Skoči na vsebino

 

Nakup E38 740i ali 750i ?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
113 odgovorov v temi
andrej777
andrej777

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 999
  • Lokacija: Telče (Sevnica)
  • Avtomobil: e30 320i, e90 320d xDrive

#21

Avto pravi da je vzel v račun.

Pri 316 je registracija res najamnjši stroške. Pri 4.0 ali 5.0 motorju pa je le na taksi prihraniš 400-500€. In če delaš z avtom 1000km na leto in ga imaš ker ga pač želiš je to omembe vredna razlika. Doma imam e30 s katero pokurim tank goriva letno.

:ok BMW F800S AC SCHNITZER:ok
:metalc:metalc:okBMW e30 1985 320i MTech1:ok:metalc:metalc
e90 320d xDrive Objavljena slika

Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#22


Pri V12 je problem predvsem v tem, kdo bo to servisiral. To ni motor iz leta 1960, da je vse na njem jekleno in s tem večno - večina cevi, prirobnic in ostalega je že iz plastike. Ker je motor kamionskih gabaritov, pomeni da je vse na tesno nabasano notri in so kosi absolutno nedostopni. To pomeni da ko ti nekaj začne puščat, moraš razdret pol motorja da prideš zraven, do določenih kosov pa sploh ne moreš, dokler ne vzameš motorja ven. Mehaniki so seveda hudo "navdušeni" ko jim to pripelješ, marsikdo bi raje videl da mu daš dve na gobec, kot da dobi tak avto na dvorišče. 

 

Edina opcija če že rineš v V12 je ta, da takoj po nakupu avta (oziroma ko se pojavi prva težava, ki zahteva popravilo) vzameš motor ven iz avta in na njem pomenjaš VSE, kar je za pomenjat. Preventivno, seveda. Samo na tak način imaš potem par let mir, mogoče. Aja pa še to, V12 odpusti marsikaj, samo stat tak avto ne sme pri miru, ker to je smrt za ta motor. Vozit se moraš z njim redno, najboljše da je cel čas registriran, na odjavo pozimi ali kaj podobnega pozabi. Največ na vsaka 2 tedna ga moraš prižgat, ogret in z njim naredit vsaj 20-30 km, če hočeš da dela.

Jerry, ne spet pretiravat...

 

Kakšne plastične cevi in prirobnice si ti našel na tem motorju?  :rofl Ok, M73 ima pokrove na sesalnih ceveh (vakuum ventile)... Kje je pa vse ostalo?

 

Dejansko je tudi ožji motor od M6x (v osmici lahko dobiš kolektorje ven, edino, če odlomiš vijak si v riti), je pa daljši, tako da imaš zadaj ob steni in na ohišju verige bolj na tesno, ampak lahko vzameš tudi hladilnik ven.

Če rabiš kaj delat na njem so sesalne cevi glavni problem, ker ne prideš drugače prideš do pokrovov ventilov ali cevi/pokrova na galeriji, ali pa če zadaj kaj delaš na ventilatorju klime..., pa dostopnost svečk je problem, karter se npr. ne da snet pri M70, če ne vzameš motorja ali menjalnika ven, ampak to se reši tako, da dve luknje zvtaš skozi ohišje, M73 nima več tega problema.

Razen, če ti pušča za menjalnikom, ni treba jemat motorja ven, porkamadona. Razen, če bi se res šel kompletno obnovo.

 

Kar je pa res, je pa, da imajo ti motorji kup pokrovov povsod. In tesnila se strdijo in potem povsod pušča olje ali hladilna tekočina.

 

@andrej777: z M73 sicer nimam neposrednih izkušenj, ampak kjer je enak M70; mora biti čim bolj suh, tako olje kot voda.. npr, če hladilna pušča za pumpo je na motorju pokrov na sredi, imaš tam cel sistem cevi, 2 cevi iz pumpe in zadaj spet v eno... (in nihče tega ne ve, dokler ne sname pumpe ali sesalnih cavi in vidi to grozoto zadaj)

Spredaj je ohišje verige iz "100 delov" in tam pušča...

