Skoči na vsebino

 

Struženje oz. brušenje diskov - kje?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
95 odgovorov v temi
Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 425
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#81

Oba je malenkost popravu ja, je bil.pa en malo bolj. Cena za oba 20 EUR.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 119
  • Lokacija: Ljubljana

#82

Ja se strinjam da tam je se vecja moznost. Ampak a sem kaj narobe napisal oz napisal kako neresnico ali slab nasvet? Lahko pa recemo tako... nekdo ima na f11 525xd ki ima 2000kg recimo diske ki imajo za seboj 100000km. Od recimo novih 34mm imajo samo se 31mm. Hladilne reze v sredini so kot pri vecini tako starih diskov ze vsi rjasti in tok zraka ni vec optimalen. Tak disk lahko bp zvijes z enim zaviranjem na ac iz 150 na 0 ce drzis potem ko stojis zavore da ti avto ne leza naprej. Avto hold lahko delno resi to tezavo...

Ne


Se strinjam ce ze treba stati, je fajn dati rocno oz auto hold. Naceloma je pa glavni problem ko folk prdrvi iz avtoceste in po 1km ugasne avto. Vidim pri sebi ce ga prtegnm na hiter iz malo vecje hitrosti na izvoz se disk kar segreje in ce bi takoj avto parkiral sigurno nebi bil dobr.
Prikaži več možnosti
    • etore je všeč


Sani
Sani
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw

#83

Oba je malenkost popravu ja, je bil.pa en malo bolj. Cena za oba 20 EUR.


Ok si jih montiral je bolje? Kako ti je treslo?
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 795
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#84

A ti se hecas ali samo zajebavas? Od kdaj tocno auto hold stisne prednje zavore katere so ob hudem zaviranju pregrete in jih drzanje na nozni zavore zagotovo zvije...

Čakaj, a ni auto hold, da ABS/ESP sistem drži tlak v zavornem sistemu ob pritisku na bremzo in je povsem ločena funkcija od ''ročne avtomatične'' zavore? Sepravi ''drži'' vse štiri zavorne čeljusti. 

 

Vsaj na VAG grupi je tako, ker če je auto hold vklopljen in izklopim avto, se šele po izklopu sliši kako zategne ''ročno/parking'' zavoro. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 589
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#85

Čakaj, a ni auto hold, da ABS/ESP sistem drži tlak v zavornem sistemu ob pritisku na bremzo in je povsem ločena funkcija od ''ročne avtomatične'' zavore? Sepravi ''drži'' vse štiri zavorne čeljusti. 

 

Vsaj na VAG grupi je tako, ker če je auto hold vklopljen in izklopim avto, se šele po izklopu sliši kako zategne ''ročno/parking'' zavoro. 

Tudi pri mercedesu je tako, kako je pri bavarcih pa ne vem, ampak pomojem enako. Če je res, potem auto hold ni rešitev.

 

Sicer pa fantje, ne se preveč obremenjevat s tem. Da se spremeni struktura materiala zavornega diska mora bit izpolnjen pogoj da je temperatura le-tega enaka ali višja temperaturi kaljenja, ta pa ni ravno nizka in je pri normalni dinamični vožnji ni lahko doseči. Da se diski zakalijo tako zelo da zaradi tega tresejo morajo bit zakaljeni po celotni površini, torej morajo bit razbeljeni in zavoro moraš tiščat kar nekaj časa, da se na mestu kjer nalega ploščica struktura ne spremeni. Povedano po domače, dokler vaši diski niso živo oranžne barve, se nimate kaj sekirat.


Naceloma je pa glavni problem ko folk prdrvi iz avtoceste in po 1km ugasne avto. 

Po enem kilometru se bo vsak disk že toliko ohladil, da ne bo več žarel in ga ne moreš več narobe zakalit. Problem je če iz avtoceste prideš direkt na semafor in tam tiščiš zavoro (ali pa jo pritisne auto hold), pa še to kot rečeno samo če diski takrat žarijo.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 425
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#86

Pac je slab material in obcutljivo podvozje. Moji nikoli ne zarijo :napaka
Prikaži več možnosti


SILVEKK
SILVEKK

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 491
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: F15

#87

Še nisem videl, da bi kdo zavijal iz avtoceste z zarecimi diski.
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 642
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#88

Ti pa predlagaš? Ohlajevalni krog a  :laugh

 

Ko enkrat ustaviš, ne bo razlike a držiš bremzo al ne..

Karkoli bi predlagal, bi bilo relativno. Nekdo je dojel bistvo, nekdo nima pojma, nekomu pač trese...in še kdo bi se našel.


Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 162
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#89

Jaz sem jih dal podrejati mojstru Drolki v Dob pri Domzalah.
Pobral mi je nekje 0.03 mm, diska sta sedaj debela 29.2 mm, minimum napisan pa je 28.4 mm.

Cakam se odgovor s strani BMW-ja, potem pa vidim kaj bom ukrenu... Verjetno bom montiral te, podrejane, ze zato, da vidim ali je res to vzrok tresenja in tudi ce se z drejanjem odpravi.

Čakaj... novi so debeli 30mm...kaj so se ti diski v 5kkm stanjšali za 0.74mm? :confused


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 425
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#90

Ne vem. Mogoce jih je on pobral mal vec pa sam tko reku. A da bi jih pobral 0.3 mm po eni strani, ta je mal huda pa tud treslo bi prevec in vedno.
Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 162
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#91

Vseeno ti trenutna mera diska pove največ... ali pa imaš zanič šubler. :ok2

 

Drugače je 0.03mm izjemno malo na disku... če je res samo toliko pobral na stran, je moral disk biti še vedno popolnoma gladek in raven brez črtic in robov. :ok



Urejal M power, 03.02.2020, 20:20.

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 425
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#92

Saj je bil, cisto brez roba, tudi sedanji so enaki.
Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 162
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#93

Potem druge ni, kot da jih je stanjšal za 3 centle in ne 3 stote na steno. :ok


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 425
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#94

Mozn, da jih je res 0.3 mm na stran ja. Ne vem model je reku 3 centi, cent je pac stotina zame, ne vem pol bi lahk reku 0.3 mm.
Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 162
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#95

"centl" je popačenka nemške beseda za desetino (zehntel)... 3 centle so tri desetinke mm :ok V strojništvu je polno teh popačenk in so še danes popolnoma v uporabi... možakar je pač povedal tako, kot je vajen... ni računal na to, da ti ne razumeš prav :ok2

 

Anyway nima veze... važno, da je tebi popravil diske... si jih že stestiral? :)


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 425
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#96

Ma ne se, trenutno se vrtim okoli drugih stvari.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.