Skoči na vsebino

 

1993 E32 750il Highline

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
44 odgovorov v temi
Miha-e32
Miha-e32
  • Uporabnik
  • Sporočil: 45
  • Lokacija: Medvode
  • Avtomobil: E32

#1

Zdravo že nekaj časa obljubljam da bom predstavil svoj novi nakup. Gre se za sedmico duge generacije, natančneje e32 750il...ne vem točnega porekla avtomobila vendar naj bi bil last hrvaške vlade. Ima le dobrih 130k kilometrov in notranjost je neverjetna saj ima avto highline paket.

Trenutno je avto po delih in ga želim le spravit skupaj toliko da vidim kaj je in kaj ni....prav tako pa bi si želel urediti težave z menjalnikom.

Če ima kdo kakeršnekoli podatke o tem kaj je bilo delano na njem bi bil zelo vesel prav tako pa me zanima kaj bi bil razlog da se obrati ne dvignejo nad 1500.

Zaenkrat sem ugotovil da ima računalnik za menjalnik od 850ke kar se mi zdi da je razlog da ne šalta to da računalnika ne komunicirata? 

 

 Še nekaj detajlov:

 

Type
 Value
Prod. Date 1993-09-27 Mileage 134k Type 750IL (EUR) Series E32 (7 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine M70 Displacement 5.00 Power 220kw / 299hp Drive HECK Transmission Automatic Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Upholstery (0442)     Options

 

 

 

S223A Electronic Damper Control EDC S241A Air Bag For Driver And Passenger S245A Steering Wheel Column Adjustmentelectr S293A BMW LA Wheel W Flatrunning Properties S339A ShadowLine S401A Liftupandslideback Sunroof Electric S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S431A Interior Mirror With Automaticdip P448A High Line Topequipment S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S528A Automatic Air Flow Control S536A Auxiliary Heating S623A Car Telephone Dnetwork GSM S662 BMW BAVARIA C PROFESSIONAL RDS S672A CD Changer For 6 CDs S676A HiFi Speaker System S683A Telephone Antenna Dnetwork S690A Cassette Holder S695A Remote Control Radio L801A National Version GermanyAustria
 

Xenon je bil nažalost demontiran.

 

in pa še nekaj slik trenutnega stanja avtomobila:

 

45541218_254957345149079_3009980460483739648_n.jpg

 

45561398_316833872238715_6584783183777103872_n.jpg

 

45617344_361038764665466_7056298390182690816_n.jpg

zelo so mi všeč tudi oglati zaključki spacifični za ta model.

 

45621164_581740468947631_760007249144840192_n.jpg

 

45671307_328516524616694_6479406062385496064_n.jpg

pranje žarometov in meglenk; prav tako pa senzorji spredaj in zadaj.

 

45588427_2257099284363952_1307070045523804160_n.jpg

in pa seveda največji faktor pri nakupu, notranjost s 4 consko klimo, hladilnikom, fax(demontiran).

 

45574354_1939917139637397_7492974501215338496_n.jpg

Pogled ki se ga nikoli ne bom naveličal, prav ušečni pa so tudi podalški za hlajenje bremz(4 batne).

 

45854287_569427086860731_4679456663873257472_n.jpg

manjša sprememba lokacije da se lahko avto posvetimo bolje..trenutno je na vrsti sistem dovoda goriva in konec tedna bo avto delu ze na 12 cilindrov če bo use po sreči.

