Skoči na vsebino

 

E65 745i l.2002 težava z verglanjem

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
15 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#1

Hi.. Moja 745i ima eno občasno težavo z verglanjem. In sicer, se vsake tolko zgodi, da ko pritisnem start pač ne zavergla. Ne javi nobene napake.

Potem pač probam ene parkrat start stop in vžge bp. Potem eno obdobje normalno vžiga, včasih noče v prvo, pa potem v drugo zavergla bp in tudi vžge... Včeraj sem moral probat 10x, da je potem zaverglal in vžgal. Potem spet normalno, danes zjutraj spet normalno.

 

Bi znal to bit problem pri E65 zelo znan Integrated supply module (IVM), na forumih se veliko piše o tem, da ima že serijsko en hladen lot, ki sčasoma poči in potem zafrkava...

 

Nov modul je 100eur...

 

Ima kdo kaj izkušenj z tem problemom. tester ne javi nobene napake, avto je brez napak na testerju...

Se mi je to že dogajalo lani v poletnem času ene parkrat, pa je potem do sedaj bil mir. Ok, vmes se je parkrat zgodilo da v prvo ni zaverglal, v drugo pa normalno, kaka dva meseca nazaj se je zgodilo ene parkrat, pa vmes sem spet imel ena čas mir. Sedaj pa zeza na polno...

 

Prosim za pomoč, nasvet, kupim tale IVM modul, ali ne, bi morda bil štarter, kar zelo močno dvomim. Avto ima realnih 267kkm....

 

Lep pozdrav vsem.

 

Dragan


Pripete slike za predogled

  • 20181110_160147.jpg

Urejal dragan klep, 15.11.2018, 10:11.

Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 086
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#2

dve uprašanji;

- ko ne zavergla ali se sliši sja kakšen klik ali pa ali kaj lučke žmrknejo?

- ko vergla ali se ti zdi da vergla počasneje kot je včasih?


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#3

Nič žmrkanja, nič klikanja, vsaj jaz ga ne slišim v avtu. Ko zavergla, kr hitro obrne in vžge, ni nekaj, da bi se zaganjal ne vem ali pa da bi težko obračal. 

Enostavno pač ne obrne štarterja. Ko pa potem nekajkrat probam start/stop, potem pa zavergla in takoj vžge bp.

Vse dela normalno kaj se tiče, ne vem, radio, navi itd, nič ne javlja da bi bil ne vem aku slab itd… AGM se tak ne prazni tak hitro, je kr vzdržljiv.



Urejal dragan klep, 15.11.2018, 10:46.

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 276
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#4

IVM je problematičen. V njem so vgrajeni TYCO releji, ki recimo hecajo tudi v modulih centralnega zaklepanja itd.

 

Ampak, imel sem že oba primera, tako IVM kot zaganjač, in to predvsem po zimi tako kot praviš.

 

Treba bo izmeriti oz. pravilno diagnosticirati. Jaz bi si v tvojem primeru (ker vem da si veliko sam postoriš in si tehnično vešč), da si

iz + signala zaganjalnika v kabino napelješ indikator (ledica ali pa klasična lučka) in potem vidiš ko ne vžge ali signal sploh pride

do zaganjalnika ali ne. Potem je pa tako ali tako logično, če je signal na zaganjalnik in ne vrti  je vzrok zaganjalnik (zamenjava PITA :-D ).

V obratnem pa seveda IVM.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#5

Zamenjava PITA :) pomeni, da je zaj... do amena... IVM menjaš v 20ih minutah z kafejom vred... Samo madona, če bi bil starter, a nebi ta čisto dokončno odpovedel takoj....?

Jaz fejst sumim IVM.... Pa tudi najcenej ga je menjat, ker edini posrednik vmes za start je samo ta modul koliko sem gledal. Pa če po menjavi še zeza, mamo starter party pol....?

Zdaj bo tak šla na zimsko spanje pa gre E39 na cesto kot winterwagen. Pa bi to rad vseeno rešil čimprej. Starterja doma sam ne morem menjat, ker nimam dvigala. IVM bom menjal v vsakem primeru.



Urejal dragan klep, 15.11.2018, 10:59.

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 802
  • Lokacija: Svet

#6

Jaz sem imel podoben simptom pri starteju. Samo mi je potem tudi hitro crknil ...


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 276
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#7

Zamenjava PITA :) pomeni, da je zaj... do amena... IVM menjaš v 20ih minutah z kafejom vred... Samo madona, če bi bil starter, a nebi ta čisto dokončno odpovedel takoj....?

Jaz fejst sumim IVM.... Pa tudi najcenej ga je menjat, ker edini posrednik vmes za start je samo ta modul koliko sem gledal. Pa če po menjavi še zeza, mamo starter party pol....?

Zdaj bo tak šla na zimsko spanje pa gre E39 na cesto kot winterwagen. Pa bi to rad vseeno rešil čimprej. Starterja doma sam ne morem menjat, ker nimam dvigala. IVM bom menjal v vsakem primeru.

Saj starter ni problem v rotor-stator izrabljenosti, problem je v avtomatu starterja.

 

Najbolj elegnatno je še vedno kot trdim, z lučko. Ko ne vžge vidiš dejansko kaj se dogaja. Ali je signal ali ga ni.

 

V bistvu lahko 100€ prišparaš, da ne menjuješ IVM brez veze.


Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 150
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46, E34

#8

Najprej poglej stikalo bremze - bremz luči
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#9

Najprej poglej stikalo bremze - bremz luči

 

Ko stisnem na bremzo vidim da luči gorijo. Potem to ni, ali je še kako drugo stikalo?

