Skoči na vsebino

 

Nakup E38 740i ali 750i ?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
113 odgovorov v temi
andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 993
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#1

Občasno si malo ogledujem sedmice na avto.net ali mobile.de. Avtomobili se približujejo starostim za starodobnike tako, da verjetno ceneje ne bodo nikoli. Želja je V8 ali V12. Čas sicer ni ravno pravi ker smo v gradnji ampak par jurjev bi si pa lahko privoščil. Sem pa glede te serije in teh motorjev bolj nepoznavalec.

Kateri motor priporočate? Jasno da je V12 za vzdrževanje dražji. Kakšna je razlika in ali je razlika v ceni vredna razlik?

Koliko je razlike med avtomatiki? Kolikor vidim obstajajo dve verziji.

Na kaj je dobro biti pozoren pri nakupu? Je morda sniselno gledati FL modele čeprav bom dlje čakal da bo starodobnik?

Kaj je realna cena za prve letnike e38 in ali je sedaj pravi čas za nakup. Sicer bi si lažje priviščil strošek čez nekaj let ampak me je malo strah, če bo kaj v primernem stanju in za primerno ceno.

Hvala in lp.

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti
    • tismi je všeč


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 704
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#2

V8 je bulletproof,V12 je dober motor je pa drag za vzdrževanje kakor vem so največji problem vakum cevke. Imaš kar nekaj napisanega na to temo uporabi kar Google. O V12 imaš tudi temo, je pa tudi nekaj lastnikov na forumu se bodo mogoče oglasili tu. Za par jurjev bo po moje bolj bogo, sploh V12. Po moje bi za enih 4-5k€ moral že kaj dobiti bodi pa pripravljen še kaj vložiti in popraviti. Treba je vedeti da so ti avti super narejeni in vzdržljivi ampak so pa stari in leta naredijo svoje. Imaš tudi eno 740i na avto.net za 3,5k, samo za moje pojme v tak avto spada V12.
Veliko sreče pri nakupu.
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 993
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#3

Ravno omenjena 740 je spet malo vzbudila mojo željo. Z prodajalcem sem se pogovarjal in avta ni koval v oblake ampak pomoje povedal kar realno. Rjavina na enem pragu in blatniku, moker karter motorja,... na slikah zgleda kar ok a tudi sam sem se rekel če že bi šel na 750i. Pa vidim da ima stari menjalnik kjer imaš vse brzine in ne novejši ki so imeli R N D S. Ta je trenutno samo ena iz Celja ki je kao blindirana. Je to kakšen problem pri delih podvozja in še čem ali ni nekih posebnosti?

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 008
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4

Občasno si malo ogledujem sedmice na avto.net ali mobile.de. Avtomobili se približujejo starostim za starodobnike tako, da verjetno ceneje ne bodo nikoli. Želja je V8 ali V12. Čas sicer ni ravno pravi ker smo v gradnji ampak par jurjev bi si pa lahko privoščil. Sem pa glede te serije in teh motorjev bolj nepoznavalec.

Kateri motor priporočate? Jasno da je V12 za vzdrževanje dražji. Kakšna je razlika in ali je razlika v ceni vredna razlik?

Koliko je razlike med avtomatiki? Kolikor vidim obstajajo dve verziji.

Na kaj je dobro biti pozoren pri nakupu? Je morda sniselno gledati FL modele čeprav bom dlje čakal da bo starodobnik?

Kaj je realna cena za prve letnike e38 in ali je sedaj pravi čas za nakup. Sicer bi si lažje priviščil strošek čez nekaj let ampak me je malo strah, če bo kaj v primernem stanju in za primerno ceno.

Hvala in lp.

Če mene vprašaš, izključno in samo V8. Imel sem dve E32 750i in to je bilo prvič, zadnjič in nikoli več V12. Po tistem sem imel enih 20 bavarcev z V8 motorji in prav vsak je bil fantastična izkušnja, kar za V12 ne morem trdit. Aja, pa eno E38 750i V12 sem tudi imel, to bi skoraj pozabil (v bistvu sem nanjo prav zares pozabil, ker avto name ni naredil nekega posebnega vtisa). 

 

Pri V12 je problem predvsem v tem, kdo bo to servisiral. To ni motor iz leta 1960, da je vse na njem jekleno in s tem večno - večina cevi, prirobnic in ostalega je že iz plastike. Ker je motor kamionskih gabaritov, pomeni da je vse na tesno nabasano notri in so kosi absolutno nedostopni. To pomeni da ko ti nekaj začne puščat, moraš razdret pol motorja da prideš zraven, do določenih kosov pa sploh ne moreš, dokler ne vzameš motorja ven. Mehaniki so seveda hudo "navdušeni" ko jim to pripelješ, marsikdo bi raje videl da mu daš dve na gobec, kot da dobi tak avto na dvorišče. 