 

in še nekaj slik avta pred časom:

5404138.jpg

 

5404172.jpg

 

5404178.jpg

 

5404175.jpg

 

5404217.jpg

 


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 673
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#2

Saj pa izgleda kompleten? Drugače pa izvrstna najdba. Meni je prav impozanten. Pa zanimivo kaj vse si lahko imel daljnega leta 1993 če si le imel denar. Svetujem da si narediš seznam stvari po prioritetah ker drugače te bo izsesal.. tako finančno kot energijsko.
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 219
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c, E36g

#3

:clap

 

Čestitke za nakup in veliko uspeha pri obnovi... za motor mislim da je @Zlobny pravi naslov, saj si je pri 850i nabral kar dosti izkušenj :ok

 

 

E32 750i je imel v drugi polovici osemdesetih oče od sošolca, s katerim smo se dosti družili... kaj je to bilo takrat... noro... ga še imam pred očmi, ko sem ga prvič videl pri njih v garaži :eek2


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 250
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#4

Uff, kakšna pila! Upam, da uspeš sestavit v željeno stanje. Srečno:)
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


crtacrta
crtacrta

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 505
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: e36 328i cabrio,e34 525i

#5

....juhu...prava v12 ladja...z super opremo....veliko varnih km...
Objavljena slikalep pozdrav iz Maribora!
Prikaži več možnosti


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 926
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: Francoz

#6

Mislim, da bi js moral imet računalnik za menjalnik od 750 e32. Če rabiš, piši zs.

 

Lp, Žiga


BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti
    • perko je všeč


Miha-e32
Miha-e32
  • Uporabnik
  • Sporočil: 45
  • Lokacija: Medvode
  • Avtomobil: E32

#7

Saj pa izgleda kompleten? Drugače pa izvrstna najdba. Meni je prav impozanten. Pa zanimivo kaj vse si lahko imel daljnega leta 1993 če si le imel denar. Svetujem da si narediš seznam stvari po prioritetah ker drugače te bo izsesal.. tako finančno kot energijsko.


Malenkosti so malenkosti...zato najprej skupaj da vidim kaj fali...mislu pa sem predvsem notranjost ker je milijon nekih plastičnih blend pokrovov stikal in takih zadev
Drugace pa ja avto vrhunski, ceprav sem reku da bo naslednji 4.0 v8 ze takrat ko sem ga pri tebi uzeu...ampak lej vse okoli skačem haha
Drugače pa ja prioriteta sta seveda najprej motor in menjalnik, kasneje podvozje(najbrž gre na blazine)...potem pa ga karoserijsko porihtat in se šele na koncu lotit notranjosti...

Mislim, da bi js moral imet računalnik za menjalnik od 750 e32. Če rabiš, piši zs.
 
Lp, Žiga


Zdravo...veš kako je facelift in prefacelift mata drugačne računalnike in pa seveda če boš pogledu le dve vrsti pinov....v mojem je pa konektor in vse od 850ke ki pa ima 3 vrste pinov...zato bi bil zelo vesel če mogoče ve gdo kaj se je delalo in če je avto sploh gdaj šaltal normalno s tem setup-om.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 548
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#8

Zdravo...veš kako je facelift in prefacelift mata drugačne računalnike in pa seveda če boš pogledu le dve vrsti pinov....v mojem je pa konektor in vse od 850ke ki pa ima 3 vrste pinov...zato bi bil zelo vesel če mogoče ve gdo kaj se je delalo in če je avto sploh gdaj šaltal normalno s tem setup-om.

To pa ni kar tako enostavno zamenjat, si siguren da je bila inštalacija predelana?


You need to love your haters. They are a group of idiots who act like your biggest fans :-)

Prikaži več možnosti


Miha-e32
Miha-e32
  • Uporabnik
  • Sporočil: 45
  • Lokacija: Medvode
  • Avtomobil: E32

#9

To pa ni kar tako enostavno zamenjat, si siguren da je bila inštalacija predelana?


Sigurno...konektor in računalnik sta od 850i...kolega je prines drugega od facelift modela in ima le dve vrste pinov kot sem ze omenil pa ima ta tri.
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 673
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#10

Svašta.. Jaz bi poiskusil (magari tujina) severno od nas ali južno najti kakega darovalca, ki ima čim več skupnega s tvojim vozilom. Najbolj sigurna in miselno enostavna varianta je, da vzameš drug menjalnik komplet z inštalacijo (od pravega letnika) in vseskupaj prestaviš. Ali kar cel avto (ker ti bo prav prišlo še en kup malenkosti).