Pogost problem je, da sesalne cevi ne tesnijo in potem avto lavfa kot traktor (in tista tesnila so draga in vse je treba ven zmetat, da prideš do njih.

Kompresijo je vedno dobro preverit pri teh motorjih, ker vleč glave dol je operacija (in pri vseh teh V12 je prihajalo do potrganih vijkov glav in zvitih glav, če so se kdaj pregreli...

Problemi so tudi s napeljavo, ki pri enih dobesedno zgnije (zloglasne "ekološke" žice), ali pa če pride voda v ono plastično posodo kjer so spravljene na sredi motorja, imaš lahko veselico...

Pritisk olja je treba gledati, da ima takoj ob vžigu, da ni slučajno nepovratni ventil na posodi filtra šel...

Vžigalni kabli npr. so dragi kot prasica, vodna pumpa je draga kot..

 

Vijaki cevi na oljnih vodih nad ventili npr. naj se pri M73 ne bi več odvijali (pri M70 je bil to problem), ampak so tudi že našli nekateri pri M73 odvite...

 

Niti se ne spomnim zdaj na pamet... V glavnem, če greš na to, je bolje iskati avto, ki je čim boljšem stanju že v štartu, pa da se ve, kdo je šravfal in kaj so delali na njem, ker če je zanemarjen in je kje stal 10 let, se pripravi na veselico, posebej če nič sam ne šravfaš, ker tudi Jerry ima prav 2x na dan, ko gre pljuvat po V12: ne sme stat pri miru in redkokateri mehanik ima kaj pojma o teh motorjih in česarkoli se loti, razen rednega vzdrževanja, traja (pogosto tudi zato, ker nima pojma, kako kaj enostavno naredit in gre res skoraj motor ven vleč), zato se redko kdo spoh loti kaj popravljat...

 

 

Zakaj tok iscete starodobnike? Registracija je dalec najmansi strosek za te avte.

Saj je približno isti kurac s stroški, kot če vzameš nekega 20 -25 let starega ali pa zgaženega 10-15, kar smo že itak delali do zdaj. Pa še manj verjetnosti je, da bodo za te navili na 2 jurja registracijo, ali pa ga s kakim kreativnim davkom poskušali spraviti na odpad, ker vsaj oldi klubi in zveze kdaj naredijo kaj za svoje člane.  :ok2



Urejal Zlobny, 29.10.2018, 18:33.

Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, Octopus in E39-530d uporabnikom je všeč to sporočilo


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#23

OK, to sem še pozabil, ker sem prej nahitro tipkal... V resnici so M70 in derivati kar robustni in nimajo nekih groznih prirojenih napak (npr. tisti vijaki nad gredmi, ki se odvijejo in posledično obrabljene gredi, so en tak problem, pa tesnila glav in vijaki se občasno odločijo pri katerem iz neznanega razloga narediti sranje), je pa problem, če se zanemarja vzdrževanje, če se jih pregreje, ali pa zaradi starosti, ko gre periferija (senzorji, šobe itd.), pa začnejo zezat in potem lahko 1 teden ugotavljaš, kaj je narobe, ali pa še dlje, če je kje kakšna korozija v kakem konektorju skrita ali kjer so žice zlotane ("splice"), pa kot sem že rekel sesalni kolektorji ne tesnijo in cel motor je kot sestavljanka in ima kup tesnil povsod (ampak tudi M60 ni kaj dosti boljši glede slednjega).

 

Ne mislim se niti prepirat tukaj ali zagovarjat katere opcije; glej da najdeš avto v čim boljšem stanju, ne si navleč kake totalne krtine in mislit, da se bo že porihtalo, ker sicer ti je motor, pa če je V8 ali pa V12, še najmanjši problem.



Urejal Zlobny, 29.10.2018, 19:51.

Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 086
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#24

Ni nobenih izjem? Ta vozila bodo vedno bolj redka, iskana.

