Skoči na vsebino

 

Debilizmi in slabi sistemi v avtomobilih zaradi ekologije

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
107 odgovorov v temi
branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 169
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#1

Pozdravljeni forumaši,

prijatelj je prvič v življenju kupil nov avto - CITROEN BERLINGO XTR blueHDI 120 in danes mu ta avto predstavlja pravo nočno moro...

Bom kar povzel zadevo znjegovega posta iz citroen foruma:
http://www.citroenar...ead.php?t=16261

"Pozdravljeni,

sem nov na tem forumu in vam predstavljam svoj velik problem;

Zaradi velikega zadovoljstva s peugeotom partner outdoor 1,6 HDI (letnik 2009) smo se odločili, da še pred koncem proizvodnje spet kupimo nov enak avto s citroenovo značko - berlingo XTR BlueHDI 120.
Avto smo prevzeli 26. aprila in že na prvi vožnji sem opazil, da se avto ne pelje tako lahkotno, kot peugeot, ki smo ga prodali dva dni prej. Prvo sem pomislil na napačen tlak v gumah, a tlak je bil popolnoma pravilen (2,4 bara). Predvsem po ovinkih se je avto peljal katastrofalno in tudi pri parkiranju se je volan težje vrtel, zato sem se odločil za reklamacijo. Občasno se je avto peljal lepše, a takšni trenutki so bili redki.
Avto je bil dvakrat "na opazovanju" pri Avto Trobec d.o.o., a žal niso mogli nič ugotoviti, zato so v tretje "na slepo" zamenjali servo črpalko. Skupno smo bili brez avta kar 7 delovnih dni, a rezultata žal ni bilo. Obljubljeno mi je bilo reševanje primera s strani tehnične pomoči citroena, zato sem napisal daljše izčrpno poročilo, ki sem ga sestavljal kar tri ure in pol. Poročilo je bilo zelo analitično napisano, saj sem si vsa dogajanja v zvezi z avtom sproti pisal v dnevnik.
Ugotovitev citroenove tehnične pomoči je bila sledeča: zaradi želje po doseganju okoljskega standarda EURO 6.b so v berlingote zadnjega modelskega leta začeli vgrajevati servo črpalke s funkcijo varčevanja (sleep mode). Le ta "varčuje" z energijo tako, da ji v varčevalnem načinu pade število obratov iz 1200 na 800 obratov na minuto. To se seveda čuti tudi na volanu. Pri Avto Trobec d.o.o. so mi povedali, da se moj opis delovanja volana popolnoma sklada s tehnično dokumentacijo citroena in da sem prvi v Sloveniji, ki sem to opazil. Povedali so mi še, da se te funkcije žal ne da izklopiti.
Do sedaj sem imel v svoji 28-letni vozniški praksi kar 20 avtomobilov, od tega 15 s servo volanom. Skupno sem vozil že več kot 300 različnih avtomobilov. Volan sem že od mladega navajen držati vmes med kazalcem in sredincem, z levo roko - komolec naslonjen na vrata in prav pri nobenem avtu me do sedaj niso boleli prsti, razen pri tem berlingu. Volan je večinoma stalno zategnjen in vožnja je zelo naporna, saj nobena cesta ni popolnoma vodoravna in volan je potrebno stalno popravljati.
Težave z volanom se čutijo na avtocesti, pri vrtenju na mestu, počasnem premikanju pri parkiranju, kot tudi pri vožnji v ovinke. Kadar servo ne deluje v varčevalnem načinu teh problemov ni!!!
Predstavnica citroenove službe za stike s strankami mi je sicer zatrjevala, da gre pri "varčevalnem" servo volanu zgolj za tehnični napredek, ki mu je potrebno slediti, a sprašujem se, kakšen tehnični napredek je to, da o njem niso bili predhodno obveščeni niti pooblaščeni prodajalci oz. serviserji citroenovih vozil. Če bi bili o tem obveščeni, prav gotovo ne bi bilo izgubljeno toliko ur in živcev na strani podjetja Avto Trobec d.o.o., pa tudi servo črpalke jim ne bi bilo potrebno menjavati zaman.
Seveda tudi jaz kot kupec prav z ničemer nisem mogel biti obveščen o tej tehnični novosti. Pred nakupom sem testiral model BlueHDi 120 S S Shine (na Avtotehni Vis), ki se je peljal zelo lepo, tako da me je prepričal. Avto je bil sicer starejšega modelskega leta.
Poleg tega je avto iz ekoloških razlogov močno zamorjen in nima tiste prave dizelske prožnosti. Prejšnji peugeot partner z enajstimi konji manj je imel očitno boljše performanse...

Kot potrošnik se počutim zelo prizadet, saj sem bil več kot očitno zaveden. S takšnim avtom se nimam veselja voziti. Odločil sem se, da predčasno poplačam leasing in si pridobim lastniško pravico, avto pa potem prodam najboljšemu ponudniku. A zataknilo se je, ker mi lizinška hiša ni hotela stornirati pogodbene kazni ob predčasnem razdrtju lizinške pogodbe. Po pogodbi je za stvarne in pravne napake na vozilu odgovoren dobavitelj (Trobec), s katerim pa se ne mislim tožariti, saj je po najboljših močeh sodeloval pri rešitvi problema, pa tudi dolgo se že poznamo...Tako bom moral s prodajo počakati še do aprila 2020, ko bo avto star 2 leti. V vsakem primeru bom izgubil veliko denarja, da ne govorim o izgubljenem času in živcih.

