Kar se tiče nakupa 991.2 oziroma 992 rabljenega bilo katere verzije je skoraj, da brezvezen nakup ker so cene skoraj takšne trenutno, kot za novega iz salona. Seveda je tukaj velik ČE ga lahko dobiš, namreč še za 992 Carrero naj bi bila težava z dobavo. Tako, da moje mnenje je, da trenutno se 911 kupuje samo nove, razen seveda če ne govorimo o 991 GT2 RS in podobnih...
Tale polnilec je super zadeva, da lahko polniš v notranjosti lepo in ne rabiš spredaj plastik podirat da prideš do akumulatorja.
Mogoce je tezava z dobavo, ker novega ne dobi mimoedoci kupec, ce govorimo o GT seriji. Pa se potem takem kupi rabljenega, pa se vrata se za naprej odprejo. Tezava ni, da jih ne zelijo prodat, vendar v tem da jih ni dovolj, proizvodnja je sedaj omejena na 1000kom letno za cel svet, to res ni veliko glede na HIT ali pa Famo, ki je ustvarjena okoli teh vozil.
Moto Porsche-ja je, da bodo vedno naredili en avto manj kot je povprasevanja 
Polnilec je bomba, ker je pameten in se sam priziga in ugasa, pa se dva podaljska imas, tako, da jih lahko izstekas /vstekas tam, ker ce istekas v elektriki in ne tudi v atu, polnilec postane porabnik in ti baterijo sprazni v nulo, ki jo je po tem nemogoce nazaj nafilat (ce je LiTion pol ni problema). Plastike moras tako ali tako podret, ker imas tam vijak za centralno matico
pa saj je tako ali tako vse na "mackih" to se podre v sekundi 
@Ixy;
V enem letu noben avto ni neka nalozba, kot sem ze napisal avto naceloma ni nikol nalozba. Ohranja neko vrednost, mogoce pokrije inflacijo, zmansa izgubo vrednosti in/ali nadomestui stroske vzdrzevanja, da pa kaj resnega zasluzil pa ni res. Nov GT2RS je bil 350k, danes je od 400-500k, torj kaj se je zasluzilo, ne veliko pa se to je v 4 sedaj pa ze 5 letih. Zalsuzka ni nobenega, ce upostevamo stroske in inflacijo.
Zakaj se nekateri ljudje odlocijo, da bi imeli vec tovrstnih vozil je menda jasno, ker so jim vsec. Zdaj ali se vozijo ali ne niti ni pomembno, saj jih imajo vec, ce jih imas 5 in z vsakim naredis 3k km na leto je to skupaj kar nekaj vikend km, poleg daily-ja je to kar nekaj izletov, ali se motim?
Zdaj razlika ali kupis avto za 500k ali stanovanje je ocitna, stanovanje se plemeniti, pa se mesecno rento dobivas 2k, avto te pa stane 2k na mesec. Ce imas pa ti zbirko za katero te glava boli oziroma ti gre na trenutke na kurac, jo pa prodaj, saj to res ni problem, ce imas kaj pametnega/zanimivega povej, pa mogoce ne bo treba na Mobile.de
GT2RS ti bo @LeonT odkupil, za kaksno staro kraco pa ni hudic da tudi najdemo kaksnega kupca, ce je kaksen pameten primerek
Dobri in zanimivi avtomobili se vedno prodajo, ce ne drugace preko Mobile.de, kot si ugotovil tudi ze sam!
P.S. Se tole sem pozabil napisat, da nekdo zbira avte, ima vecjo zbirko klasicnih ali pa modernih vozil je samo pohvalno, saj se ohranja neka "dediscina" za vse tiste, ki si je ne morejo privoscit, jo lahko v takem primeru vsaj vidijo, se pojavljajo na kaksnih shodih/srecanjih, se pride kdaj v kaksno privat garazo in se lahko zadeve pogleda od blizu. V vsem tem so res samo plusi, ali jaz kaj vidim narobe? Ce pa vse to pustis za sabo, bo pa ce ne sin, vnuk sigurno vesel, zdaj ali zato ker bo ponosen na dediscino ali pa zato, ker bo v primeru prodaje nekaj imael od tega, pa se nek drug ljubitelj si bo izpolnil zelje, ki si jih prej recimo ni mogel.
Urejal Underdog, 22.11.2022, 12:04.