




Začetna modela carrera S in carrera 4S z 450 konji
#1
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Ni neke hude razlike, ravno toliko da je spet hud!
|
Prikaži več možnosti
|
#3
Zadej je res jeza na kvadrat, spredaj pa mi čez celo potegnjena črna maska ne kako ne gre skupaj.
Noter pa se mi zdi manj moderen kot 991.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Zadnji spojler je obikovno povsem pretiran, vsaj po prvih fotografijah sodeč. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Lep, taprav.
|
Prikaži več možnosti
|
#6
911 kot 911... v celoti lep, čeprav tiste zadnje luči in spojler so pa kr neki in pokvarijo izgled avta. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#7
Sej spojler se dvigne samo ko gre hitreje drugač je pač skrit ane?
Količina pameti na svetu je konstanta. Število ljudi na svetu pa se povečuje. A. E.
|
Prikaži več možnosti
|
#9
Spojler se Dvigne tudi na gumb pri nižji hitrosti.
Urejal simply, 28.11.2018, 19:46. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Podpis ...
Edini avto, ki bi ga menjal za Bavarca. |
Prikaži več možnosti
|
#11
Edini avto ki pride vsaj blizu e39, pa se to le priblizno
|
Prikaži več možnosti
|
#12
Sedaj sem podrobneje pogledal. Ali je res da so spremenili grafično oblikovanje merilnika vrtljajev?
|
Prikaži več možnosti
|
#13
Lep, vendar bo sigurno se lazji za vozit kot predhodnik in ta je bil lazji za vozit kot predhodnik. Bojim se, da bo pravi "analog" porsche spet samo Gt3 in mogoce Gt2. Se sreca da nimam tolko drobiza, bi zdaj imel eno skrb vec
@Cdriver, ta avto E39 ne seze do kolen....vsaj kar zadeva prostora v kabini in kapacitete potnikov ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#14
a je samo meni ogabna ta prestavna ročica? kot da res niso meli ideje kako to oblikovati pa so pač to noter dali... prejšnji ima po spominu dosti lepšo... |
Prikaži več možnosti
|
#15
Eden in edini: Ferrari!!!
|
Prikaži več možnosti
|
#16
Res izgleda tako kot da bi en Braunov Silkepil brivnik not vtaknili, ja. ![]() To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#17
|
Prikaži več možnosti
|
#18
Mogoče bodo pa dali kakšnega 2.0 turbaka ali vsaj 2.5 iz Caymana GTS notri
Drugače je pa res hud
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#19
Ferrari je tudi drug cenovni razred. Nista sploh primerljiva.
Danes je prestavna ročica itak samo še en gumb, ki ga zaradi tradicije delajo malo večjega od ostalih, nima več prave funkcije. Če pogledamo obliko te nove, je v bistvu zelo v stilu tistih manjših treh gumbov pred njo. Urejal Rottie, 29.11.2018, 13:13. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#20
zaenkrat ostajajo 6ka boxer v tej generaciji. Z naslednjo pride hybrid, tako, da upam ,da ne doživimo 4 valjnikov v 911.
Tudi meni je notranjost 991 lepša. Sredinska konzola in ventilacija postavljena nižje mi ne sede. Je pa kul, da C4 in GTS ne bodo več poširjeni koloteki. Le pri turbo ostaja širša karoserija.
kot zanimivost je tudi 0,1s slabši pospešek do 100 pri zadnjem pogonu proti c4. Se vidi sposobnost trakcije, ki jo prinese zelo nizko postavljen boxer. Urejal SILVEKK, 29.11.2018, 13:25. |
Prikaži več možnosti
|