Lahko probaš srečo pri Gromu na Vranskem, hehe...


Zakaj tok iscete starodobnike? Registracija je dalec najmansi strosek za te avte.

Zaradi nostalgije, mogoče? Kar se tiče stroškov je pa tako, ti so lahko zelo različni. Odvisni so od modela in od ohranjenosti, pa tudi od tega kako se lastnik pri vzdrževanju znajde. Stroški vzdrževanja starodobnikov so lahko veliko manjši kot stroški vzdrževanja novejših vozil, ker so bili ti avtomobili skonstruirani in izdelani veliko boljše kot današnji. To pomeni bolj kvalitetno, brez misli na to da je avto potrošni material, ki ne sme zdržat več kot par let preden se reciklira. Sploh kakšen ameriški oldtimer je lahko za večno, stari bavarci so pa tudi med bolj kvalitetnimi.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 494
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#25

Kaksno sreco, da probam?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 086
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#26

Jerry, ne spet pretiravat...

 

Kakšne plastične cevi in prirobnice si ti našel na tem motorju?  :rofl Ok, M73 ima pokrove na sesalnih ceveh (vakuum ventile)... Kje je pa vse ostalo?

 

Dejansko je tudi ožji motor od M6x (v osmici lahko dobiš kolektorje ven, edino, če odlomiš vijak si v riti), je pa daljši, tako da imaš zadaj ob steni in na ohišju verige bolj na tesno, ampak lahko vzameš tudi hladilnik ven.

Če rabiš kaj delat na njem so sesalne cevi glavni problem, ker ne prideš drugače prideš do pokrovov ventilov ali cevi/pokrova na galeriji, ali pa če zadaj kaj delaš na ventilatorju klime..., pa dostopnost svečk je problem, karter se npr. ne da snet pri M70, če ne vzameš motorja ali menjalnika ven, ampak to se reši tako, da dve luknje zvtaš skozi ohišje, M73 nima več tega problema.

Razen, če ti pušča za menjalnikom, ni treba jemat motorja ven, porkamadona. Razen, če bi se res šel kompletno obnovo.

 

Kar je pa res, je pa, da imajo ti motorji kup pokrovov povsod. In tesnila se strdijo in potem povsod pušča olje ali hladilna tekočina.

 

@andrej777: z M73 sicer nimam neposrednih izkušenj, ampak kjer je enak M70; mora biti čim bolj suh, tako olje kot voda.. npr, če hladilna pušča za pumpo je na motorju pokrov na sredi, imaš tam cel sistem cevi, 2 cevi iz pumpe in zadaj spet v eno... (in nihče tega ne ve, dokler ne sname pumpe ali sesalnih cavi in vidi to grozoto zadaj)

Spredaj je ohišje verige iz "100 delov" in tam pušča...

Pogost problem je, da sesalne cevi ne tesnijo in potem avto lavfa kot traktor (in tista tesnila so draga in vse je treba ven zmetat, da prideš do njih.

Kompresijo je vedno dobro preverit pri teh motorjih, ker vleč glave dol je operacija (in pri vseh teh V12 je prihajalo do potrganih vijkov glav in zvitih glav, če so se kdaj pregreli...

Problemi so tudi s napeljavo, ki pri enih dobesedno zgnije (zloglasne "ekološke" žice), ali pa če pride voda v ono plastično posodo kjer so spravljene na sredi motorja, imaš lahko veselico...

Pritisk olja je treba gledati, da ima takoj ob vžigu, da ni slučajno nepovratni ventil na posodi filtra šel...

Vžigalni kabli npr. so dragi kot prasica, vodna pumpa je draga kot..

 

Vijaki cevi na oljnih vodih nad ventili npr. naj se pri M73 ne bi več odvijali (pri M70 je bil to problem), ampak so tudi že našli nekateri pri M73 odvite...