 

Danes normalno vergla, zjutraj je, zdaj ko sem šel Iz terena tudi. Bom videl zvečer. Včeraj me je tudi samo zvečer zezal. Potem ko je enkrat obrnil, sem potem probal še ene 2x pa je normalno zaverglal. Kaj te vem….. 



Urejal dragan klep, 15.11.2018, 12:47.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#10

IVM sem naročil nov in ga bom zamenjal ker ni nek velik strošek, pa ker lahko naredim sam. Starega bom pa razdrl, ker me zanima kako je narejen in kje je tisti hladen lot. 

Nekaj slik sem našel kje bi naj bil problem. Pa se bom malo poigral.

 

Štarter sem tudi iskal, pa tudi ni nek večji strošek. V primeru, da je le ta potreben menjave, bi rad, da se menja in želim, da ga menja nekdo, ki je to že delal, da mi nebo nek vajenec na nekem servisu razdiral pol motorja in ne vem kaj še…

 

Bom javil kaka bo situacija po menjavi IVMa in, če bo potrebno menjat štarter, se priporočam. Pridem kamorkoli, do LJ... Menjava je narejena v enem dnevu, kolikor sem gledal je ene slabe 4 ure dela, če si pedanten.

 

LP

 

D.



Urejal dragan klep, 16.11.2018, 08:16.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#11

Hello, 

 

No, tole je danes prišlo, stalo vsega 88eur z poštnino vred. Izdelano 10.01.18

Bom zamenjal ob prvi priliki. Avto zdaj tako počiva v garaži, zimsko spanje. :) 1x tedensko se ga zavergla, da se malo pogreje. :)

Načelom sem po vseh možnih forumih prebral, da za občasen dogodek, ko ob pritisku na start ni verglanja ni drug krivec kot le ta IVM...

Odpoved štarterja na the motorjih je res zelo redka… So zelo kvalitetni in vzdržljivi.

Bom pa star modul IVM odprl in se prepričal o teh hladnih lotih itd…. Za vsak slučaj :)

 

ism.png



Urejal dragan klep, 30.11.2018, 18:17.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#12

Hi, folks :)

 

Tole spodaj na linku pravi forum..

 

https://www.bimmerfe...ad.php?t=842864

 

 

No, tole na fotkah pa jaz… :) enaka napaka kot pravijo forumi. Vsi namreč… Link sem dal samo od enega…

Na zadnjih slikah se pod lupo lepo vidi hladen lot na skrajno desnem pinu.

Bom se poigral z starim modulom in na novo polotal tale pin. Dam še kakšno fotko ko končam z spajkanjem.

 

That's all folks :) Love my E65 :)


Pripete slike za predogled

  • 20181202_124109.jpg
  • 20181202_124113.jpg
  • 20181202_124207.jpg
  • 20181202_124348.jpg
  • 20181202_124353.jpg
  • 20181202_124401.jpg
  • 20181202_124800.jpg
  • 20181202_132322.jpg
  • 20181202_132324.jpg
  • 20181202_132326.jpg
  • 20181202_132329.jpg

Urejal dragan klep, 02.12.2018, 13:41.

Prikaži več možnosti
    • PocesnkII je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#13

Na novo pospajkan pin. Ostale pine sem pregledal pod lupo in so celi.

Ploščo bom še sčistil ker so na njej vidno opazne sledi vlage, na sliki st3 sledi vlage, st4, očiščena.


Pripete slike za predogled

  • 20181202_135202.jpg
  • 20181202_135212.jpg
  • 20181202_134322.jpg
  • 20181202_140014.jpg

Urejal dragan klep, 02.12.2018, 14:03.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in PocesnkII uporabnikom je všeč to sporočilo


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#14

Dodajam še spodnji link z razlogom, ker sem preko tega podjetja in njihovih nasvetov in tudi njihovih storitev na svoji sedemki sam uredil ene par stvari ki so konkretno izboljšale delovanje in odzivnost motorja. Link se nanaša na zelo znano težavo IVM modulov v bmw serijah 5/6/7 X5 z vgrajenim motorjem N62...

 

http://www.bmwlogicseven.com/?p=3812


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#15

Da nebo tema zamrla, se mi občasno še vedno zgodi da štarter ne obrne ko stisnem vklop... V drugo pa... Ali pa, če mogoče malo dlje podržim pritisnjen gumb za vklop.

Dogaja se mi to samo takrat ko je deževno obdobje, kot je sedaj. Pa tudi ne skoz.

 

Malo sem brskal še po bmwfans.info in pridem do tega linka spodaj, kar bi naj bil rele starterja. Načeloma, vsaj po mojih izkušnjah, releji zelo radi zafrkavajo ko je povečana vlažnost.

Pa tudi, verjetno je še prvi.. In poceni za menjat. Nekako vsepovsod kolikor preberem starterji na E65 ne odpovedujejo, sploh če se ga normalno sliši brez nekega čudnega zaganjanja ali škrtanja.

 

http://bmwfans.info/...6324/#8373700_1

 

Ima kake kake izkušnje še glede tega?

Rele sem naročil VEMO.... Stal me je vsega skupaj 18eur...


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 013
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#16

Hello.

Zgodba je se vedno enaka. Na vsake tolko pac samo klik avtomata, starter pa ne obrne.

Ima morda kdo starter za bmw E65 745i l.2002, n62b44a motor? Kupim. Ponudbe na privat. Iscem delujocega seveda in pa original.

Lp

D.
Prikaži več možnosti