Toliko vsem v opomin. Se priporočam za komentarje.

Lep pozdrav."



Vsekakor se mi zdi nedopustno, da proizvajalci na takšen način goljufajo, ter dosegajo nižje izpuste, in ko stranka opazi goljufijo, je ne jebe...jo 5 posto....

Urejal branevrankar, 29.11.2018, 23:15.

Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti
    • Jerry, _peters_ in Mark89 uporabnikom je všeč to sporočilo


echo
echo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 997
  • Lokacija: Tolmin / LJ
  • Avtomobil: BMW

#2

E39.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 502
  • Lokacija: Notranjska
  • Avtomobil: študentski

#3

Stara jajca so zakon.

E39.


Hehe sem imel ze napisano e39 je zakon pa sem raje pobrisal :-D

:bmw 7er :bmw
 

Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 169
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#4

Pustimo sedaj e39 (za katero se strinjamo, da je zakon).
Gre zato, da je bil kolega zelo zadovoljen s kapelco, in je zamenjal za novejšo, s katero pa ima same težave, kot je že opisano v citatu.

Dec je celo ponujal 2 tisočaka nagrade tistemu, ki bi naredil bypass v programu avtomobila, da nebi bilo problema s servo črpalko.
Sam sem mu predlagal, da bi poskusil direktno priklopit servo črpalko, vendar se boji, da bo javljalo napake, avto pa ne bo več v tovarniški garanciji...
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 071
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#5

Vsekakor se mi zdi nedopustno, da proizvajalci na takšen način goljufajo, ter dosegajo nižje izpuste, in ko stranka opazi goljufijo, je ne jebe...jo 5 posto....

To ni goljufanje. Avtomobil deluje. Je vozen, servo deluje po predvidenem programu.

 

Naj poisce kaksnega mojstra, ki se ukvarja s kodiranjem, in mu na tak nacin resi tezavo - zagotovo se ga najde tudi v Citroenovih vodah, ne samo VW in BMW.

 

Glede zamorjenosti motorjev se strinjam - ampak tako je zal pri vseh euro 6 motorjih.


Prikaži več možnosti


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 151
  • Lokacija: Kuća
  • Avtomobil: prdalica

#6

Kaj pa vem...jaz sem kupil 5 mesecv nazaj novega C4 Space Tourerja z enakim motorjem in teh težav nikakor nimam.


V2 za agregat, V4 Yamaho, V6 prevozno sredstvo, V8 avtomobil

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 280
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo XC60 D3A,Fiat 500C

#7

Zato se pa avta brez testne voznje ne kupuje. Testira se pa tak motor kot ga bos imel v svojem avtomobilu ce ves da si dlakocepska oseba.
Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan in SILVEKK uporabnikom je všeč to sporočilo


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 105
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#8

Mah francozi rabijo ene par let da tehnične novosti delujejo tako kot je treba. Če se spomnim prvih električnih ročn, pa prvih servotov  v francozih... pa kakšnih pametnih ključev je res boljš da nimaš kot imaš :)

 

VW-ju gre veliko bolje pri uvajanju teh stvari.

 

Drugače pa dvomim da se te stvari ne da preprogramirat. Samo rabiš nekoga ki ve kako...


Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


Sport Driver
Sport Driver

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 815
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Das (kleine) Auto

#9

Mah francozi rabijo ene par let da tehnične novosti delujejo tako kot je treba. Če se spomnim prvih električnih ročn, pa prvih servotov  v francozih... pa kakšnih pametnih ključev je res boljš da nimaš kot imaš :)

 

VW-ju gre veliko bolje pri uvajanju teh stvari.

 

Drugače pa dvomim da se te stvari ne da preprogramirat. Samo rabiš nekoga ki ve kako...

Prosim?! VW ima še vedno hude probleme z električnimi ročnimi, očitno največji crap v industriji, je pisal nekdo o Passatu, znani so primeru ko so je Golf VII večkrat končal na avtovleki. Keyless je bil pa itak zrihtan preden je VW sploh začel to vgrajevati. Česov brez servota se pa res ne spomnim, to je res.


Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 105
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#10

Jah odpovedale so el. ročne to je res. In to pri vseh znamkah. Samo sistem delovanja pa je bil vsaj tisto kar sem jaz sprobal brezhiben. Recimo da se samodejno sproži pri odpiranju vrat, v trenutnku spusti ko začneš popuščati sklopko, na semaforju recimo avto drži ABS enota....  



Urejal bvogri, 30.11.2018, 08:04.

Prikaži več možnosti


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 675
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V

#11

saj nisem vedel ali se naj nasmejim ali....

 

Ker vozim 10+ let avto, ki je bolj kot ne še klasične izdelave je moj največji strah kaj bom kupil čez 10 let.