 

Niti se ne spomnim zdaj na pamet... V glavnem, če greš na to, je bolje iskati avto, ki je čim boljšem stanju že v štartu, pa da se ve, kdo je šravfal in kaj so delali na njem, ker če je zanemarjen in je kje stal 10 let, se pripravi na veselico, posebej če nič sam ne šravfaš, ker tudi Jerry ima prav 2x na dan, ko gre pljuvat po V12: ne sme stat pri miru in redkokateri mehanik ima kaj pojma o teh motorjih in česarkoli se loti, razen rednega vzdrževanja, traja (pogosto tudi zato, ker nima pojma, kako kaj enostavno naredit in gre res skoraj motor ven vleč), zato se redko kdo spoh loti kaj popravljat...

 

 

Saj je približno isti kurac s stroški, kot če vzameš nekega 20 -25 let starega ali pa zgaženega 10-15, kar smo že itak delali do zdaj. Pa še manj verjetnosti je, da bodo za te navili na 2 jurja registracijo, ali pa ga s kakim kreativnim davkom poskušali spraviti na odpad, ker vsaj oldi klubi in zveze kdaj naredijo kaj za svoje člane.  :ok2

Ti bom povedal in upam da ne boš užaljen tako kot Octopus, ki sem mu (zlobno in zahrbtno, priznam) podrl njegovo teorijo o tem, da so avtomatski menjalniki pri seriji M40 pokvarljivi :peace

 

Kje točno so plastične cevi in prirobnice pri V12 ne vem, sem si pa še kako dobro zapomnil da obstajajo, ker sem njihovo okvaro enkrat že doživel na grd način. Eno od cevi mi je na E32 750i V12 odprlo, in to na avtocesti od Grosuplja do Ljubljane, pri hitrosti točno 200 km/h (takrat sem avto ravno prodajal in seveda kupec ni bil ravno preveč navdušen nad tem, tako da avta ni kupil). Za mano se je valil tak oblak gostega belega dima, da se en kilometer za mano ni videlo nič - avtocesto sem s svojimi prekletimi jajci takrat praktično zaprl, še dobro da se ni zgodil kak nalet. Poklical sem avtovleko in sedmico odšlepal direkt v delavnico Vinka Dobnikarja (to je tisti starejši možak ki še danes dela pri Kokalju, če ga slučajno kdo pozna - takrat sta bila še oba zaposlena na TU). Glede na dramo sem pričakoval hudo cifro za popravilo (danes bi bil to recimo štirimestni znesek, upoštevati pa velja da sem bil takrat še študent in nisem ravno sral denarja, čeprav sem si dosti upal), a me je mojster Dobnikar naslednji dan poklical in razveselil z novico, da je zamenjal samo tisto plastično cev (prirobnico). Strošek: sitnica. Katera je to še danes ne vem, vesel da je poceni zrihtal ga namreč nisem kaj dosti spraševal, imam pa na sumu ohišje termostata, ki je pri vseh novejših modelih plastično - V12 je bil očitno prvi s plastičnim, vsi starejši modeli so imeli še kovinskega, kar je edino prav. 

 

No pa to še ni vse, sedmica mi je pokazala zobe še enkrat in sicer pozimi, ko sem jo odjavil in se je kak mesec nisem dotaknil. Ko sem avto po daljšem mirovanju vžgal, se je začelo iz izpuha ponovno kadit in tudi tokrat je bil dim zelo gost, bil je pa drugačne barve in ni smrdelo po antifrizu, pač pa po olju. Jaz seveda spet telefon v roke in avto šlepat do Dobnikarja. Ko sem ga vžgal da ga zapeljam dol z avtovleke, ni čisto nič več kadil in Vinko se mi je smejal, jaz pa pizdil seveda... skratka, s tem avtom mi ni bilo nikoli dolgčas in še danes mi ni jasno, kaj mu je bilo v tem drugem primeru. Kot da je spustil oddušek oljnih hlapov in je olje zmetalo v cilindre, ne vem pa če so ti motorji ta oddušek sploh že imeli.

 

Long story short, od takrat naprej sem čez V12 naredil križ, šel sem na 735i in 740i, ki sem jih za tem vozil kar lepo število in nikoli nobenih problemov z njimi... tako da naj V12 kar ima kdo hoče, jaz se ga tudi s palico več ne pritaknem :wave2


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#27

Nemogoče, da je motorju odprlo plastično cev, ker jih ni. Res, na mašini je vse alu. Na hladilniku so, pa na ventilih/pumpi za gretje. Morda je razneslo ono tanko gumijasto na pumpi, ki se z leti rada zamaši, posebej če imaš premalo hladilne tekočine, ker potem skoraj nič ne teče skoznjo.

 

Kaj se ti je pa pozimi zgodilo, pa sta se verjetno zataknila ventila za odzračevanje motorja, ja, (ima jih pod loputami skrita) To pa dam roko v ogenj. če je smrdelo po olju. Klasika. Je že šel kdo tudi menjavat teflone na mašini zaradi tega. Potem pa seveda zmontiral iste ventile nazaj. :laugh

Verjetno tudi voda (vlaga) v izpušnem sistemu, kolektorjih... Ker da bi ti puščalo iz hladilnega sistema not, pa se potem samo pozdravilo, ni šans.



Urejal Zlobny, 29.10.2018, 21:17.

Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 086
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#28

Nemogoče, da je motorju odprlo plastično cev, ker jih ni. Res, na mašini je vse alu. Na hladilniku so, pa na ventilih/pumpi za gretje. Morda je razneslo ono tanko gumijasto na pumpi, ki se z leti rada zamaši, posebej če imaš premalo hladilne tekočine, ker potem skoraj nič ne teče skoznjo.

 

Kaj se ti je pa pozimi zgodilo, pa sta se verjetno zataknila ventila za odzračevanje motorja, ja, (ima jih pod loputami skrita) To pa dam roko v ogenj. Klasika. Je že šel kdo tudi menjavat teflone na mašini zaradi tega. Potem pa seveda zmontiral iste ventile nazaj. :laugh

Ne bom trdil kaj je in kaj ni, ker se mi je to zgodilo leta 2001 (letnice se čisto slučajno spominjam zato, ker se je takrat v USA zgodil napad na dvojčka  :-D ), v 17 letih človek marsikaj pozabi  :laugh Vem samo to da je Dobnikar omenjal neko cev iz plastike, dvomim pa tudi da se bo on po 17 letih še spomnil, če ga grem vprašat :rofl Glede tistih ventilov imaš verjetno kar prav, tudi Vinko je takrat omenjal neke ventile, če se ne motim... še dobro da je dec obvladal zadevo in je vedel za kaj gre, če ne bi šel lahko res teflone menjat  :jok  :jok  :ok2


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 993
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#29

4.0 bo čez 2-3 leta starodobnik in poceni cestnina. 4,4 ima še 100€ na leto višjo takso in še plačeval jo bom več let preden bo starodobnik. Pa še avto bo sam po sebi dražji. Tako da če ni bistvenih prednosti imam raje PFL prvih letnikov in privarčujem verjetno kar par k€ za obnovo.

Predpostavljam da sem samo preletel prve poste, tako da je lahko, da sem kaj spregledal... enostavno po prvih treh mi je zmanjkalo časa brati kar konkretne spise :skrbast

 

Kolikor vem, so E38 začeli delati leta 1994, torej ji bo naslednje leto manjkalo še 5 let do statusa starodobnika... od kod sedaj 2-3 leta?

 

Me zanima, ker imam doma 2 vozila letnik 1994.


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • mihaing je všeč


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#30

OK, M73 ima pa dejansko par plastičnih rokavov na glavnih ceveh, zdajle gledam slike... svašta, zakaj so skomplicirali še to? http://bimmerboard.c...peedbmw/410.JPG

 

Ker M70 ima komplet gumijaste in klasične objemke (in najraši bi pretepel mudela, ki si je izmislil one "gardena" plastične nastavke, ki jih imajo vsi danes).


Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 086
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#31

OK, M73 ima pa dejansko par plastičnih rokavov na glavnih ceveh, zdajle gledam slike... svašta, zakaj so skomplicirali še to? http://bimmerboard.c...peedbmw/410.JPG

 

Ker M70 ima komplet gumijaste in klasične objemke (in najraši bi pretepel mudela, ki si je izmislil one "gardena" plastične nastavke, ki jih imajo vsi danes).

No vidiš, torej nisem sanjal... :svic  :laugh  :beer


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#32

No vidiš, torej nisem sanjal... :svic  :laugh  :beer

E32 ni imel tega motorja. :laugh


Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti
    • Octopus je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 086
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#33

E32 ni imel tega motorja. :laugh

OMG... ok, očitno me je potem luna nosila  :laugh


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 420
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#34

 upam da ne boš užaljen tako kot Octopus, ki sem mu (zlobno in zahrbtno, priznam) podrl njegovo teorijo o tem, da so avtomatski menjalniki pri seriji M40 pokvarljivi :peace

Ma kaj bom užaljen, če še serije motorja ne veš prave, kako boš potem šele kaj ovrgel. Počasi si že vse debate pomešal. To kar pa ti ovržeš po teh tvojih kvazi teorijah in izmišljotinah za prodajo pa žal ni merodajno, kvečjem za tvoje kupce. Tako kot si končal strojni faks, si ovrgel moje teorije- nisi in nikoli ne boš.

Moja teorija je iz lastne prakse, potrjena je uradno od konstruktorja menjalnika- govorim o M60 motorjih s pripadajočim 5hp30.

Medtem ko tvoje podiranje drži kvečjem za prostitutke- za moje teorije ne bo šlo.

 

Zaradi teh tvojih nebuloz se forum pretvarja v smetišče. Čudno, da se Zlobnyju da pisati, meni se recimo ne da in niti ne bom začenjal, nima smisla, ker pridete na plano nabijači in je škoda truda.

od kod sedaj 2-3 leta?

Več je še. e38 je najstarejši letnik 94. 30 let starosti in homologacija v prometni so omejitev za nižjo cestnino in nič drugega. Torej bo vsaj 5 let, če letošnjega ne štejemo več.


Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#35

OMG... ok, očitno me je potem luna nosila :laugh


OK, saj verjamem, da se je uscal, ker to je res tista stvar, s katero sem imel pa največje probleme, dokler nisem pol mašine pretesnil. Premakneš avto, namočiš prst in ugotavljaš, kaj je danes priteklo ven... :fight



Urejal Zlobny, 29.10.2018, 21:41.

Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#36

Ma kaj bom užaljen, če še serije motorja ne veš prave, kako boš potem šele kaj ovrgel. Počasi si že vse debate pomešal. To kar pa ti ovržeš po teh tvojih kvazi teorijah in izmišljotinah za prodajo pa žal ni merodajno, kvečjem za tvoje kupce. Tako kot si končal strojni faks, si ovrgel moje teorije- nisi in nikoli ne boš.
Moja teorija je iz lastne prakse, potrjena je uradno od konstruktorja menjalnika- govorim o M60 motorjih s pripadajočim 5hp30.
Medtem ko tvoje podiranje drži kvečjem za prostitutke- za moje teorije ne bo šlo.
 
Zaradi teh tvojih nebuloz se forum pretvarja v smetišče. Čudno, da se Zlobnyju da pisati, meni se recimo ne da in niti ne bom začenjal, nima smisla, ker pridete na plano nabijači in je škoda truda.
Več je še. e38 je najstarejši letnik 94. 30 let starosti in homologacija v prometni so omejitev za nižjo cestnino in nič drugega. Torej bo vsaj 5 let, če letošnjega ne štejemo več.

Luna ga je nosla. Verjetno je zamešal z nekim 7hp...dlj iz nekega Mercedesa? :laugh

 


Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 086
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#37

Ma kaj bom užaljen, če še serije motorja ne veš prave, kako boš potem šele kaj ovrgel. Počasi si že vse debate pomešal. To kar pa ti ovržeš po teh tvojih kvazi teorijah in izmišljotinah za prodajo pa žal ni merodajno, kvečjem za tvoje kupce. Tako kot si končal strojni faks, si ovrgel moje teorije- nisi in nikoli ne boš.