 

Edina opcija če že rineš v V12 je ta, da takoj po nakupu avta (oziroma ko se pojavi prva težava, ki zahteva popravilo) vzameš motor ven iz avta in na njem pomenjaš VSE, kar je za pomenjat. Preventivno, seveda. Samo na tak način imaš potem par let mir, mogoče. Aja pa še to, V12 odpusti marsikaj, samo stat tak avto ne sme pri miru, ker to je smrt za ta motor. Vozit se moraš z njim redno, najboljše da je cel čas registriran, na odjavo pozimi ali kaj podobnega pozabi. Največ na vsaka 2 tedna ga moraš prižgat, ogret in z njim naredit vsaj 20-30 km, če hočeš da dela.

 

V8 je v primerjavi s tem popolnoma neproblematičen, sicer tudi za njega velja da ni dobro da stoji če želiš da je v dobri formi, ampak v tem primeru se samo poleni, drugega nič. V8 motor je izredno kompakten in za servisiranje otročje enostaven. Prve serije 4.0 imajo ponavadi že dosti km in lastnikov za sabo in so malo utrujene, pomaga predvsem mala generalna, potem je motor spet tak kot je treba. Novejše serije (4.4 z vanosom ali brez) so dosti bolj živahne, tak avto je boljši za daily driverja, pa tudi za občasne vožnje. So pa FL modeli dražji, ravno zaradi tega. E38 740i 4.4 FL z vanosom ne gre dosti slabše od 750i, edini plus 750i je mogoče oprema, s katero so bile 50-ke ponavadi res nabite.

 

Toliko o teh vozilih z moje strani, info s prve roke. In ja, pomojem je zdaj pravi čas za nakup, cene dol sigurno ne bodo več šle, samo še gor.


Ta je trenutno samo ena iz Celja ki je kao blindirana. Je to kakšen problem pri delih podvozja in še čem ali ni nekih posebnosti?

Blindiranja si imel več stopenj, kako je avto sestavljen je odvisno od tega, katera stopnja zaščite je vgrajena. Je pa tisti iz Celja baje podrtija, tak avto ni vreden nič, še za dele se ga ne splača vzet.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti
    • aston in sema318is uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 962
  • Lokacija: Ljubljana

#5

Vzemi lepo 740i fl pa boš zadovoljen. Samo to ni glih 2 jurja. Pa tudi če boš našel lepo bo treba skoz kaj še poštimat, zastonj se ne boš vozil....


https://suchen.mobil...d2-ed976250cb42

 

samo tole je 15 jurjev pri nas na cesto...


Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 662
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#6

10.000 :eek

Za to nebi dal niti 2k € :crazy
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#7

Pri tem nemskem me motijo dve stvari. Da nima komfort zicev in da nima org navi. Potem je pa to pravi back to the future avto...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 993
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#8

4.0 bo čez 2-3 leta starodobnik in poceni cestnina. 4,4 ima še 100€ na leto višjo takso in še plačeval jo bom več let preden bo starodobnik. Pa še avto bo sam po sebi dražji. Tako da če ni bistvenih prednosti imam raje PFL prvih letnikov in privarčujem verjetno kar par k€ za obnovo.

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 470
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#9

Tudi jaz bi vzel sigurno 740i. Sem se vozil pred leti z Aljancicevo 740iA letnik mislim da 2001. Nalozen z oprwmo, ni da ni :ok Porabe sploh nisem gledal... drugace pa perfekcija od avta.

Zame sta E38 in E39 najboljsa in izmed najlepsih BMW-jev.
Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 704
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#10

Pojdi pogledat tistega na avto.net pa vzemi s seboj nekoga, ki se spozna na te avte. Samo če se spraviš v obnovo vedi da je par k€ kaplja v morje pri slabem primerku. Sem bil enkrat na ogledu ene 730d in bi bilo v avto treba vložiti najmanj 5-6k€ pa še nebo bil brezhiben. Ceno je imel pa cca 4k€
Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 055
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#11

Pred kratkim sem vozil eno lepo 740i individual l. 2000 na 20" Alpina platiscih. Ne vem, a je posledica gromozanskih platisc, ampak avto se mi je zdel do kickdown-a len kot satan. Res pa ne gre pricakovat cudezev od skoraj 20 let starega vozila, z zastarelim avtomatom, dvema tonama teze ter povrh tega se na 20 colskih platiscih...


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 470
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#12

Ni to raketa, je pa zelo dober potovalnik.
Ce pa hoces malo vec poskocnosti pa seveda E39.

Primer:
https://m.mobile.de/...98.html?ref=srp
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 232
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#13

Tisto iz Artic ima mislim da sedaj forumas, ki malo ljubiteljsko preprodaja. Mislim da je to ta, ki jo je veloce uvozil iz Nemcije in jo je imel potem uporabnik AC Schnitzer kar nekaj let.

Ce te zanima v12 pa ti svetujem, da se na kavi dobis z uporabnikom Zlobny, on je verjetno doktoriral na svoji e31. Bo pa V12 dolgorocno sigurno precej bolj iskan starodobnik, jaz bi sigurno raje iskal to.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#14

Toliko ste napisali da sploh ne vem na kaj naj odgovorim oz. kaj naj napišem.

Sploh se mi ne da pisati ker o e38,primerjavah,opremi itd bi se lahko pogovarjala ob kavi dolgooo.

 

Glede iskanosti starodobnika bo vsekakor V8 bolj popularen. V8 je V8 pa se lahko obrača kakorkoli. Lepo se vidi pri e32 ,e31...

 

Napisal bom kot zelo velik ljubitelj in lastnik e38.Lastil sem si jih kar nekaj prevozil prešraufal pa tudi.

740 ali 750? Pri meni osebno je izbira vsekakor jasna in enostavna in sicer V8 zvok. V12 je sesalec dela wu wu in to je to.

 

Kar se tiče performansev

Pri 750i je ogromna razlika kot noč in dan med starejšim in novejšim menjalnikom. Isti motor vendar z novejšim menjalnikom je avto bolj odziven in res tisti užitek kjer lahko rečeš da avto enostavno potegne. Če si malo bolj grob z gasom začne rumena lučka utripati že pri 1000vrtljajih. Tako da v primeru 750 samo in edino e38 z novejšim menjalnikom.

 

740i med 4.0 in 4.4 je kar nekaj razlike. K tej razliki pripomore novejši avtomatski menjalnik ter 400ccm več ter sigurnih 300KM(Po podatkih lažejo saj ni mogoče da bi oba imela 286KM in samo 10-20Nm tazlike z tem da je razlike v kubaturi za 400ccm).

Oba motorja sta bulletproof (z pač že znanimi hibami) z tem da je 4.0 še malo bolj bulletproof (dvojna veriga itd.) ,menjalnik 5hp30.... 

 

Ne da se mi več pisati,če te kaj več zanima raje pridi na kavo. :ok2


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • andrej777 je všeč


andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 993
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#15

Leta sem imel e39 530iA. Tudi to ni nobena raketa in to vem. Že e39 je bila zakon a ker človek vedno išče nekaj več je logično nadaljevanje e38. Motor mora biti pa vsaj V8. Ker bo avto za drugi avto in za 5-10km na dan poraba ni težava.

Ta iz rtič pravi da ga je vzel v račun od enega ljubljančana ki naj bi bil prvi lastnik v slo. Poudarek na baje. Slučajno kdo kaj ve o tem avtu? Sicer je blizu tako da ogled ni težava. Bolj je problem nekdo, ki je stručko za te avte in bi šel zraven. Nekaj že znam pogledati sam a si ne delam utvar da sem neki stručko.

@blackberet, kaj če te pa jaz povabim na liter cvička, suho salamo in greva še do Artič omenjeno 740i pogledat :ok2

Urejal andrej777, 28.10.2018, 20:31.

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 232
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#16

Preveri na tisti strani na e uprava, sem skoraj preprican, da je 3. lastnik v Sloveniji.

Pomoje:
https://www.bmwslo.c...38-740ia/page-1

Urejal krt, 28.10.2018, 20:45.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 046
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#17

Leta sem imel e39 530iA. Tudi to ni nobena raketa in to vem. Že e39 je bila zakon a ker človek vedno išče nekaj več je logično nadaljevanje e38. Motor mora biti pa vsaj V8. Ker bo avto za drugi avto in za 5-10km na dan poraba ni težava.

