Skoči na vsebino

 

Struženje oz. brušenje diskov - kje?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
61 odgovorov v temi
Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#1

Zivjo je kdo med vami da je dal drejat skoraj nove diske ki so po cca 15 tisoc km zaceli rahlo tresti.... pa ce je kdo to najbolje dela lj z okolico.... lp
Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 126
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB W166 Brabus

#2

Če niso originalni diski je to to početje nesmiselno ker se bo ponovno pojavilo tresenje. Drugače pa diske dreja Drolka Janez https://www.itis.si/...a-janez?4578010


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 681
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#3

Bedarija. 

Drejanje je pa ko sem jaz dal enkrat je bilo 40€. Ampak je zdržalo cca 1000km in so spet tresli. Potem daš spet drejat in spet začnejo trest. 

Na koncu ugotoviš, da je bolje kupit nove. So prepoceni in hkrati prepomemben del vozila, da bi na njih šparal.

Za manj kot 200€ se dobi zimmermanove diske + original BMW ploščice na ebay-u iz DE tko, da se sploh ne splača drejat... Sploh pri avtu kot je F10 ali kaj podobnega...

Res da so za 323ci diski majhni zato je cena bila bolj nizka. Ampak, ko sem kupoval za e92 sem kupil diske za 335ci + ploščice in mislim, da ni bilo več kot 250€ vse skupaj. Za znamko, ki je pri BMW bila prvovgradnja (ne spomnim se točno katera je to)...

 

 

Lp



Urejal BMW4everafter, 20.11.2018, 12:29.

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 338
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#4

Nima smisla. Diski tresejo zaradi spremenjenen strukture materjala in ne zato ker so "zviti". Dejansko se diski nikoli ne "zvijejo" ampak 

se materjal na zavorni površini zaradi več dejavnikov možnih strukturno spremeni in nastanejo segmenti na disku, ki so bolj hrapavi

od ostale površine, posledično ploščica na površini, ki je bolj hrapava od ostale površine na tistem delu močneje zavira na tistem prehodu,

kar se občuti kot tresenje. Tudi, če se bo diske stružilo vsak dober mojster zna povedati, da na delu kjer je spremenjena struktura materjala

začne tudi noč od stružnice poskakovati. Kupi nove diske dobre znamke jih ustrezno, pravilno zmontiraj in ustrezno uteči.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#5

Zivjo je kdo med vami da je dal drejat skoraj nove diske ki so po cca 15 tisoc km zaceli rahlo tresti.... pa ce je kdo to najbolje dela lj z okolico.... lp

Drejalo se je v času Yugov. Sedaj je to bedarija oz. v večni primerov zadevo še poslabšajo.

 

Malo se zapelji ven iz LJ oz. drugačne relacije kot jih voziš sedaj pa boš rešil zadevo.



Urejal blackberet, 20.11.2018, 12:22.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 878
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#6

Hmmm ne vem če ravno nikoli ne zvijejo. So tudi primeri kjer na stružnici že na oko vidiš kako opletajo po naležni površini. Se pa strinjam da je ponavadi brezveze


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#7

Hmmm ne vem če ravno nikoli ne zvijejo. So tudi primeri kjer na stružnici že na oko vidiš kako opletajo po naležni površini. Se pa strinjam da je ponavadi brezveze

Problem je tudi ,ker se pobere meso na disku in posledično disk stanjšajo kar je še slabše.

Za recimo F11 520d. Je debelina sprednjega diska 24mm, najmanjša debelina pa 22,40mm.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 951
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#8

Spet to tresenje in diski. Men gre to prav na kur**. Prej mi je ob rahlem zaviranju od recimo 140-80 km/h treslo. Šlo mi je toliko na živce, da sem vrgel stran še dobre diske in ploščice, ker so tresli. No in potem kupil komplet vse nove original zavore, montirano po navodilih, priporočilih BMW,... 3000 km čisti mir. Od 3000-5000 km že malenkostno tresenje, ki bi bilo pogojno sprejemljivo, potem po 5000 km pa treslo preveč in še vedno z okoli 15000 km, praktično nove zavore tresejo kot so prejšnje :napaka

Kaj delam narobe, očitno vozim prenežno, ker vedno le šlatam zavore, no bolj ali manj. V križišču, pred semaforjem ustavim 2 m pred drugim avtom, da pom počasi lezem naprej, oziroma spuščam avto naprej, da se disk kao enakomerno hladi,...