Če so že novi avti za ne k*rc, kaj bo z njih po 10h letih?


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti
    • Davidf1 je všeč


MonkeyHead
MonkeyHead

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 749
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: e92 325i

#12

10 let se že sekira ali se boš čez 10 let pričel? Ali se misliš naslednjih 10let sekirat?

V8 e39 šaltar <3 

Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 675
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V

#13

10 let se že sekira ali se boš čez 10 let pričel? Ali se misliš naslednjih 10let sekirat?

samo naglas razmišljam  ;)  imam dovolj drugih skrbi, da bi se za takšne stvari sekiral  ;)


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 924
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 353 & ETZ 250

#14

Prosim?! VW ima še vedno hude probleme z električnimi ročnimi, očitno največji crap v industriji, je pisal nekdo o Passatu, znani so primeru ko so je Golf VII večkrat končal na avtovleki. Keyless je bil pa itak zrihtan preden je VW sploh začel to vgrajevati. Česov brez servota se pa res ne spomnim, to je res.

Imel 2006 passata 3c, od leta 2008-2011.... Ročna? Ja električna in funkcionalna brez vseh problemov. Je pa bil problem v volanskem drogu, kateri se občasno ni hotel odkleniti (Lenkrad fehler opozorilo). Je pa leta 2008 bil passat v mojih očeh bolj napreden od e90: el. ročna, zadnje luči v led tehnologiji... Jebiga, takrat sem se obnašal kot čistokrvni milenijec. :)


Prikaži več možnosti


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 184
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#15

Se pravi je volan bolj trd kot ponavadi. Nekje za tretjino. Zanimivo, da je res edini, ki je to opazil. Niti google ne pozna tega :)

 

Kakorkoli... vsak ima svoje probleme, ampak tega, da bi te tretjino trsi volan motil kjerkoli drugje kot pri parkiranju, tudi ne morem razumeti :)


Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 532
  • Lokacija: Slovenija

#16

Francozi vsaj imajo jajca nekaj pokazat pa sprobat čeprav ne dela čisto pravilno nekje pa se mora začet. BMW že kaže 10 let kako bi se naj dizel naredil pa še vedno neznajo naredit dizla... Kaj šele luči, da nebi noter teklo pa keke volanske letve so jim tudi tuje recimo... še kaj...



Urejal Xandrej, 30.11.2018, 08:52.

Prikaži več možnosti
    • sash in Nos uporabnikom je všeč to sporočilo


joda
joda

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 885
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW E30 MT1

#17

Hay!

Se pravi je volan bolj trd kot ponavadi. Nekje za tretjino. Zanimivo, da je res edini, ki je to opazil. Niti google ne pozna tega :)
 
Kakorkoli... vsak ima svoje probleme, ampak tega, da bi te tretjino trsi volan motil kjerkoli drugje kot pri parkiranju, tudi ne morem razumeti :)


....kako ne moreš razumeti?
...seveda se opazi, če voziš kot da si za šankom...z levo roko naslonjeno s komolcem na vrata, volan držiš med palcem in kazalcem v desni pa mobitel in voziš...

lp

joda
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


the_one
the_one

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 184
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: -

#18

ajde, v ta del se namenoma nisem spuscal :D

 

Drugace pa je bilo povsem resno vprasanje... Jaz sem na takoj po izpitu dobrih 15 let nazaj vozil Audi 80 z ne ravno ozkimi gumami pa VW Polo, oba brez servota. Na mestu je bila jeba, cim si se peljal vec kot recimo 30 km/h je bilo pa vse skupaj cisto OK. Da bi na regionalki ali avtocesti kdaj pogresal servo, si res ne morem predstavljati...


Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 105
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#19

Francozi vsaj imajo jajca nekaj pokazat pa sprobat čeprav ne dela čisto pravilno nekje pa se mora začet. BMW že kaže 10 let kako bi se naj dizel naredil pa še vedno neznajo naredit dizla... Kaj šele luči, da nebi noter teklo pa keke volanske letve so jim tudi tuje recimo... še kaj...

LOL je treba začet.

BMW ma dobre dizle. Razen kiksov z verigami. PSA pa je iz odličnih 2.0HDijev prešel na problematične. Da o različnih serijah DCi-ja skozi zadnja leta ne bi. So pa rabljeni (pre)poceni-vsaj nekaj  :laugh  



Urejal bvogri, 30.11.2018, 10:19.

Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 169
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#20

ajde, v ta del se namenoma nisem spuscal :D
 
Drugace pa je bilo povsem resno vprasanje... Jaz sem na takoj po izpitu dobrih 15 let nazaj vozil Audi 80 z ne ravno ozkimi gumami pa VW Polo, oba brez servota. Na mestu je bila jeba, cim si se peljal vec kot recimo 30 km/h je bilo pa vse skupaj cisto OK. Da bi na regionalki ali avtocesti kdaj pogresal servo, si res ne morem predstavljati...


Očitno se nisi doživel. Pri fotrovem kombiju je crknil servo. In volan postane resnično trd. Od obračanja na mestu do zavijanja v križiščih. Sem močan, vendar so me po vožnji ki je trajala 13km roke bolele za popizdit.
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti