Skoči na vsebino

 

2000 E39 525iA Touring

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
31 odgovorov v temi
Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 525i

#1

Pozdravljeni,

 

Čez vikend sem se opogumil in šel iskat E39 525iA Touring. Ker je na avtomobilu kar nekaj stvari za uredit sem se odločil, da zaradi boljše sledljivosti odprem kar temo.

Prvotno je bila želja sicer limuzina ampak imam eno že doma in imam stalno težave s pomanjkanjem prostora zato sem se odločil kar za karavana in moram reči, da mi je izgled sedaj kar prirasel k srcu in mi ni žal :) . Tudi bencinar ni bil prvotno v planu ampak sem se vseeno odločil zanj, ker sem že dolgo imel željo po R6 atmosfercu.

 

Prodajna tema https://www.bmwslo.c...5ia-touring-fl/

 

Oprema po VINu

L801A National version Germany
S202A Steptronic
S320A Deleted, model lettering
S386A Roof railing
S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S441A Smoker package
S473A Armrest front
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S676A HiFi speaker system
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S931A WINTERRAEDER STATT SOMMERRAEDER
 
 

Pot domov ni potekala po načrtih. Na avtocesti je avto začel izgubljati elektriko in nato v Celju pred Merkurjem obstal na cesti. Ker sem na srečo bil zraven Merkurja sem kupil nov akumulator EXIDE AH95 D+ 800A in ga zamenjal, da sem prišel do doma. V ponedeljek zjutraj se je na poti v Ljubljano zgodba ponovila. Tudi tokrat na srečo nisem obstal sredi avtoceste ampak sem uspel pripeljati do AMZSja. Diagnoza na servisu - Alternator. Za menjavo sem jim prinesel drugega (rabljenega) in sicer 90A Valeo in zaenkrat deluje BP.

Notri je sicer bil 120A Bosch alternator katerega bom odnesel avtoelektroniku obnovit, da bo za rezervo.

 

Stvari katere je potrebno popraviti:

- Menjava tesnila ali cevi na posodi za ATF olje. Kolikor sem uspel videti nekje malenkost pušča in je nekaj olja prišlo tudi na stari alternator, ki je od zunaj videti zelo zapacan.

- Pregled motorja pri mehaniku, da se ugotovi če kje še kaj pušča, ker je na spodnji strani motor videti kar masten.

- Predgled podvozja in pnevmatik. Pri hitrosti nad 100km/h avto začne nenormalno tresti.

- Pregled zavor. Pri malo višjih hitrosti začne avto pri zaviranju tresti.

- Optika. Pri vožnji avto stalno vleče malenkost v levo.

- Sanacija rje oz. menjava prizadetih delov karoserije

 

Motor in menjalnik sta sicer odlična. Avtomatski menjalnik prestavlja brezhibno, motor lepo vleče.

Bom naredil tudi nove slike. .

 


Prikaži več možnosti


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 525i

#2

Menjana je bila posoda za servo olje, ker je puščala olje ter objemke na ceveh.
 
Stara posoda
IMG-0850.JPG
 
Cev
IMG-0852.JPG
 
Rezultat puščanja olja - zapacan alternator
IMG-0855.JPG
 
Olja v posodi ni bilo niti na minimumu.
 
Čez originalno objemko je bila kar nova objemka vendar očitno to ni bila dobra rešitev. Vse objemke sem odstranil in zamenjal. Cevi so videti še ok, če bo še puščalo pa bo potrebno menjati še cevi.
 
 
Danes sem uspel avto pogledati še od spodaj. Pušča mi posoda tekocine za pranje stekel, ob priliki bom moral zamenjati. Malo bolj zaskrbljujoč je bil pogled na motor od spodaj saj je kar pošteno masten. Za decembra planiram naresti eno generalko na motorju glede na to kar sem videl.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 021
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#3

Motor je lahko bil spodaj masten tudi od servo olja. Očisti ga in potem spremljaj. Če bo spet masten, potem menjaj tesnilo karterja, oz. poglej, od kje se ti zdi, da prihaja olje. Če bo čez cel motor teklo, potem menjaj tesnilo pokrova ventilov. 


Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 982
  • Lokacija: Maribor

#4

Motor je lahko bil spodaj masten tudi od servo olja. Očisti ga in potem spremljaj. Če bo spet masten, potem menjaj tesnilo karterja, oz. poglej, od kje se ti zdi, da prihaja olje. Če bo čez cel motor teklo, potem menjaj tesnilo pokrova ventilov. 

Pa tesnilo ohišja oljnega filtra.


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 787
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 525dT ///M

#5

Pa tesnilo karteraj...

Skratka klasika pri avtih, kjer ni bilo redno menjano kar treba. Najbolj, da zapeljes strokovnjaku, vlozis 2000 EUR in se lepo vozis. Na vrednosti ne bos izgubil nic :ok
Prikaži več možnosti
    • iztok901 je všeč


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 525i

#6

Za Miklavža je dobil iz Nemčije paket in sicer zadnje roke (Meyle), sprednje stabilizatorje (Meyle) ter sprednje puše (Lemforder). Zaradi obveznosti pa je bila menjava opravljena šele ta teden. V torek ga čaka še optika se pa že sedaj pelje super. :3gears

IMG-0940.JPG

 

Ker me je motila lučka na armaturi za odprta zadnja prtljažna vrata sem šel preverit kablovje na zadnjih prtljažnih vratih in ugotovil, da je pretrganih 5 žic. Zaradi tega tudi ni gorela desna lučka za osvetlitev žarnice in verjetno še kaj drugega pa nisem opazil. Vsi kabli so se preventivno doštukali in na novo izolirali. Sedaj je lučka za prtljažna vrata izginila in vse žarnice ponovno delujejo.

kabli1.png IMG-0890.JPG

 

Za hec sem pri avtoelektričarju naredil tudi odstranjevanje ogljikovih oblog, ki se imenuje Non Carbon (http://noncarbon.eu/). Kakšne hude razlike sedaj sicer ne opazim.

 

Sedaj je na vrsti še menjava Airbag modula, da se izklopi še zadnja opozorilna lučka na armaturi. Zatem še menjava obeh Xenon žarnic za nove original Phillips in sanacija rje. Do pomladi upam, da bo potem mir potem pa se nadaljuje obnova.

 

Stanje rje:

 IMG-0891.JPG   :eek  IMG-0942.JPG IMG-0944.JPG

 


Prikaži več možnosti
    • Jerry in krt uporabnikom je všeč to sporočilo


mapetpun
mapetpun

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 147
  • Lokacija: Ljubljana / Novo mesto
  • Avtomobil: 2002 e39 525dA touring

#7

Lepo štimaš, pohvale :ok

 

Prage pa kar temeljito preglej, pri meni se na istem mestu kot si slikal ni videlo ničesar, dvigalka ko sem menjal gume se je pa zarila v prag.


Prikaži več možnosti


Honda killer
Honda killer

    DEDI sp.

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 537
  • Lokacija: Dragomer
  • Avtomobil: E46 328i

#8

Opa. Moja bivša e39 končno dobila dobrega lastnika. Čestitke za voljo, da se ukvarjaš z njo meni E39 žal res ni sedla, najbrž predvsem zaradi avtomata in posledično porabe. Je bila pa super delovni in družinski avto. Prostora povsod dovolj.
Srečno vožnjo, mene ni nikoli pustila na cesti.
HONDA: Had One, Never Did Another :umruodsmeha
Prikaži več možnosti


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 525i

#9

Lepo da ima še kakšnega bivšega lastnika na forumu :ok. Meni je napram E90 (dizel) to sedaj drug svet in sem se čisto zaljubil v avto. Priznam da mi je prej ob prebiranju tega foruma šlo že malo na živce, ker je večina tako strastno zagovarjala E39 in zmeraj sem mislil, da je to samo zaradi nostalgije ampak se sedaj postavljam na njihovo stran :ok2 .

 

No včeraj je opravil tudi optiko in skoraj nisem mogel verjeti kakšna je sedaj razlika v vožnji. Se je pa pri optiki vulkanizer kar pošteno namučil, da je vse nastavil, ker je bilo vse zelo zarjavelo.Preveril je tudi platišča in pnevmatike. Platišča so dobra, pnevmatike pa bo potrebno zamenjati, ker imajo defekt in to je tudi posledica tresenja ob višjih hitrostih.

 

Še izpis optike.

unnamed.jpg


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 525i

#10

Ker je bilo lepo vreme sem odločil spolirati luči. Nad rezultatom nisem najbolj zadovoljen, ker je na desni luči ostalo kar nekaj prask, ki jih nikakor nisem uspel spolirati ven in pa luč je ostala tudi malo motna. Desna luč je bila že na pol oluščena in me je tudi najbolj motila po izgledu ampak je pa sedaj bolje kot prej.

Uporabil sem brusilni papir 1200 in 2000 (mokro brušenje), polirno pasto Autosol in zaščitno sredstvo Autosol. Poliral sem z nastavkom, ki gre na vrtalnik in na koncu tudi ročno. 

 

Staro stanje.

IMG-0995.JPG IMG-0999.JPG

 

Po poliranju.

IMG-1008.JPG


Prikaži več možnosti
    • MG in Jerry uporabnikom je všeč to sporočilo


Kokaner1
Kokaner1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 92
  • Lokacija: Braslovce
  • Avtomobil: E36 318i individual

#11

Jaz zacnem z 500-800-1000-1200-1500-2000 in nato strojno poliranje pa vedno izpade uredu.
Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 696
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#12

Ponavad bol splaca stekla menajt.. Jaz mam sicer plastiko na e46.. Sem mel tud cist zjebane pa sm dobu nov par za 40e z 2 letno garancijo.. Niti se mi ne da zajebavat pa polirat za tak dnar..
Kramp pa lopata:metalc
Ce rabi kdo kake storitve iz gradbenistva me lahko kontaktira..okolica savinjske regije :)
Prikaži več možnosti


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 525i

#13

Saj tudi jaz razmišljam, da bi spomladi ko bo upam, da mehansko vse urejeno menjal tudi stekla, ker polirati še enkrat ne bi šel.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 021
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#14

Jaz sem jih dal najprej polirat, pa so bile res dobro narejene. Ampak še vedno to rešiš samo površinsko (kjer sicer tudi je največji problem), ampak plastika je dejansko cela porumenela. Sem jih menjal potem, je razlika. Niso pa tu cene niti blizu e46 žal.
Prikaži več možnosti


fizični radnik
fizični radnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 696
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: bmw

#15

Mas na ebayu od 40e jih naprej za e39.
. https://m.ebay.de/sc...headlight glass
Kramp pa lopata:metalc
Ce rabi kdo kake storitve iz gradbenistva me lahko kontaktira..okolica savinjske regije :)
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 613
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i

#16

Kakor sem jaz slišal je najbolje dati gor od helle ker drugo da je vse spraskano po enem letu. Kontaktiraj uporabnika Pirc, on obnavlja luči ti bo zamenjal šipce, parabole, mislim da tudi balaste.
Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 350
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#17

Mas na ebayu od 40e jih naprej za e39.
. https://m.ebay.de/sc...headlight glass

Ti gledaš za PFL in ne za FL. Za FL so bistveno dražje.


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 021
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#18

Ti gledaš za PFL in ne za FL. Za FL so bistveno dražje.


Tako je. Moje so sicer po 1 ali 2 letih še vedno ok.
Prikaži več možnosti


Benyy
Benyy
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E90 318D & E39 525i

#19

Ker je olje že kar pošteno zamakalo iz pokrova ventilov ter tudi zalivalo eno svečko sem se odločil, da še pred novim letom menjam tesnilo ter vse svečke.

 

Svečke so bile glede na ohranjenost videti, kot da še niso bile menjane oz. so bile menjane mogoče enkrat ? Po sili razmer sem vzel Denso (2 elektrodi), žal niso imeli NGK ali Bosch svečke, ki sem jih želel pa tudi Denso z 1 elektrodo ne, zato sem pač vzel kar so imeli na zalogi, ker bi sicer moral čakati do konca praznikov ampak potem nimam več toliko časa, da bi sam šraufal.

unnamed.jpg

 

Če že nisem dobil željenih svečk sem dobil vsaj OEM tesnilo pokrova ventilov (Victor Reinz). Menjava je bila mučna, ker se pokrov nikakor ni premaknil, ko sem odvil vse vijake. Po kakšni uri sem ga le uspel sneti dol. Opazil sem, da je motor zelo zapacan zato bom po priporočilu iz teme "E39 vprašanja" na Ebayu naročil STP Engine Flus in natočil pred menjvo olja. Na koncu sem na celotno tesnilo nanesel še silikon, pritrdil nazaj in počakal 24 ur. Testno sem naredil cca 15km in zaenkrat ni videti, da bi še kaj puščalo.

IMG-1507.JPG

 

Ko sem snemal pokrov ventilov sem moral odmakniti nekaj kablov in vakum cev na črpalki dodatnega zraka mi je razpadla ko sem jo premaknil zato sem cev v celoti zamenjal z novo mrežasto.

 

Preventivno sem zamenjal tudi mikro jermene. Continental niso imeli zato sem vzel Gates, bomo videli kako se bodo obnesli.



Urejal Benyy, 01.01.2019, 19:15.

Prikaži več možnosti


maus111
maus111

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 357
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: V8

#20

S silikonom si falil mimo, pa ni to star deutz. Tesnilo vedno in samo oe.
Prikaži več možnosti