Moja teorija je iz lastne prakse, potrjena je uradno od konstruktorja menjalnika- govorim o M60 motorjih s pripadajočim 5hp30.

Medtem ko tvoje podiranje drži kvečjem za prostitutke- za moje teorije ne bo šlo.

 

Zaradi teh tvojih nebuloz se forum pretvarja v smetišče. Čudno, da se Zlobnyju da pisati, meni se recimo ne da in niti ne bom začenjal, nima smisla, ker pridete na plano nabijači in je škoda truda.

Očitno si hudo užaljen, če se spuščaš na osebni nivo. M60 res že dolgo nisem imel nobenega, tako da sem kakšno stvar vmes tudi pozabil (recimo tovarniško oznako motorja), ne moreš pa mimo dejstva da sem jaz teh motorjev imel kot listja in trave in tudi kilometrov sem z njimi prevozil ogromno, tako da nekaj malega izkušenj imam. Lahko bi te še malo podražil ampak ne bom, ker mi ni do besedne vojne in zato ker očitno moje pripombe (tudi šaljive) vzameš za slabo. Škoda, sem mislil da si bolj skuliran.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#38

Očitno si hudo užaljen, če se spuščaš na osebni nivo. M60 res že dolgo nisem imel nobenega, tako da sem kakšno stvar vmes tudi pozabil (recimo tovarniško oznako motorja), ne moreš pa mimo dejstva da sem jaz teh motorjev imel kot listja in trave in tudi kilometrov sem z njimi prevozil ogromno, tako da nekaj malega izkušenj imam. Lahko bi te še malo podražil ampak ne bom, ker mi ni do besedne vojne in zato ker očitno moje pripombe (tudi šaljive) vzameš za slabo. Škoda, sem mislil da si bolj skuliran.

Samo resno, Jerry, ne slučajno zait na bimmerforums, ker boš dobil ta menjalnik v glavo. Ne vem, kakšno srečo si ti imel, ampak 5HP30 ima probleme, ki spremenijo ljudi spremenijo v praskajoče, besneče živali, ki se potem celo življenje ukvarjajo z opazovanjem in merjenjem malih plastičnih kroglic. To kar ti je Octopus rekel, ni še nič takega... :laugh



Urejal Zlobny, 29.10.2018, 22:13.

Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 14 994
  • Lokacija: Ljubljana

#39

Jest verjamem da je v12 nocna mora za met. To je ze vse pregonjeno. Lepi primerki v nemciji so 20 jurjev vse ostalo je bolj ko ne krs. Ce kupis slabega bos pa sam sraufal skoz pa bolj malo vozil. Ni si slucajno v12 dobil slovesa enega najbolj problematicnih motorjev pri bmw.
Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#40

Jest verjamem da je v12 nocna mora za met. To je ze vse pregonjeno. Lepi primerki v nemciji so 20 jurjev vse ostalo je bolj ko ne krs. Ce kupis slabega bos pa sam sraufal skoz pa bolj malo vozil. Ni si slucajno v12 dobil slovesa enega najbolj problematicnih motorjev pri bmw.

Tako, tako, to ni motor za male bebike.

 

To je Motorb za pogumne in sposobne ljudi. Jaz ga imam že 10 let! V najbolj problematičnem avtu, kar jih je BMW naredil! Najjači! Noben od vas mi ni raven s temi vašimi avtomobilčki! 500 kojnov, pha. Mali kužeki! Pridni avtomobilčki. Špaaaaravčki...

 

Jaz pa samo grdo pogledam, pa začne najbolj problematični motor delat, kot se šika!

 

:konj



Urejal Zlobny, 29.10.2018, 22:50.

Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti
    • moebius, Nixxon, yamasaki in 2 ostalim je všeč