Mislim bullshit je vse skupaj. Zaenkrat edini velik minus, ki ga vidim pri E39. Imel sem že 4 odlične in vse so tresle :ok


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 338
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#9

Hmmm ne vem če ravno nikoli ne zvijejo. So tudi primeri kjer na stružnici že na oko vidiš kako opletajo po naležni površini. Se pa strinjam da je ponavadi brezveze

Opletanje levo desno nima tako velikega vpliva kot si lahko nekdo misli. Tisto opletanje se na zavorni čeljusti nekako kompenzira.

Če naležne površine na pestu ne očistiš, bo že zaradi tega disk opletal levo desno, pa ne bo tresel pri prvem zaviranju ;) pa bi moral, če bi bilo krivo opletanje.



Urejal MIHOLD, 20.11.2018, 12:48.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 681
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#10

Spet to tresenje in diski. Men gre to prav na kur**. Prej mi je ob rahlem zaviranju od recimo 140-80 km/h treslo. Šlo mi je toliko na živce, da sem vrgel stran še dobre diske in ploščice, ker so tresli. No in potem kupil komplet vse nove original zavore, montirano po navodilih, priporočilih BMW,... 3000 km čisti mir. Od 3000-5000 km že malenkostno tresenje, ki bi bilo pogojno sprejemljivo, potem po 5000 km pa treslo preveč in še vedno z okoli 15000 km, praktično nove zavore tresejo kot so prejšnje :napaka

Kaj delam narobe, očitno vozim prenežno, ker vedno le šlatam zavore, no bolj ali manj. V križišču, pred semaforjem ustavim 2 m pred drugim avtom, da pom počasi lezem naprej, oziroma spuščam avto naprej, da se disk kao enakomerno hladi,...

Mislim bullshit je vse skupaj. Zaenkrat edini velik minus, ki ga vidim pri E39. Imel sem že 4 odlične in vse so tresle :ok

Morda stojiš na mestu in bremzo tiščiš disk je pa razgret in ti ga zvije   :ok2  :ok2  Jaz pa recimo nisem še imel takih težav. Edino enkrat z enimi kitajskimi diski haha, ki sem jih po 500km vrgel dol in kupil normalno znamko :)


<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 671
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#11

Opletanje levo desno nima tako velikega vpliva kot si lahko nekdo misli. Tisto opletanje se na zavorni čeljusti nekako kompenzira.

Če naležne površine na pestu ne očistiš, bo že zaradi tega disk opletal levo desno, pa ne bo tresel pri prvem zaviranju ;) pa bi moral, če bi bilo krivo opletanje.

Zato ker so čeljusti ''plavajoče'' in se lahko premikajo po ''obliki'' diska. 

 

Spet to tresenje in diski. Men gre to prav na kur**. Prej mi je ob rahlem zaviranju od recimo 140-80 km/h treslo. Šlo mi je toliko na živce, da sem vrgel stran še dobre diske in ploščice, ker so tresli. No in potem kupil komplet vse nove original zavore, montirano po navodilih, priporočilih BMW,... 3000 km čisti mir. Od 3000-5000 km že malenkostno tresenje, ki bi bilo pogojno sprejemljivo, potem po 5000 km pa treslo preveč in še vedno z okoli 15000 km, praktično nove zavore tresejo kot so prejšnje :napaka

Kaj delam narobe, očitno vozim prenežno, ker vedno le šlatam zavore, no bolj ali manj. V križišču, pred semaforjem ustavim 2 m pred drugim avtom, da pom počasi lezem naprej, oziroma spuščam avto naprej, da se disk kao enakomerno hladi,...

Mislim bullshit je vse skupaj. Zaenkrat edini velik minus, ki ga vidim pri E39. Imel sem že 4 odlične in vse so tresle :ok

Kakšno je stanje čeljusti? Lahko so čeljusti dotrajane oz. vodila. 


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#12

Spet to tresenje in diski. Men gre to prav na kur**. Prej mi je ob rahlem zaviranju od recimo 140-80 km/h treslo. Šlo mi je toliko na živce, da sem vrgel stran še dobre diske in ploščice, ker so tresli. No in potem kupil komplet vse nove original zavore, montirano po navodilih, priporočilih BMW,... 3000 km čisti mir. Od 3000-5000 km že malenkostno tresenje, ki bi bilo pogojno sprejemljivo, potem po 5000 km pa treslo preveč in še vedno z okoli 15000 km, praktično nove zavore tresejo kot so prejšnje :napaka

Kaj delam narobe, očitno vozim prenežno, ker vedno le šlatam zavore, no bolj ali manj. V križišču, pred semaforjem ustavim 2 m pred drugim avtom, da pom počasi lezem naprej, oziroma spuščam avto naprej, da se disk kao enakomerno hladi,...

Mislim bullshit je vse skupaj. Zaenkrat edini velik minus, ki ga vidim pri E39. Imel sem že 4 odlične in vse so tresle :ok

Tako kot nasplošno videvam pri BMW-jaših delate vse preveč v rokavičkah in komplicirate pri zadevah ,kjer niso potrebne.

Bremze so za bremzati, in tebi trese ravno zato ,ker preveč nežno bremzaš oz.ne uporabljaš zavor. Ne pravim da jih moraš iti sedaj pregrevati in ne vem kaj ampak samo bremzaj normalno kot normalni ljudje. 

 

Pri hiši imamo kar nekaj e39k pa ne tresejo ,vse imajo pa ATE diske.

Mi je pa malenkost tresel avto pri 80km/h(nescentirrane gume), zatreslo pa kar konkretno ob bremzanju pri tej hitrosti, po vsej normalni logiki bi morali biti krivi diski(nimam pojma kaj je na avtu verjetno ni ATE). Krivec nescentrirane gume.Sedaj tresenja pri zaviranju ni nič so pa gor 16col zimaki in seveda scentirane gume tako kot je treba.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#13

To so ze drugi nov komplet ki ga je skrivilo v slabem letu oz po 15 t kilometrih...so pa znamka ATE montiral jih je je kokalj ki pomoje ve kako ocistit montirati zavore... mogoce pa kaj drugega unici disk na kaj se biti pozorrn? Lp
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 291
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#14

To so ze drugi nov komplet ki ga je skrivilo v slabem letu oz po 15 t kilometrih...so pa znamka ATE montiral jih je je kokalj ki pomoje ve kako ocistit montirati zavore... mogoce pa kaj drugega unici disk na kaj se biti pozorrn? Lp

Mogoče jih pa ti ne utečeš pravilno.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 951
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#15

Ja eni pravijo novih ne gonit na polno, spet drugi, da ne šparaj, zažgi,... gume in vse pri meni niso krivec, kajti ob menjavi je za nekje 3000 km čisti mir :ok


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 255
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#16

Kaj pa če disk opleta, kar se na dvigalu tudi sliši, če vrtiš kolo, pa se na tistem mestu, kjer na vsak obrat podrsa ob ploščicu, spremeni struktura materiala in zaradi tega sčasoma začne trest?


Prikaži več možnosti


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#17

Ok pol je bolje reklamirati ATE diske in kaj ko nabavim original namontiram in spet zacne trest kar sem preprican 100% da bo spet treslo... pomoje more biti nekaj da povzroci krivljenje....
Prikaži več možnosti


miho1
miho1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 535
  • Lokacija: Okolica Lj.
  • Avtomobil: Bmw 530xd f10

#18

Ja, jst z original diski nikoli nisem imel tresenja, z neoriginal pa.
Lahko pa jih zjebes, ce imas kaksen luft na podvozju recimo. In posledicno zacnejo spet trest diski.
Utekanje ni pa nobena umetnost, pac prvih 1000 ali 2000 kilometrov ne bremzas na polno pa je.
Prikaži več možnosti


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#19

Nimam luftov podvozje veckrat pregledano menjana oba lezaja z pesto ampak je skrivilo ze druge nove diske....
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 671
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#20

Kakšno je stanje zavornih čeljusti? Velikokrat so kriva vodila, bolj sicer pri VAG grupi in pri čeljustih, ki uporabljajo enak sistem. Ne vem kako ima F10 rešeno, večino starejših BMW-jev ima gumi pušo in vodilo potuje po tej gumi puši. Gumi puša je minimalen strošek. 


Prikaži več možnosti