
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#2

Glede karoserije sem bolj bos, ce rabis kaj glede motorja in elektrike pa lahko racunas name. :ok


Prikaži več možnosti


MK808
MK808
  • Uporabnik
  • Sporočil: 35
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E30

#3

Načeloma bi naj bil postopek takšen oz. tako jaz naredim: avto razstavit, podvozje speskat, menjat gumice in naredit na karoserijo bitumen zaščito. Avto sestavit (podvozje) in pokitat, nato pa pustit enih par mesecov, da se kit "posede", vmes obnovit motor in dele notranjosti. Nato barvanje in sestava. Lahko bi tudi karoserijo barval na vozičku, pač to je potem kakšna je želja ličarja in lastnika.

Glede stroškov pa je tako, dele si lahko sam približno naračunaš, delo pa odvisno od tvojih želja in mojstra ki bo delal. Lahko ti povem da za dobro narejeno ličarijo lahko pripraviš kr 2 jurjčka. Za sestavo avta, pa definitivno lahko tudi sam dosti narediš, recimo očistiš dele, kaj pobarvaš in s tem prihraniš. :-D

 

Če te še kaj zanima pa kr vprašaj.


Prikaži več možnosti
    • blackberet in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


Nejko
Nejko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e21; 323i in Francoz

#4

Torej, nadaljevati z razstavljanjem in se lotiti karoserije....


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 977
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#5

Če jaz prav razumem je že poklepan. Jaz bi se lotil podvozja in potem čimprej priprave za ličanje nato pa sestava pa čimprej vozit, da se ne izgubi veselja oz. da ne pridejo druge stvari vmes. 90% takih projektov se ustavi pri klepariji, ko se avto razstavi potem pa zašteka. Deli se porazgubijo, stvari se pozabijo in potem je veliko težje.


Prikaži več možnosti


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 935
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#6

oooo lejga, še živ?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#7

Ta avto mi je pa nekam znan... kje si ga kupil? Ima menjalnik s petimi prestavami?


Prikaži več možnosti


MK808
MK808
  • Uporabnik
  • Sporočil: 35
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E30

#8

Torej, nadaljevati z razstavljanjem in se lotiti karoserije....


Tocno tako, da se vidi če je slučajno se kaksno presenečenje tam kjer sta vpeta mosta :D Ostalo pa vidim da je solidno popravljeno...
Če razmišljaš o tem da daš nekomu delat tale projekt, potem pusti da ta nadaljuje delo iz trenutnega stanja.
Ti pa priporčam, da se zadeve konkretno lotiš, da bo avto tak kot se šika :D
Prikaži več možnosti


Nejko
Nejko

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: e21; 323i in Francoz

#9

oooo lejga, še živ?

Jap...jaz še živ... avto pa malo manj... ampak uapm, da bo enkrat... tvoj sedež še tudi imam (zapakiran in pospravljen) in čaka na... hmmm... boljše čase

 

Ta avto mi je pa nekam znan... kje si ga kupil? Ima menjalnik s petimi prestavami?

Ne, ni tvoj. Je bil pa kupljen enkrat takrat, ko si ti imel takšnega, samo je bil tvoj brez šibedaha, imel pa je 5 prestav...ta ima pa šibedah in 4 prestave...


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 64 495
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#10

Ne, ni tvoj. Je bil pa kupljen enkrat takrat, ko si ti imel takšnega, samo je bil tvoj brez šibedaha, imel pa je 5 prestav...ta ima pa šibedah in 4 prestave...

Zanimivo, me prav zanima kje je končal moj :-)


Prikaži več možnosti


pristavc
pristavc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 64
  • Lokacija: Ljubljana

#11

Nevem kje si ostal, vendar ti lahko dam par nasvetov. 

Avto PRVO temeljito poslikaj, naredi 100 200 slik in si jih shrani nekam na varno. Tako boš prihranil veliko časa v prihodnosti z razmišljanjem in ugibanjem kam kaj pride.

Ko se lotiš razstavljanja, razstavljaj po sekcijah, ter poskrbi, da boš imel za dele več kot dovolj prostora, najslabše je, če vse mečeš na en kup, se hitr kej zjebe pa zgubi itd. 

Vsako stvar, ki jo odstraniš iz avta, poslikaj, vsako stvar ki razstaviš, poslikaj. Verjemi mi, slike delajo čudeže.

Nevem koliko si kleparsko in mehanično podkovan, vendar se vse da, če se hoče. 

Pri takem projektu je najbolj pomembno, ali boš dele obnovil, ali zamenjal z novimi. Seveda se veliko delov zamenja, raznoraznih gumic in zavornih cevi itd se ne splača obnavljat. 

Če boš uporabil stare vijake in matice, podložke itd..- Peskanje, nato cinkanje. imaš več vrst zaščite. Fosfatiranje, zlato cinkanje, belo cinkanje itd.. 

nekaj okvirnih nasvetov, če te še kej zanima mi lahko pišeš na zs


Prikaži več možnosti


l3v4rt
l3v4rt

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW e21

#12

Pozdravljen! Take barve sem imel donatorja delov, ko sem obnavljal svojega. Vsi nasveti pred mojim postom so dobri, edino jaz bi sicer namesto bitumna dal po podnu bodnšuc. Načeloma pa ti svetujem, da si vzameš čas ko sestavljaš, in se posvetiš detajlom. Predlagam, da dobro preveriš pod izolacijami na notranji strani pod tlemi, da ni kje vlaga in po potrebi tudi narediš izolacijo na novo. Nabavi tudi kvaliteten vosek za votle dele (predlagam Dinitrol) pri bodnšucih, če se boš odločil pazi, keri so prebarvljivi in kateri ne, isto s tesnilnimi masami, v kolikor se boš sam spuščal v to. Veliko uspeha pa če še boš kaj rabil, napiši!  :)


Prikaži več možnosti
    • Nejko je všeč