Ta iz rtič pravi da ga je vzel v račun od enega ljubljančana ki naj bi bil prvi lastnik v slo. Poudarek na baje. Slučajno kdo kaj ve o tem avtu? Sicer je blizu tako da ogled ni težava. Bolj je problem nekdo, ki je stručko za te avte in bi šel zraven. Nekaj že znam pogledati sam a si ne delam utvar da sem neki stručko.

@blackberet, kaj če te pa jaz povabim na liter cvička, suho salamo in greva še do Artič omenjeno 740i pogledat :ok2

520i(170KM) in 530i je razlika ogromna ,med 530i in 540i pa sploh ne moreš primerjati V8 je čisto drugi svet,kot bi se vozil v drugem avtu.

 

Glede tega iz oglasa.

-samodejne zapore diff-a nima,ker je niso imeli

-xenon nekaj preveč rumeno sveti da bi bil to xenon (imam na svojem xenon svetilnosti 4250K ,kot original pa ni tako rumeno)

-EDC amortizerjev verjetno ni več ampak so zamenjani z navadnimi (EDC-ji imajo kabel na vrhu) saj so novi enostavno predragi. 

-komfortni sedeži tukaj je vprašaj kaj je pod to mislil, ker če niso lomljeni na sredini taki sedeži zame niso kaj dosti vredni(moje razvajeno mnenje)

-soft close vrat niso imeli ti letniki(verjetno je mislil prtljažnika)

-katalizatorji sigurno niso original ker jih je že davno spihalo,lahko so univerzalni po vsej verjetnosti so pa stari odrezani in dane ravne cevi (tako ,da če boš šel gledati obvezno na tehničnega in izmeriti pline)

-najbolj ti je pomembna rja(čeprav e38 brez rje ravno ne moreš pričakovati vsaj za take denarje ne),največji problem so robovi vrat to pa zato,ker vrat brez pike rje pri nas ne dobiš(sem jih pobral zadnja katera sem še našel v SLO,hranim zase :-D )

 

Motor in kilometri te lahko še najmanj skrbijo. Menjalnik poglej da ti ne buta ko daš  v R rak rana teh menjalnikov(malo počaka nato butne,ni nujno da vedno) takrat je za zamenjati oz obnoviti VB.

Najbolj važno je stanje karoserije.

 

Pač poleg te cene lahko kar računaš da daš še kakšnega jurja ali dva(da zamenjaš vse tekočine,popraviti če je še kaj za popraviti itd.)

 

Tukaj je samo eno vprašanje ali si tak avto res želiš. Če si ga potem še zbij ceno ga kupi, važno je da ga imaš v garaži potem pa že rihtaš po svojih zmožnostih.

 

Če bi bilo kje bližje bi še mogoče prišel pogledati tako se mi pa 200km v eno smer ravno ne ljubi voziti.

Če bi videl temo prej bi ga šel pogledati saj sem bil ravno danes 10min od Artač.


Preveri na tisti strani na e uprava, sem skoraj preprican, da je 3. lastnik v Sloveniji.

Pomoje:
https://www.bmwslo.c...38-740ia/page-1

Potem je to ta katerega je gledal forumaš pred kratkim pa lastnik ni bil resen. Drugače pa se je ta avto prodajal tudi za 1500€. Če gre za isti avto potem ga je ta kupil za preprodajo.



Urejal blackberet, 28.10.2018, 20:58.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


tismi
tismi
  • Uporabnik
  • Sporočil: 549
  • Avtomobil: KEH

#18

Za mene je V12 še vedno vrh avtomobilske ponudbe (prestiž) in tako bi tudi v primeru nakupa 750i iskal čim novejši letnik, čim več opreme, podaljšano verzijo, torej res primerek, ki izstopa in je reprezentativen, kaj vse je E38 lahko bila. No, v zadnjih 3-4 letih se ne spomnim, da bi zasledil kaj takega na avto.net :). Tako da osebno bi za užitek v vožnji iskal 740i, če ne drugega, kot že omenjeno, je lažji motor za servisiranje. Če te zanima M60, torej 4.0 verzija motorja zaradi registracije vozila kot starodobnika to še ne bo tako hitro, starodobnik namreč vozilo postane s 30 leti (moja E38 recimo je med prvimi izdelanimi decembra 1994 in ji tako torej manjka še dobrih 6 let do statusa) https://www.amzs.si/...odobna-vozila. 


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 470
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#19

Ni nobenih izjem? Ta vozila bodo vedno bolj redka, iskana.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 962
  • Lokacija: Ljubljana

#20

Zakaj tok iscete starodobnike? Registracija je dalec najmansi strosek za te avte.
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč