Skoči na vsebino

 

Struženje oz. brušenje diskov - kje?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
95 odgovorov v temi
SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 491
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#41

ATE sem že pogosto slišal, da tresejo na bmw.  Ne pomaga niti struženje. Gre za napako, kot je Mihold opisal. 
Kupi drugega proizvajalca in poročaj.


Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 893
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#42

Jaz pa sem mislil, da je ravno ATE prava stvar za BMW.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 303
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#43

ATE sem že pogosto slišal, da tresejo na bmw. Ne pomaga niti struženje. Gre za napako, kot je Mihold opisal.
Kupi drugega proizvajalca in poročaj.

Jaz sem pa slisal da ATE ne tresejo.

Jaz pa sem mislil, da je ravno ATE prava stvar za BMW.

Saj je in za druge znamke tudi.
Samo BMWjasi so povecini extra komplicerji.

Urejal blackberet, 21.11.2018, 09:22.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 485
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#44

Samo BMWjasi so povecini extra komplicerji.

:rofl  


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 303
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#45

:rofl  

Boš rekel da ni res?  :-D


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


prekov
prekov

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 389
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#46

Kakšna je pa sploh razlika v ceni orginalnih diskov napram drugim proizvajalcem? Že dolgo nisem menjal diskov pa sem malo ven pri občutku za cene!


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 589
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#47

Podvozje pregledano veckrat plus pregledano na raztezni plosci nikjer znakov lufta novi lezaji plus pesta nove spodnje prednje roke platisca 18 col centrirana na hunter centrirki prav tako narejena optika..., ampak je ze druge skrivilo bom se menjal za original pa videl kaj bo po pol leta....mi pa trese ko bremzam na hitrosti 150 km/h...plus volan drhti od 100-130hm/h

Če ti volan drhti od 100 do 130 km/h, potem so krivec za tresenje gume ali platišča. S temi nekaj ni v redu, geometrijsko niso v nulo in če geometrija preveč odstopa, tudi nobeno centriranje ne pomaga. Jaz ti lahko samo garantiram da dokler boš imel gor ta platišča in gume, ti bodo diski vedno tresli, razen par 1000 km po tem ko boš zmontiral nove ali ko jih boš dal podrejat bo mir. Ko ti volan ne bo več čisto nič tresel med vožnjo, takrat bodo pa tudi diski nehali trest... mogoče, če v podvozju res ni nič zračnosti, tako kot praviš.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#48

Ja no na starih 17 col mi isto treslo sedaj kupil druga platisca 18 col malenkost manj ampak vedno ostaja drhtenje volana ... je pa smola da se nobeden mehanik ne poglobi v zadevo
Prikaži več možnosti


MiranK
MiranK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 197
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: 2X BMW

#49

Seveda ne, vsi bi samo ploščice in diske menjali in v eni uri mastno zaračunali.
Prikaži več možnosti


lodar
lodar
  • Uporabnik
  • Sporočil: 294
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e91

#50

optimizacija kolesa je pomagala pri meni... neka posebna centrirka k ti pove kam na platišču namestiti gumo


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 742
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#51

Boš rekel da ni res?  :-D

Se kako drzi.

 

Seveda ne, vsi bi samo ploščice in diske menjali in v eni uri mastno zaračunali.

Izvoli - vsedi se v avto z nekom, ki ne ve kaksna tezava ga pesti in kje zaceti z iskanjem vzroka, niti ne ve ali ima sploh kaksno tezavo. Jutri imam en tak primer z enim korejskim vozom v sluzbi - se mu zdi, da nekaj ne stima z motorjem, sej normalno vlece in nobena lucka ne gori, tudi zvok ni nenavaden, ampak a bi lahko malo pomerili... ...pizda jaz pa imam toliko prostega casa, da lahko delam in odkrivam vzrok neobstojece tezave zastonj al kaj?

 

Avtor teme trdi, da tresejo diski, potem pove se da volan trese pri 100-130 km/h - cakaj malo, kaj zdaj? To sta dve prakticno nepovezane stvari, in nescentrirana platisca ne bodo deformirala diskov, sploh pa ce uporabnik le boza zavore, lepo vas prosim. Vsedi se v avto in se pelji kot ded, pa bo OK. Manjsi avti, ki niso narejeni za sminkeraj in imajo poddimenzionirane zavore, teh tezav enostavno nimajo. Imajo pac 10 cm manjse diske.

 

Nov prednji kolut za E91 320d N47 je debel 23,9 mm, menjava je predpisana pri debelini 21,6 oz. 22,4 ob menjavi ploscic (ki jih ob struzenju itak moras menjati). "mesa" med novim in minimumom imas torej 0,75 mm na vsaki strani. Kaj bi ti, kot mehanik naredil? Ugotavljal kaj, kje, kako in zakaj trese, pa potem postruzil diske, ki ze imajo 15k km na grbi? Jaz bi definitivno "samo ploščice in diske menjali in v eni uri mastno zaračunali." Koliksen delez denarja od koncnega racuna je delo, si pa lahko mislis. Niti priblizno ni tako mastno, kot se ti zdi. Je pa fino nepremisljeno in brez nekih argumentov pljuvati po mehanikih, to pa.



Urejal zok, 21.11.2018, 18:38.

Prikaži več možnosti
    • bmwfahrer uki je všeč


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#52

Ja napisal sem da mi trese pri bremzanju ...pa tudi volan drhti nad 100 volan enake simptome prenasa ko bremzam pa sem posumil da skrivljeni diski toliko opletajo da to deluje na volan.... nikoli nisem iskal od nobenega mehanika da mi kaj dela ,isce zastonj ce je mehanicna ura 30+e sem pripravljen placat te dve tri ure da se avto temeljito pregleda.. zal pa sam dobis odgovore to je ok ali nic ne cutim....
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 742
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#53

Ni letelo nate, letelo je na to, da odgovor MiranK, ki daje obcutek, da bi se morali vsi mehaniki poglobiti v vsako zeljo vsake stranke - sem ze imel taksne primere, da sem se res poglobil, nasel vzrok napake, le tega pa je potem nekdo drug odpravil (in ob tem zasluzil, jaz sem pa dobil hvala lepa - ali pa se tega ne).

 

To, da ti drhti volan pri 100-130 km/h, je krivo ali razbalansiranje ali pa zvitost platisc, lahko so krive tudi pnevmatike ali pa kaj na podvozju - sileni, optika, ce trese samo pri pospesevanju, je lahko nacet kaksen zglob (kot je bil pri mojem vozu - notranji zglob prednje leve polgredi), lezaj kardana, hardi... ...glede na to, da je vse pregledano, je ocitno nekaj spregledano. Tudi sicer scentrirane pnevmatike lahko tresejo, ce so poskodovane, neenakomerno izrabljene ali kaksna cudna roba... ...imas v kateri gumi injekcijo?

 

Med zaviranjem torej trese bolj kot sicer?



Urejal zok, 21.11.2018, 19:52.

Prikaži več možnosti


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#54

Ja lih zaradi tega sem nabavil druga platisca 18 col plus kupil nove conti gume so mi jih fantje na bf pneumatic na rudniku scentrirali v nulo... imam oba prednja lezaja nova z pesto nove obe ukrivljene spodnje sprednje roke novi diski ploscice nov hardy zglob tudi narejena optika... ampak ostaja tresenje ob zaviranju... ja ob voznji volan drhti obcutek pa je tak ko pribremzam pa se zadeva samo pojaca.....
Prikaži več možnosti


BB
BB

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 280
  • Lokacija: Prestolnica obljubljene dežele Prekmurske
  • Avtomobil: 525tds Touring

#55

Khm.....


...bremze so zato da bremzajo in ne da se božajo!

 

Pri starejših BMW-jih je bilo tako da če si zabremzal konkretno ter spustil bremzo ni nikoli trosilo. In če si vozil kot večina novodobnih šoferjev ko stojijo na bremzi >70% časa vožnje si pač imel jajcanja koliko si hotel. Disku moraš dati zadosti časa da se ohladi pa je mir ;)

 

 

LP, BB


P.S.: Pri E30 s M3 pušami ter 16" felnami je trosilo na mrzlo če je imel disk več kot 0,03mm opletanja... :)


od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB ;) Ok, pa še neke Honde so (mopedi)...

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 589
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#56

nescentrirana platisca ne bodo deformirala diskov, sploh pa ce uporabnik le boza zavore, lepo vas prosim. Vsedi se v avto in se pelji kot ded, pa bo OK. Manjsi avti, ki niso narejeni za sminkeraj in imajo poddimenzionirane zavore, teh tezav enostavno nimajo. Imajo pac 10 cm manjse diske.

Jaz imam glede tega drugačne izkušnje. Opletajoča platišča res ne zjebejo diskov direktno, jih pa indirektno. Kako? Tako da uničijo puše na rokah, zaradi tega ob zaviranju vse skupaj začne močno opletat in to so že taki tresljaji, da se začnejo diski neenakomerno obrabljat. 

 

Kar se tiče manjših vozil sem pa prišel do spoznanja da pri njih diski ponavadi ne tresejo zato, ker je podvozje močnejše. Ne sicer direktno, ampak če primerjamo težo vozila in presek roke, imajo manjši avtomobili praviloma boljše razmerje. Če pogledaš sprednji roki BMW-ja serije 5 in recimo VW Polota ti ni nič jasno, ker ima roka od Polota praktično isti presek. Da ne omenjam tega, da je dosti krajša kot pri bavarcu, kar tudi pripomore k blaženju tresljajev. Zaradi tega jaz pravim da imajo bavarci obute prevelike čevlje in nisem ljubitelj velikih platišč, čeprav boljše izgledajo.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 914
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#57

Potem bi moralo 80% novejših avtov že trest... pa nisem še slišal, da bi to postal globalni problem :ok2


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 248
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#58

Čist tko... Mimogrede...

-Ste morda pozabili privit nazaj centrirni vijak za disk (tisti mali imbus)?

-Lahko je guma na feltni narobe postavljena. Premaknite jo za pol obrata po osi feltne in ponovno centrirat (ja tudi take banalne fore sem že videl). 

-Lahko ima kak končnik ali stabilizatorček malenkost lufta

-Enostavno razdrite čeljust in jo fajn sčictite, namažite, sestavite nazaj. Lahko, da ena stran čeljusti bolje drsi kot druga, ker je morda malenkost zaribala, ter posledično stiska disk pod kotom in zato trese.

-narobe montirane ploščice (banalno ampak ne nemogoče)

.......


<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 589
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#59

Potem bi moralo 80% novejših avtov že trest... pa nisem še slišal, da bi to postal globalni problem :ok2

Ne tresejo iz več razlogov. Glavni razlog je ta da se pri "normalnih" modelih ne špara na teži za vsako ceno, tako da imajo jeklene roke in močnejše zobate letve. BMW se po drugi strani na vsak način trudi zmanjšat težo svojih vozil, davek na to je (med drugim) tresenje zavor. Ti lahko narediš ogromen avto kot je recimo serija E60 ali F10 da tehta samo malo čez tono in pol (normalna teža za tak avto je sicer preko dve toni), ampak to pomeni da mora bit spodaj vse aluminijasto in ko zadeva pride malo v leta, se začne tresenje.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#60

No v kratkem bom montiral komplet original prednje zadnje bremze pa porocam po nekem casu kako se je obneslo do takrat pa lp
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.