Urejal E39-530d, 08.11.2018, 20:26.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 548
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#11

Sigurno...konektor in računalnik sta od 850i...kolega je prines drugega od facelift modela in ima le dve vrste pinov kot sem ze omenil pa ima ta tri.

Počasi. Kolikor vem so v E32/E31 750i/850i vgrajevali več različnih vrst motorjev in elektronike. Če je tvoj kolega prinesel drug računalnik, to še ne pomeni da mora bit tvoj enak njegovemu. Najprej fizično preveri če je bilo na tvojem avtu res jaj predelano, se pravi preveri če je bila inštalacija menjana. Dober štromar bo to znal ugotovit. Če je bila bo tole živa jeba, ampak jaz sem 99% siguren da ni bila. Zelo dobro vem kaj se je s temi avtomobili počelo in edini logičen scenarij da je bila inštalacija menjana je ta, da je bil nekoč opravljen kompleten swap motorja in menjalnika. Najprej torej to razčisti, potem pa dalje, sicer boš obtičal na mrtvi točki in ne boš naredil nič. Najdi si strokovnjaka za E31/32 in naj on postavi diagnozo.


You need to love your haters. They are a group of idiots who act like your biggest fans :-)

Prikaži več možnosti


Miha-e32
Miha-e32
  • Uporabnik
  • Sporočil: 45
  • Lokacija: Medvode
  • Avtomobil: E32

#12

Počasi. Kolikor vem so v E32/E31 750i/850i vgrajevali več različnih vrst motorjev in elektronike. Če je tvoj kolega prinesel drug računalnik, to še ne pomeni da mora bit tvoj enak njegovemu. Najprej fizično preveri če je bilo na tvojem avtu res jaj predelano, se pravi preveri če je bila inštalacija menjana. Dober štromar bo to znal ugotovit. Če je bila bo tole živa jeba, ampak jaz sem 99% siguren da ni bila. Zelo dobro vem kaj se je s temi avtomobili počelo in edini logičen scenarij da je bila inštalacija menjana je ta, da je bil nekoč opravljen kompleten swap motorja in menjalnika. Najprej torej to razčisti, potem pa dalje, sicer boš obtičal na mrtvi točki in ne boš naredil nič. Najdi si strokovnjaka za E31/32 in naj on postavi diagnozo.


Imaš mogoče kakšno idejo komu to peljati...saj pravim jaz pišem le kar smo do sedaj ugotovili res pa je da motornega računalnika še nisem gledal...razmišljal sem tudi da ne moreta komunicirati če je bil menjan le računalnik menjalnika?
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 673
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E39

#13

Kaj pa če preko št. šasije vsekuspaj lepo preveriš v katalogu? Koliko konektorjev bi naj bilo itd.? Preveri še motorni računalnik.


Prikaži več možnosti


croma_man
croma_man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 768
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW E21 327i, Passat 1.8T

#14

zadnja opcija je standalone računalnik, mercedes, jaguar, bmw imajo grozne probleme z dotrajanimi inštalacijami (govorim za 8+ zyl motorje od leta 80-00) in se veliko ljudi odloča za standalone ker ne pridejo stvari do dna. Sem sosed od avtoelektrike in vidim da lahko nekdo ki išče napake na dnevni bazi zabije po 1-2 tedna na enem avtu pa ne pride do konca...

sigurno ni prava rešitev, je pa zadnja da bo avto vozen.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 62 548
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: SHARK

#15

Imaš mogoče kakšno idejo komu to peljati...saj pravim jaz pišem le kar smo do sedaj ugotovili res pa je da motornega računalnika še nisem gledal...razmišljal sem tudi da ne moreta komunicirati če je bil menjan le računalnik menjalnika?

Edini ki bi ga mogoče hotel vzet je schumi, ampak ima že toliko projektov, da ne vidi več ven. Ne vem, težka bo. Tudi če bi imel neomejen budget bi bila težka, pa imam občutek da imaš omejenega. Iskreno povedano, nimam ideje in nisem preveč optimističen. Kakemu šalabajzarju zaupat avto bo še slabše, ker bo samo nekje obtičal in se dokončno uničil. Tak avto mora dobit v roke nekdo ki sam šraufa, V12 obudit nazaj v življenje ni enostaven projekt. 

 

Edit: sem šel gledat na mobile.de, kakšne cene sploh dosegajo tovrstna vozila. Ali se ga splača rihtat ali ne, je močno odvisno od tržne vrednosti. Moram rečt da sem bil precej presenečen, ko sem videl da ta vozila sploh nimajo cene. Najcenejši (sicer tudi edini highline na mobile.de) je gor za 7.500 eur, kar je zastonj. Zakaj zastonj, zato ker je 750i tako kompleksen stroj, da 7 jurjev nanj zmečeš z lahkoto, če ga greš rihtat. In to samo na motor & menjalnik, če zadevo rihtaš v nulo - kje je šele pleh, podvozje, notranjost, itd! Skratka, pozabi. Edino kar je smiselno naredit s tem avtom je da se ga da v dele, papirje pa spraviš in na njih kasneje uvoziš kakega highlinerja iz tujine, ko se pokaže priložnost. Ali pa ga porini v kako garažo in pozabi na njega za 10-20 let, samo olje nalij v cilindre in motor na vsake toliko malo obrni, da ne zapika... to je to.

 

P.S.: Evo še link iz mobile:

 

https://suchen.mobil...01-9ba599939fc0


You need to love your haters. They are a group of idiots who act like your biggest fans :-)

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 655
  • Lokacija: Ljubljana

#16

Tale iz linka je zelo lep. Podrtega ne bos spravil v tako stanje za 7 jurjev nikakor. Jest sem tud mislil da so drazji te avti...
Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 859
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#17

1500 rpm je "limp mode" možno, da je res od tega, da ne dobi EML signala, v kateri prestavi je menjalnik... EML lučka se prižge, ko obrneš ključ in ugasne, ko laufa? Laufata obe polovici motorja (poglej, če lopute migajo in potipaj, če se izpuh greje) Vzrokov je sicer lahko tudi več, od zanič EML žarnice v inštrumentih do česarkoli v EML sistemu (varovalke, lopute, računalnik, el kabli...

 

Za računalnik menjalnika pa ne vem, če je imel 750 s tremi vrstami pinov, ampak drugi so imeli tudi te... ampak samo hardware enak/podoben kot pri E31, program je drugačen, outputi so na drugih pinih... Si ziher da je od E31? Preveri številke po etk, kaj imaš to in kaj bi moralo biti v avtu.

 

Imaš sploh kako prestavo, kaj cukne, da kak zvok, ko prestaviš ali nič?

 

Sicer pa Jerry ima spet prav... čeprav mu nič ne zupam, da ne bi ra tole upecal za dele  :laugh  Sicer se bo zdaj kakšna devica marija razjezila, češ da napeljujem h poneverbi, ampak najboljša stvar na tem avtu so ti dokumenti, čeprav ne izgleda slabo.

Menjava karoserije je opcija. Čim boljši avto v štartu, pa si prišparaš muke, razen če ti je cilj obnova, pa magari z glavo skozi zid.



Urejal Zlobny, 08.11.2018, 22:21.

Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti


perobmw
perobmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 316
  • Lokacija: SnoopyLand
  • Avtomobil: --------:)

#18

V12 mljask...
Btw..kje pa je forumas Dalibor iz Zagreba..
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!!
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 219
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c, E36g

#19

Dolgo se res ni nič slišalo ali bralo od njega... upam, da to pomeni, da se je posvetil turismu in samo opustil BMW sceno.

 

https://www.vila-dalibor.com/sl-si


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 655
  • Lokacija: Ljubljana

#20

Obupal je nad 750i pa vse v grabn porinil :-)
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč